Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 932 topik

Talasemiya xəstəliyi

Bu xəstəlik haqqında çoxunun məlumatı yoxdu və ya azdı.Cəmiyyətdə bu cür xəstələrə tamamilə səhv yanaşırlar.Əslində bu məqaləni yazmaqda məqsədim insanları yanlış fikirlərdən daşındırmaqdı.Mən bu xəstəlik haqqında ilk dəfə rəfiqəmdən eşitmişdim.O, bu xəstəlikdən əziyyət çəkir.Onun 27 yaşı var və valideynləri onun ailə qurmasına qarşı çıxırlar.Buna səbəb isə onu yoxlayan həkimin- Əgər ailə qurmasına icazə versəniz qız öləcək -deməsidir.Valideynləri isə savadsız olduqlarından həkim nə deyibsə onu da ediblər.Ona diaqnoz 7 yaşındaykən qoyulub,o vaxtdan bu yana heç bir yoxlamadan keçməyib.Daima həyatından şikayət edirdi və mən də bu xəstəliyi araşdırmaq qərarına gəldim.Məlumatları internetdə tapmaq çətin olmadı,lakin onların dəqiqliyini yoxlamaq lazım idi.Yoxladım və əldə etdiyim nəticə maraqlı idi.Əslində rəfiqəm talasemiyanın zəif dərəcəli xəstəsidir,ailə qurmaq da ona olar.Sadəcə hamiləlik dövründə tez-tez həkimlərin müayinəsindən keçməlidir,ehtiyyat üçün.Mən ona bu məlumatları çatdırdım,lakin valideynləri həkimdən başqasını yalan sayır.İndi isə bu qısa hekayəmdən sonra keçək xəstəliklə bağlı məlumatlara.

  "Talasemiya" sözü ümümilikdə Aralıq dənizi anemiyası mənasını verir. Aralıq dənizi bölgəsində yaranan və köçəri tayfalarla yayılaraq dünyanın bir çox ölkəsində rast gəlinən irsi qan xəstəliyidir.
Ardı →

Aksesuar seçərkən diqqətli olun!

aksesuarlarHavaların isinməsi ilə qadınlar gözəlliyinə daha çox fikir verir. Rəngli geyimlər, baxımlı saçlar, cəlbedici baletkalar yazın sevimli geyimləridir.
Bütün bu gözəlliklərdən əlavə yazda havaların isinməsi ilə allergiya, günəş şüalarının mənfi təsiri yaranır. Buraya səhv seçilmiş aksessuarlar əlavə edildiyi zaman allergik reaksiyalar artır. Bu isə allergik dermatitə çevrilir. 

Aksessuarların tərkibində olan maddələr dəiyə təmas edərək ortaya çıxan bir xəstəlikdir. Diqqət edilmədiyi zaman həftələr, aylar illər, hətta ömür boyu davam edə bilər.

Nikkel tərkibli sırğalar, nikkelə allergiyası olan qadınların qulağında yaralar əmələ gətirir. Qulaq deşmək üçün istifadə edilən iynələr, boyunbağı və başqa aksessuarlardan keçə bilər. Bədənimizin ən həssas bölgəsi gözlərə makiyaj edilən zaman havada olan allergik təsirlər və göz kölgələri allergiyaya səbəb olur.
Geyimlərdə istifadə edilən boyalar ən çox tərləyən bölgələrdə özünü göstərir.
Ardı →

Ürəyi dayandıran 11 səhv

Ürək xəstəlikləri və infarktın artması mütəxəssisləri yeni araşdırmalar aparmağa sövq edir.
Alimlər ürək xəstəliklərinə səbəb olan 11 faktı aşkarlayıb. Bu səhvlərə son qoymaqla ölüm riskini azalda bilərsiniz. 


1. Gec yuxudan durub, yeməyi gec yemək. Ürək sağlamlığı üçün yaxşı yuxu və dadlı səhər yeməyi şərtdir. 

2. Acmadan yemək. Metabolizmanın sürətini pozur və ürəyi yorur. 

3. Yatmazdan əvvəl yemək. Yuxuda orqanizmin dincəlməsini əngəlləyir və ürəyin yükünü artırır.
Ardı →

Enerji artıran üsullar

Günə enerjili başlayırsınız, lakin günortadan sonra ruh düşkünlüyü, tənbəllik başlayır? Onda bəzi məsləhətləri oxuyun və bütün gün ərzində enerjili olun. Səhər yuxudan durandan sonra ilk iş olaraq havaya çıxmaq lazımdır.

1. Hər gün 40 qr buğda, qarğıdalı qəbul etməlisiniz. Çünki onlar enerjini artırmaqla bərabər stressi də azaldır.

2. Səhər isti su ilə duş alandan sonra bir dəfə də soyuq su ilə yuyunun. Amma başınızı soyuq suya salmamağa çalışın. 5-6 dəqiqə bunu etsəniz özünüzü daha gümrah hiss edəcəksiniz.

3. Aparılan araşdırmalara görə, hər 4 qadından birində dəmir əksikliyi var. Bu da yorğunluq və halsızlıq yaradır. Bunun üçün də tərkibində daha çox dəmir olan meyvə, tərəvəz yeyin.

4. Bol-bol balıq, toyuq, pendir, yumurta qəbul etməyə çalışın. Çünki onlarda olan «Omega-3» orqanizmin gümrahlığı üçün önəmlidir. Bundan əlavə balıq bədəndə seratonin hormonunu artırır ki, bu da xoşbəxtlik mərkəzini fəallaşdırır.
Ardı →

Bədənin mökəmləndirilməsi üsulları


Bədənin mökəmləndirilməsi
 – xəstəlikləri müalicə etmir, onların qarşısını alır. Bu, onun çox vacib olan profilaktik roludur.
Bədəni mökəmləndirilmiş olan insan nəinki, istini, soyuğu, həmçinin, orqanizmin müdafiə qüvvələrinin zəifləməsinə səbəb ola bilən havanın kəskin temperatur dəyişmələrini də yüngül şəkildə keçirə bilər. Məsələ bundan ibarətdir ki, biz bədənimizi möhkəmləndirərkən öz immun sistemimizi də məşq etdiririk. Müntəzəm olaraq məşq edilmədiyi halda, hər bir digər orqan və sistem kimi, immun sistemi də zəifləmiş olur. Bədənin möhkəmləndirilməsi zamanı istifadə olunan üsullar vasitəsi ilə orqanizm üçün ekstremal hesab edilən müxtəlif vəziyyətlər yaradılır. Bu zaman immun sistemi də təcili olaraq öz mübarizə üsullarını aktivləşdirir.

Fiziki inkişafı səviyyəsindən asılı olmayaraq istənilən yaş qrupuna aid olan insanlar öz bədənlərinin möhkəmləndirilməsi ilə məşğul ola bilərlər. Yüksək qızdırma ilə müşayiət olunan xəstəliklərdən savayı bədənin möhkəmləndirilməsi üçün əks göstəriş yoxdur. Yadda saxlamaq lazımdır ki, bədənin möhkəmləndirilməsi fasiləsiz və sistemli şəkildə aparılmalıdır. Bədənin möhkəmləndirilməsi üzrə 2-3 ay ərzində aparılan prosedurlar daha sonra saxlanılarsa, orqanizm yaxın 3-4 həftə (uşaqlarda isə 5-7 gün) ərzində öz möhkəmliyini itirmiş olur. Buna görə də əgər hər hansı bir səbəbdən siz, uzun müddət ərzində, bədənin möhkəmləndirməsi prosedurlarını saxlamış olsanız, bunu davam etdirmək üçün yenə də lap əvvəldən başlamaq lazım gələcək.


Ardı →

Təbii içkilər

Ekoloji problemlər bizi çiy su içmək  problemi ilə üz-üzə qoyub. İnsanlar düşünür ki, su qaynadılıb içilməlidi ki, mikroblar məhv olsun. Əslində insan orqanizminə, ürəyin və başqa orqanların sağlamlığı üçün su çiy şəkildə qəbul edilməlidir. Lakin çiy suda mikrob təhlükəsi olduğundan alternative variant seçilməlidir. Məlumunuz olsun ki, su qaynadıldıqda deyil, yalnız dondurulduqda tərkibindəki mikroblar məhv ola  bilər. Buz soyuducudan götürülür, əridilir, 6 saat ərzində içilməlidir.

Satışdakı hər bir təbii şirə adı ilə satılanlardan tutmuş qazlı, qazsız suya qədər orqanizmə ziyanlıdır. Xüsusən də hamilə qadınlara qəti qadağandır. Məlumdur ki, təbii şirələr 30 dəqiqədən artıq saxlanıldıqda  öz tərkibini itirir.  Bu zaman şirənin tərkibindəki mikroelementlər parçalanır və keyfiyyətini  itirir. Satışdakı təbii şirələr adı altında satılan içkilərin tərkibi uzun muddət təzə qalması üçün kimyəvi maddə, aroma, rəng insan orqanizminə çox zərərdir.


Ardı →

Çərəzlərin faydası

Bu dadlı çərəzlərin faydası haqqında insanlar hətta bizim eramızdan əvvəl bilirdilər. Qədim Vavilonun kahinləri aşağı təbəqə insanlara bunları yeməyə qadağan edirdilər.

Kahinlər qorxurdular ki, onlar ağıllanacaq. Maraqlıdır ki, bunda müəyyən həqiqət var. Tərkibində çox faydalı E vitaminin olmasına görə qoz-fındıq yaddaşı yaxşılaşdırır, əqli fəaliyyəti stimullaşdırır, yaşlı insanlarda ağıl zəifliyinin inkişaf etməsinin ehtimalını azaldır.

E vitaminindən əlavə qoz-fındıqda müxtəlif faydalı vitamin və mikroelementlər vardır: kalsium, kalium, dəmir, maqnezium, yod, fosfor, selen, A, B1, B2, C, P və s. Bundan əlavə onların tərkibində çoxlu miqdarda əvəzsiz yağ turşuları, dəyərli zülallar var.

Qoz, fındıq, badam, araxis, keşyu və s. qan-damar sistemi üçün çox faydalıdır. Ateroskleroz, anemiya (qanazlığı), ürəyin işemik xəstəliyi, damar xəstəlikləri və s. yayılmış xəstəliklər zamanı onlar yaxşı müalicəvi və profilaktik effekt verir.

Əqli fəaliyyəti ilə məşğul olan insanlar bu məhsullardan daim istifadə etməlidir.


Ardı →

Ürək də "istirahət" etməlidir!


Kifayət qədər yuxu insanın sağlamlığı üçün çox vacibdir. Uzanmış vəziyyətdə istirahət etmək, ürək-damar sisteminin üzərinə düşən gərginliyi çıxararaq, onun işini normallaşdırır. Uzanaraq istirahət etməyi heç nə ilə əvəz etmək olmaz. “Uzanmış vəziyyətdə”, və ya ayaqları yuxarı qaldırmaqla oturaq vəziyyətdə, vaxtaşırı olaraq istirahət edilməsi (xüsusən də ayaq üstə işləyənlər üçün), arterial hipertoniyanın inkişaf etməsinin, aşağı ətraflarda qan dövranının pozulmasının profilaktikası üçün vacib hesab edilir.


Ardı →

Ürəyin "sevdiyi" qida məhsulları

İnsan ürəyi cəmi 300 qram olub, kişilərdə qadınlardan bir qədər ağır olur. Öz sahibinin yaşaması üçün bu kiçik, lakin dahi orqan sutka ərzində 170 l qan qovur. Əlbəttə işləyən orqana möhkəmlənmək də lazımdır. Ürəyin “sevdiyi” qida məhsulları hansılardır?

Qaragilə
Qaragilə “ürək ərzaq məhsulları” siyahısına başçılıq edir. O ürək xəstəlikləri ilə mübarizədə ən faydalı meyvə hesab olunur. Bu meyvə çoxlu miqdarda antosianinlər-antioksidantlar saxlayır, hansılar ki, qaragiləyə tünd-göy rəng verir. Bu qiymətli giləmeyvə eyni zamanda liflə (selluloza), vitamin C ilə də zəngindir. Həm təzə, həm də dondurulmuş vəziyyətdə faydalı xassələrini itirmir. Qaragilə ürək üçün əvəzedilməz produktdur.

Qızılbalıq
Bu soyuq su balığı əla zülal mənbəyi olmaqla bərabər, həmçinin ürək üçün əvəzedilməz olan omega-3 yağ turşuları ilə də zəngindir. Dietoloqlar qızılbalığı həftədə 2 dəfə yeməyi məsləhət görürlər. Bu balıq təkcə ürək üçün deyil, bütün orqanizm üçün çox faydalı qida məhsuludur. Bunlarla yanaşı onun əla dadı da var.
Ardı →

Nə qədər su içməliyik?

su həyatdırİnsan orqanizminin 2/3 hissəsini su təşkil edir. Bunu biz məktəb vaxtından bilirik.  Reallıqda isə insan orqanizmində olan suyun həcmi daim dəyişilir və 45%-dan 60%-a qədər çata bilər.

Bu suyun böyük hissəsi hüceyrələrin içərisində, daha az hissəsi — hüceyrələr arasında olan boşluqlarda və damarlarda olur. Məhz suyun köməyilə orqanizmimizdə gedən, demək olar, bütün proseslər (hüceyrələr arası mübadilələrdən başlayaraq, sinir impulsların ötürülməsinə kimi) mümkün olur. Bu səbəbdən su insan üçün həyat deməkdir. Susuzlaşma zamanı insanın orqanizmində çox ciddi pozulmalar baş verir. Kəskin susuzlaşma hətta insanın az bir müddət ərzində həlak olmasına səbəb ola bilər.

Orqanizmimizin bütün ehtiyaclarını ödəmək üçün bizə nə qədər su lazımdır? Belə bir formul mövcuddur — insan çəkisinin hər 1 kiloqramı üçün 30-40 ml su.
Digər formula görə — 1500 ml + insan çəkisinin hər 1 kq-na 20 ml su (bədən çəkisi 20 kq-dan artıq olduqda). Orta hesabla 70 kq bədən çəkisi olan insan gün ərzində 2,5 l və daha artıq su qəbul etməlidir.Təbii ki, bu heç də o demək deyil ki, insan hər gün mütləq düz 3 l su içməlidir. Axı biz suyu digər mənbələrdən də alırıq — suplar, şirələr, meyvə və tərəvəzlərdə olan su və s.


Ardı →