Рейтинг
+55.17

Turizm

51 üzv, 100 topik

Baham adaları

Dünyanın ən gözəl guşələrindən və insanı heyrətə salan məkanlarından biri də Baham adalarıdır. İrili-xırdalı 700 adadan ibarət olan Baham adaları ABŞ-ın Florida ştatının yaxınlığında, Kubanın şimal-şərqində yerləşir.
Dünyanın ən gözəl guşələrindən və insanı heyrətə salan məkanlarından biri də Baham adalarıdır. İrili-xırdalı 700 adadan ibarət olan Baham adaları ABŞ-ın Florida ştatının yaxınlığında, Kubanın şimal-şərqində yerləşir. Bahamdakı 700 adadan yalnız 30-da insanlar məskunlaşıblar. Adalar Atlantik okeanın ortasındakı kəhraba boyunbağını xatırladır. 970 kilometrlik məsafədə Atlantik okeanının şimal-qərbindən cənub şərqinə uzanan Baham adalarının ərazisi 260 min kvadrat kilometrdir.


Ardı →

Bali adası

Bali adası İndoneziyanın 27 əyalətindən biridir və 8 inzibati ərazi idarəetmə dairəsinə bölünüb. Adada turistlərin diqqətini ən çox cəlb edən onun başdan-başa yaşıllığa qərq olmasıdır. Kənardan baxanda Bali adası dənizə sərilən yaşıl xalını xatırladır. Dənizin suları göz yaşı kimi dumdurudur. Üstəlik, çimərlik boyu müasir kurort obyektləri, istirahət mərkəzləri, parklar, əyləncə zonaları turistlərin min bir gecə nağıllarındakı kimi dincəlməsini təmin edərək, onlara ən yüksək səviyyədə xidmət göstərir.


Dünyanın ən gözəl və əsrarəngiz məkanlarından olan Bali adası hər il yüz minlərlə turistin sevə-sevə istirahət etdiyi ən səfalı kurort mərkəzi kimi məşhurdur. Malay arxipelaqına daxil olan, Yava və Lombok adaları arasında yerləşən Balinin ərazisi 5561 kvadratkilometrdir. Adada hündürlüyü 3142 metr olan Aqunq vulkanı yerləşir. Müəyyən fasilələrlə püskürən bu vulkanın ətrafı sanki Mars planetini xatırladır və ona görə də turistlərin diqqətini daim özünə cəlb edir.


Ardı →

Dubay

  • Turizm

Bəlkə də dünyada yeganə şəhərdir ki, onu hamı tanıyır, orada olmağa can atır, kimi alver məqsədilə, kimi də səhralıqda yaradılmış cənnəti görmək niyyəti ilə. Yəqin, söhbətin Dubay şəhərindən getdiyini hiss etdiniz. Daha çox müasir məkan kimi tanınan Dubayın qədim tarixi var. Şəhər yaxınlığındakı bir bataqlıqdan tapılmış manqra ağacının üstündə bu ərazinin 7 min illik tarixi keçmişini göstərən yazı var. Manqra ağacı yeni Dubay inşa edilərkən aşkarlanıb. Birləşmiş Ərəb Əmirliklərinin ən böyük şəhərlərindən olan Dubaya və eyniadlı əmirliyə 1830-cu ildən bəri əl-Məktum ailəsi başçılıq edir. Şəhər hakimi Şeyx Məhəmməd ibn Rəşid əl-Məktumdur.


Ardı →

Misir-sirli piramidalar ölkəsi

Misir üç qitəni — Asiya, Afrika və Avropanı birləşdirən yolların kəsişdiyi nöqtədə yerləşir. Şərqdən İsrail, cənubdan Sudan, qərbdən Liviya ilə həmsərhəddir. Ölkəni şimaldan Aralıq dənizi, şərqdən — Qırmızı dəniz əhatə edir. Paytaxtı Qahirədir.
Şəhər inanılmaz dərəcədə qarışıqlıqdı. Şəhərin küçələri, yolları bütün orijinallığı ilə sanki Qədim Misirdən qalmadır.
Şəhərə yuxarıdan baxanda adamda elə təsəvvür yaranır ki, Qahirəni duman-sis bürüyüb. Əslində isə şəhərin dumanlı mənzərəsinə səbəb tozdu. Qahirə səhralıqda salınan şəhər olduğuna görə, burada çöl iqlimi hökm sürür və qopan toz fırtınası ətrafı cənginə alır.
Ardı →

Tunis

Afrikanın cənubunda yerləşən Tunisə qısa səyahətə hazırlaşın. Aralıq Dənizinin incisi olan Tunisdəyik.

Nə şərqlidir, nə qərbli; əslində Tunis şərqdən yüksələn və üzünü qərbə çevirən bir ölkədir. Aralıq dənizinin möhtəşəm mavisini, Afrikanın dayanılmaz istisini və Ərəb coğrafiyasının əsrarəngiz havasını tapacaqsınız bu torpaqlarda.

Tunis 1956-cı ildə Fransızlardan müstəqilliyini qazanıb. Bu torpaqlar bir dövrdə düz 4 yüzil Osmanlı dövlətinə bağlı qalmışdı. 10 milyon əhalisi olan ölkənin paytaxtı ölkə adı ilə eyni adı daşıyır.

Ardı →

Yeni Zelandiya

Avstraliyanın 1600 km cənub şərqindəki Yeni Zelandiya, iki adadan ibarətdir: Şimal və Cənub adaları. Bunlardan başqa bir düjün (on iki ədəd) də kiçik ada var. Bu adalar gəmi ilə bir neçə saat uzaqlıqda yerləşir.

Yeni Zelandiyanın paytaxtı Vellinqton, ən böyük şəhəri isə Ouklanddır. Bir vaxtlar İngilis hegemonluğunda olan ölkə artıq müstəqildir. Yeni Zelandiya qarlı dağları, yaşıl meydanları, sahilləri, gölləri və şəlalələri ilə möhtəşəm mənzərələrə malikdir.

Ardı →

Avropaya səyahət üçün ən ucuz 10 ölkə

Demək olar ki, hər kəsin arzusu mümkün olan ən az büdcə ilə bir çox ölkə və şəhərləri eyni anda kəşf etməkdir. Amma biz türk vətəndaşları üçün son dövrlər məzənnə artımı ilə əlaqədar bu bir az çətinləşib. Hər şeyə baxmayaraq, Avropada elə yerlər var ki, onları normal büdcə ilə kəşf edə bilmirik. Bu yazıda sizin üçün Avropada istirahət üçün ən ucuz 10 ölkənin siyahısını tərtib etmişik. 


Davamı →

Səyahətinizi necə planlaşdıra bilərsiniz?

Səyahət etmək həyatımızda müxtəlif mədəniyyətlərlə tanış olmaq, yeni yerləri kəşf etmək və unudulmaz təcrübələr əldə etmək imkanıdır. Effektiv səyahət planlaması bu təcrübələri daha rahat və zövqlü hala gətirə bilər. Səyahət planlaması, bəlkə də səyahətin ən əhəmiyyətli hissəsidir, çünki düzgün planlaşdırılmış bir səyahət rahatlıq və təhlükəsizlik hissi yaradır, eyni zamanda gözlənilməz xərcləri və problemləri minimuma endirir.


Davamı →

Bakıda gəziləcək yerlər

Qarşıdan yay gəlir və bir çoxumuz artıq tətil planı hazırlamağa və bölgələrə getməyi planlamağa başlamışıq. Bəs yayı Bakıda keçirənlər üçün tətil planına daxil ediləcək yerlər varmı ?
Əlbəttəki var!
Davamı →

Kopenhagenin üzən adaları

Gəlin əvvəlcə ada konsepsiyasını müəyyənləşdirməklə başlayaq. Ada: “Dörd tərəfdən su ilə əhatə olunmuş bir torpaq sahəsi” olaraq təyin edilir. Bəs, üzən adalar nədir?
Üzən adaların elmi tərifi: Qalınlığı bir neçə santimetrdən bir neçə metrə çatan bataqlıq, palçıq və üzən su bitkilərindən ibarət bir kütlə kimi təyin olunur. Normal adadan onu fərqləndirən ən böyük xüsusiyyət, mövsümi suların yüksəlməsi halında qurudan ayrılıb suyun üzərində hərəkət etməsidir.

Davamı →