Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 805 topik

Çin işgəncələri

1. Edam ediləcək adamın  başının üstündə bir sac hazırlanarmış və bu sac odda yaxşıca qızdırılarmış. Bu cəzaya məhkum edilən adamın başı kəsildikdən dərhal sonra bu saca salınarmış. Su isti olduğundan qan beyində 2 saniyə daha dövran edəcəyi üçün adama yerə sərilmiş cansız bədəni son dəfə  göstərilərmiş.

  2. Günahkarın dərisini üzüb dənizə atarmışlar. ..(ağrını təxmin edin artıq, dəhşət) 

  3. Məhkum ortası dəlik bir kürsüyə çıplak bir şəkildə oturdularmış. Bu dəlik yerə, içində siçan olan bir kasa yerləşdirilərmiş və kasanı altdan yavaş-yavaş istilədərlərmiş. Təbii ki, istiyə dözə bilməyən siçan çıxacaq bir yer  tapa bilməyincə məhkumun yanından gəmirməyə başlayıb ən son ağzından çıxarmış.

  
Ardı →

Bir dahinin yalnız ölümü...

Tarix: 1850.
Məkan: Vyana Xəstəxanası.
Xəstəxanaya xaos hakimdir.
Xəstəxanada iki hissə var və bunlardan birində doğum edən hər yüz qadından doxsanı sepsis(doğum qızdırması) deyilən xəstəlikdən ölür. Elm hələ mikrobların, virusların və bakteriyaların kəşfini etməmişdi.
Xəstəxana professorları ölümlərin çoxluğunu mamaların və tibb bacılarının uğursuzluğu ilə izah edirlər.
Bir dahi bütün bu olanlara qarşı çıxır.  Dr. Semmelweis (İqnas Zimmelvays), professorlarla eyni fikirdə deyil.
O, tibb şagirdlərinin əllərini heç yumadan palatalara girib-çıxdıqlarını görür və öz hissəsində, bütün həkim və həkim namizədlərinin palatalara girmədən əvvəl əllərini əhəngli su ilə yumalarını istəyir.
 
Bu kiçik istək qısa zamanda təsirini göstərir və lohusa qızdırmasından ölüm nisbəti diqqət çəkəcəq qədər azalır. Zemmelvays Die Aetiologie, der Begriff und die Prophylaxis des Kindbettfiebers adlı kitab nəşr edir.
Ancaq xəstəxananın professorları, Dr. Semmelweisin bu kiçik dəyişikliyinə qarşı çıxıb onu xəstəxanadan qovurlar.
Bu da çatmırmış kimi onu həkim deyil, bir şarlatan adlandırırlar. Bu dahi həkim 47 yaşında təklikdən və aclıqdan dəli olaraq elə həmin sepsis xəstəliyindən dünyasını dəyişir.
Amma biz bu axmaq professorların heç birinin adını bilməzkən, Dr. Semmelweisin adının tibb tarixinin qızıl səhifələrinə yazıldığını görürük.
 
«Dünyaya gerçək bir dahi gəldiyində, onu bu işarədən tanıya bilərik: mütləq bütün axmaqlar ona qarşı birləşmişlərdir.»
 
 P.S. Hazırda Budapeşt Tibb və İdman universiteti onun adını daşıyır.
Davamı →

Ana fədakarlığı

Sprut analığı heç bir canlının analığına bənzəməz. Dişi Sprut cütləşmədən sonra bir oyuq taparaq oraya yerləşər. Yumurtlamağa başlar və yumurtlama əməliyyatı bitdikdən sonra kürt yatar. Hər nə bahasına olursa,  olsun yuvasını tərk etməz balalar yumurtadan çıxana qədər aclığa dözə bilməzsə bir neçə qolunu yeyər və bu şəkildə bütün balalar yumurtadan çıxana qədər hayatda qalar və yumurtaları qoruyar.
 Ancaq uzun sürən kürt dövrü onu aç və əldən düşmüş hala salar. Bütün balalar yumurtadan çıxdıqdan sonra  yuvasında can verər. Bu səbəbdəndir ki, heç bir dişi sprut balalarının böyüdüyünü görə bilməz.
Davamı →

Əsrin fotoşəkili


Ana bətnində 21 həftəlik körpənin əməliyyat edilməsi əsnasında körpəyə müdaxilə edən doktor Brunerin
əlini tutaraq ondan güvən və kömək gözləyişinin fövqəladə görünüşü.

Ana qarınında reallaşan əməliyyat körpənin dünyaya gözlərini sağlam şəkildə açmasını təmin etdi.

Bu fotoşəkil əsrin fotoşəkili seçilmişdir.
Davamı →

Məşhurlar ölüm anında 2


Henri Vord Biçer
19-cu əsrdə yaşamış kifayət qədər təzadlı və sərt amerikalı xristian təbliğatçısı olub. Nitqlərində o, kilsə camaatına ölüm haqda və ona hazırlıq haqda öyüd nəsihətlər edərdi. O, axirət dünyası haqda dəfələrlə söhbətlər edərdi. Lakin öz ölümü qabağı, həkimini çağıraraq, ona belə deyib: “Həkim, indi mən sirlər dünyasına qərq oluram”.

Kraliça Yelezaveta
Zəmanəsinin ən yaxşı həkimləri ilə əhatə olan kraliça ömrünün son anına qədər həyatı uğrunda mübarizə aparıb. Lakin hər şeyin sonunun çatdığını hiss edən Yelezaveta son qüvvəsini toplayaraq, yumruqlarını silkələyib: “Daha bir an həyat üçün bütün var-dövlətimi...”, — deyərək ölür.

Vilyam Porter
Ogenri ləqəbi ilə məşhur olan yazıçı ölümündən əvvəl uzun müddət xəstə yatır. Ölümündən əvvəl isə o, ən yaxın dostunun əlini tutaraq belə deyib: “Çarli, mən qaranlıq zülmətdə evə getməyə qorxuram”.
Ardı →

Herostrat və Artemida məbədi

Miladdan öncə 21 iyul 356-cı ildə, Efes şəhərinin gənc sakini, Herostrat, dünyanın yeddi möcuzəsindən biri sayılan Artemida Məbədini yandırdı. Herostrat işgəncə təzyiqi altında təqsirini etiraf etdi. Səbəb kimi isə məbədi şöhrət qazanmaq üçün yandırdığını bildirir və istəyib ki, hamı onun haqqında bilsin. Herostratı edam edirlər. Məhkəmənin qərarı ilə, Herostratın adını tarixə yazmaq qadağan olunmuşdu. Məhkəmə qərarını icra edənlər, ev-ev gəzib, — «Herostratı xatırlamaq qadağandır!» — bağırırdılar. Beləliklər, hamı bildi ki, məbədi Herostrat yandırıb. Yəni, Herostratın adını unutdurmaq istəyən məhkəmə, əksinə, onu məşhurlaşdırdı. «Herostrat şöhrəti» ifadəsi idiomatik oldu. Bu gün də mənfi mənada işlədilir. Bu, hadisənin rəsmi yozumudur.
Ardı →

Şrek əslində kim olub?



Cizgi filmində adı "Şrek", həyatda isə adı Maurice Tillet olan bu insan peşakar güləşçi idi. Maurice Tillet 1903-cü ildə Fransada doğulmuşdu. O güləşçi olmaqla bərabər, həm də çox zəkalı bir insan idi. Belə ki, o şeirlər yazmaq hətta 14 dil bilmək qabiliyyətinə sahib idi.
O, 20 yaşında akromelaqiya adlı xəstəliyə yoluxub. Bu xəstəliyin ən əsəs göstəricisi sümüklərin inanılmaz intensivliklə böyüməsidir.
Şrek cizgi filmində Şrek obrazı məhz bu insanın əsasında canlandırılıb.
Tillet 1951-ci ildə ürək xəstəliyindən vəfat edib. 
Davamı →

Heyvanlar haqqında bilmədiklərimiz

Meymunlar yeganə heyvandır ki, zökəm olur.

Quşları ildırım vurmur. Çünki heç bir elektrik qüvvəsi onların tükündən keçə bilməz.

Sibir xoruzu oxuduqca ətrafı hiss etmir və eşitmir, elə buna görə də bu quşları çox asanlıqla tuta bilirlər. Hazırda bu quşlar mühafizə edilir.

Ən yağlı süd suiti südüdür. Onun südünün yağlılığı 43%-dir.

Atın əhilləşdirilməsinə 4-6 il, itə yarım il, delfinlərin əhilləşdirilməsinə 8 ay vaxt sərf olunur.

Dəvə bir dəfəyə 250 litr su içir.

Qarışqa öz çəkisindən 111 dəfə çox yük apara bilir.

Braziliya növündən olan arılar turş bal hasil edirlər. 

Arı balı 4 əsr qalır, lakin xarab olmur. 
Ardı →

Fobiya növləri - 3

Hərəkətlər (təsirlər)

●Üzmək — ablutofobiya (Ablutophobia)

●Uzanıb yatmaq — klinofobiya (Clinophobia)

●Maşını idarə etmək — amaksofobiya (Amaxophobia)

●Doğmaq — malevziofobiya (Maleusiophobia)

●Köçmək — tropofobiya (Tropophobia)

●Geyinmək — vestifobiya (Vestiphobia)

●Kompyuter arxasında işləmək — kiberfobiya (Cyberphobia)

●Hazırlamaq — maqeyrokofobiya (Mageirocophobia)


Ardı →

Maraqlı... Maraqlı...

 1. Nyu-Yorkda ev satarkən, evdə ruhların olub-olmadığını müştəriyə söyləmək qanuni məcburiyyətdir.

 2. Hindistanin Orissa əyalətində insanlar yağış Tanrısını razı salmaq üşün qurbağaları evləndirirlər.

 3. Ağ rəngli pələnglər adi pələnglərin mutasiyaya uğramış formasıdır. Bu cür pələnglərə nadir hallarda dünyanın bir neçə yerində rast gəlinir.

 4. Rəssam Judith Braun, yalnız barmaqlardan və kömür tozundan istifadə edərək qeyri-adi və maraqlı əsərlər yaradır.

 5. Xiristian dinin simvolu olan Xaç bu dinden daha evvel türklərin sitayiş elədiyi qədim Tanqre dininin simvolu olub.


Ardı →