Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 659 topik

Dodaqların quruması, catlamasına qarşı reseptlər

Dodaqlar günəş və soyuq havanın təsiri ilə çatlaya bilir. Bəzən dodaqların müxtəlif kremlərdən istifadə edilməsinə baxmayaraq, dərisinin qopması, soyulması davam edir. Bu da alışqanlıq halına gəlir. Belə vəziyyətdən çıxış yolu vardır.

Aşağıdakı reseptlərə əməl edərək dodaqları əvvəlki sağlığına qovuşdurmaq mümkündür.

1. Yarım stəkan qoz yağı və 2 xörək qaşığı əridilmiş bal mumu. Bunlar qarışdırılaraq soyudulur, kiçik bir şüşə qaba qoyulub səhərlər dodaqlara sürtülür.

2. Sadəcə təmiz bir balı dodaqlara sürtməklə 15 dəqiqə gözləyin, bu da yaxşı təsir göstərir.

3. Qızılgül yağı ilə balı qarışdırıb, bu qarışımdan səhər-axşam dodaqlara sürtün.

4. 200 qr küncüt yağı ilə 50 qr bal mumunu su hamamı üsülunda əridib qarışdırın, yenə eyni üsulla səhərlər dodaqlara çəkin.


Davamı →

Fitoestrogenlər

Keçən əsrdə icad olunan fitoestrogenlər hələ də alim və həkimlərin böyük marağına səbəbdir.

Hal hazırda fitoestrogenlər tibb və kosmetologiyada geniş istifadə olunmaqdadır. Bitkilərdən istehsal olunan fitoestrogenlər, molekul quruluşuna görə insan hormonlarının strukturunu xatırladır. Amma, geniş istifadəsinə baxmayaraq, təhlükəli olub olmaması və necə istifadə olunması haqda mübahisələr mövcuddur.

Estrogenlərin gücü nədədir?
Müasir qadınlar əvvəlki illərlə müqayisədə daha çox yaşayır. Buna səbəb həyat tərzi, qidalanma, komfort və tibbin inkişafı sayılır. Amma yaşam müddətinin uzanma sayəsində təəssüf ki, qadınlar həyatlarının çox hissəsini klimaks dövründə yaşayırlar. Bu isə cinsiyyət funksiyasının sönməsi və orqanizmdə qadın cinsi hormonlarının (estrogen) sayının azalması deməkdir.

Daha öncə işıqlandırdığımız və məhz bu mövzuya həsr etdiyimiz məqalədən artıq bilirik ki, estrogenlər yalnız dünyaya uşaq gətirmək üçün deyil, həmçinin bədən çəkisinin requlyasiyası, dəri, skelet, dırnaq və saçların vəziyyətinə cavabdeh sayılır.
Ardı →

Dolğun dodaqlar

Üzdə ən çox diqqət çəkən dodaqlar qadınların da ən çox fikir verdiyi hissələrdən biridir. Demək olar ki, bütün qadınlar daha dolğun və həcmli dodaqlar arzulayır. Hətta buna nail olmaq üçün müxtəlif sınaqlar da həyata keçirilir.

Kimisi bunun üçün estetik əməliyyata girir, kimisi isə müxtəlif makiyaj hiylələri ilə bu işi həll etməyə çalışır. Bu üsullar içərisində sağlamlığa heç bir mənfi təsir göstərməyən təbii ki, makiyaj təklifləridir.

Mütəxəssislər isə xanımlara bu mövzuda faydalı məsləhətlər veriblər. Aşağıda deyilən təkliflərə əməl etməklə xəyallarınızda olan dodaqlara sahib ola biləcəksiniz.

Dodaqları dolğun və qalın göstərən təkliflər
Dodaq rənginizə uyğun bir kosmetik karandaş seçərək dodaq xətlərini qalın vəziyyətə gətirə bilərsiniz.
Kosmetik vasitələr təklif edən şirkətlərdə dodaqları daha da həcmli göstərən dodaq boyaları satılır, bu vasitədən istifadə edərək dodaqlarınızı həcmləşdirin.
Dodaqlarınıza tünd dodaq boyası əvəzinə canlı və parlaq rəngləri vurun. Beləcə dodaqlarınız daha dolğun görünəcək.
Ardı →

Gözəlliyinizə gözəllik qatacaq 8 möcüzəvi qida

Yediklərinizin gözəlliyinizin üzərində də təsiri çoxdur.  

Quru dərinin həlli
Dəriniz quru və pul pul tökülür və bunun ən əhəmiyyətli dərmanı omeqa-3 yağlarıdır. Bu yağları əldə etmənin yolu isə qidalanma siyahınıza kətan toxumu yağını əlavə etməkdir. Kətan toxumu yağı dərinizi qidalandıracaq və nəmləndirəcək. Bu təsiri göstərməsi üçün etməniz lazım olan; hər gün 1 şorba qaşığı kətan toxumu yağını seçiminizə görə salat və yeməklərinizə əlavə etməkdir.

 Gənc qalmanın  sirri
'' Nebahat Çehrə, Cindy Crawford, Catherine Zeta Jones, Halle Berry, Heidi Klum, Julia Roberts, Demi Moore, Kate Moss''- adlar fərqli, amma ortaq cəhətləri yaşlarını müəyyən etməkdə çətinlik çəkməyimiz və qidalanma menyularında olan möcüzəvi C Vitaminidir.
Siz də sonsuz gəncliyin sirrini tapan qadınlardan biri olmaq istəyirsinizsə C vitaminindən imtina etməyin və C vitamini anbarı olan kivi bolluca istifadə edin. Bu meyvənin sayəsində dərinizdəki kolajen istehsalı artacaq, uzun illər çox sağlam və bir o qədər də gənc görünən bir dəriyə sahib olacaqsınız.


Ardı →

Qış fəslində dəriyə qulluq

Hər bir qadın üz dərisini cavan və sağlam görmək istəyir. Qışda bu daha problemli olur ki, üz dərimiz daim isti və soyuq, quru və nəm havanın növbələşməsinə məruz qalır.

Nəticədə dərimiz stres vəziyyətinə düşür. Onun müdafiə funksiyaları azalır, dəri qabıq verir, üzərində genişlənmiş kapilyarlar toru, ləkələr əmələ gəlir.

Bu səbəbdən üz dərimizin məhz qış fəslində müdafiəyəyə və reabilitasiyaya daha çox ehtiyacı var.

Tanınmış kosmetik şirkətlər qış fəsli üçün xüsusi məhsullar buraxır. Bu məhsulların üzərində «qoruyucu» («защитный») və «qış üçün» («зимний») qeydləri olur. Bundan əlavə kosmetik vasitənin məhz hansı dəri tipi üçün (quru, yağlı, normal) nəzərdə tutulması haqqında olan qeydinə də mütləq fikir vermək lazımdır. Qışda dərimiz tez-tez quruyur. Lakin dərisi yağlı olan insanlar hətta qışda quru dəri üçün olan kremlər və s. vasitələrdən istifadə etməməlidir. Quru dəri üçün olan kremlərin tərkibində elə komponentlər var ki, hətta qışda yağlı dəridə civzələrin artmasına səbəb olur.


Ardı →

Qısa saçların avantajları

Aparılan araşdırmalara görə, qısa saç modelləri saçı zədələrə qarşı qoruyur. Bundan əlavə saçın şampunla təmas müddətini qısaldaraq daha yaxşı yuyulmasını təmin edir.

Yay aylarında dəniz suyu və hovuzda çimənlərdə ultrabənövşəyi şüalar saç tellərini zədələdiyindən saçların tökülməsi kimi hallar baş verə bilər.

Bu baxımdan saçları ola biləcək zədələrə qarşı qorumaq və saç diblərini sağlam tutmaq üçün yay aylarında qısa saç modellərinə üstünlük vermək lazımdır. Canlı və möhkəm saça sahib olmaq üçün onların qurudulmasına xüsusi diqqət yetirilməlidir.

Saçın təbii üsullarla qurudulması çox vacibdir. Çünki, saç qurutma fenlərinin maqnit və termal təsirləri ola bilər. Məhz, sağlamlıq baxımından saçları dəsmal ilə qurulamaq məsləhətdir. Bundan əlavə saç köklərinə uyğun şampun istifadəsi saç sağlamlığı üçün əhəmiyyətli hesab olunur. Məlumatda o da bildirilir ki, xüsusilə yay mövsümündə tərkibi biotin, sink, lesitin, metionin kimi vitamin və amin turşusundan ibarət olan şampunlardan istifadə etmək effektlidir. Bunlar saçların zədələnməsinin və köhnəlməsinin qarşısını alır.

Saç sağlamlığı üçün qulluq kremləri də lazımdır. Bu daha çox vaxtını dənizdə və hovuzda keçirənlər üçündür.

Qeyd edək ki, bu mövsüm də qısa saç modelləri dəbdə olacaq.


Davamı →

Çantanı tut, xarakterini deyim

Qadının ən vacib aksessuarlarından biri də çanta hesab olunur. Çanta müasir moda dünyasında qadın obrazının tamamlanmasında zəruri amil kimi qiymətləndirilir. Məsələn, qırmızı çanta romantizmi, qara, yaxud ağ çanta isə sakitliyi ehtiva edir. 

Kişilər daşıdığı çantaya əsasən qadınların xarakterini asanlıqla müəyyən edə bilərlər. Əgər qadın çantanı düz tutursa, əmin ola bilərsiniz, o, hər şeyi nəzarət altında saxlayır. Qadının çantasını qoltuğunda götürməsi onun işgüzarlığından xəbər verir. Çarpaz qaytanlı, məktəbli çantasına bənzər çantaların bir çiyinə götürülməsi qadının ciddi münasibətlərə hazır olmadığını göstərir. Qadın çantanı qoluna götürürsə və yumulmuş ovcu yuxarı istiqamətlənirsə, onun evdarlığına, aşağı istiqamətlənirsə, ərköyünlüyünə, şıltaqlığına işarədir.  

Evdar qadınlar adətən çantanı çiyinlərinə götürürlər, amma qadın çantanı özünə sıxırsa, bu, xəsisliyin göstəricisidir. Ancaq çanta çiyinlərə atılırsa və əllər sərbəst şəkildə yanlarda sallanırsa, bu, qadının şən və əhlikef olması anlamındadır. 
Ardı →

Kirpiklərin uzadılması, qoruması üçün faydalı məsləhət və reseptlər

Gözün üst qapağında 8-12 mm uzunluğunda 90-160, alt qapağında isə 6-8 mm uzunluğunda 75-80 kirpik var.

Kirpiklərin tökülməməsi və qırılmaması üçün hər gecə yatmamışdan öncə gözünüzdən tuş ve kölgəni silin. Təəssüf ki, bu sadə qaydaya əməl etməyi bir çoxları unudur. Gözlərdən makiyajı silmək üçün göz üçün nəzərdə tutulmuş moloçko və losyondan istifadə edin. Adi vasitələr qızartı və qıcıqlanma verə bilər. Makiyajı temizləyəndən sonra gözünüzü qara çay dəmi ilə silin. Bu, kirpikləri möhkəmləndirəcək. Kirpiklərin sıx və yumşaq olması üçün bitki kompreslərindən mütləq istifadə olunmalıdır.
Ardı →

İlbizlə gözəlləşənlər

Tokioda bir gözəllik salonu təbii yapon ilbizlərindən istifadə etməklə üz dərisini cvanlaşdıran qulluq təklif edir. Bu xidmətin 5 dəqiqəlik qiyməti təxminən 100 dollardır. İlbiz üzün dərisini elastik etməklə, quru, qabıq verən hissələri də aradan götürür.

Bu salonda beş ədəd bir illik təbii yapon ilbizi saxlanır, lakin onlar gündə yalnız bir müştəriyə qulluq ediləcək miqdarda selik buraxa bilirlər.

Müştərilərin üzündə gəzmədikləri vaxtlarda ilbizləri temperaturu tənzimlənən, rütubətli yerdə saxlayır və yüksək keyfiyyətli tərəvəzlə yemləyirlər. Belə güman edilir ki, ilbizlərin ifraz etdikləri selik müalicəvi keyfiyyətə malikdir.


Ardı →

Doğru makiyaj cavanlaşdırır

Kosmetik vasitələrdən düzgün istifadə qaydaları:

Qadınlar makiyajdan istifadə edərkən kiçik hiylələrlə qüsürlarını yaxşı formaya sala bilərlər. Amma bunula yanşı gərək kosmetik vasitələrdən düzgün istifadə edilsin. Cünki doğru makiyaj insanı yaşından cavan, yanlış makiyaj isə cavan insanı yaşlı və qulluqsuz göstərə bilər.

Pudranıtonal kremi hər yerə sürtmək +5 yaş
Bu məhsulları üzün hər yerinə sürtmək dərinin rəngini, görünüşünü pisləşdirir. Bu, insanı ən azı 5 yaş yaşlı göstərir. Daha yaxşı olar ki, onları burnunuza, az miqdarda yanaqlara və göz ətrafına vurasınız.

Nəm pudra -5 yaş
Yaş pudralar dəriyə canlı görüntü verir. Çünki bu, üzdə olan piqmentləri daha yaxşı örtür. Nəticə 5 yaş cavan görünüş.

Ənlikdən istifadə +8 yaş
Qəhvəyi rəngli ənliklərdən çox istifadə üzə sərt və soyuq ifadə verir.


Ardı →