Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 659 topik

Linza istifadəçiləri necə makiyaj etməli?

Linza istifadəçiləri makiyaj edərkən aşağıdakılara diqqət etməlidir: 

Kirpik üçün tuşdan istifadə Linzaları daim makiyajdan əvvəl taxdıqda partiküllərin girməsini önləmək olur. Bunu makiyajı pozmadan etmək  çətindir. Bəzi hallarda insanda  stress də yaradır. Bu baxımdan makiyaj sonrası linza taxmaq üçün təcrübəli olmaq lazımdır.

Toz pudralar yerinə yığcam pudralar istifadə edin.

Ənlik sürərkən tozlanmanı minimuma endirmək üçün fırçanı üzünüzdə yavaşca gəzdirin. Yumşaq tükləri olan böyük və təmiz bir fırça ilə təmizlik edin. Gözləri bir müddət bağlı saxlamaq da olar.

Maye göz faralarından istifadə isə linzaları yerindən oynama riskini azaldır. Maye və ya qələm şəklindəki göz qapaqlarının boyanması üçün karandaşı heç bir şəkildə alt gözün iç qisminə sürtmək olmaz. Kirpik üçün tuş növlərindən istifadə etmək olar. Ancaq kirpiklərin həcmini artırmaq üçün içində mikro liflər saxlayan kirpik tuşundan istifadə məsləhət deyil.


Davamı →

Saç uzadan maska

Ərzaqlar:
2 yemək qaşığı toz xardal
1 yemək qaşığı şəkər
1 yumurta sarısı
60 ml isti su
2 yemək qaşığı zeytun yağı

Hazırlanması:
Bütün ərzaqları qarışdırıb qarışığı bir fırça yardımı ilə saç diblərinə yedirin. 40 dəqiqə gözlədikdən sonra saçları yaxalayın. Maska ancaq saç diblərinə çəkilir. Həftədə 1 dəfə çəkilmək şərti ilə, 14 həftə davam etdirilməldir.

Qeyd: Maska çəkildiyi zaman baş dəriniz sanki yanırmış kimi hiss edəcəksiniz. Bu zaman təşvişə düşməyin və normal qarşılayın. Çünki xardal başınızdakı qanı hərəkət gətirib qan dövranını süərtləndirir, saçları isə qısa müddət ərzində uzadır.
Davamı →

Botoks əvəzi olan maska

Dərinizin təravətli və canlı olmağı üçün istifadə olunan botoksun əvəzinə təbii üsullarla hazırlayacağınız bu maskayla dərinizdə istədiyiniz nəticəni əldə edə bilərsiniz. Hər zaman təbiətin bizə bəxş etdiyi möcüzələr təbii olmayan üsullardan faydalıdır. Evdə asan üsulla hazırlayacağınız bu maskanı istifadə edərək dərinizi daha da gəncləşdirə bilərsiniz.

Resept və hazırlanması

1 ədəd yumurta sarısı
1 çay qaşığı limon suyu
1 çay qaşığı süd
1 çay qaşığı bal
1 çimdik duz

Yuxarıda göstərilən ərzaqları qarışdırdıqdan sonra ilk olaraq təmiz dəriyə bu qarışığı bir dəfə sürtüb 10 dəqiqə qədər gözləyin və daha sonra 2- ci qatı sürtün, yenə gözləyin daha sonra 3-cü qatı da sürtüb yarım saat müddətində maskanı üzünüzdə saxlayın və ilıq su ilə yuyun.

 


Davamı →

Dodaqların böyüdülməsi

Dodaq formasının korreksiyası (dodaqların böyüdülməsi) — hazırda ən geniş yayılmış və dəbdə olan əməliyyatdır. Sadə görünməsinə baxmayaraq, bu prosedura yalnız kosmetik klinika şəraitində və yalnız çox yüksək dərəcədə ixtisaslaşmış və kifayət qədər təcrübəsi olan həkim-kosmetoloq tərəfindən yerinə yetirilməlidir. Qeyri peşəkarlıqla yerinə yetirilən bu əməliyyat dodaqların asimmetriyasına (əyriliyinə), üzün eybəcərləşməsinə, ağır allergik reaksiyaya səbəb ola bilər.

Dodaqların böyüdülməsi və onların korreksiya edilməsi əməliyyatının öz əks göstərişləri də vardır: istifadə edilən komponentlərin fərdi şəkildə uyğunsuzluğu; hamiləlik və laktasiya; əvvəllər keçirilmiş allergik şok; dəridə çapıqların əmələ gəlməsinə meyllilik; preparatın daxil edildiyi yerdə iltihabın olması; qanın laxtalanmasının pozulması; bədən temperaturunun artması; hər hansı bir xəstəliklərin kəskinləşməsi.


Ardı →

Dəridə qırışları artıran 10 səhv

Üz dərsin qırışları aradan qaldırmaq üçün əlimizdən gələni edirik. Bəs hansı səhvlər edik də nəyinki üz dərsi ümumiyyətlə dəri vaxtından əvvəl qocala və qırışların yarmasına səbəb ola bilər? 

1. Günəşin təsiri: Qırışların tez düşməsinin əsas səbəbi ultrabənövşəyi şüalardır. Qaralmış dərini çox bəyənə bilərsiniz lakin dəri rəngi ilə birlikdə dərinin də dəyişdiyini və qocaldığı unutmayın. 

2. Solyari: Solyari də istfadə edilən işıq günəş işığının bir parçası olan ultraviyole A –dır. Üstəlik utraviyole A, dərinin daha dərin təbəqələrinə də təsir edir. Bu zaman dərinin qırışması prosesi sürətlənir. 

3. Kiçik xətlər: Üzdəki kiçik xətlər bir müddət sonra qırışlara çevrilir. Kiçik qırışlar daha çox göz çevrəsi, dodaq ətrafında yaranır. Bunun qarşısını almaq üçün üzdə bəzi məşqlər etmək lazımdır. Nəmləndirici kremlə hər gün masaj etməyi də unutmayın. 


Ardı →

Qırılan saç ucları üçün maska

Qırılan saç uclarına kömək edəcək maska

 Lazım olan vasitələr:
 
1 x.q. bal

1 yumurta

2 x.q. zeytun yağı


Hazırlanması və istafadə qaydası:

Bütün vasitələri yaxşıca qarışdırıb, saçları hissələrə ayırıb sürtmək lazımdır. Əsasən qırılan saç uclarına daha çox sürtmək lazmdır. Maskanı qoyduqdan sonra başı sarımaq və 30 – 60 dəqiqə saxlamaq lazımdır. Yumşaq tərkibli şampunla saçınızı yuyun. Bu proseduru ayda 2-3 dəfə tətbiq etmək lazımdır.


Davamı →

Maskalarla gözəlləşən məşhurlar


Əksər məşhurların bahalı prosedurlarla gözəlləşdiyi söylənilsə də, onlar arasında təbii üsullara üstünlük verənlər də az deyil. 

Sofi Lorenin fikrincə, gözəlliyin açarı pomidordadır.
Pomidoru püre halına gətirdikdən sonra içinə bir qaşıq bal və zeytun yağı qatan Loren bu qarışığı üzünə sürtür və bir saat gözləyir.
Bu üsulla həm dərsinin qocalmasının qarşısını alır, həm də parlaq görünməsinə kömək edir.

Sandra Bullok isə alma qabıqlarından maska kimi istifadə edir.
Onun sözlərinə görə, alma qabığı pilinq təsirinə malikdir və dəridəki hüceyrələrin yenilənməsini təmin edir.

Krsitina Aqilera isə parlaq dərisinin sirrini kartofda görür.
Hər gün çiy kartof dilimlərini dərisinə sürtən müğənni, bunun həm sızanaqlar üçün faydalı olduğunu, həm də parıltı verdiyini söyləyir. 

 
Davamı →

Nanənin kosmetik faydaları

Xoş rayihəli nanənin faydaları çoxdur. Nanədən təkcə ədviyyat kimi yox, kosmetik vasitə kimi də istifadə edirlər.

— Dəmlənmiş təzə nanəyə pambığı batırıb, 2-3 dəqiqə gözünüzün üzərində saxlayın. Bu kompres gözlərin yorğunluğunu götürür, dəridəki qırışıqların qarşısını alır.

— Yarpaqlarında olan mentol qan dövranını artırır və qan damarlarını gücləndirir.

— Dəriyə qulluq zamanı nanədən istifadə etmək olduqca mühüm əhəmiyyət daşıyır. Nanə losyonu yağlı dərini təmizləyir.
2-3 xörək qaşığı təzə və ya quru nanə yarpaqları üzərinə 200 milliqram isti su əlavə edin. Üstünü örtüb yarım saatdan sonra süzün və hər gün bu losyonla dərinizi silin.

— Dərinin təzələnməsində də nanə losyonu əvəzsizdir. 2 xörək qaşığı nanə üzərinə 400 milliqram soyuq su töküb, 10 dəqiqə qaynadın. Soyuduqdan sonra üzərinə bir neçə damcı limon əlavə edin və bununla hər gecə yatmazdan əvvəl dərinizi təmizləyin.

— Nanə suyu ayaqlarda göbələk kimi infeksion xəstəliklərin də qarşısını alır.
Davamı →

Sağlam və parlaq dəri üçün 7 qızıl qayda

Mütəxəssislər sağlam və parlaq dəri üçün bunları təklif edir:parlaq deri
1. Dərini su ilə təzələmək: Kifayət qədər su istifadəsi, dərinin gəncləşməsi üçün əhəmiyyətlidir.
2. Dərini ölü dəri hüceyrələrindən təmizləmək: Ölü dəri hüceyrələrinin aradan qaldırılması dəriyə parlaqlıq qazandırmağın mükəmməl bir üsuludur.
3. Nizamlı olaraq dərini təmizləmək: Dəri məsamələri tıxandıqda cild əvvəlki parlaqlığına və hamarlığına çətin qovuşur.
4. Dəri vitaminlərindən istifadə: A, C və E kimi vitaminlər dərinin sağlam və gözəl olmasında əhəmiyyətlidir.
5. İdmanla məşğul olmaq: İdman etmək qan dövranını artırmaq üçün mükəmməl bir yoldur. Həmçinin dəridə olan toksinləri tər yolu ilə çölə atır.
6. Mineral tərkibli makiyaj məhsullarından istifadə: Mineral makiyaj dəriyə parlaqlıq təmin edir.
7. Sağlam və parlaq dəri üçün daha çox təbii üsullar məsləhətdir. Balanslı və düzgün qidalanmaq həm ümumi sağlamlığa həm də dəri sağlamlığına faydalıdır. Qidalanmada tərəvəz, meyvə, yağsız süd və yağsız ət məhsullarından istifadə etmək olar.
 

 
Davamı →

Bu səhvlər dərinizin yaşlanmaqına və pis nəticələrə səbəb ola bilər

Dəri problem öz-özünə ortaya çıxmır. Bəzi səhvlər dərinizə ziyan etməklə dərinizin vaxtından əvvəl yaşlanmasına və sizin daha yaşlı göstərə və pis nəticələrə gətirib çıxara bilər. 

1.Köhnə makyaj vasitələri– heç bir kosmetik vasitəni istifadə etməyə başladıqdan sonra 12 aydan artıq saxlamayın. Bir kosmetik məhsulun qapağı açıldıqdan sonra 12 ay müddəti vardır. Quru göz kölgələrinin ömürü isə 3 ildir. Lakin kosmetik məhsulları düzgün qaydada saxlamaq lazımdır. 

2.Üst-üstə makiyaj etmək – səhər evdən çıxan zaman makiyaj etmisinizsə, onu yeniləməklə dərinizə ən böyük pisliyi edirsiniz. Dəridə neçə qat ənlik, kirşan, tonal krem yığılır və onu qurudur. Üzünüzü təmizləmədən makiyaj etməyin. 


Ardı →