Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 932 topik

Şam işığında yeməyin dözülməz zərərləri

Filmlərdə gördüyümüz səhnələrdə axşam yeməkləri bayram tək qeyd edildiyi məkanlar, qırmızı şərabla dolu olan badələr, şam işıqlı restoranlar idi.

Axşam yeməyi bir bayram idi...

Axşam yeməyi romantizm idi...

Axşam yeməyi xüsusi zövq idi...

Axşam yeməyi istirahət idi...

Axşam yeməyi zəriflik idi...

Axşam yeməyi gözəl estetika idi...

Yaşadığımız və yaratdığımız mədəniyyət axşam yeməyini bizə belə aşılayıb. Parisdə, Nyu Yorkda, Londonda, Romada, Afinada, İstanbulda günün ən ləzzətli anı axşam yeməyi anı idi.


Ardı →

Pilates

PilatesPilates son zamanlar, məşhur olan idman növlərindən biridir. Pilatesin məqsədi  qarın və kürək bölgələrini bərabər şəkildə gücləndirib, bədənin üst qisimində möhkəm bir skelet yaratmaqdır. Pilatesə görə, bədən mərkəzi dərindəki əzələlərlə bel sümüyünə ən yaxın olan əzələlərindən meydana gəlir.

Klassik məşqlərdə zəif əzələlər zəifləməyə, güclü əzələlər güclənməyə meyl göstərir. Bu da balanssız əzələ quruluşuna, xroniki bel ağrısına və şikəstliyə səbəb ola bilər. Pilatesdə əzələ quruluşu bütöv vəziyyətə gətirilər. Çəkinizi itirməsəniz də, incə görünürsünüz. Aparılan araşdırmalara görə hər 10 adamdan 8-i həyatının bir dövründə skelet və əzələ sistemi problemləri ilə rastlaşır. Bədən tarazlığının düzgün olmayan vəziyyəti, duruş pozğunluqları yorğunluq və stressə səbəb olar. Bütün bunların qarşısını almağın ən təsirli yolu Pilatesdir.

Pilatesin fəaliyyətdə olmasını hədəflədiyi əsas bölgə qarın və kürək əzələləri olduğu üçün, onurğanın sağlam olmasını təmin edir. Eyni zamanda bütün bədəni əyərək onurğaların arasını açır. Beləcə bədəndə, zamanla meydana gələn yığıntıları yox edər, hətta onurğaların açılması ilə, boy 2 santimetrə qədər uzana bilər.


Ardı →

Beynimizi “yeyən” yeməklər

Orqanizmi qorumaq istiqamətində aparılan araşdırmalara görə, bəzi yeməklər beyin sağlamlığına müsbət təsir göstədiyi halda, bəziləri də mənfi istiqamətə yönəldir. Xüsusilə də fast food yeməklərin beynə böyük nisbətdə zərərləri var.

Zehin Sağlamlığı Fondunun araşdırmasına əsasən, faydalı yağların, vitamin və mineralların əskik alınması ilə fast food tərzi bəslənmə depressiyaya və şizofreniyaya səbəb olur. Araşdırma son zamanlarda xalqın bəslənmə tərzindəki dəyişikliklərin zehin sağlamlığı üzərində mənfi nəticələrə gətirib çıxardığını göstərib. Araşdırmaçıların sözləriə görə, bədəni yaxşı bəsləmək, zehni də yaxşı bəsləmək mənasına gəlir.


Ardı →

Ofis işi hansı xəstəlikləri yarada bilər?

Yəqin ki, düşünəcəksiniz ofis işinin nə kimi zərərli ola bilər? İsti, işıqlı otaqda oturursan, istədiyin vaxt cay, qəhvə içirsən və sivilizasiyanın bütün faydalarına sahibsən. Lakin ofis işi bəzi xəstəliklərin yaranmasına səbəb olar bilər ki, onlardan qorunmaq lazımdır və bu xəstəliklərin bəziləri haqda sizə məlumat veririk.

Mədə-bağırsaq traktının xəstəliyi
Baxmayaraq ki, ofis işçiləri üçün nahar etmək üçün yeməkxana ayrılıb, onlar, adətən monitor qabağında tezbazar nə isə yeyir və ya ümumiyyətlə nahardan imtina edirlər. Bütün bunlar həzmetmə sistemində problemlər yaradır ki, bu da maddələr mübadiləsinin pisləşməsinə, artıq çəkiyə səbəb olur. Xüsusilə ABŞ və İngiltərədə ofis piylənməsi problemi yüksəkdir. İri şirkətlər korporativ siyasətə sağlam həyat tərzi siyasətini əlavə edib: işçilərə münasib qiymətə fitnes-kluba abunələr verilir, hətta ofisdə lifti bağlayırlar.


Ardı →

Sağlamlıq üçün 20 məsləhət

1. Hər gün eyni vaxt yatmaq və oyanmaq.

2. Səhər, günorta və axşam yeməyini də eyni vaxtda yeməyə çalışın- orqanizminiz bunun üçün sizə minnətdarlığını bildirəcək.

3. Ən azı 8 saat yatın.

4. Yatmazdan əvvəl gəzintiyə çıxın, təmiz hava alın.

5. Gün ərzində ən azı  1500 ml su için.

6. Hər gün meyvə, tərəvəz yeməyə çalışın.

7. Gecə yatmazdan əvvəl bir stəkan qatıq için.

8. Gün ərzində internetdən ən çoxu 2 saat istifadə edin.

9. Xarici görkəminizə fikir verin.

10. Səhərlər qaçın.

11. İdmanla məşğul olun.


Ardı →

Nələr baş ağrısına səbəb ola bilər?

Heç bir ağrı səbəbsiz yerə başlamır. O cümlədən baş ağrısı.Baş ağrısı bir çox insanları bəzən daimi narahat edir. ABŞ-ın qadın jurnalı olan «Health» bu ağrının səbəblərini müəyyən edib. Ağrının səbəbi mütəxəssislərin apardığı araşdırmalar nəticəsində müəyyənləşdirilib.

1. Çəki — artıq çəkidən əziyyət çəkənlərin baş ağrısı olma riski normal çəkililərdən 35 faiz çoxdur.

2. Xasiyyət — həddindən çox ehtiyatlılıq, deyingənlik, narahatlıq baş ağrısına səbəb ola bilər.
Davamı →

Yaddaş zəifliyini qarşısını almaq üçün nə etməli?

Son illərdə tez-tez müşahidə edilən problemlərdən biri də unutqanlıqdır.
Yaddaş zəifliyinin aktuallaşdığını söyləyən mütəxəssislər çıxış yolu kimi müxtəlif üsullar tövsiyə edirlər. Unutqanlığın əsas səbələrindən biri olan yaddaş zəifliyini aradan qaldırmaq üçün beyni qidalandıracaq yeməklərdən istifadə etmək lazımdır. Amma bəzən bu qidalar da istədiyimiz nəticəni əldə etməyimizə kömək olmur.

Son dövrlərdə aparılan araşdırmalar göstərir ki, davamlı idman edərək bu riski 50% -ə qədər azaltmaq olar.
Gündəlik həyatda yaşadığınız problemlər və bir çox kənar təsirlərdən qaynaqlanan stress və siqaret unutqanlığı yaradan başlıca səbəblərdəndir. Ona görə də bacardığınız qədər stressiz yaşamağa çalışın.


Ardı →

Təbiət aptekindən təbii dərmanlar

Mütəxəssislər soyuq havalarda daha çox maye qəbul etməyin, xüsusən də bitki çaylarına üstünlük verməyin orqanizm üçün daha faydalı olduğunu vurğulayırlar.

İsti suya azca bal əlavə edib içdikdə orqanizmin immunitet sistemi güclənir.

Biyan kökü boğaz və ağciyərləri qorumaqla yanaşı, tənəffüs yollarını da təmizləyir.


Ardı →

Qan azlığını aradan qaldıran içki

Qan azlığı ilə mübarizədə kərəviz və ispanaq suyu çox effektli nəticə verir. Belə ki, Türkiyənin tanınmış mütəxəssisi Saraçoğlu ispanaq və kərəviz suyu ilə bir çox xəstəni müalicə edib.

Ərzaqlar və hazırlanamsı: 
250 qram təzə ispanaq və 200 qram qabığı soyulmuş kərəviz

Qaynamış və xlorsuz olan 1 l suyun içinə 200 qram nazik doğranmış kərəvizi atın və ağzını bağlayın. Az odda 10 dəqiqə qaynadın. 10 dəqiqədən sonra üzərinə 250 qram ispanağı əlavə edib yenə ağzını bağlayın və 5 dəqiqə gözləyin. Sonra soyumasını gözləyin. 

Soyuduqdan sonra suyunu süzün və şüşə qaba boşaldın. 
Səhər ac qarına və ya səhər yeməyindən bir saat sonra bir stəkan için. Bu suyu 15 gün ərzində səhər və axşam hər gün için. 15 gündən sonra 10 gün fasilə verin. 10 gündən sonra yenə 15 gün səhər və axşam ispanaq və kərəviz suyunu içməyə davam edin.

Müalicə müddəti 30 gündən sonra bitir. 
Kərəviz-ispanaq suyu 15 gün fasilə vermədən tətbiq edilməlidir. İşlətdiyiniz şüşəni mütləq soyuducuda saxlayın. Heç vaxt 1 litrdən çox hazırlamayın. Çünki 1 l iki gün üçün nəzərdə tutulub və müalicəvi təsiri 48 saatdan sonra itir. 


Davamı →

Yuxu- Beyni toksinlərdən necə təmizləyir?

Alimlər fikrincə - insan beyin bütün gün ərzindəki düşünmə prosesində yığılıb qalmış toksinlərdən yuxu zamanı təmizlənir.

Amerika alimlər qrupunun gəldiyi nəticəyə görə “beynin zir-zibildən təmizlənməsi” sistemi yuxunun əsas səbəblərindən biridir.

Yuxu beyin hüceyrələrini artırır

“Science” («Elm») jurnalında dərc edilmiş məqalədə deyilir ki, yuxu zamanı beyin hüceyrləri yığılır və beləliklə, neyronlar arasında məsamələr yaratmaqla ora mayenin daxil olmasına imkan verir.

Məqalədə həmçinin qeyd olunur ki, bir sıra beyin xəstəliklərinə səbəb bəzi toksinlərin yuyulub təmizlənməyə bilməməsidir.

Onda belə bir sual doğur: Heyvanlar niyə yataraq özlərini yırtıcılar qarşısında müdafiəsiz qoyurlar?


Ardı →