Piri Rəsin xəritəsində maraqlı cəhətlər

 

 

Piri Rəis xəritədə şərqi Avropanı və Şimali Afrikanı tamamilə düzgün bir formada göstərmişdir. Amerika qitəsi hələ kəşf edilmədən əvvəl Piri Rəis xəritəsində cənubi Amerika sahillərini də tanına bilən şəkildə göstərmişdir. Piri-Rəisin çəkdiyi xəritədə yerləşən Amerika qitəsində eramızdan əvvəl yaşamış sivilizasiyanın izləri də mütəxəsislər tərəfindən təsdiqlənmişdir.  Xəritə dəvə dərisi üzərində səkkiz rəngdə çəkilmişdir. Digər maraqlı cəhət xəritədə Antarktida materikinin öz əksini tapması xüsusi əhəmiyyət kəsb edir. Antarktida dağları demək olar ki, dəqiqliklə göstərilmişdir. Belə ki, bu dağlar ancaq 1952-ci ildə səs ötürücü alətlərdən istifadə edilərək müəyyən edilmişdir. Buz altında оlan bu dağların və materikin sahil xətlərinin düzgün müəyyən edilən xəritəsinin tərtib edilməsində Piri Rəisin nəyə əsaslandığı bu gün də elmə sirr olaraq qalır.



Qeyd edək ki, Piri Rəis 1465-ci ildə Geliboluda anadan olmuş, 1554-ci ildə Qahirədə Sultan Süleyman tərəfindən edam edilmişdir.

Mənbə:  /www.gsaz.az/


Davamı →

İrsimiz İşğal altında

       Kəlbəcər rayonundakı «Qayaüstü təsvirləri» ən çox «Sərçəli dağ», «Qurbağalı çay», «Gəlin qayası», «Soltan Heydər», «Ağ çay», «Ayı çınqılı», «Zalxa gölü», «Dəvəgözü dağı» adlanan yerlərdə idi.

       Kəlbəcər Tarix-diyerşünaslıq muzeyi 3500-dən çox «Qayaüstü təvirlərini» qeydə almış və onlardan bir çoxlarının fotf-şəkillərini çəkmişdir. «Qayaüstü təsvirlər» ən çox kustar şəkildə bazalt daşına həkk edilmiş keçələrdən, ov səhnələrindən, yallıyabənzər oyunlardan, göy cismlərindən, qədim heyvanlardan və s. ibarət idi.


Ardı →

İblis | Cübran Xəlil

Xəlil CibranCamaat huri (Livanlılarda müqəddəs ata) Samaana ruhani və dini məsələlər üzrə böyük nüfuz sahibinə baxan kimi baxırdılar. Zira, günahların səbəbləri, cənnət, cəhənnəm və qır qazanı haqqında heç kim ondan çox bilmirdi.

Onun işi Şimali Livanın kəndlərini gəzmək və moizələr oxumaqla camaatın nəfsini günahlardan çəkindirmək və iblisin qurduğu tələlərdən onları xəbərdar etməkdən ibarət idi. İblis  hurinin ən qatı düşməni idi və Samaan gecə-gündüz onunla müharibə aparırdı.

Fəllahlar (Livan kəndliləri) huri Samaana hörmət edir, onun moizə və dua­la­rının müqabilini böyük həvəslə qızıl və gümüşlə ödəyirdilər; yığılan məhsulda da Samaanın öz payı vardı.

Payız günlərinin birində huri Samaan səhralıqdan keçərək ucqar bir kən­də doğru yollanarkən qəfildən həzin bir inilti eşitdi. Ətrafına boylanaraq bax­anda yolun kənarında, otun üzərində uza­nılı halda çılpaq bir kişi gör­dü. O, ağır yaralanmışdı, yara­sın­dan hələ də qanın sızdığını görmək olur­du. “Mənə yazığın gəl­sin, – deyə yaralı yalvardı, – məni xilas elə, ölü­rəm!”

Huri Samaan qətiyyətsiz şəkildə yaralıya baxdı və öz-özü­­nə fikirləşdi: “Yəqin quldurdur, yoldan keçəni soymaq is­tə­yib, əvəzində özü zərər çəkib… Onun artıq son nəfəsidir, məni onun yanında görsələr elə biləcəklər ki, mən öldürmüşəm onu”.


Ardı →

Mobil telefonların zərərindən belə qorunun

 

Mobil telefonlara zəng gələn zaman yayılan radiasiyaların beyinə vurduğu zərərlərin qarşısını almaq üçün  bu tövsiyələrinə əməl edin.
Telefon zəng çalan kimi dərhal qulağınıza yaxınlaşdırmayın.
Mobil telefonlar ən çox radiasiyanı ilk çağırış zamanı yaydığı üçün telefonunuza zəng gələn zaman açmadan qulağınıza yaxınlaşdırmayın.
Telefonla danışarkən qulaqcıq olmazsa dinamikləri açaraq danışın.
Telefonu cibinizdə yox, çantanızda daşıyın.
Telefonu yataq otağına qoymayın.
Telefon danışıqlarınız gündə yarım saatı aşmamalıdır.
Əgər qulaqcıq istifadə etmirsinizsə, telefonla danışarkən eyni qulaqda saxlamayın. Arada bir qulağı dəyişdirin.

 

Mənbə: http://news.lent.az


Davamı →

Ətirlər haqqında məlumat

Ətir – bu sözdə çoxlu emosiya, hiss, əhval-ruhiyyə, intizar, ümid və arzular var. Ətir insanın əhval-ruhiyyəsini ötürür, onun xasiyyəti, temperamenti, həyat tərzi, zövqləri və üstünlükləri haqqında bizə məlumat verir. Böyük Pablo Pikassonun qızı dizayner Paloma Pikasso təsadüfi olaraq deməyib ki, “ətir – şəxsiyyətin avtoqrafıdır”. “Estée Lauder” Korporasiyasının böyük vitse-prezidenti Evelin Lauder isə öz növbəsində belə hesab edirdi: “Qoxu qadın haqqında hətta onun müəyyən səbəblər və ya düşüncələrdən özü barədə deyə bilmədiyini söyləyir”. Bir çox insan bütün həyatını daim arzuladığı ətir axtarışında keçirir. Ətrin seçimi mövzusuna çoxsaylı kitab, mümkün məqalələr, təlimlər həsr edilib! Fransız ətriyyatçısı Romano Ricci ətirlərin köməkliyi ilə kişiləri valehetmənin yollarını açıqlayıb: «Mən düşünürəm ki, hər bir qadının müxtəlif cəhətləri var. Bunu göstər müəmmalı ol. Bir görüşə incə və məsum ətir vuraraq get, növbəti görüşə isə hissiyyatlı və cəzbedici parfüm seç. Bu çox maraqlıdır və insanı həyəcanlandırır.”
Davamı →

Macarıstan hökuməti Azərbaycan vətəndaşlarına təhsil təqaüdləri ayırır

celal-bayar-telebe1-840x420  Macarıstan hökuməti bu ildən etibarən Azərbaycandan olan 200 tələbənin Macarıstanın dövlət universitetlərində təhsili üçün təqaüd ayırıb.
Təqaüdlər aşağıdakı xərcləri qarşılayacaq:
– təhsil haqqı;
– əsas kitablar və tədris materialları;
– yataqxanada qalmaq haqqı və ya 30 000 macar forinti (təxminən 115 AZN) kirayə haqqının qarşılanması üçün yardım;
– tibbi sığorta xərcləri;
– aylıq təqaüd: bakalavr və magistratura tələbələri üçün 40 460 macar forinti (təxminən 155 AZN), doktorantura tələbələri üçün 100 000 macar forinti (təxminən 385 AZN).
Təqaüdlər aşağıdakı dərəcə proqramlarını əhatə edir: — bakalavr (adətən 3 il): kənd təsərrüfatı və su menecmenti, təbiət elmləri və davamlı inkişaf, səhiyyə elmləri, turizm, mühəndislik, informasiya texnologiyaları, iqtisadiyyat, biznes və menecment. — magistratura (adətən 2 il): kənd təsərrüfatı və su menecmenti, təbiət elmləri və davamlı inkişaf, səhiyyə elmləri, turizm, mühəndislik, informasiya texnologiyaları, iqtisadiyyat, biznes və menecment. — doktorantura (adətən 3 il): müxtəlif.
Bu proqrama müraciət edərkən ali məktəb və ixtisas seçimində, sənədlərin standartlara uyğun hazırlanmasında konsultasiyaya ehtiyacınız varsa, [email protected] ünvanına yazmaqdan çəkinməyin. Unutmayın ki, bizim Macarıstan ali məktəblərinə tələbə qəbulunda 3 ildən çox təcrübəmiz var.Təqaüdə müraciət etmək sənədləri 28 aprel tarixinə kimi Azərbaycan Respublikasının Təhsil Nazirliyinə təqdim etmək lazımdır. Bu barədə artıq Təhsil Nazirliyinin saytındakı yerləşdirilmiş elanı bu keçiddən oxuya bilərsiniz. Sənəd qəbulu proseduru ilə maraqlananlarbu faylda şərtlərlə tanış ola bilərlər. Təhsil Nazirliyi həmçinin tez-tez verilən suallara cavabları da burada yerləşdirib.     Istinad: telebe.az
Davamı →

Macarıstanda Təhsil Almağın Üstünlükləri

Teens at library

Macarıstan haqqında…

2004-cü ildə Avropa Birliyinə tam üzv olan Macarıstan, orta Avropada olan bir ölkədir. Əhalisi təxminən 10 milyon olan Macarıstan, Avstriya, Slovakiya, Ukrayna, Rumıniya, Serbiya, Xorvatiya və Sloveniya ilə qonşudur. Macarıstanın paytaxtı Budapeşt, Avropanın ən populyar turistik şəhərlərindən biridir. Təhsil keyfiyyəti çox yüksək olan Macarıstan, bütün Avropadan tələbələr seçdiyi ölkələrdən biridir. Macarıstan günümüzə qədər 13 elm adamı, ədəbiyyatçı və sənətçisi Nobel mükafatı qazanmışdır. Tələbələr üçün ən populyar şəhərlər olan Budapeşt və Debrecen, həm nəqliyyat asanlığı həm də, həyat keyfiyyəti və mədəni imkanlar baxımından bir çox üstünlüklərə malikdir. Macarıstanda universitet təhsili almaq olduqca asandır. Universitet imtahanına gərək qalmadan, Macaristanın ən prestijli universitetlərində Tibb, Əczaçılıq, Müdəndislik, Müəssisə və daha bir çox sahədə lisenziya və magistr təhsili almaq mümkündür. Üstəlik təhsil dili İngilis dilidir.

Macarıstanda təhsil almağın üstünlüyü

Macarıstan ən çox ideallarına sahib çıxmaq və bir neçə saatlıq ÖSS imtahanının nəticəsinə görə deyil, öz potensial və hədəflərinə görə bir təhsil və karyera yaradan mükəmməl bir həlldir. Tibb oxumaq istəyən bir namizəd, kafi bal ala bilmədiyi üçün istəməyərək biologiya müəllimliyi oxumaq, mühəndis olmaq istəyən bir namizəd müəssisə oxumaq məcburiyyətində qalmamalıdır.

Təhsil dili İngilis dilidir

Macarıstanda İngilis dilində təhsil ala bilərsiniz. Bu sayədə həm etibarlı bir diploma həm də anadili səviyyəsində İngiliscəyə sahib olarsınız. Macarıstan, Avropanın bir çox ölkəsindən şagirdlərə təhsil imkanı ilə təmin edir. Çox millətli bir mühitdə yaşayacaq, davamlı İngilis dilində danışacaqsınız.

Şengen vizaları ilə Bütün Avropada sərbəst dövran

Sahib olduğunuz Şengen vizası sayəsində, təhsilinin boyunca bütün Avropa ölkələrinə rahatlıqla səyahət edə biləcək, Avropa vətəndaşı kimi yaşayacaqsınız.

İqtisadi Təhsil və Yaşayış Xərcləri

Macarıstanda təhsil almanın xərci, ölkəmizdən aşağıdır. Yuxarıda bəhs edilən üstünlüklər də nəzərə alsaq, əlbəttə ki, çox daha məntiqli və üstünlüklü bir variantdır.

Təhsil Sistemi və Qəbul şərtləri

Xarici tələbələr standart olaraq ilk mərhələdə Universitet Hazırlıq Proqramına (International Foundation Year) qəbul edilərlər. Tibb və digər elmlər  olmaq üzrə 2 fərqli universitet hazırlıq proqramı həyata keçirilir. Universitet hazırlıq proqramında şagirdlərə İngilis dərslərinin yanında, girəcək olduqları hissədə ehtiyacları olacaq yazılı və şifahi dərslər də verilir. Hazırlıq proqramını müvəffəqiyyətlə tamamlayan şagird, təhsil almaq istədiyi hissəyə qəbul edilir.

Macarıstan təhsil sistemində, hazırlıq sinifindəki tələbələr ən başdan qəti qərar verib bir bölüm seçmələrinə ehtiyac yoxdur. Hazırlıq proqramları müəyyən elm budaqlarına ayrılmışdır. (Pre-medicine, Pre-Engineering, Pre-Business və s.) Sözgəlişi, ictimai elmlər, mühəndislik elmlər ya da Tibb kimi. Mühəndislik elmləri üzərinə hazırlıq ilini tamamlayan bir şagird, bu mərhələdən sonra istəsə kompüter mühəndisliyi, kimya mühəndisliyi, elektrik mühəndisliyi kimi ixtisasları seçə bilərlər. Oxşar seçki ictimai və tibb hazırlıq hissələri üçün də etibarlıdır.

Tibb hissəsi üçün edilən müsahibədə tələbələr İngilis səviyyələrinin yanında, biologiya, fizika və kimya dərslərindəki məlumatı nəzarət edilir. Foundation proqramlarına qəbuledilmək üçün İngilis dili məlumatının ən az orta səviyyədə (Intermediate) səviyyədə olması lazımdır. İmtahanda müvəffəqiyyətli olan tələbələr, hazırlıq sinifinə qəbul edilir. Həm İngiliscəsi həm də elm dərsləri çox yaxşı dərəcədə olan tələbələr, istəsələr sentyabr ayında universitetdə təşkil edilən azad imtahanda iştirak edə bilərlər. Azad imtahanından keçə bilən şagirdlər, hazırlıq ili oxumağa ehtiyac qalmadan başlaya bilərlər.

İngiliscəsi Foundation proqramına qatılacaq qədər yaxşı olmayan tələbələrə, sıxlaşdırılmış İngilis proqramına qatılaraq, Foundation təhsili əvvəlində İngilis dili öyrənirlər. Sıx İngilis təhsili ehtiva edən bu proqram sonunda tələbələr, Foundation təhsili ala bilmək üçün ehtiyacları olan İngilicə səviyyəsinə çatırlar və əlaqədar sahədə universitet hazırlıq (foundation) təhsilinə alınırlar və bu təhsil sonunda hissələrinə başlaya bilirlər.
Macarıstanda bakalavr təhsili 3 il (bəzi mühəndislik hissələrində 3.5 il), Master təhsili isə 2 il davam edər. Tibb təhsili 6 il, Diş Həkimliyi və Əczaçılıq isə 5 ildir.

Macarıstanda Həyat və Sosial xərclər

Macarıstan Avropada Universitet təhsili almaq üçün ən iqtisadi ölkələrdən biridir. Tələbə qalmaq üçün müxtəlif variantları vardır. İstəyən tələbələrə yurdlardan ya da kirayəlik evlərdə yaşaya bilərlər. Ümumiyyətlə bir şagirdin aylıq yerləşmə xərci 150-200 Avro ətrafındadır. Nəqliyyat, qidalanma, ictimai xərclər və s. xərclər üçün ümumiyyətlə aylıq 300 – 400 Avro kifayət edir. Ümumi olaraq bir şagirdin aylıq xərclərinin 500-600 avro ətrafında olduğunu demək olar.

 

Mənbə: www.xaricde.com


Davamı →

YouTube pullu olacaq

 

Bu barədə istifadəçilərə email-lə yeni müqavilə göndərməklə xəbərdarlıq edilir.

 "YouTube"-da videoları izləyərkən müəyyən reklamlar çıxır. Bu reklamları keçmək üçün 5 saniyəgözləmək lazım olur. 


Ardı →

Sanki , qaranlıq gecədə parlayan günəş

Tarix çox şahid olub  -  zamanın mənasız adətlərini, ədalətsiz qanunlarını   dəyişən ,  zülmət qaranlıqda bir işıq yandırıb insanlara nurla qaranlığın fərqini göstərən insanlara… İnqilabi mübarizəyə qalxmış bu insanlar daim cəmiyyətin diqqət mərkəzində olduğundan  İnsanlar daim onlarla, onların mübarizələri ilə maraqlanmalı olublar. Yaşadığı mühitin təsiri altına düşməyən, zamanın maskası ilə maskalanmayan bu inqlabçı insanlardan öz mübarizə xətti ilə seçilən və bütün insanlara nümunə ola biləcək xanımlar da var.

XÜSUSİLƏ BİR XANIM VAR Kİ ,   Onun çox qısa ömrünün hər mərhələsi


Ardı →

Macarıstanda təhsil xərcləri necədir?

telebe

Macarıstan universitetləri təqdim etdikləri üst səviyyə təhsil və prestijli diploma baxmayaraq, xüsusilə vəqf universitetlərinə müqayisəsi daha çox iqtisadi təhsil imkanı təqdim etməkdədir. Macarıstanda universitet təhsili almaq vəqf universitetləri və Kipr universitetlərinə getmənin ən məntiqli alternatividir.

Təhsil xərcləri

Macarıstanda ictimai elmlər və ya mühəndislik elmləri üzərinə ixtisaslarda oxumaq istəsəniz illik universitet ödənişləri 3500 Avro ətrafındadır. Tibb, diş həkimliyi və əczaçılıq hissələrində isə illik universitet ödənişləri 9500 Avro ətrafındadır. Bu ödənişlər həm vəqf universitetləri həm də digər bir çox xaricdə təhsil variantlarıyla müqayisədə çox sərfəlidir.

Yerləşdirmə xərcləri

Bəzi universitetlər yurd variantı təqdim etsə də Macarıstanda təhsil alan tələbələr ümumiyyətlə birinci seçimi iqtisadi və daha komfortlu olması səbəbiylə ev kiralamaqdadır. Şagirdlərə xüsusi icarəyə 2 və ya 3 nəfərlik evlərdə adam başı aylıq kirayə xərcləri ortalama 150-200 avro ətrafında olmaqdadır.

Həyat xərcləri və cib xərcliyi

Macarıstan iqtisadi həyat xərcləri ilə universitet tələbələri üçün olduqca üstünlüklü bir ölkədir. Xarici bir şagirdin aylıq yemək, nəqliyyat, cibxərcliyi və ictimai ehtiyacları üçün xərcləyəcəyi miqdar 350-400 Avro ətrafındadır.

Azərbaycanda təhsil almanın da bir xərci olduğunu unutmayın!

Bir çox şagird və valdeyin, xərc hesablaması edərkən xarici seçimləri əlavə xərc kimi qəbul edir. Halbuki Azərbaycanda oxumaqda olan tələbələr də olduqları şəhər və ictimai mühitə görə dəyişən xərcləri var, və xüsusilə böyük şəhərlərdə oxuyan tələbələrdə bu xərclər xarici xərclərinin yüksək olması danılmazdır.

 

Mənbə: telebe.az


Davamı →