Рейтинг
+138.94

Sevgi

97 üzv, 244 topik

İçimdəki ölməz Sevgi

  • Sevgi
"İçimdə bir sevgi var...Bitməyən…                                                                                                                                                        Hər nə olursa olsun mənimlə olan,məni hec vaxt buraxmayan Sevgi.                                Həs kəs arxasını mənə çevirdiyi zaman Mən yenə səninləyəm, Mən sənin içindəyəm deyən bir sevgi.                                                 Məni Mən edən sevgi.                                 Bütün yalnışlarıma baxmayaraq yenə" Mən səni Sevirəm" deyən ,Ondan utandığım an Gəl yenə Gəl deyən Sevgi-Rəbbimin sevgisi...Ölməz Sevgisi"  az ya da çox məncə hamımızın içində bu sevgi var...
Davamı →

Sevir yoxsa sevmir?

  • Sevgi
  1. Bəli, elədir — 4 bal
  2. Bəlkə, elədir, əmin deyiləm — 3 bal
  3. Məncə elə deyil — 2 bal
  4. Xeyr elə deyil — 1 bal
Aşağıda gördüyünüz sualları yuxarıdakı variantlardan istifadə edərək cavablandırın. Daha sonra balınızı hesablayıb nəticəyə baxın. 
Ardı →

Cazibədar və məftunedici olmaq | Test

  • Sevgi
Sizlərə maraqlı və çoxlarınız üçün əhəmiyyətli bir test təqdim edirəm. Bu test sənə qarşıdakı insan üçün nə qədər cazibədar olduğunu öyrənməyə kömək edəcək. Test həm qızlar, həm də oğlanlar üçün eyni dərəcədə faydalı ola bilər. Verilən bütün suallara cavab vermək lazımdır, və alınan nəticəni toplamaq sizin xarakterinizi daha doğrusu sizin nə qədər cazibədar və məftunedici olduğunuzu bildirəcək. Belə ki, hər bir «bəli» cavabı üçün 1 xal, «xeyr» cavabı üçün o xal verilir.
Ardı →

Sevgini daim yaşadacaq 6000 palıd ağacı

  • Sevgi

Onlar 33 il xoşbəxt evlilik yaşamışlar. Vinston Hauiz adlı fermer həyat yoldaşı Janetin xatirəsinə 17 il əvvəl 6000 ədəddən ibarət qeyri-adi palıd meşəsi salmışdır və artiq 17 ildir ki, Vinstona heyatyoladaşı ilə bağlı xatirələrini bu 6000 palıd yaşadır. İndi o, bəzən bura gəlir oturur düşünərək, yada salır.

1994-cü il:


Ardı →

Sən və Mən

  • Sevgi

Gəl ört pəncərəni, qalaq üz-üzə
Bir sən ol, bir də mən, bir də gözlərin.
Vüsal qərq olurkən hicran dənizə,
Ağ bir yelkən olsun o son sözlərin.


Bir sən ol, bir də mən, bir də dərdimiz.
Ağlayaq doyunca, gülək doyunca.
Baş-başa qaldıqca bu möhnətdə biz,
Döysün qapıları külək doyunca.


Döysün, qoy açmayaq, yorulsun külək.
Qəmli hicran qalsın qapıda dustaq
Bir an vüsalınla çırpınsın ürək
Sonra...sonra yenə biz ayrılmayaq.

(Rəsul Rza)
Davamı →

Sevgi fədakarlıq istər

  • Sevgi

Zaur və Zərifə adında 2 gənc var imiş. Qız çox gözəl, oğlan da çox yaraşıqlı imiş… Onlar bir-birini sevmiş və evlənməyə qərar vermişlər. Hər ikisinin də ailəsi bu yekdilliklə razı imiş. Bir neçə müddətdən sonra Zaur ailəsi ilə Zərifəni istəməyə getmişlər. Nişan üzükləri taxılmış və toy günü də dəqiqləşdirilmişdir. Günlərin birində Zaur Zərifəyə zəng edir və deyir..«Həyatım neynirsən? — Heç yemək bişirirəm, yemək yeyəcəm. Onda yeməyini qurtarandan sonra hazırlaş 2 bilet almışam seni kinoya aparacam. Baş üstə, eşqim… zəng edərəm» deyib, dəstəyi asıb, yemək hazırlamağa davam etmiş. Elə bu vaxt mətbəxdəki qaz balonu partlamış..və bu Zərifənin bütün bədənini dəlik-deşik etmişdir…


Ardı →

Ayrılıq məktubu

  • Sevgi
Sən getdin. Özündən sonra bir dəhşətli qaranlıq, bir zindan yalnızlığı, ağır bir boşluğu geridə qoydun. Getdin və dönməyəcəksən bir daha. Haqlısan gedişində, bu eşqi bitirməkdə haqlısan. Bir söz belə söyləmədim. Üzünə baxa bilmədim. Qarşında ağlamadım. Əridim, tükəndim, məhv oldum. Sonsuzluqda bir insan necə olar.səsi, nəfəsi necə duyular? Əlvida eşqim. Əlvida sevgilim. Sən özünü heç belə lazımsız, belə dəyərsiz, belə tənha hiss etdinmi? Ayrılıq ölüm qədər acı və soyuqdur. Aynalara baxıram. Aynada gördüyüm mən deyiləm. Gözlərim cəhənnəm atəşi kimidir.dodaqlarım möhürlənib. Əllərim titrəyir. Ürəyim qızğın dəmirlərlə dağlandı. Yoxluğunun qarşılığı çox ağırdır, sevgilim.
Ardı →

Real hadisələr üzərində qurulub

  • Sevgi
Bir avtobus dayanacağında qarşılaşmışdılar ilk dəfə. Biri Tibb Universitetində oxuyurdu, digəri Memarlıq və İnşaat Universitetində. O ilk qarşılaşmadan sonra bir daha, bir daha və bir daha görüşə bilmək üçün hər dəfə eyni saatda, eyni dayanacaqdan, eyni avtobusa mindilər.
Gənc idilər, çox gənc… Bir-birləri ilə danışacaq cəsarəti tapmaları vaxt aldı, amma nəhayət bacardılar.
slində heç biri hər səhər avtobusa mindikləri tərəfdə yaşamırdılar. Oğlan dostugildə qaldığı üçün həmin dayanacaqdan minmişdi, qız ısə isə bacısı gildə. Sırf bir-birlərini görə bilmək üçün hər səhər tezdən evlərindən çıxıb şəhərin taaa o başından həmin dayanacağa gəldiklərini gülə-gülə bir-birlərinə etiraf etdilər bir gün…
Ardı →

Gənc qız+yaşlı kişi

  • Sevgi

Nəyə görə cavan qızlar yaşca böyük kişiləri seçirlər? Bəziləri bunu anlamırlar. Əsasən də cavan oğlanlar. Yaşlı valideynlər, nənələr babalar isə sadəcə qəmli ah çəkirlər: “Onlarda nə tapıblar axı? Bu kişilərdə cəlbedici nə var axı?” Öz həyat tarixi olan, ömrününü yarısını yaşamış, artıq ailəli olmuş, kifayət qədər qayğıları olan bir kişi. Hətta övladları belə var. Yəqin ki, sağlamlıqla bağlı problemləri də olacaq. Seksual aktivlikdən söz belə gedə bilməz. Onun öz vərdişləri və həyata baxışı var. Onları heç vaxt dəyişməyəcək. Qıza isə yalnız onlara uyğun yaşamaq qalır. Yəqin ki, bu cür kişi ilə yaxşı əylənmək, sinif yoldaşlarınla görüşə getmək də olmaz. Bəs o kişidə yaxşı nə var?


Ardı →

Sevgi faktları

  • Sevgi
Səhərlər həyat yoldaşını öpən kişilərin ömrü, öpməyənlərdən 5 il daha uzun olur.

Ən köhnə sevgi mahnısı 4 000 il bundan əvvəl yazılıb. Bu mahnı Dəclə və Fərat çayları arasındakı bölgədən tapılıb.

Qadınların ilk gün cinsəl yaxınlığı qəbul etməməsinin ən böyük səbəbi, azı 78 faizinin səbəbi istənməyən tüklər olurmuş…

Feminist qadınlar həmcinslərinə görə, daha romantik olurlar.

İnsanların 70 faizi yeni tanış olduqlarından daha çox uzun müddət tanıdıqları insanlara vurulduğunu söyləyir.

Necə aşiq olduğunu izah edən insanlar özlərinə nəzarət edə bilmirlər.
Aşiq olmaq bədən və zehin üzərində sakitləşdirici təsirə malik olur ki, bu da bir il ərzində sinir sistemini inkişaf etdirir. Dolayısı ilə eşq insanın hafizəsinə də güclü təsir göstərir.
Ardı →