Рейтинг
+117.98

sağlam həyat tərzi

103 üzv, 933 topik

Kosmetik vasitələr

Zərif cinsin nümayəndələri həmişə gözəl görünməyə çalışıblar. Qadınlar hələ lap qədim zamanlarda da ənlik-kirşandan istifadə ediblər. Müasir dövrdə isə əksər xanımlar kosmetik vasitələri xarici görünüşün yaxşılaşmasına yönəlmiş kompleks qulluğun ayrılmaz hissəsi sayır. Ancaq təəssüf ki, gözəlliyin qayğısına qalmaq niyyətilə görülən tədbirlər bəzən elə nəticələr doğurur ki...

İndi müxtəlif şirkətlər çeşidli kosmetik vasitələr-kremlər, pudralar, rumyanalar, pomadalar, tenlər istehsal edirlər. Təbii ki, bunların həm ucuz, həm də baha qiymətə olanları var. İndi kosmetika bazarı qiymətindən asılı olmayaraq saxta, kefiyyətsiz məhsullarla doludur. Xanımların əksəriyyəti bu malların tərkibi və keyfiyyətindən xəbərsizdilər. Bəziləri isə keyfiyyətdən çox qiymətə fikir verir. Amma düşünmürlər ki, ucuz, saxta kosmetik vasitələrdən istifadə  müxtəlif xəstəliklərin yaranmasına səbəb olur.
Ardı →

Hava və səhhətimiz

Havaların qəflətən kəskin olaraq dəyişməsi, güclü küləyin əsməsi, yağışın yağması və s. son zamanlar bir çox insanların həssasalığını artıraraq onları dözümsüz  etmişdir. Çoxları bu və ya digər meteoroloji həssaslığa adekvat reaksiya ilə cavab verə bilmir. Bu isə özünü müxtəlif insanlarda  müxtəlif cür büruzə varir.
Rusiya Tibb Elmləri Akademiyasının həkimləri  belə hesab edirlər ki, meteoroloji dəyişkənlikləri dəf etmək üçün insanların aktiv həyat tərzi keçirməsi və düzgün qidalanması vacib amillərdəndir.
Ardı →

Türkəçarə

Qara ciyər xəstəliyi
Şəkərlə pörtləşmiş soğan yеyirlər (1 kq baş soğanı 2 stəkan şəkərlə əzirlər və fırında sarı suyu çıxana qədər saxlayırlar. Gündə 3 dəfə 1 xörək qaşığı bir nеçə ay ərzində qəbul еdirlər.

Qara ciyərdə daş
Yazda yığılmış quru tozağacı yarpaqlarından 2 xörək qaşığının üzərinə 1 stəkan qaynar su tökərək, mayеnin yarısı buxarlanana qədər zəif od üzərində qoyurlar, soyudurlar və süzürlər. 1 dеsеrt qaşığı ilə gündə 3 dəfə yеməyə 1 saat qalmış qəbul еdirlər. Müalicə kursu 3 aydır. Bеlə bir nüsxəni də istifadə еtmək olar: 1 xörək qaşığı tozağacı üzərinə 1 stəkan qaynar su tökmək, 20 dəqiqə qaynatmaq dəmdə 1 saat saxlamaq və süzmək. Səhər və axşam yеməkdən 30 dəqiqə əvvəl 1 stəkan içilməlidir.
Ardı →

Siqaretin ziyanları

Siqaret çəkənlər çəkməyənlərə nisbətən bakterial infeksiyalarla və iltihabi xəstəliklərlə daha çox xəstələnirlər. Bu, tütünün tərkibinə daxil olan yüzlərlə toksiki birləşmələrin orqanizmə daxil olması ilə əlaqədardır. Lakin onların  necə təsir etdiyini son zamanlar aparılan tədqiqatlar göstərmişdir.
Məlumdur ki, nikotin immun sistemin hüceyrələrinin müdafiə qabiliyyətini – daha dəqiq isə, bakteriaları tapmaq və məhv etmək qabiliyyətini  zəiflədir. Məsələ burasındadır ki, neytrofillər sümük iliyində formalaşır,  differensasiya olunur. Nikotinin neytrofillərə qarşı təsiri əvvəllər də güman olunurdu. Lakin hələ ki, bunun təsir mexanizmi məlum deyildi.
Devid Skottun rəhbərliyi altında işləyən alimlər promielositlərdən neytrofillərin differensasiya prosesinin modelini yaratmışlar-  nikotinli və nikotinsiz neytrofillərin.
Davamı →

Yaxşı yuxu almağın sirləri

* Yatmazdan əvvəl kitab oxuyun, klassik musiqi dinləyin, duş qəbul edin.
* Yataq otağınızdan ancaq dincəlmək üçün istifadə edin. İşlərinizi, yaxud yeməyinizi otağa gətirməyin.
* Yatağınız rahat və kifayət qədər geniş, otaq isə qaranlıq və səssiz olmalıdır.
* Yuxu rejiminizi nizamlayın. Yatmaq üçün yuxunuzun gəlməsini gözləməyin.
* Yatacağınız ərəfədə kafeinli içkilərdən, siqaretdən uzaq olun.
* Yatmazdan əvvəl acsanız, çox az yeyin və bir stəkan süd için. Çünki gecə ağır xörəklər yedikdə narahat olacaqsınız və bu da yuxunuzun pozulmasına səbəb olacaq.
* Hər şeydən vacibi isə əgər yuxuya gedə bilmirsinizsə, yataqda çox çırpınmayın, televizora baxın. Yuxunuz gələnə qədər yatağa yaxınlaşmayın.
Davamı →

Yuxusuzluqla necə mübarizə etməli?

Yuxusuzluq — yuxunun qeyri-üzvi mənşəli pozğunluğu olub, bir çox xəstəliklərdən əziyyət çəkən pasiyentlərin tez-tez üzləşdiyi şikayətləridir. Yaş artdıqca bu şikayətlərin dərəcəsi də artır və daha çox ailə vəziyyətində problemlər olan qadınlar arasında müşahidə olunur. Bəzi hallarda isə yuxu pozğunluğu bir sıra psixi və ya somatik xəstəliklərin simptomlarından biri olur. Tam yuxusuzluq olmur, yuxunun müxtəlif şəkildə pozulması olur. Ona görə də yuxu pozğunluğunun müalicəsində dərman preparatları kifayət etmir, psixoterapevtik kömək də lazım gəlir. Yuxu pozğunluğu zamanı yuxunun tam olmaması baş vermir, yalnız keyfiyyətsiz yuxu olur.


Ardı →

Bahar yorğunluğu: ondan necə qorunmalı?

Bahar deyəndə ağıla gözəllik, təravət, rəngarənglik gəlir. Çiçəklər açır, kəpənəklər uçuşur, ağaclar yaşıllaşır. Ətraf bir anda rəngarəng boylalarla bəzənir. Təbiət ən gözəl sənət əsərini yaradır. İnsanın ruhu da oyanır təbiətlə birgə. Damarlarda qan qaynayır, qəlblərə bir başqa sevinc dolur. Günəş işığı həyatımızı, qəlblərimizi aydınlandırır. Təbiətdəki rəngarənglik insanların geyimlərində də öz əksini tapır.
Amma yazın bütün bu gözəllikləri ilə yanaşı, bizə təsir edən sərt bir üzü də var. Havaların dəyişməsi insanlarda halsızlıq, yorğunluq, yuxu basma kimi şikayətlərə səbəb olur. Mütəxəssislər bunu bahar yorğunluğu adlandırır.
Ardı →

Uzunömürlülüyün 10 sirri

Alimlər uzunömürlüyün 10 sirrini müəyyən ediblər. Heç kimə sirr deyil ki,  insan ömrü 25 faiz irsi, 75 faiz isə qazanılmış faktorlardan asılıdır. Alimlər insan ömrünü uzada biləcək tövsiyyələrini veriblər. Bu tövsiyyələrə əməl etməklə insan öz ömrünü uzada bilər. Beləliklə, insan ömrünü uzada biləcək faktorlar:   

Birinci faktor - alimlər ilk növbədə uzunömürlüyə müsbət təsir edən alma yeməyi məsləhət görür. Britaniyadakı Qida İnstitutunun alimləri hesab edir ki, adi alma gəncliyi uzadır. Alimlərə görə qida rasiona gündəlik olaraq alma əlavə olunması ömrü uzadır. Mütəxəssislər almanın tərkibində  epikatexin maddəsini aşkar ediblər, bu maddə yaşıl çayın tərkibindəki polifenollara oxşardır. Onlar qan damarlarının elastikliyini bərpa edir, immuniteti gücləndirir. Alimlər qida rasionunda müntəzəm surətdə almadan istifədə etmiş könüllülər üzərində tədəiqat aparıblar. Məlum olub ki, onların ürək-damar sistemi pasportlarındakı yaşla müqayisədə 17 yaş cavandır.
Ardı →

Ekstrasenslər

Ekstrasenslər kimlərdir? Ekstrasensorika nə deməkdir? Ekstra «xaric» deməkdir, nəyinsə xaricində yerləşən nə isə; «sene» — «hiss» deməkdir, ekstrasens — xarici mühitdən bizim hiss orqanlarımızla qəbul olunmayan nəyi isə qəbul, dərk edən insandır, yaxud elə hərəkət etmək deməkdir ki, bunu yalnız hiss üzvləri vasitəsilə qəbul edilməsi inamında tərbiyə olunmuş insanlar başa düşməsin.
...Həkimin otağına xəstə daxil olur, o böyrünü tutub, onun üzündə böyrünün ağrısından əzablı ifadə var. Cavan, xoşsifətli qadın gülümsəyərək ona yaxınlaşır, onun qarşısında dayanır, hər iki elini uzadıb, xəstənin bədəninə toxunmadan iki tərəfdən yuxarıdan aşağı, sonra aşağıdan yuxarı gəzdirir. Qadının üzü gərginliyin dərəcəsini göstərir, o öz hisslərinə qulaq asır. Bir anda razı halda başını yellədir, gərginlik zəifləyir. Əlləri ilə hərəkət davam edir, lakin onlar bədənin müəyyən hissəsində dayanır. Xəstə isə ağrının kəsildiyini hiss edir: əvvəl o buna inanmır, o elə bilir ki, ağrı yenidən daha güclü başlayacaq, lakin vaxt gedir, xəstə ağrının yox olduğunu söyləyir.


Ardı →

Həmişə cavan qalmağın sirrləri

Söhbət açacağımız mövzu insanlar üçün daim aktualdır: həmişə cavan qalmaq arzusu… İnsanlar üçün bu əzəli və əbədi arzuya nail olmaq üçün davamlı olaraq müxtəlif tədqiqatlar aparılmaqdadır. Bəşər övladı hələ ki həmişə cavan qalmağa nail olmağın yollarını tapa bilməyib, amma uzun ömür sürmək mümküdür. Uzun ömürlü insanların təcrübəsini diqqətlə öyrənən mütəxəsislər həyatı uzatmağı mümkün sayırlar.  

Məşhur uzunömürlülər


Alimlər belə hesab edirlər ki, insana genetik olaraq 150 il yaşamaq təminatı verilsə də, hazırda bəşər övladının ömrü xeyli qısadır. İndi dünyada yetmiş yaşından sonrakı dövr qocalıq sayılır. Halbuki, uzunömürlülüklə bağlı məsələləri araşdıran alimlər-herentoloqlar 80-90 yaşdan sonrakı dövrün əsl qocalıq zamanı olduğunu iddia edir, hətta 200 il yaşamağın mümkün ölduğunu söyləyirlər. Onların fikrincə, insan ömrü sağlam keçibsə, o, qocalanda da fiziki işlə məşğul olmağa qadirdir.
Ardı →