Рейтинг
+39.06

Məşhur qadınlar

35 üzv, 179 topik

İren Jolio Küri

O, iki Nobel mükafatçısının ailəsində dünyaya göz açmışdı. Amma TARİXƏ öz adını yazdı. Elmi nailiyyətləri, misilsiz kəşfləri ilə...
O, həyat yoldaşı ilə birlikdə elmdə inqilab etdi. “Süni radioaktivlik” adlanan mühüm kəşf məhz onlara məxsusdur.
Onun həyat yoldaşı ilə birlikdə tədqiqatları alimlərə atom nüvəsini parçalayıb atom enerjisi almağın yolunu göstərdi.
O, hələ 1947-ci ildə, əcnəbi olmasına baxmayaraq, SSRİ Elmlər Akademiyasının xarici nümayəndəsi seçilmişdi!
O, Belçika Kral Akademiyasının, Hindistan Elmlər Akademiyasının diplomlarına layiq görülmüşdü.
O, Edinburq, Oslo və başqa Universitetlərin fəxri doktoru adlarına layiq görülmüşdü.
1940-cı ildə mühüm elmi xidmətlərinə görə Kolumbiya Universiteti tərəfindən ona Barnard qızıl medalı təqdim olunub.
O, qadınların hüquqlarının qorunması və onların layiq olduqları yeri tutması işinin fəal mübarizlərindən idi.
O, Fransanın Fəxri legion ordenli kavaleri idi.


Ardı →

Doroti Meri Kroufut-Hodgkin

O, bioloji aktiv maddələrin strukturunu Rentgen şüalarının köməkliyi ilə,
özünün Tarixdəki yerini isə ziyasının şüası ilə müəyyən edib…
O, Kembric, Harvard, Brounov, Lids, Mançester, Susseksa, Qanq, Çikaqo və bir çox digər universitetlərin fəxri elmi dərəcələrinə layiq görülüb.
O, London Kral Cəmiyyətinin üzvü olub (1947), 1957-ci ildə Kral medalı ilə, 1976-cı ildə isə üzvü olduğu Kral Cəmiyyətinin Kopli medalı ilə təltif edilib.
O, 1964-cü ildə kimya üzrə Nobel ödülünə layiq görülüb.
O, “Xidmətlərinə görə” ordeni ilə təltif olunmuş (1965) ikinci ingilis qadınıdır!


Ardı →

Laura Ceyn Adams

O, Nobel mükafatına layiq görülməklə adını dünya TARİXinə əbədiyyən yazmış bir QADINDIR! Nobel mükafatına o, “öz ölkəsində və ondan kənarda sülh ideallarını yaratmaq təşəbbüsünə” görə layiq görülüb!
O, Nobel mükafatına layiq görülən ilk Amerikalı qadın kimi də adını TARİXə yazıb!
O, Amerika sosial reformizminin ilk xadimlərindən biridir!
O, 1911-ci ildən 1914-cü ilədək Qadınların Seçki Hüququ Uğrunda Amerika Assosiasiyasının vitse-prezidenti olmaqla, daha bir İLKə imza atıb!
O, 1915-ci ildə Dünya Qadınlar partiyasının sədri olub!


Ardı →

Kristina Kirşner

O, 1953-cü il, fevral ayının 19-da Buenos-Ayres əyalətində, Tolosada dünyaya gəlib. Kristina soyuq fəsildə, dünyanın həm də siyasi, geopolitik anlamda soyuq vaxtında doğulsa da, vaxt keçdikcə, özünün istiqanlılığı ilə adından bəhs etdirəcəkdi: əvvəl ailədə, sonra məktəbdə, əmək kollektivində, daha sonra ölkədə və nəhayət, dünyada!
***...Buenos-Ayresin kasıb əyalətlərindən birinin sakini, ekrana diqqət kəsilən bir gənc satıcı heyranlığını çevrəsindəkilərdən gizlədə bilməyərək, deyir: “Aman Allah, o necə də gözəldir! 54 yaşda da belə gözəl görünmək olar!? Xoş sima, uzun saçlar, dəbli geyim… Mən istəyirəm ki, Argentinanın Prezidenti məhz o olsun!”
Ardı →

Roza Lüksemburq

Yəqin ki, Marqareta von Trottanın 1986-cı ildə çəkdiyi “Roza Lüksemburq” filminə baxmısınız. Baş rolda Barbara Sukovanın oynadığı film dünyada böyük uğur qazanmışdı. Çünki bu film adını dünya tarixinə yazmış bir qadından – Roza Lüksemburqdan bəhs edirdi. Ünlü şair Bertold Brextin, ona ithaf etdiyi şeirini “Qızıl Roza” adlandırmışdı. “Qızıl Roza” da dünyada böyük populyarlıq qazandı. Tarixçi İsaak Deutscher Roza haqqında yazırdı: “Onun öldürülməsiylə Hohenzollern Almaniyası son, faşist Almaniyası isə ilk zəfərini əldə etdi.”
Ardı →

Billi Kinq

O, dünya tarixində ən məşhur tennisçilərdən biridir.
O, məşğul olduğu idman növü üzrə keçirilən beynəlxalq yarışlarda tək kateqoriyada 12 dəfə(!), qadınlar cütlüyü kateqoriyasında 16 dəfə(!) və qarışıq cütlüklər kateqoriyasında 11 dəfə (!) qalib olmuşdur.
O, ünlü “Böyük Dəbilqə” turnirində dəfələrlə qələbə qazanmışdır.
İdmanda və cəmiyyətdə gender bərabərsizliyinə qarşı mübarizədə uğurlara imza atan bu qadın, bütün dünyada həmçinin, 1973-cü ildə kişilərarası tək kateqoriya çempionu Bobbi Riqsi cinslərarası yarışda məğlub etdiyinə görə də tanınmışdır.
Bu uğurların müəllifi olan cəsur qadın Billi Cin Kinqdir! (Billie Jean King)
Ardı →

Florens Naytingeyl

Onun anadan olduğu gün hər il Beynəlxalq Tibb Bacıları günü kimi qeyd edilir.
O, 1837-ci ilin fevralın 7-də “Tanrı mənimlə danışdı və məni xidmətinə çağırdı” yazmış, ömrünün axırlarına doğru verdiyi bir bəyanatda isə bu “dəvəti” bütün ömrü boyu dörd dəfə eşitdiyini iddia etmişdi.
O, ölümündən üç il əvvəl ingilis kralından “Britaniya İmperiyasına və Bəşəriyyətə Yüksək Xidmət medalı” almışdı. O, bu medalı alan ilk qadın idi.
O, 1907-ci ildə İngiltərənin “Böyük Xidmətə görə” (Order of Merit) medalı ilə ödülləndirildi. O, bu medalı da alan ilk qadın idi.
O, öldüyü tarixdə yalnız Amerikada onun adını daşıyan məktəblərin sayı mindən artıq idi.
O, ingilis banknotlarının üstündə şəkli olan nadir şəxslərdən biridir.
O, öz dövründə qazandığı şöhrətlə İngiltərə kraliçasını belə kölgədə qoydu.
Əslində, qarşınıza çıxan hər bir fədakar, öz işini sevən tibb bacısında bir az da onu görürsünüz. Adını tarixə əbədi yazmış bu qadın tibb bacısı Florens Naytinqeyldir.


Ardı →

Madam Pompadur

Bu qadını «ilk baş nazir» və Russo, Volter və Napoleonun xaç anası hesab eləyirlər
Maarifçi filosof bernar Le Bovye deyir ki, «Heç kim Fransanın qadınlarının ölkə üçün elədiklərini layiqli şəkildə qiymətləndirə bilməyib». Fransanın zərif yarısına yüksək qiyməti verən filosof əlbəttə ki, bu sıraya siyasətçilərin Pompadur dövrü adlandırdığı markizanı da nəzərdə tuturdu. Markiza de Pompaduru ilk qadın baş nazir də adlandırırlar.
Ardı →

Ornella Muti

Ornella Muti (9 Mart, 1955) — İtalyan aktrisa. Əsl adı Francesca Romana Rivellidir. Muti, 1994-cü ildə «Class» jurnalının təşkil etdiyi bir anketdə dünyanın ən gözəl qadını seçilmişdir.Atası Neapol doğumlu italyan, anası isə Estoniyalıdır. Bacısı Claudia Mutidir. Muti iki dəfə evlənmişdir. Birinci əri Alessio Orano (1975-1981), ikinci əri isə Federico Facchinettidir (1988-1996). Üç uşağı vardır: Naike Rivelli (1974), anasına oxşarlığı ilə tanınan və İspan film rejissoru José Luis Bermúdez de Castro Acasodan olan qızıdır. Andrea və ikinci qızı Carolina isə ikinci əri olan Facchinettidəndir. 1998-ci ildən bəri plastik cərrah Stefano Piccolo ile birlikdə yaşamaqdadır.


Ardı →