Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 932 topik

Pomidor iflicdən qoruyur

Finlandiyada kişilərdə ürək-damar xəstəlikləri ilə bağlı 31 min nəfər üzərində araşdırma aparılıb.«Hürriyet» qəzetinin verdiyi məlumata görə, 42-61 yaşları olan və Kuopio şəhərində yaşayan kişilər üzərində araşdırma 1990-cı illərin əvvəlindən başlayıb.Araşdırmada iştirak edən kişilərin qan analizləri araşdırma başlayarkən və 7 ildən sonra götürülüb, müqayisə edilib. Həmin şəxslər 12 il izlənilib.Məlum olub ki, qanlarında likopenin səviyyəsi yüksək olan kişilərdə iflic riski 55 faiz daha azdır. Likopen ən çox pomidorda olur. 
Qarpız, qreyfurt və manqo da likopen ilə zəngindir.
Davamı →

Uşaqları ekrandan uzaq tutun

Tibb alimlərinin apardığı yeni araşdırmalar zamanı məlum olub ki, 3 yaşından balaca uşaqların televizor izləməsi onlarda bir çox problemlər yaradır.Tibb jurnalı olan «Archives of Disease in Childhood»da nərc olunan elmi məqalədə bildirilir ki, uşaqların televizor və kompüterə olan asılılığı onlarda uzun müddətli fiziki narahatlıq yaradır.
Ardı →

Kompüter qırışıqlara səbəb olur

Britaniyalı kosmetoloq həkim Maykl Preyger demişdir: sifətin vaxtından qabaq qocalmasının səbəblərindən biri kompyuter arxasında işləməkdir.O qeyd etmişdir ki, onun üzündə vaxtsız qocalma əlamətləri olan pasiyentləri arasında kompyuterin monitoru qarşısında oturan qadınların faizi yüksəkdir.Tibb işçiləri belə vəziyyəti «kompyuter siması» termini ilə ifadə edirlər.
Ardı →

Sağlam bədən üçün fiziki hərəkətlər

Əlbəttə ki, gözəl bədən quruluşuna sahib olmaq üçün əzələləri mütəmadi olaraq məşq etdirmək lazımdır. Onlar möhkəm olduqda bədən quruluşu da gözəl olur. Fiziki aktivlik müntəzəm şəkildə olmalıdır. Bunun üçün üzgüçülüyə, trenajor və ya fitnes zalına getmək, hər gün piyada gəzmək, qaçmaq lazımdır. Bir çox qadınların fitnes və aerobika qruplarında məşğul olmaq üçün imkanları və vaxtları olmur. Ancaq onlar bunu evdə etməklə də uyğun nəticəni ala bilərlər.Bu hərəkətlər kompleksi bütün əsas əzələ qruplarının işlədilməsi üçün tərtib edilmişdir. Onu müntəzəm olaraq, heç olmasa həftədə 3 dəfə olmaqla, 40-60 dəqiqə ərzində yerinə yetirmək lazımdır. Hərəkətləri düzgün yerinə yetirin, bu halda bir müddətdən sonra bədən quruluşunuzun nəzərəçarpacaq dərəcədə yaxşılaşdığını hiss edəcəksiniz. Hərəkətləri etməmişdən ən azı yarım saat əvvəl 0,5 stəkan qaynadılmış su için, bu, orqanizmi susuzluqdan qoruyacaqdır. Yeməyi isə məşqdən ən azı bir saat əvvəl yeyin.


Ardı →

Bədənin möhkəmləndirilməsi

Bədənin mökəmləndirilməsi – xəstəlikləri müalicə etmir, onların qarşısını alır. Bu, onun çox vacib olan profilaktik roludur.Bədəni mökəmləndirilmiş olan insan nəinki, istini, soyuğu, həmçinin, orqanizmin müdafiə qüvvələrinin zəifləməsinə səbəb ola bilən havanın kəskin temperatur dəyişmələrini də yüngül şəkildə keçirə bilər.


Ardı →

Düzgün geyinin,sağlam olun

Bəşər mədəniyyətinin mövcud olduğu ən qədim dövrlərdən xarici görünüşə diqqət cəmiyyətdə əhəmiyyətli yerlərdən birini tutur.Xarici görünüşcə yaxşı görünmək yaxşı imic formalaşdırmaq, əhval-ruhiyyəni qaldırmaq, ətrafı cəlb etmək və sadəcə özünə güvənmək üçün təmin oluna bilər.O faydalı olduğu qədər də ziyanlı ola bilər.
Ardı →

Qəlyan çəkmək

Dünyada ilk qəlyan Hindistanda hazırlanıb. Daha sonra isə ondan İran, ərəb ölkələri və Türkiyədə geniş istifadə olunmağa başlayıb. Türkiyədə qəlyan çəkmək ən qədim adətlər sırasına daxildir. Ümumiyyətlə bu ölkədə qəlyandan istifadə keçmişdə də dəbdə olub, indi çox populyardır. Bu səbəbdən də çoxları qəlyanın vətəninin Türkiyə olduğunu idda edir. Bu gün Türkiyə və Misir qəlyan çəkmək mədəniyyətinin son dərəcədə inkişaf etdiyi ölkələrdir.
Şərq məkanında qəlyanla bağlı müxtəlif aforizmlər, adət-ənənələr mövcuddur. Bir sıra xalqlar dostluq əlaməti olaraq bir-birlərinə qəlyan bağışlayırlar. Bəzi ərəb ölkələrində isə evə gələn qonaq ona təklif edilən qəlyandan imtina edirsə, bu ev sahibinə qarşı çox ciddi hörmətsizlik kimi qiymətləndirilir.


Ardı →

Yuxunun dərmanı

Yuxusuzluğun qaynağı nə olursa olsun nizamlı qoz yemək bu problemi ortadan qaldırır.Yuxusuzluq bəzən psixoloji bir problem bəzən də iqlim dəyişikliyiylə özünü göstərməkdədir. Yuxusuzluğa itələyən qaynaq nə olursa olsun nizamlı qoz yeyərək bu problemi ortadan qaldırmaq mümkündür.
Ardı →