Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 658 topik

Jennifer Anistonun gözəl saçlarının sirri

Jennifer Aniston
Saçların qırılması tez-tez rast gəldiyimiz problemlərdən biridir. Jenifer Eniston 2-3 gündən bir saçının ucunu kəsdiyini və beləcə saç qırıqları ilə mübarizə apardığını deyib. 

Saç qırıqlarının əsas səbəbi bədənin susuz qalması və saçların yetərli nəmi qəbul etməməsidir. Bundan xilas olmaq üçün bol su için. Qırıqların azaldığının şahidi olacaqsınız. 
Ardı →

Üz dərisinə qulluq

Dərinin tonuslaşdırılması – onun diqqətlə təmizlənməsindən sonra aparılır. Bu məqsədlə lasyon və ya tonikdən istifadə olunur. Bu vasitələrin təsiri nəticəsində dəridə aşağıdakı müsbət dəyişikliklər baş verir: dəri daha canlı və təravətli olur; dəri dezinfeksiya olunur; dəridəki məsamələr daralır; dəri yumşalır; dərinin turşu-qələvi balansı (pH-balans) normallaşır; dəridə olan iltihab keçib gedir və s.

Dərinin su balansının normal olması onun normal xarici görünüşünü təmin edir. Bu balans pozulduqda müəyyən müddət keçdikdən sonra dəridə aşağıdakı fəsadlar ola bilir: dəri öz möhkəmliyini və elastikliyini itirir; dəri qabıq verir; dəridə mikroçatlar əmələ gəlir və s. Bunların nəticəsində isə dəridə qırışlar əmələ gəlir.

Dəri aşağıdakı səbəblərə görə öz nəmliyini itirir: dəriyə düzgün qulluq edilməyəndə; günəş şüalarının və küləyin təsirindən; ətraf mühitin ekoloji çirklənməsindən və s. Yadda saxlamaq lazımdır ki, quru dəri öz nəmliyini daha asanlıqla itirir.

Dərinin nəmliyini daimi olaraq bərpa etmək tələb olunur. Bu məqsədlə nəmləndirici krem və maskalardan istifadə olunur. Yadda saxlamaq lazımdır ki, yaz və yay aylarında nəmləndirici vasitələr gündüz saatlarında, payız və qış aylarında isə axşam saatlarında istifadə olunmalıdır. Kremi çəkdikdən 20-30 dəqiqə sonra onun qalıqlarını mütləq yumşaq salfet ilə təmizləmək lazımdır. Nəmləndirici kremi makiyajdan qabaq özül (“baza”) kimi də istifadə etmək olar.

Nəmləndirici kremlərdən savayı, nəmləndirici maskalar da (həm satışda olanlar, həm də ev şəraitində hazırlanan) gözəl effekt verir.


Ardı →

Göz qələmindən istifadə qaydaları

Gözə dərin məna qatan göz qələmləri haqqında bilmək istədiyiniz sualların cavablarını yazıdan öyrənə bilərsiniz.

1. Qaşların daha qalın görünməsi üçün göz qələmini qaş qələmi kimi istifadə edin.
2. Tünd rəngli göz kölgələriniz bitibsə, qara, qəhvəyi və ya boz qələmləriniz ilə göz qapağını pambığın köməyi ilə dağıdın.
3. Keçici döymə etdirmək üçün göz qələmindən istifadə edə bilərsiniz. Etməli olduğunuz tək iş qələmlə istədiyiniz formanı çəkməkdir.
4. Pişik gözlərə sahib olmaq üçün, göz qələmini gözün bitiş hissindən uzatmaq lazımdır.
5. Yaponlar kimi qıyıq gözlərə sahib olmaq üçün göz qələmini alt və üst kirpiklərin ortasından başlayıb gözün bitən hissəsinə qədər çəkin.
Ardı →

Ətirlərdən istifadə

ətirlərdən istifadəƏtir alarkən bədəninizə uyğun olanını tapmaq lazımdır. İkinci mühüm olan isə ətirdən isitifadə edə bilməkdir.

Gözəl və baxımlı qadın ola bilərsiniz, ancaq xoş ətir saçmaq başqa bir şeydir. Bəzən heç təsirləndirə bilməyəcəyinizi düşündüyünüz kişiləri belə qoxunuzla təsiriniz altına sala bilərsiniz. Amma ətirdən istifadə etməyin də özünəməxsus üsulları var. Bunlar aşağıdakılardır:

-Tərləyəndə ətirdən istifadə etməyin.

-Ətiri bədəninizə 20 sm uzaqlığdan səpin. Beləliklə ətiri daha geniş bir sahəyə yaymış olacaqsınız.

-Qulaq arxası və biləklərə səpilən ətirlər daha təsirlidir. Çünki bu hissələr daha çox isindikləri üçün qoxunun yayılması daha çox olur.
Ardı →

Az pulla çox gözəl görünməyin sirləri


Gözəl və baxımlı görünmək üçün sərvət xərcləmədən də gözəl görünə bilərsiniz. 

  • Dırnaq boyalarınız çox tez quruyur və istifadə edilməsi mümkünsüz hala gəlirsə, ona bir az aseton əlavə edib dırnaqlarınıza əvvəlki kimi çəkin.
     
  • Həm göz, həm də qaş qələmi alaraq bədxərclik etməyə gərək yoxdur. Gözün üçün qələmi qaşın rəngi ilə uyğunlaşdırıb hər ikisində istifadə edə bilərsiniz.
     
  • Baş bəlası sızanaq və qara nöqtələri yox etmək üçün bahalı kremlərə və müalicələrə ehtiyacınız olduğunu düşnürsünüzsə, yanılırsınız. Çünki bəzən bahalı dərmanların faydası olmur. Sağlam qidalanın və bitkilərlə təbii şəkildə maska hazırlayıb dərinizə çəkin. Yaxud da bahalı kremlərin tərkibində olan maddələri ayrılıqda ala bilərsiniz. Bu daha ucuz başa gələr.

Ardı →

Kleopatra reseptləri

Hamısının bir ucu Kleopatraya gedib çıxır
Kleopatra reseprtləriBir anlıq düşünək ki, bəşəriyyət kosmetika, parfümeriya, baxım və gigiyena vasitələrindən istifadə eləmir. Dünyanın estetik görünüşünü boş verin, bütün dünya iqtisadiyyatının vəziyyəti indi başqa cür olardı. 
Ən ucuzundan, canqurtaranından tutmuş, brendləşərək fantastik qiymətlərə satılan bu “min cür xırdavat”ın hər növü, hər çeşidi ən müxtəlif vaxtlarda, ən müxtəlif ölkələrdə, ən müxtəlif insanlar tərəfindən icad olunub, yaradılıb, ilkin versiyasından bu günki halına gətirilib. 
Ətirlər, bədən yağları, dodaq boyaları, sürmələr, ənlik-kirşan, təravətləndirici maskalar, sabunlar, tərönləyicilər, hətta qadın bezləri...

Bir gözəllik layihəsi ilə bağlı bütün bu məhsulların tarixçəsini araşdıranda, qəribə (əslində, onun həyatını bilən adam üçün qəribə gəlməməli idi) bir şeyə təsadüf elədim.
Ardı →

Gözaltı şişkinlikləri necə yox edək?

Səhər-səhər aynaya baxdığınız zaman özünüzdən qorxursunuzsa, göz baxımı üçün aşağıdakıları etməlisiniz. 

Şişmiş gözlərlə mübarizə aparmağaın ən yaxşı yolu normal yuxu rejimidir. Ancaq bəzi hallarda bu yetərli olmaya bilər. 

2 xörək qaşığını gecədən soyuducuya qoyun. Səhər yuxudan qalxdıqdan sonra həmin qaşıqları gözlərin üzərinə qoyun. Bu üsulla gözlərin şişkinliyi aradan qaldırmaq olar. 

Xiyarın tərkibində olan antioksidantla gözlərin şişkinliyi və sızanaqları aradan qaldırmaq olar. Dilimlədiyiniz xiyarı gözlərinizin üstünə qoyun. 
 
Süd şişmiş gözlərin ən yaxşı silahıdı. Təmizləyici pambıq ilə bir neçə damlacılayıb 5-6 dəqiqə gözlərinizin üzərinə tutun. 

Soyuq çayı yorğun və şişmiş gözlər üçün ən yaxşı alternativdi. Nanəli çayları 2 gün əvvəldən soyuducuda saxlayın və səhər 5-6 dəqiqə gözlərin üstündə saxlayın.
Davamı →

Monica Belluccinin gözəllik sirləri

Monica Bellucci
  • Gözəl aktrisa günə soyuq duş alaraq başlayır. Soyuq duş dərinin elastiklyini qoruyub saxlayır və onu sıxlaşdırır. 
     
  • Üzü üçün isə termal su və canlandırıcı sprey istifadə edir. 
     
  • Monica Bellucci hesab edir ki, çox makiyaj qadını gözəlləşdirmək yerinə çirkinləşdirir. Azca tonal krem çəkdindən sonra gözlərinə qəhvəyi tonlarında göz kölgəsi çəkir. 

Ardı →

Mükəmməl qaşlar | 8 qızıl qayda

Qaşlar üzümüzü gözəl göstərən ən əhəmiyyətli faktordur. Ən riskli şeylərdən biri səhv alınmış qaşlardır. Bir anda üzünün ifadəsi dəyişə bilər, xalq arasında «qaşım küsdü» kimi ifadə edilən fəlakət baş verər və alınan yerdən qaş çıxmaz!

Ona görə qaşlarınızı mütləq mütəxəssis olan birinə aldırmalısınız. «yox, mən alacağam» deyirsinizsə, əvvəl bu 8 qayda ilə tanış olun.

1. Qaşlarınızı bir fırça köməyi ilə düzəldin və yuxarı doğru darayın. Əgər qaşlarınız düzsə aşağıya doğru darayın. Kiçik bir qayçı ilə normal uzunluğa çatana qədər qısaldın. Beləcə, gerçək qaş şəkliniz ortaya çıxacaq.

2. Qaşınızın tam ortasını qələm köməyi ilə seçin. Qələmi burnunuzun yanında və dik bir şəkildə yapışdırın. Qələmin xaricində qalan hissə burnunuzun geniş görünməsinə səbəb olar.

3. Qələmi göz qapağınızın qarşısında saxlayın. Qələmin ucunun göstərdiyi nöqtə, qaşınızın qövslü olması lazım olan yerdir.

4. Qələmi bir ucunu burnunuzun kənarına, digər ucunu gözünüzün kənarına tərəf tutun. Qələmin ucunun göstərdiyi nöqtə qaşınızın bitməsi lazım olduğu nöqtədir.


Ardı →

Boyun və sinə üçün maskalar

Dərinin möhkəmləndirilməsi və qidalandırılması üçün kremlər, toniklər və s. savayı, mağazadan alınan və ya ev şəraitində hazırlanan müxtəlif maskalardan da istifadə etmək olar. Onların dəriyə müxtəlif xeyirli təsirləri vardır: dərinin qocalması prosesini ləngitməyə, qırışlardan qurtulmağa, ona möhkəmlik və elastiklik verilməsinə və s. kömək edir. Bu məqsədlə maskalardan həftədə 2 dəfədən az olmayaraq istifadə edilməsi tövsiyə olunur.

— 1 yumurta sarısını 1 çay qaşığı bal, 1/2 portağal şirəsi ilə qarışdıraraq boynunuza sürtüb quruyana qədər saxlayın. Sonra ilıq su ilə yuyun və krem sürtün (bütün maskalardan sonra boynunuza qidalandırıcı krem sürtün).

— 2 xörək qaşığı yağlı kəsmiyi 1/2 limonun şirəsi və 1 çay qaşığı zeytun yağı ilə qarışdırın. Bu tərkibi nazik pambıq parça üzərinə sürtərək boynunuza dolayın və 10-15 dəqiqə saxlayın.

— Boyun dəriniz xeyli bürüşmüşsə həftə ərzində 1-2 dəfə olmaqla, kartof püresi, yumurta sarısı, 1 çay qaşığı bal və 1 çay qaşığı bitki yağından hazırlanmış maskanı kompres şəklində boynunuza qoyun və 20 dəqiqə saxlayın.

— Suda bişirilmiş kartofun qabığını soyub əzərək,1 çay qaşığı zeytun yağı və qliserinlə (apteklərdə satılır) qarışdıraraq tənzif üzərinə çəkin, boynunuza dolayın və qalın parça ilə örtüb 15-20 dəqiqə saxlayın.


Ardı →