Hərəkət sağlamlıqdır

Qədim bir atalar sözündə belə deyilir: “Dayanmaqdansa  oturmaq, oturmaqdansa  uzanmaq daha yaxşıdır. Amma ən yaxşısı oturmuş və uzanmış vəziyyətdə hərəkət etməkdir”. Sizcə, bunun mənası nədir?
Həyat hərəkət deməkdir. Hərəkətsizlik daşlaşmış onurğa sütunu, boyunun fəaliyyətsiz əzələləri, soyuq, hissiyyatsız əl və ayaqlar və s. deməkdir.Vaxtilə insanlar yaşamaq üçün, əsasən, fiziki əmək sərf etmişlər. Onlar ağır əzələ işindən can qurtarmaq üçün münasib yollar axtarmış və buna nail olmuşlar. Müasir dövrdə əzələ işini əvəz edən və ya yüngülləşdirən texniki vasitələrin sayı gündən-günə artır.

Davamı →

Möcüzəvi çuğundur şirəsi

  • 1 ədəd çuğundurun tərkibində təxmini 8 mq şəkər var.
  • Lakin şirəsini çəkəndə şəkər karbohidrat şəklində qalır və süzülmür.
  • Buna görə də çuğundur suyu bol lifli maye hesab olunur.
  • Çuğundur şirəsi toksidlərin bədəndən çıxmasına və tez şəkildə arıqlamağa kömək edir.
  • Bundan başqa metabolizm sistemini gücləndirir, qan dövranını tənzimləyir.
  • Tərkibindəki liflər bədəni detoks olaraq təmizləyir.
  • Qocalmanın qarşısını alır.

Davamı →

Ədəbi dil və onun fonetik, leksik və qrammatik normaları

Dildə (eləcə də nitqdə) norma tənzimləyici, nizamlayıcı funksiyanı yerinə yetirir.Nisbi sabitliyi yaradır. Ədəbi dilin normaları mütləq deyil, dəyişkəndir, müəyyən tarixi şəraitdən asılı olaraq dəyişikliyə uğrayır. Bu hal dilin orfoqrafik və leksik normalarında daha çox özünü göstərir.

Ədəbi dilin normaları kütləvi xarakterdədir. Yəni hamı tərəfindən anlaşılan, hamının dil ünsiyyəti üçün yararlıdır. —Ədəbi dilin normalaşdırılması o deməkdir ki, onun lüğət tərkibi ümumxalq dilinin zəngin söz xəzinəsindən seçilir, ayrılır, sözlərin mənası və işlənmə məqamları, tələffüz tərzi və yazılış qaydası müəyyən prinsiplərə tabe edilir, sözdüzəltmə ümumi ənənəvi qaydada aparılır, ədəbi dil dialektlərə, loru dilə, jarqonlara qarşı qoyulur”.


Davamı →

Türk dilləri ailəsi

İlk dövrlərdə dünya dilləri çox az sayda olub. Zaman keçdikcə bu dillər arasında bölünmə getmiş, bir dildən onlarla yeni dil formalaşmış və formalaşanlarında hər birindən sonralar yenə başqa dillər əmələ gəlmişdir.Bu gün dünyada 3500-dən çox dil var. Bu törəmə prosesi ilə yanaşı, həm də onlarla dil ölmüşdür. Bir kökdən törəyən dillər qohum dillər adlanır. Qohum dillərin hamısına dil ailəsi deyilir. Qədim ulu türk dili aşağıdakı şaxələrə ayrılır. Oğuz dili, Qıpçaq dili, Qarluq dili, Sibir dili, Çuvaş dili, Saxa (yakut dili) dili.


Davamı →

Ritorikanın qısa tarixi

Yunanıstanda ritorika

Ritorikanın tarixi e.ə. V-IV əsrlərdən başlanır. Ritorika dedikdə, onu həm sənət, həm də elm kimi başa düşmək lazımdır. Qədim Yunanıstanda məhkəmələr açıq havada çoxsaylı insan izdihamında keçirilməli, habelə bayramlar, təziyələr, dostluq görüşləri çox izdihamlı olardı. Burada xalqın hörmətini qazanmış Demosfen, Lisi, Sokrat, Perik kimi məşhur ritorlar çıxış edərdi. Onlar böyük nüfuza malik və savadlı insanlar idi. Eyni zamanda ritorikanın nəzəri problemləri də hazırlanır — sistemləşdirilir, elmi-nəzəri əsərlər meydana gəlirdi. Bu əsərlərdə ritorika — natiqlik sənətinin sirrləri və onlara yiyələnmək yolları göstərilirdi.


Davamı →

Ritorika və onun başqa elmlərlə əlaqəsi

Çox vaxt ritorika (bəlağətlinitq) ilə nitq mədəniyyətini eyniləşdirmişlər. Ritorika yunanca natiqlik haqqında elm deməkdir, geniş mənada isə bədii nəsr — bədii oxuma sənəti mənasında işlədilir. Qədim Yunan və Roma natiqləri S.Siseron, Kvantilian ritorikanı 5 hissədən ibarət hesab etmişlər: materialın tapılması (seçilməsi); yerləşdirilməsi (ardıcıllıq); sözlərlə ifadəsi (yüksək orta və aşağı üslubda ifadə etmək), habelə sözlərin seçilməsi; yadda saxlamaq (yada salmaq) və nitqin ifadəsi.

Bu qədim sənət növü insanlara böyük hörmət gətirirdi. Sonralar isə V.Hüqodan başlayaraq ritorika gurultulu ifadələr, mənasız sözlər yığını, hay-küy mənasında işlənmişdir. Nitq mədəniyyəti isə başlıca olaraq ritorikanı özündə əks edirir. Başqa sözlə, ritorikasız nitq mədəniyyəti ola bilməz.


Davamı →

Üslub və üslubiyyat

Dilçilikdə, ədəbiyyatşünaslıqda, musiqidə, vokal sənətində, memarlıqda, xalçaçılıqda və insan idrakının, sosial şüurun fəaliyyət göstərdiyi bir sıra sahələrdə üslub (stil) aparıcı xüsusiyyətə malikdir. Stil sözü dünya elmində və mədəniyyətdə üsluba nisbətən daha qədimdir,

Stil termini yunan dilindən latın dilinə keçmiş “Stilus” sözündən ölub, çubuq, qələm deməkdir. Sonradan bu söz yazı manerası “Obraz sisteminin bədii təsvir vasitələrinin, yaradıcılıq üsullarının ümumiliyi olub, ideya vəhdəti eyniliyi və şərtləndirilir.

Üslub termini isə ərəbcə tərz, ifadə tərzi, üsul mənasındadır.


Davamı →

Lyambliya İntestinalis

İshal səbəbi olan vacib bir protozoodur.

İnfeksiya kistlərlə çirklənmiş su və ya qidadan, həmçinin xəstə insandan yoluxur.

Kistlər suda 3 ay, soyuducuda 16 gün canlı qala bilir. Yoluxduğu uşaqlarda selikli qişada iltihabi dəyişikliklər və malabsorbsiya görülür. Yoluxmuş uşaqların 80%-i simptomludur, yəni əlamətlər özünü göstərir. Geri qalan 20 %-da infeksiya hər hansı əlamətlər olmadan keçir.

Əlamətlər kəskin və xroniki ola bilir. Kəskin lambliozun ən xarakter əlaməti ishaldır. Nəcis sulu, yağlı, çox miqdarda və çox pis qoxuludur. Yorğunluq, qarında sancı xarakterli ağrılar ola bilər. Mədədə şişkinlik, gəyirmə, iştahsızlıq, ürəkbulanma, çəki itkisi kimi şikayətlər varsa səbəb lamblia ola bilər.


Davamı →

Lamborghini Urus - Dünyanın ən sürətli yolsuzluq avtomobili

 Dizayn, istismar keyfiyyətləri, hərəkət dinamikası və həyəcanverici hərəkəti ilə “Lamborghini” genlərinin layiqli daşıyıcısıdır.
  • Fərqli mühitlərdə gündəlik səfərlər üçün münasibdir
  • Ən yüksək istismar keyfiyyətlərinə nail olmaq üçün 650 a.g.-nə və 850 Nm fırlanma anına malik 4,0 litr həcmli V8 ikili turbo mühərrik
  • 3,6 saniyədə 100 km/saat sürət yığma və ən yüksək sürət — 305 km/saat
  • Fırlanma anının aktiv paylanması imkanına malik tam ötürücü sistem (4WD) və komfortlu idarəetmə üçün dördoxlu sükan çarxı

Davamı →