Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 659 topik

Üzə təmas etməməsi vacib olan 8 məhsul

Bir çox maskanın tərkibində yer alan, dərimizə faydalı olduğunu düşündüyümüz vasitələrin əslində isə dəriyə zərər verdiyini bilirdinizmi?

Limon  Tərkibindəki PH dəyəri ilə limon dəriyə təmas etdiyində, dərinin təbii balansını pozmasına səbəb olur. Buna görə, limonu dəriyə vurmaq olmaz.

Mayonez – yağlı və qalın bir təbəqəyə sahib olan mayonez məsamələri tıxayaraq sızanaqların yaranmasına səbəb olur.
Davamı →

Yaşınızı çox göstərən 5 stil xətası

Geydiyimiz geyimlər, istifadə etdiyimiz aksesuarlar ilə bəzən yaşımızı böyük göstərə bilirik. Amma onları yerində istifadə etsək yaşımızı olduğundan da az göstərmək mümkündür. Yaşınızı olduğundan daha böyük göstərəcək stil xətalarına yol verməmək üçün sizin üçün bəzi məsləhətlərimiz var.

Tüvit
Hər nə qədər də Chanel-in dizaynlarında nümunələri çox görsək də, tüvit dizayn nümunələri yaşımızı olduğundan daha da böyük göstərdiyi həqiqətini inkar etmir. Yaşınızı olduğundan böyük göstərmək istərmirsinizsə tüvit dizaynlar əvəzinə qaz ayağı dizaynlı pencəklərə üstünlük verə bilərsiniz.
Davamı →

Yayda dəriyə qulluq | 7 qayda

Gün şüaları dərinin daha tez qocalmasına səbəb olur. Tibdə hətta xüsusi termin «fotoqocalma» (günün təsirindən qocalma) var. Əksər kosmetoloqlar dərisinin cavanlığını və gözəlliyini qorumaq istəyən qadınlara «zaqar» etməyi tövsiyə etmir, əksinə dərini gün şüalarından mümkün qədər qorumağa cağırırlar.

Yay aylarında dəriyə qulluğun əsas 7 qaydası:
1. Susuzlaşmaya yol verməyin. Gün ərzində kifayət qədər su için. Bu dərinin vəziyyəti üçün olduqca vacibdir.
Davamı →

Gəlmiş-keçmiş ən yaxşı 5 ətir

Ətir hər bir qadının sevdiyi, çox istifadə etdiyi, hətta xarakterini yansıdan bir kosmetik vasitədir. Hər il yüzlərlə növdə və adda ətirlər insanların istifadəsi üçün istehsal ounub satışa çıxarılır. Bir çox markanın və növün arasında qadınların əksəriyyətinin çox bəyəndiyi brendlər isə bir əfsanə olaraq adlarını tarixə yazdırmışdırlar. Ən çox bəyənilən bu 5 ətir brendinin hansılar olduğunu, onların yaranma tarixlərini və tərkiblərini sizə təqdim edirik.

Chanel No 5-Coco Chanel
Dünyanın ən məşhur ətri. Heç bir ətir bu qədər tanınmadı və sevilmədi. Coco Chanel 1921-ci ildə bu ətri satışa çıxardığı zaman qadın kimi qoxan bir ətir hazırlamaq istədiyini və buna nail olduğunu demişdi. Tərkibində yasəmən, səndəl ağacı, əmbər kimi bitkilər olan bu ətir fərqli qoxuları qarışdıran ilk ətirdir. Bundan əvvəlki ətirlərdə yalnız bir çiçək qoxusundan istifadə edilirdi.
Davamı →

Səhv büsqalter geyindiyinizi göstərən 3 işarə

Şıq büstqalter, cəlbedici büstqalter, günlük büstqalter deyərkən, iç camaşırı süyürməmiz büstqalterlərlə dolub-daşır. Bəs bu büstqalterlərdən neçəsi rahatdır? Büstqalterləri hansı dəyərlərə görə alırsınız? Rahat olduqlarına görəmi yoxsa tam oturduqlarına görəmi? Düzgün büstqalteri seçmək sinənin sağlamlığı üçün də çox vacibdir. Buna görə də, siz oxucularımız üçün səhv büstqalter geyinməyə işarə edən bəzi nöqtələri araşdırdıq və onlardan 3-ünü sizə təqdim edirik.

“Bunu tez çıxarmalıyam” deyirsinizsə
Əvvəlcə gün ərzində “evə gedim, tez bu büstqalteri çıxarım” deyirsinizsə, bu işdə bir yanlışlıq var. Düzdür, hər bir qadın büstqaltersiz daha rahatdır. Amma gün ərzində evə gedib rahatlanacağınız anı beyninizdən bir kənara atmırsınızsa, bunun bir səbəbi düzgün büstqalter geyinməməyinizdir. İlk olaraq, sizi narahat edən səbəbi tapmalısınız. Bu, səhv ölçü və ya səhv içli büstqalter geyinməyiniz ola bilər. Problem səhv ölçüdürsə, bunu uyğun ölçülü büstqalerlə həll etmək olar. Yox, əgər problem içlikdədirsə, o zaman içliksiz və ya fərqli içlikli büstqalterlərə yönəlik seçim edin. Məsələn, incə krujevalı büstqalterlər çox rahatdır və əyninizdə olduğunu hiss etməyəcəksiniz.
Davamı →

Soyuducuda saxlanması vacib olan 6 kosmetik məhsul

Bəzi kosmetik məhsulları da soyuducuda saxlamaq lazım olduğunu bilirsinizmi?

Çoxumuz gözəllik vasitələrini hamam şkafında, ya da makiyaj masasında saxlayırıq. Əslində isə, onların bəzilərini soyuducuda saxlamaq lazım olduğunu bilirdinizmi?

Amerikanın məşhur dermatoloqu Dendi Engelmanın sözlərinə görə, bununla təkcə kosmetik vasitələrin ömrünü uzatmır, həm də temperaturunu sabit saxlayırsınız. Beləliklə, hədsiz isti və ya soyuğa məruz qalmayan kosmetika üzə asanlıqla çəkilir.

1. Göz kremi
Göz kreminin soyuq olması təkcə sərinlədici effekt yaratmır, eyni zamanda, qan damarlarındakı şişkinlikləri də azaldır.
Davamı →

Düyü suyu

Çin, Yaponiya və bəzi digər Asiya ölkələrində düyü suyu qədim zamanlardan çox effektli kosmetik vasitə kimi istifadə olunur.

Düyü suyu dəriyə olduqca müsbət təsir edir. Onun tərkibində olan antioksidant, enzim, ferment, mineral, vitamin və s. faydalı maddələr dərini cavanlaşdırır, tonuslaşdırır, daha təravətli və dartılmış edir, kiçik qırışları yox edir, yaxşı təmizləyir və ağardır.

Bu suyu təbii tonik və anti-age vasitə kimi istifadə etmək olar. Hər gün düyü suyu ilə üz yumaq dərinin rəngini daha sağlam edir. Həmçinin düyü suyu antiseptik və iltihabəleyhinə vasitə kimi də istifadə olunur, dərini təmizləyir.
Davamı →

Makiyajsız gözəl olmağın sirləri

Yuxunuza fikir verin
Kifayət qədər yatmaq çox əhəmiyyətlidir. Yorğunluq insanın üzünün çökməsini, gözlərinin solğun görünməsini təmin edən bir problemdir. Bu səbəblə yuxunuzu almağa diqqət edin.

Soyuq suyun əhəmiyyəti
Üzü soyuq suyla yumaq canlanmasını təmin edir. Yorğunluq əlamətlərindən də soyuq su sayəsində xilas ola bilərsiniz.

Nəmləndiricisiz olmaz
Dərinizi nəmləndirməyi əsla unutmayın. Peeling, köpük kimi məhsullar istifadə edərək təmizlədiyiniz dərinizi mütləq nəmləndirin. Bu sayədə elastikliyini itirməyəcək və canlı görünəcək.
Davamı →

Tonal kreminizin rəngi niyə gün ərzində dəyişir?

Makiyajdan bir neçə saat sonra tonal kremin oksidləşib narıncı rəngə çevrilməsinin qarşısını almaq üçün məsləhətlərimizi oxuyun.

Rəngini xüsusi diqqətlə seçdiyiniz, dərinizlə bütünləşən sevimli tonal kreminizin bir neçə saat içində üzünüzdə narıncı rəngə çevrildiyini hiss edirsiniz? Narahat olmayın, problem sizin tonal kreminizdə deyil. Sadə bir kimyəvi reaksiya səbəbilə yaranan bu halın qarşısını almaq mümkünsüz deyil.
Davamı →

Qəhvə ilə gəncləşin

İnsan ömrünü uzatmaq üçün tibdə bir çox işlər görülür. Xüsusən də qadınlar zamana təslim olmamaq üçün müxtəlif üsullara əl atırlar.

Yaşlanma əleyhinə kremlər, estetik prosedurlar və s. Amma bunlara ehtiyac olmadan da gənc görünməniz üçün sadə bir yol tapmışıq.

— Qəhvə
— Az yağlı süd
— Qarışdırmaq üçün qab.
Davamı →