Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 930 topik

Daimi yorğunluq və ya maqniy defisiti

Siz də daimi yorğunluq hiss edib, nə edəcəyinizi bilmirsiniz?

Hər xırda şeylər sizi özünüzdən çıxarıb, əsəbi vəziyyətə gətirir? Bunun nəticəsi olan daimi yorğunluq çoxları bunu müasir həyatın nəticəsi sayaraq, bundan xilas ola bilməyəcəklərini düşünürlər. Yalnız bu belə deyil!

Səbəblərdən biri
Hər bir iş qadınının, ev xanımlarının və ümumiyyətlə bütün xanımların daimi yorğunluq və zəifliyinin başlıca səbəbi maqniy çatışmamazlığı ola bilər. Hal hazırda qadınların 50% -i bundan əziyyət çəkir. Sağlamlıq üçün çox önəmli olan yalnız az tanınan bu mineral, əsasən orqanizmin tonusunu müəyyən edir. Maqniy — bədənin hər bir hüceyrəsinin tərkibində olub, energetik prosseslərə təsir edir. Çatışmamazlıq olduqda maddələr mübadiləsi azalır, bu isə hətta səhər saatlarından hiss etdiyimiz bu yoğunluq və halsızlığa səbəb olur.

Maqniy defisitliyi hardan yaranır? 

Son zamanlar xanımların demək olar 50%-dən çoxu sağlam həyat tərzi sürərək, öz görünüşləri və qidasına fikir verib və hətta çoxları idmanla məşğul olurlar.
Bəs maqniy defisiti nədən əmələ gəilr?


Ardı →

Çürük dişlərin səbəb ola biləcəyi xəstəliklər

Diş əti iltihabı immuniteti zəiflətdiyindən bakteriyalar orqanizmdə rahatlıqla özünə yer edir. Bəyaz və sağlam dişlər hər kəsin arzusudur. Amma təəsüf ki, gözəl təbəssüm hər kəsə nəsib olmur. Şirniyyatlar, kəskin soyuq və isti içkilər, ətli xörəklər, bir sözlə qidalarda dişlərin çürüməsində böyük rol oynayır. Çürük dişlərə ötəri yanaşmayın. Çünki o heç də siz düşündüyünüz kimi bəsit xəstəlik deyil. Çürümüş diş bir çox xəstəliklərin yaranmasına səbəb olur. Aparılan arşdırmalar sübut edirki dişlər ürək narahatlığı, görmə pozğunluğu, beyin, böyrək və revmatizm xəstəliklərinə zəmin yaradır.
Çürük dişlərin səbəb ola biləcəyi xəstəliklər Çürük dişlərin səbəb ola biləcəyi xəstəliklər

Amma müəyyən qaydalara riayət etməklə dişlərin sağlamlığını təmin etmək olar. Dişləri nizamlı olaraq gündə iki dəfə fırçalamaq və vaxtı vaxtında diş həkiminə müraciət etmək lazımdır və bu, diş sağlamlığı baxımından olduqca əhəmiyyətlidir. Dişlərin sağlamlığı üçün turşulu içkilərdən, çay və qəhvə kimi dişlərə mənfi təsir edən içkilərdən uzaq olmaq lazımdır. 


Ardı →

Yeməkdən sonra gələn yuxunun səbəbi

Yemək sonrasında bəzi insanlar özünü yorğun hiss edir və yatmaq istəyir. Yuxunun yaranma səbəblərindən biri çoxlu qidalanmadır.

Türkiyəli mütəxəssisin sözlərinə görə bu proses həzm prosesi ilə əlaqəlidir. Belə ki,  həzm metobalizmi yemək yedikdən sonra həzm üçün bol miqdarda enerjiyə ehtiyac duyur. Başqa sözlə nə qədər çoxlu qida qəbul edilərsə bir o qədər enerjiyə ehtiyac yaranır. Xərclənən enerji sonrasında yaranan yorğunluq yuxulamalara səbəb olur.

Bu baxımdan qida qəbulunda böyük boşqabları kiçiltmək, başqa sözlə düzgün qidalanmaq lazımdır. Çünki, yemək sonrası qan şəkərində görülən artımın sürəti və miqdarı yeyilən qidalara görə dəyişik olur. Az qidalanmaq həmin prosesə kömək edərək yemək sonrası yorğunluğu və yuxu gəlməsini azaldır.


Ardı →

Əl tərləməsi

Bütün işlərdə istifadə edilən orqan olan əllərin tərləməsi bir çox fəaliyyətə maneə törədə bilər.

Yaş əllərin yaratdığı anormal görünüşlə bərabər ən narahatedici vəziyyət əl təması və qucaqlaşmadır. Çünki yaş əli tutmaq insanlarda diksinmə hissi və əlini çəkmə duyğusu meydana gətirir. Əllərini yumaq və ya silmək istəyirlər. Bunun fərqinə varan xəstələr bundan narahat olurlar. Uzunqollu geyimlər geyinirlər. Rəqs etməkdən, sevdiklərinin əlini tutmaqdan belə çəkinirlər.

Həddindən artıq tərləmənin səbəbləri nələrdir?
«Həddindən artıq tərləmə » olaraq bilinən hiperhidrozisin səbəbləri tam olaraq bilinməməklə yanaşı, ümumiyyətlə, genetik olduğu qəbul edilir. Hiperhidrozis bir növ tər vəzisinin həddindən artıq işindən və ya problemli olan bölgədə çoxlu miqdarda tapılmasından qaynaqlanır.

Bu cür tər vəzləri bədəndə ən çox əl, ayaq və qoltuqaltında var. Hiperhidrozisi olanlar çox tərləyirlər. Xüsusilə həddindən artıq stresli vəziyyətlərdə sinir sisteminin simpatik hissəsinin həddindən artıq işləməsi ilə tər ifrazatı artır. Hər 100 adamdan biri həddindən artıq tərləmədən əziyyət çəkir.
Ardı →

Hər xəstəliyin öz qidası

Yüksək təzyiq
Əsasən potasiumla zəngin olan əncir qurusu, pomidor, kartof, bananın kifayət qədər yeyilməsi lazımdır. Süd kalsiumla yanaşı potasiumla da zəngindir. Yüksək təzyiqdən əziyyət çəkənlərin duzdan uzaq durması lazımdır. Gündə 2 çay qaşığından çox duz istifadə edilməməlidir. Tərəvəz və meyvə az yeyən, ya heç yeməyən insanlarda yüksək təzyiq riski var. Gündə 2 porsiya meyvə yeməlisiniz və heç olmasa bir yeməyiniz tərəvəzdən ibarət olsun. Siqaret və spirtli içki vərdişinizdən uzaq durun, idmana vaxt ayırın.

Xolesterol
Xolesterol yüksəkliyi hər yaşda yaşana biləcək problemdir. Qatı yağlar, yağda qızardılmış ətlər, yağlı süd məhsulları və kremli məhsullar xolesterolu artırır. Xolesterolu nizamlayan meyvə-tərəvəz, noxud, lobya kimi paxlalılar yeyə bilərsiniz. Qatı yağ yerinə zeytun yağından istifadə edin. Yüksək lifli qidalar, tam taxıl məhsulları və tam taxıldan hazırlanmış çörəyə üstünlük verin. Yüksək çəki yüksək xolesterola səbəb olur. Buna görə fiziki cəhətdən aktiv olmağa çalışın.


Ardı →

Vitaminlər haqqıda bilmək istədikləriniz

Vitaminlər bədəndəki metabolik proseslərin normal şəkildə meydana gəlməsi və davam etdirilməsi üçün lazım olan və qidalar içində az miqdarlarda olan maddələrdir.

Sağlam həyat üçün hansı qidalar lazımdır?

Qidaların 4 əsas maddəsi olan proteinlər, yağlar, karbohidratlar və yemək duzu kimi makroqidalandırıcılar saf şəkildə qəbul edildikdə, kifayət qədər bədənə daxil olsalar da, sağlam həyata davam etmək üçün kifayət etmirlər.

Bunlarla bərabər vitaminlər və dəmir, sink, mis, yod, xrom, maqnezium, manqan, molibden, venadium və silisium kimi əsas minerallar da qəbul edilməlidir.

Bədənimiz üçün lazım olan vitaminlərin hamısını qidalardan ala bilərikmi?

Bəli. Tərkibində karbohidrat, protein və yağ kimi əsas qida maddələri kifayət qədər miqdarda olan qidalarla qidalanma, bəzi xüsusi hallar istisna olmaqla, bədənin gündəlik ehtiyacını ödəyəcək qədər vitaminlə təmin edir. Lakin gündəlik qidalanmanız tərəvəz, meyvə, dənli bitkilər, süd məhsulları, ət, yumurta kimi proteinlə zəngin qidalardan hər hansı birindən ibarət deyil, və ya az miqdarda ibarətdirsə, ehtiyacınız olan vitaminlərin hamısını qidalardan ala bilmədiyiniz üçün əlavə vitamin qəbuluna ehtiyacınız var.


Ardı →

Çobanyastığının faydası

Çobanyastığı insanın sağlamlığı üçün ən faydalı bitkilərdən biri sayılır. Çobanyastığı çox güclü antiseptik, mikrob- və virusəleyhinə xüsusiyyətlərə malikdir.

Angina, faringit zamanı çobanyastığı dəmləməsinin istifadəsi çox yaxşı effekt verir. Bunun üçün 1 xörək qaşığı quru çobanyastığı 1 stəkan qaynar suda dəmlənir, süzülür və gün ərzində bir neçə dəfə qarqara kimi istifadə olunur.

Təbii ki, çobanyastığı dəmləməsi (bütün digər xalq təbabəti vasitələri kimi) yalnız köməkçi müalicəvi vasitə kimi (xəstəliyin həkim tərəfindən təyin olunmuş əsas müalicəsi ilə paralel olaraq) istifadə edilə bilər.

Diş ağrısı, diş və damaq iltihabları, digər ağız boşluğu iltihabları (stomatit və s.) zamanı da çobanyastığı dəmləməsi çox yaxşı ağrısızlaşdıran və iltihabəleyhinə təsir edir.
Ardı →

Yuxusuzluq zamanı sadə bitki reseptləri

Yuxusuzluğun ən əsas səbəbi həddindən artıq stressdir. Stress varsa yuxu sizi tərk edəcək. Sıx düşüncələrlə dolu beyn isə tez bir zamanda  dincələ  bilməz. Bu problemin və yuxusuzluğun ən əhəmiyyətli səbəbi həddindən artıq stressdir.

Bu problem zamanla bədənimizə əhəmiyyətli ölçüdə təsir edir və gün içindəki yaşamımızda öz əksini tapır. Bitkilərlə hazırlanan bir neçə asand resept bu problemlərinizi həll etməyə kömək edər,  yuxu almış, dincəlmiş bədən və beynlə günə başlaya bilərsiniz.

* 1 çay qaşığı lavanda otunu 1 stəkan qaynar su ilə 5 dəqiqə qaynamağa qoymaq lazımdır.

Hər gecə bu çaydan bir stəkan içmək fayda verəcək. Bununla yuxusuzluq probleminiz həll olunacaq. Ancaq çox içməməli və vərdiş halına gətirməməlisiniz. Yalnız yuxu problemi olanlar istifadə edə bilər.


Ardı →

Siqaret tərgitməyin 7 üsulu

                     
Bu zərərli vərdişi tərgitmək istəyənlər, biz sizin üçün burda ən populyar üsulları diqqətinizə çatdırırıq. Bu üsulların effektliliyi insanların xarakterindən asılıdır. Yəni hər bir üsul bir qrup insanlara kömək edir, digərinə yox. Ona görə bütün üsulları diqqətlə oxuyun,sonra hansı üsul sizdə daha çox inam yaratdısa, demək o üsul sizə mütləq kömək etməlidir. Məhz həmin üsulu da seçin!

Siqareti tərgitmək qərarına gəlmək bu üsulların hamısının açarı hesab oluna bilər. Amma ürəkdən, ciddi siqaret çəkməməyi istəmək lazımdır. İlk növbədə insan öz nəhfsinin iradəsinə hakim olmağı bacarmalıdır. Hər gün siqaretin zərərləri haqqında yazılar oxumalı videolara, şəkillərə baxmalıdır.

Siqaretçəkmənin nəticəsində əmələ gələn, əzabverici, işgəncəli ölümə səbəb olan ağciyər, mədə, dil, dodaq, qırtlaq xərçəngi və s. xəstəliklər haqqında oxumalıdır. Siqareti hətta cibindəki siqaret qutusunu çixarıb ayaq altında əzib və bir daha əlinə siqaret almamaqla da atmaq olar.


Ardı →