Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Qadın tipləri

qadin tipləri1. Bəxtsizlər – bu kimi qadınlar adətən universiteti fərqlənmə ilə bitirir və siqaret çəkirlər. Söhbət zamanı danışıqlarına və işlətdiyi ifadələrə diqqət edirlər. Başlarına nə gəlməsindən asılı olmayaraq, hər şeydən nəticə çıxarmağı bacarırlar. Onlar makiyaj etməyi sevmir. Çox zaman kişilər tərəfindən tərk edilirlər. Buna görə də spritli içkilərə düşkün olurlar. 

2. Gülən üzlü xanımlar – həyatın hər bir anında gülməyə və hər bir şeydən zövq alamağa çalışırlar. Eyni zamanda çox duyğusal olurlar. Ən adi hadisələrdən belə kövrəlib ağlayırlar və hələ də nağıllara inanırlar desək, yanılmarıq. Bu tip qadınlar kişilər tərəfindən asanlıqla güldürülə bilir. Bundan başqa serial həvəskarı olurlar. 
Davamı →

Kişilərin heyran olduğu qadınlar

Şirin qızlar: Həmişə pozitiv düşünən, şən görünən qızlar şirin və ağıllı olur. Hər zaman xoşbəxt göründüyü üçün kişilər onlarla ciddi gələcək haqqında düşünməyə başlayır. Adətən gözəl olmasalar da, şirinlikləri ilə baş döndürürlər. 

Bərabərhüquqlu: Bu qadınlar əsl feministdilər. Bu qadınlar kişilərlə eyni hüquqa malikik və eyni maaşı alırıq lakin hesabı hər zaman mütləq kişilər ödəməlidir deyə düşünür.  Bu qadınlar kişilərlə eyni cərgədə durmaq üçün heç bir fürsəti əldən vermir və ağılları ilə kişiləri özünə cəzb edir. Münasibətlərdə məsuliyyətin 50 fazinin öz üzərinə düşdüyünü fikirləşirlər. 
Davamı →

Kişini necə əldə etməli?

Bəyəndiyinizn kişinin sizə diqqət etmsini istəyirsinizsə, yazılanlara əməl edin. Məsləhətlər sayəsində istədiyinizi əldə etmək mümkün olacaq.  Bəyənidiyiniz kişinin diqqətini çəkmək üçün işə nədən başlamağı düşünməlisiniz. İlk addım çətin olsa da, onun nələrdən xoşlandığını öyrənin və hərəkətə keçin. 

Yaxın olun 
Yaxın olmaqda məqsəd kişini daha asan ələ keçirmək və təsir qüvvəsini artırmaqdır. Fəqət, ona bu məqsədlə yaxınlşadığınızı qətiyyən hiss etdirməməlisiniz. Ona elə yaxınlaşmalısınız ki, gözləri sizi görə bilsin. Tək oturubsa, yanında da əyləşə bilərsiniz. Xoşunuz gəldiyi kişinin necə bir insan olduğunu bilmək üçün ona yaxınlaşmaq mütləqdir. Əks halda ruhunuzun və enerjinizin bir-birinizə uyğun olub-olmadığnı təxmin edə bilməyəcəksiniz. Əgər gedişat zamanı pozitivlik hiss etmisinizsə, hər şey yaxşı olacaq. 
Davamı →

Dar şalvarların zərərləri


Qadınların uzun müddət dar şalvar geyməsi damarların sıxılaraq qeyri-normal vəziyət almasına səbəb olur. Rəhmdə iltihablanma, göbələk, ayaqların büküm yerlərində bədən yaralarına da səbəb olur. Bu cür geyimlər mütəmadi geyinilərsə rəhm və yumurtalıq xərçənginə də səbəb ola bilər. Daha çox dəbdə olan dar cins şalvarlar əsasən bel və mədənin aşağı bölgəsini həddindən artıq sıxdığına görə mədə yırtılmasına, mədə xorasına-qastritə səbəb ola bilər.
Ardı →

Aldadılan qadınların intiqamı

Aladadılan qadın mütləq intiqam alır...

Qadınlar ilk olaraq xəyanətin qoxusunu hiss edirlər. Daha sonra şübhələrin arxasınca gedirlər. Aldatıldığından şübhələnən qadını durdurmaq mükün deyil. 

Kişilər niyə xəyanət edir? Bütün kişilər xəyanət edirmi? Xəyanət edən kişi vicdan əzabı çəkirmi?

Bu kimi sualları başqa bir vaxta saxlayıb aldadılan qadınların nə etdiklərindən danışacağıq.
Kişilər xəyanət etdikləri zaman bunu sevdiyi qadından gizli qalacağını düşünsələr də, xəyanətləri bir gün ortaya çıxır. Qadınlar əvvəlcə şübhələnir və daha sonra başlarına gələn ən pis şeyin izinə çıxırlar. Qadınları şübhəyə salan məqam kişinin davranışındakı dəyişiklikdir. 

Ona olan diqqətini itiribsə, dalğın, gərgin və stresslidirsə, deməli, nəsə var… Heç bir səbəb olmadan əsəbi davranır, hətta mənasız davalar belə çıxara bilir. Bundan başqa huzursuz olur və cinsi istəkləri də azalır. Evə gəldikdə isə mobil telefonunu yanından ayırmır və gələn zənglərə ehtiyatla yanaşır. Ya da evə gəldikdən sonra telefonu səssiz rejimə qoyur. Bəziləri isə telefonu söndürür. Məşhur bir psixoloqun yanına gələn qadınlardan biri isə “Telefonu alt paltarında gizlətdiyini gördüyüm zaman məni aldatdığını anlamışdım”  deyib. Qısası, qadınlar bunu yaxşı hiss edirlər. 
Ardı →

Qadınları arıq və incə göstərən hiylələr

Qadınlar necə arıq görünə bilər? - Kiçik hiylələrlə bunu bərpa etmək olar. 

İngiltərədə geyim satış firması 2 min qadın arasında araşdırma aparıb. Qadınların yarısı pəhriz saxlamağa vaxtı olmadığı bildirib. 90 %-i isə kiçik hiylələrlə arıq görünməyə çalışdığını bildirib. 

  • Üzünüz çox böyükdürsə, iri eynək taxaraq onun balaca görünməsini təmin etmək mümkündür.
  • Budları böyük olanlar dizləri örtən ətək və paltar geyinir.
  • Bədəni, dərini qaraltmaq və ya tündləşdirici kremlər sürtmək.
  • Böyük kəmərlər istifadə etmək.
  • Bədən quruluşunu sıx saxlayan alt geyimləri geyinmək.
  • Qarnını yığan üsullardan istifadə etmək.
  • Özündən kök dostları ilə gəzmək.
  • İri çantalar və aksessuarlar taxmaq.
  • Qara rəngli geyimlərə üstünlük vermək.
  • Şəkil çəkdirərkən insanların arasında və ortada dayanaraq daha arıq görümək olur.
  • Uzun boylu və hündür görünək üçün saçları yuxarıdan yığmaq.
  • Topuqlu ayaqqabılar da qadınları olduğundan incə gösətrir.
  • Yüksək belli şalvar geyinmək.

Davamı →

Qızlar neçə yaşında ərə getməlidir?


Araşdırmalar göstərir  ki, evlilik üçün ən ideal yaş 25-dir. Psixolaqlar və ailə münasibətləri üzrə mütəxəssislər evlilik üçün ən ideal yaşın 25 olduğunu deyir.

Xüsusən də qadınların 25 yaşından sonra təhsil və intellekt səviyyəsi yuxarı olduğu üçün həyat yoldaşı seçimində səhv etmə riski çox aşağı olur. 

“5 addımda evliliyinizi gözəlləşdirməyin yolları” kitabının yazarı Terri Orbuch mövzu ilə bağlı bunları deyib: “Təhsilli qadınlar özləri ilə bağlı barışıq olur və istədiyi kişinin hansı standartlara cavab verdiyini də yaxşı bilir. Ehtiyaclarını qarşılaya biləcək kişini tanıya bililər.”

Kim olduğunu tanı! 
Orbuch 20-li yaşların ortasına qədər insanların qarşı cinsdən nə istədiyinə qərar verdiyini bildirib. Qadınlar 25 yaşına qədər bir neçə kişilə ünsiyyətdə olduqdan sonra nə cür kişi ilə evlənmək istədiklərini bilirlər.
Davamı →

Doğuşdan sonrakı depressiya

depressiyada olan qadınDoğuşdan sonrakı depressiya adından da göründüyü kimi, doğuşdan sonra yaranan bir depressiya növüdür. Depressiya bəzən hamiləlik zamanı baş verir, amma doğuşdan sonrakı depressiya olaraq adlandırıla bilməsi üçün bu depressiya qadın körpəsini dünyaya gətirdikdən sonra da davam etməlidir. 
Doğuş sonrası depressiya körpə dünyaya gətirmiş hər 100 qadından 10-15nin məruz qaldığı bir durumdur. Bir çox qadın bu məsələ ilə bağlı duyğu və düşüncələrini başqaları ilə paylaşmadığından dolayı əsl rəqəmlər əslində bundan daha çox da ola bilər.
Doğuş sonrası depressiyanın əlamətləri hər depressiya ilə demək olar ki eynidir. Bu, özünü pis hiss etmə və gündəlik həyatda olan şeylərə qarşı istəksizlikdir. Tək fərq, bu əlamətlərin doğuşdan sonrakı ilk 3 ay içində ortaya çıxmasıdır. Bəzən doğuşdan bir neçə ay sonra da depressiya başlaya bilər. Amma depressiya doğuşdan bir il sonra başlayıbsa buna doğuşa bağlı depressiya deyə bilmərik.


Ardı →

Kişilərə nələri demək olmaz?

  • Qadın

“Baxarıq”
Bu kəliməni daha çox bir yerə getmək istəmədikdə, ancaq bunu birbaşa deyə bilməyəndə istifadə edirik. Bu qərarsızlıq qadınları çox hirsləndirir.

“Mən bilmirəm”
Bu sözü də xoşagəlməz cavabdan qaçınmaq üçün istifadə edirik. Məsələn, hədiyyə alımısanmı, hansısa əşya hardadır, tətildə harada dincələcəksən kimi suallara biz adətən “bilmirəm” deyə cavab veririk.

“Mənim keçmiş sevgilim”
Əgər münasibətləri korlamaq istəmirsinizsə bu sözü ümumiyyətlə unudun.Həmçinin hansısa tanınmış şəxslə müqayisədən də çəkinin. Xüsusilə çəki ilə bağlı müqayisələrdən.

“Bu dəqiqə”
Bu universal söz xahiş edən hər bir kişinin sevimli sözüdür. Və daha çox kişini hirsləndirməmək, kefini pozmamaq üçün istifadə olunur. Bu sözün sinonimi isə “bir az sonra gəlirəm” və ya “çatıram” kimi sözlərdir.

“Ok”
Əgər uzun danışıqdan sonra işlənən bu qısa razılıq əlaməti “ok” xüsusən qıcıqlandırıcı səslənir.Bu qadınları çox əsəbləşdirir, çünki o kişinin nə demək istədiyini anlaya bilmir.

“Normal”
“Bu paltar sənin xoşuna gəlirmi?” sualına heç vaxt belə cavab vermə. Bu yalnız səni gözdən sala bilər.

“Corablarım hardadır?”
Bu ən çox işlənən kişi frazalarından biridir. Axtarılan əşya corab, ayaqqabı, qalstuk və ya istənilən əşya ola bilər. O əşya ki, onun yerini o deyil, sən bilməlisən.

“Sakitlik”
Sakitliyi kişilər razılıq əlaməti kimi qəbul edirsən, ancaq o, verilən suala sakit qalmağınızı- etinasızlıq kimi qiymətləndirir.


Davamı →

Qadına Cənnəti bəxş edəcək 33 səbəb

Heç bir şübhə yoxdur ki, müsəlman olan hər bir kəsin bu dünyada yeganə arzusu onun Cənnət qarşısında yolunu bağlayan maneələri dəf etmək və bu işdə bütün imkanlarını sərf etməklə bu uca neməti qazanmaqdır!

Qadına Cənnəti bəxş edəcək 33 səbəb:
1.Tövhid, İxlas və Allah yolunda sərf etmə
2.Gözəl əlaq
3.Həyat yoldaşına qarşı xoş davranma, həqiqi saleh zövcə olma
4.Yol üzərində olan, insanlara əziyyət verən, onlara mane olan əngəllərin aradan qaldırılması
5.Nafilə namazlarına əməl etmə
6.Möminlərə Allah naminə sevgi bəsləmək
Ardı →