Qısqanc kişini necə yola gətirməli?

Əksər kişilər həddindən artıq qısqanc olmalarına və bunun münasibətlərində tez-tez problem yaratmasına baxmayaraq öz qısaqanclıqlarına “Sevən adam qısqanar” deyimi ilə haqq qazandırırlar. Biz isə bu və buna bənzər bütün deyimləri kənara qoyaraq bu dəfə qısqanclığın hansı çatışmazlıqlardan yarandığını aydınlaşdırmağa çalışacağıq.
Özünə güvən
Kişinin qadından şübhələnməsi, onu izləməsi, hər sözünün altında bir məna axtarması həqiqətən də güvənin olmadığını göstərir. Həm özünə, həm də qadınına qarşı olan güvənsizlik isə tərk edilmək, sevdiyini başqası ilə paylaşmaq qorxusuna çevrilir. Bəzi kişilər sərt reaksiyalarını, kobudluğu, qısqanclığı sahiblənmək kimi qələmə verir lakin, bunun arxasında duran ən başlıca səbəb tərk edilmək qorxusu, özünə inamsızlıqdır.
Davamı →

Frankenstein Heyvanlar


 Maraqlı və tük ürpədici bir sənət sahəsi hesab edilən «Frankenstein Heyvanlar»Enriki Qomez De Molina tərəfindən icra edilirdi. De Molina fərqli heyvan bədənlərinin hissələrini birləşdirib dolduraraq yeni qəribə heyvan formaları əldə edirdi. Lakin 2012-ci ildə nəsli kəsilmək təhlükəsində olan vəhşi heyvan cinsini material kimi istifadə etdiyinə görə De Molina 20 ay həbslə və istifadə etdiyi qaçaq heyvan hissələrinə görə isə hissə başı 80.000 dollar cərimə ilə cəzalandırıldı. Bu heyvan heykəlləri çox qəribə, ürpədici və maraqlı olsada arzu edirik ki, bu sənət növü uzun müddət davam etməz. Çünki heyvanlar canlı daha gözəldir.                    
Ardı →

Ezamiyyə vərəqəsi

                                                                            

                                      (I üz)

                             Ezamiyyə vərəqəsi

Verilir ____________________________________________________________________

                                ( soyadı, adı, atasının adı)

__________________________________________________________________________

                             (vərəqə verən birlik, müəssisə, idarə)

ezam olunan_____________________________________________________________

                                          (təyin olunan məntəqə,

_________________________________________________________________________

                                   birlik, müəssisə, idarə, təşkilatın adı)

Ezamiyyət müddəti ________________________________________________ gündür.


Ardı →

Qara gavalının faydaları

  • Flora
Qaraciyər, revmatizm, böyrək xəstəliklərinin müalicəsində faydalıdır.

Bol miqdarda C vitamin tərkiblidir.

İmmunitet sisteminin gücləndirilməsinə və orqanizmin müqavimətinin artmasına kömək edir.

Qanı artırır.

Maddələr mübadiləsini sürətləndirir, qəbzliyə faydalıdır.

Bol miqdrada potasium tərkiblidir.

Ürək və təzyiq xəstələrinə faydalıdır.

Menstruasiyanı nizama salır.

Sidik qovucudur. 
Davamı →

İnnabın faydaları


Ana vətəni Suriya olan innabın tərkibində bol miqdarda şəkər, nitrat, pektin və C vitamini var.
Kalsium, mis, dəmir, maqnezium, manqan, fosforla zəngin olan innab eyni zamanda potasium, sodium və sinklə zəngindir.
Bronxit, asma kimi xəstəliklərə faydası var.
Bəlğəm gətirici, sidik qovucu özəlliyi var.
Stressi azaldır.
Ağır xəstələrin bədənini rahatladır və güc verir.
Zehni yorğunluq, fiziki gücsüzlük və ağrıyla bağlı yaşanan yuxusuzluq problemləri üçün məsləhətdir.
Qızdırmanız olarsa, qızdırmanı aşağı salmaq üçün yaxşı təsiri var.
İnnab çayı bağırsaq problemlərinə qarşı təsirlidir. İshalı kəsər, qəbzliyi yox edər.
Qanı təmizləyir.
Davamı →

İspanağın faydaları

  • Flora

İspanaq çox yeyilən tərəvəzlər sırasında yer alır. Bəs ispanağın faydaları nələrdir?

Dəmir, maqnezium, fosfor, yod mineralları və protein baxımından zəngin olan ispanaq həm də A, C, E və B qrup vitaminlərinə sahibdir.

Bədənə qüvvət verir, dözümlülüyü artırır.

Qansızlığa faydası var.

Şəkər xəstəliyinə yaxşı təsir edir.

Boğaz və sinə xəstəliklərinə qarşı faydalıdır.

Görmə pozğunluğuna yaxşı təsir edir.


Ardı →

Təbii ağrıkəsici tərkibli qidalar

Əvvəl təbii ağrı kəsiciləri yoxlamağa cəhd göstərin, ağrıdan xilas ola bilmədiyiniz təqdirdə tibbi müalicə yollarına müraciət etməlisiniz. Beləliklə, 5 təbii ağrı kəsici barədə məlumat:

Kofein
İdmandan sonra dözülməz əzələ ağrıları ilə mübarizə aparırsınız? Bu vəziyyətinizdə kofein sizə kömək edə bilər. Gürcüstan Universitetində görülən işlərdən sonra məlum olub ki, gündə iki fincan qəhvə içən könüllülərin ağrıları 48 faiz azalıb.

Çobanyastığı çayı
Əsrlərdir mədə xəstəlikləri, yuxusuzluq, narahatlıq kimi problemlərə əlac olan çobanyastığı çayı… Təbriz Universitetində aparılan təcrübələrdən sonra bildirilib ki, bu çay iltihabı azaldaraq bir çox ağrını da azalda bilər. O, mədə ağrılarına da sakitləşdirici təsir göstərir.

Zəncəfil
Mədə narahatlığı, soyuqdəymə kimi problemlərin qarşısını aldığı düşünülən zəncəfil hər gün istifadə olunsa, məşq sonrası əzələ ağrılarının sakitləşməsinə kömək edə bilir, əzələ ağrılarını azaldır. Gürcüstan Universitetinin araşdırmasında könüllü bir qrup gündə iki qram çiy zəncəfil yeyərkən, digər qrup eyni miqdarda isidilmiş zəncəfil yeyiblər. 11 gün sonra hər iki qrupda da məşq ağrılarının 25% azaldığı məlum olub.
Ardı →

Pərpətöyün turşusu

Pərpətöyündən sarımsaqlı qatıqla salat hazırlamaqdan savayı daha nə etmək olar? Əlbətdə ki turşuya qoymaq. Hazırlayın, çox güman ki bu dadına baxdığınız ən ləzzətli şey olacaq. Mən bu dadı çox sevirəm.  Xırçıldayan, xoş turşməzə, maraqlı tamı olan pərpətöyün turşusu xüsusi ilə ət yeməkləriylə birgə yeyiləndə gözəl olur. 

Tərkibi:
2 litrlik banka üçün
1 kq pərpətöyün (gövdə və yarpaqlarıyla birgə)*
5-6 diş sarımsaq 4 quru dəfnə yarpağı
5-6 qara istiot dənəsi
3 xörək qaşığı iri xörək duzu
4 fincan üzüm sirkəsi ilə 2 fincan suyun qarışığı

Hazırlanması:
Qaynar suda istifadə ediləcək banka sterilizə edin və tamamilə qurudun. Pərpətöyünün kökünü kəsib təmizləyin. Yarpaqlarından və gövdəsindən torpaq təmizlənənə qədər yaxşıca yuyun. Aşsüzəndən suyunu tamamilə süzün.

Pərpətöyünü bankaya yığın,sarımsaq,dəfnə yarpağı,istiot dənələri və duzu üzərinə əlavə edin. Sirkə+su qarışığını bankadakı pərpətöyünün üzərinə çıxanadək tökün. Bankanın ağzını möhkəm bağlayın. Ədviyyat bankanın hər tərəfinə bərabər yayılsın deyə bir neçə dəfə yüngülcə bankanı o yana-bu yana çevirin. İstifadə etməzdən öncə ən azı 4-5 gün sərin yerdə saxlayın.
Ardı →

Sarımsaq turşusu

Sarımsağı çox xoşlayıram. Təzə sarımsağı da, diş sarımsağı da, turşusunu da. Bəs siz necə? Xoşlayırsınız? Qış aylarında turşu sarımsaq xəmir xörəklərinin yanında yaxşı gedir. İndi ki, soyuq qış ayları yaxınlaşır (düzü burada o qədər soyuq olmur, amma yenə də qış qışdır), turşu düzəltməyin tam vaxtıdır.

Sarımsaq Turşusu
Qeyd: Sarımsaq bankalarda 2 il belə qala bilər. Nə qədər çox qalsa, bir o qədər dadı yaxşı olar.

1 litrlik banka üçün

Ərzaqlar:
10 baş sarımsaq (təxminən yarım kilo)
4 ədəd dəfnə yarpağı
4 ədəd mixək
5-6 ədəd yumru qara istiot
2 xörək qaşığı iri duz
Təxminən 2 stəkan üzüm sirkəsi 

Hazırlanma Qaydası:
Sarımsaq başlarının üst bir neçə lay qabığını soyun. Elə edin ki, dişlər ayrılmasın, baş bütov qalsın.

Sarımsağı bankaya yığın. İçinə dəfnə yarpağı, mixək və istiotu əlavə edin. Sirkə tökün.

Bankanı bağlayın. Ehmallıca o tərəf bu tərəfə döndərin ki, ədvalar yayılsın. Bankanı sərin yerə qoyun.Turşu təxminən 2 aya hazırdır.

azcookbook.com 


Davamı →

Qao Sinszyan | müsahibə

Qao Sinszyan çinli nasir, tərcüməçi və dramaturqdur. 1940-cı ildə anadan olub. Hazırda Fransada yaşayır. Onun əsərləri əksinqilabi təbliğata xidmət etdiyi üçün Çində qadağan edilib. Qaonun ən məşhur əsəri “Ruh dağı” romanı hesab olunur. 2000-ci ildə ədəbiyyat üzrə Nobel mükafatına layiq görülüb.

Yazıçının 2010-cu ildə Yazıçıların Praqa Festivalı çərçivəsində verdiyi müsahibə

— Nə vaxtdan fransızca yazmağa başladınız? Çin dilindən sonra bu çətin gəlmirdi ki?
— Əlbəttə, çətin idi. Mən 1990-cı ildə fransızca yazmağa başladım. Bu çox məzəli idi. O vaxt mən artıq iki il idi ki, Parisdə yaşayırdım. Bu Fransa Mədəniyyət Nazirliyinin sifarişi idi. Çin dilində yazmağa davam etməyin mənası yox idi… vaxt gedir, mən çalışırdım… Amma yad dildə yazmaq əlbəttə avantüradır. Hər halda maraqlı işdir.

— Çində sizin yaradıcılığınıza münasibət necədir, hələ də...?
— Qadağan edilmişəm, özü də çox ciddi şəkildə. Budur, artıq 23 ildir belədi.

— Amma mənim eşitdiyimə görə sizin əsərləriniz Müasir Çin Poeziyası antologiyasına daxil edilib, bu belədir?
— İnanmıram.


Ardı →