Рейтинг
+26.38

Azərbaycan mətbəxi

24 üzv, 45 topik

Balqabaqlı qutab

Tərkibi:
  • Balqabaq — 400 qram
  • Soğan — 1 ədəd
  • İsti su
  • Xəmir (un, su, duz)
  • Duz (zövqə görə)

Hazırlanma üsulu:
  • Balqabağı sürtgəcin böyük gözündən, soğanı isə kiçik gözündən keçirtmək Isti su hazırlamaq.
  • Hazır xəmirə sürtgəcdən keçirilmiş balqabağı və soğanı yerləşdirmək.
  • Xəmirin kənarlarını azacıq nəmləndirmək.

Davamı →

Gürzə resepti

Ərzaqlar:
  • 250 qr. qoyun əti,
  • 80 qr. buğda unu,
  • 30qr. baş soğan,
  • 25 qr. quyruq,
  • 50 qr. qatıq,
  • 10 qr. sirkə,
  • 2 qr. sarımsaq,
  • tama görə duz,
  • istiot,
  • darçın.

Hazırlanması:
Yumşaq qoyun və ya mal ətini soğanla birgə ət maşınının xırda gözündən keçirir, üstünə duz, istiot,darçın səpib qovururlar. Ayrıca duz qatılmış su ilə ələnmiş buğda unundan bərk xəmir yoğurur,kündələyib nazik yuxalar yayırlar. Çay stəkanının nazik ağzı ilə xırda dairələr kəsir, onların üstünə(ortasına) qiymə qoyur, barmaq arasında tutaraq yanlarmı yiv formada büküb bağlayırlar.
Davamı →

Gəncə şirniyyatı - Nazik

Azərbaycan milli mətbəxi çox zəngindir. Hər bölgəsinin özünə məxsus kulinariyası var. Gəncənin ən məşhur şirniyyatı olan Nazik adətən bayram günlərində bişirilən yağlı şirin çörəkdir. Gəncədə gəlin köçən qızlar üçün bişirilir. Qız gəlin gedən günü Nazik xonçası oğlangilə göndərilir. Ona görə də toy nazikləri xüsusi diqqət və ustalıqla bişirilir.

Lazım olanlar:
1 litr süd
1 çimdik sarıkök
1 çay qaşığı gülab
1 çay qaşığı əzilmiş keşniş toxumu
1 çay qaşığı maya
4 stəkan şəkər tozu
0.5 kq yağ
3 yumurta
Əlavə 2 yumurta
0,5 stəkan su
Davamı →

Firni

Firni Azərbaycanın milli mətbəxinin reseptlərindəndir. O, zərif, faydalı, dadlı — darçınlı südlü desertdir. Xüsusilə də səhər yeməyinə hazırlasanız, gün ərzində tox və gümrah olacaqsınız. Firni tez və asan hazırlanır.

Ərzaqlar:
Düyü unu – 5 x.q.
Süd – 500 ml.
Şəkər tozu – 3 x.q.
Duz – bir çimdik
Gülab və ya vanilin – zövqə görə
Darçın – üstünü bəzəmək üçün

Hazırlanması:
Əvvəlcə düyü ununu ələyirik. Sonra bir qazan götürüb, içinə soyuq südü, şəkər tozu, duz və ələnmiş düyü ununu əlavə edirik. Orta odun üzərinə qoyub dayanmadan qarışdırırıq ki, “yumrular” əmələ gəlməsin. Kütlə qatılaşan kimi içinə öz zövqünüzə görə ya gülab (qızılgül suyu – 5 damcı), ya da vanilin (1 ç.q.) töküb qarışdırırsınız və oddan götürürsünüz.
Davamı →

Doğramac

Havalar isinibsə, qaynar, acı şorbalar öz yerini soyuq şorbalarla əvəzləməlidir. İçimizi sərinlədəcək və həm də faydalı şorbalar hazırlamalı, süfrəmizi o cür təamlarla bəzəməliyik. Məsələn, doğramac kimi.

“Ovduq”, “Atlama” kimi adları olan doğramac Azərbaycan mətbəxinə aid soyuq şorbalardandır. Onu hamımız sevirik, xüsusilə uşaqlar ləzzətlə yeyir.

Ərzaqlar: ( 2 porsiya)
Qatıq – 400 qr. Su – 200 ml.
Təzə xiyar – 2 ədəd
Göy soğan – yarım dəstə
Keşniş – yarım dəstə
Şüyüd – yarım dəstə
Reyhan – 2-3 sap
Təzə nanə — 4-5 yarpaq
Duz – zövqə görə
Sarımsaq – 1 diş. 
Davamı →

Kələfir

Milli ensiklopediyamızda adı “Kalapir”, “Kələfir” qeyd olunmuş xörək növü bölgələrimizdə toy-bayram süfrələrinin belə bəzəyidir. Klassik reseptində mal və ya qoyun ətinin müxtəlif hissələrindən tikə ət və soğandan başqa bir ərzağı yoxdur. Yeməyə bişdikdə azca su qatılır. Yanında sarımsaqlı qatıq verilir.

Biz isə daha dadlı və görünüşü gözəl olsun deyə, pomidor və bibər əlavəli reseptini təqdim edirik. Hazırda restoranda bu reseptlə daha çox bəyənilir. Tərəvəzlər yeməyin dadını az da olsa fərqləndirir.
Davamı →

Quymaq

Quymaq – undan hazırlanan ən dadlı, kalorili və qədim milli yeməklərimizdəndir. Onu çoxumuz sevirik: uşaqlar da, böyüklər də yeyir. Bu yeməyin enerji, gücverici, şəfalı xüsusiyyətlərindən qaynaqlanaraq, xalqımız onu xəstəlik zamanı, doğuş sonrası yeməyi bir adət halına salmışdır. İndi də bir çox bölgələrimiz də, elə paytaxtın özündə də bu adət yaşamaqdadır.
Davamı →

Göy qutabı

Tərkibi:
Xəmir üçün:
Un – 1 kq.
Su – 2 st.
Yumurta – 1 ədəd
Duz – bir çimdik

İçlik üçün:
Baş soğan – 1 ədəd
Ərinmiş kərə yağı – 2 x.q.
Göyərtilər – şüyüd, keşniş, kərəviz, ispanaq – zövqdən asılı olaraq.
Davamı →

Abşeron tortu

Xəmir üçün: (3 korj)
Yumurta – 6 ədəd
Şəkər tozu – 2,25 st.
Un – 1,5 st.
Üyüdülmüş qoz ləpəsi – 1 st.
Üyüdülmüş badam – 0,5 st.
Vanilin – yarım paket
Qabartma tozu – 1 paket

Krem və bəzək üçün:
Yumurta – 2 ədəd
Şəkər tozu – 2 st.
Un – 3 x.q.
Vanilin – yarım paket
Süd – 1 st.
Davamı →

Xaşlama

Tərkibi:
Sümüklü ət – 1 kq.
Baş soğan – 5 ədəd
Kartof – 7 ədəd
Bolqar bibəri – 3-4 ədəd
Pomidor – 2-3 ədəd
Duz-istiot – zövqə görə
Paprika – qırmızı toz bibər – bir çimdik
Dəfnə yarpağı – 2 ədəd.

Hazırlanması:
Ət doğranılır, yuyulur, qazana yığılır, üzərinə 3 st. qaynar su tökülür və odun üzərinə qoyulur. Kəfi yığılır, sonra qazana dəfnə yarpaqları atılır və ət yumşalana kimi bişirilir. Sonra üzərinə doğranmış bolqar bibərlər, kartof və pomidor dilimləri, halqa formasında doğranmış baş soğanlar tökülür.
Davamı →