Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Abortlar

  • Qadın
Ana 3 günlük körpəsini Kür çayında boğdu… Masallıda boş qəbirdən yeni doğulmuş qız uşağı tapıldı… Zibildaşıyanlar Alatava zibilliyi yaxınlığında bələkdə ağlamaqdan bayılmış körpə tapdılar… On dörd günlük çağanı məscidin həyətinə atdılar...

Həmişə bu cür xəbərləri eşidəndən sonra həmin körpələrin qatillərini, günahlarını üstündə daşıyan anaları (əgər onlara ana demək mümkündürsə), sahib çıxmayan atalarını lənətləyirik. Göz yaşlarımız səssizcə içimizə axır. İnanmıram ki, evində körpəsi olan və ya nə vaxtsa olmuş insanlar bu xəbərləri sıradan bir xəbər kimi oxuyub keçsinlər. Bu tipli xəbərlər həmişə uzun müddət insanları öz təsiri altında saxlayır. Təəssüflə «niyə» sualını veririk. Ardınca da müxtəlif cavablar gəlir:
Davamı →

Depressiya | Ailənin ən təhlükəli düşməni

  • Qadın
Yaxşı hal-əhval ömrü uzatmaqla yanaşı, insanın əmək fəaliyyətinə də müsbət təsir göstərir. Ancaq depressiyaya düşmüş insan haqqında bunu demək olmaz. İsrail alimləri ərinmədən hesablamışlar ki, vətəndaşların depressiyaya düşüb işə çıxmamaları,ölkə iqtisadiyyatına ildə təqribən 23,5 milyon dollar ziyan vurur. Amma depressiya təkcə cibə yox, ailədaxili mühitə də mənfi təsir göstərir. Xüsusilə də qadınların bu xoşagəlməz vəziyyətlə üzləşməsi mürəkkəb durumu daha da çətinləşdirir.
Ardı →

Rəfiqələrlə görüş

  • Qadın
Cahiliyyə cəmiyyətində evdar qadınların imtina edə bilmədikləri ən böyük vərdişlərdən biri də öz aralarında görüşmələridir. Əlbəttə bir insanın sevdiyi dostlarıyla, yoldaşlarıyla  toplanması, görüşməsi gözəl bir nemətdir. Ancaq bu görüşlərin sevgi və hörmətin ifadə ediləcəyi, dostluqların bərkiyəcəyi, Allahın adının xatırlanacağı gözəl əxlaqa əsaslanan görüşlər  olması son dərəcə əhəmiyyətlidir. Ancaq cahiliyyə cəmiyyətində ümumiyyətlə bu görüşlər  tamamilə fərqli olur.Ümumiyyətlə belə görüşlərdə, cahiliyyə əxlaqındakı qadınların bişirdikləri keks üçün təriflənmələri onların xoşbəxt olması üçün bəs edərkən, əgər həyat yoldaşları icazə vermədiyi üçün bu yığıncaqlardan birinə gedə bilməyibsə  bu da həftələrlə davam edən narahatlıq və bədbinliyə  səbəb olur.
Ardı →

Qadınların istədikləri

  • Qadın
İstəyirəm ki, sən məni nəzakətlə, isti ilə və qayğı ilə örtəsən.
Istəyirəm sabahkı gün haqda əminliklə fikirləşə bilim.
Istəyirəm sən həmişə yanımda olasan.
 
Istəyirəm yalnız sənin fikrinlə yuxuya gedim və yuxudan oyanım.
Istəyirəm ki, sənə hər yerdə və hər zaman lazım olacağıma, məni əmin edəsən.
Istəyirəm sənin gözlərinə baxım və orda öz əksimi görüm.
Davamı →

Arvadnamə

Gözəllik subyektiv anlayışdı. Estetikada bu məqsədlə anılan qurbağa məsəlini çoxları bilir. Erkək qurbağadan soruşurlar ki, dünyada ən gözəl kimdi? O da deyir ki, dünyanın ən gözəl məxluqu beli yaşıl, qarnının altı ağ, gözləri pırtlaşıq dişi qurbağadı.
Bəyəm belə deyil? Bir az ədəbsiz çıxmasın, aparın o qurbağaya Culiya Robertsi göstərin, beli yaşıl sevgilisini buraxıb, Hollivud gözəlçəsinin dalınca düşəcək? Yox, yenə də yox. Yəni gözəllik gerçəkdən subyektivdi.
Cəlaləddin Rumi yazır ki, Leyli və Məcnunun bərk gedən zamanında bu eşq haqda sohbətlər gedib çıxır xəlifənin qilağına. Xəlifə Leylini gətizdirir baxsın görsün bu nə biçim gözəldi ki, Qeysi Məcnun eləyib? Kişinin oğlu atasını belə tanımır. Başında quşlar yuva qurub. Emanasiya elədiyi pozitiv enerjinin nəticəsində ceyran başını aslanın qıçının üstünə qoyub yatır. Bu aşiq adını belə unudub. “Kimsən, adın nədi?” deyə soruşanlara: “Adım Leylidi” deyir. Leylini gətirirlər. Xəlifə baxir ki, bu, adi bir qızdı, fövqəladə bir gözəlliyi yoxdu. “Yahu, sən adi bir qızsanmış!” deyəndə Leyli deyir: “Sən ayıqsan, ağlı başında olanın eşqdən danışması haramdı. Sən Leyliyə Məcnunun gözü ilə bax”.
Davamı →

Ərin xəyanətini qəbul etmək

  • Qadın
Ərinizin xəyanətini necə qarşılamalısınız?
ETIBARLI HƏYAT YOLDAŞINA BƏZI MƏSLƏHƏTLƏR…
Əgər siz ağıllı, təmkinli xanımsınızsa, aşağıda göstərilən məsləhətlər yaşadığınız böhran vəziyyətindən çıxmağa Sizə kömək edəcəklər. Amma egər Siz dəlisov, qısqanc qadınsınızsa — onda oxuduqlarınızın mənası olmayacaq. Çünki qısqanclıq dağıdıcı bir hissdir, və çoxları onu idarə edə bilmirlər.
Psixoloqlar ailə psixoterapiyası zamanı xəyanət faktları ilə tez-tez rastlaşır. Qısqanclıq zəminində xanımlar intihar cəhdi edirlər və ya ağır depressiya yaşayırlar.
Bir məqamı nəzərə almaq lazımdır ki, heç bir zaman qadın ərini nə gündəlik isterikaları ilə, nə də ki dava-dalaşla qaytara bilməz. Siz özünüzü üzəcəksiz, sonda bir xəstəlik tapıb yataq xəstəsi olacaqsız. Əriniz isə bu cür gərgin şəraitdə çox qalmayacaq bir gün həmişəlik çıxıb gedəcək.
Davamı →

Büstqalteri necə seçməli?

  • Qadın
Sizə uyğun olan, bəyəndiyiniz büstqalteri geyinmədən öncə doğru seçmək lazım gəlir.
Büstqalter ölçünüzü düzgün hesablaya bilmək üçün bir sıra nöqtələri bilməniz gərəkir.
Həmin nöqtələr...
Büsthalter ölçüsü 2 dəyərli olur.Bədən ölçüsü və cup(bone) ölçüsü.Bədən ölçüsü vücüd böyüklüyü ilə,cup ölçüsü döş böyüklüyü ilə bağlı olur.
Bədən ölçüsünü necə hesablayırsınız?
Döş çevrəsinin ölçüsünü almaq üçün metrəni döşlərin altından döş qəfəsinə dairəvi dolayın.
Misal üçün,çevrə ölçüsü 76 gəldisə,istifadə olunan büsthalter 80 olmalıdır.
Ardı →

Qadın enerjisində ən önəmli məqam

Ailədə maliyyə məsələlərinə görə cavabdehlik kişinin üzərinə düşür. Kişilik ailəsinin rifahını yaxşılaşdırmaq bacarığı ilə özünü göstərir. Lakin o, qadın sevgisinin axınını hiss etmirsə, pul qazanmaq yolları bağlanmağa başlayır. Kişinin onu sevən qadına həmişə ehtiyacı var: öyrətməsin, tərbiyə etməsin, sadəcə olduğu kimi qəbul etsin.

Qadınlığın açarı hadisələri qəbul etməyi bacarmaqdır. Qadın onun qərarlarını, reaksiyaları və bütünlüklə varlığını qəbul etməyi öyrənməlidir. Bir qadının öz ərini mühakimə etmədən qəbul etməsi kişinin bütün gücünü qadınlara yönləndirmək qabiliyyətini inkişaf etdirir. Qadının sevgisi kişini qəbul etməkdən ibarətdir.

Sevgisi ilə emosional enerjini yaxalamaq bacarığı qadını xeyirxahlar sırasına daxil edir. Əgər qadın bu enerjiyə sahibdirsə, onda kişi səxavətli olur və onun ətrafında qoruyucu bir enerji şarı meydana gəlir:
Davamı →

Qadınların ilk 10 fantaziyası

  • Qadın

Bu sual daim qadınları düşündürür, kişilərmi yoxsa qadınlarmı daha çox fantaziya qurur? Cavabını hələ dəqiq bilmirik  ancaq bildiyimiz şey budur ki, qadınların fantaziya dünyası ən az kişilərinki qədər zəngindir. Qadınların qurduğu xəyallar bəzən həqiqətə biraz uzaq da olsa ancaq qadınlar nə istədiklərini yaxşı bilirlər. Beləliklə sizlərə qadınların ilk on fantaziyasını təqdim edirik.


Ardı →

Alış-veriş üçün bəhanələr

İngiltərədə qadınların sevdikləri paltarları alarkən özlərinə bəraət qazandırmaq üçün dilə gətirdikləri bəhanələri araşdırılıb.
Məlum olub ki, hər 4 qadından 3-ü özünü əlindəki pulu həddən çox xərcləməkdə günahkar sayaraq alış-verişdən sonra hərəkətlərini müdafiə etməyə çalışır. Qadınların üçdə ikisi evə döndükləri anda pul xərclədikləri üçün peşman olur, dörddə biri isə təlaşdan tərləyir. Hər 3 qadından biri həyat yoldaşına aldıqları paltarların real qiymətini söyləmir, beşdə biri aldığı paltarı bir müddət gizləyir.
Bu araşdırmanı  “promocodes.co.uk” moda saytı 3 min qadın arasında aparılıb.

Ardı →