Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 611 topik

Klaviaturada F və J hərfləri üzərindəki xəttin mənası nədir?

Kompüterdən istifadə edən hər kəs yəqin fikir verib ki, klaviaturada olan F və J hərflərinin üzərində kiçik və qabarıq bir xətt var. 2002-ci ilə qədər bu qabarıq xətt klaviaturada yox idi. «F» və «J» hərflərindəki bu xəttlər sizə yol göstəricisi rolunu oynayır.

İşarə barmaqlarınızı bu iki düyməyə qoymanız lazımdır ki, digər barmaqlarınız daha tez və rahat hərəkət etsin. Cuni Butiçin bu icadı 10 barmaqla klaviatura istifadə edənlərın daha tez-tez yazmasına yardımçı olur.
Davamı →

Uşağın saçına bit düşərsə nə etməli?

Bitlər yaşamaq və çoxalmaq üçün insan qanına ehtiyac duyan parazitlərdir. Yetkin bir bit təxminən bir küncüt dənəsi böyüklüyündədir.

Saç biti insan saçında yaşayan və çoxalan, çox kiçik, qanadsız, gündə 2-8 dəfə qan əmərək qidalanan boz böcəklərdir. Bit baş dərisinə yapışıb qanı əmir və yumurtlayaraq çoxalır. «Sirkə» adlanan yumurtaları isə saça möhkəmcə yapışıb qalır. Kəpəkdən fərqli olaraq onlar silkələməklə və ya daramaqla saçdan ayrılmır. Bu yumurtalar bir müddətdən sonra canlı parazitlərə çevrilir.
Davamı →

Niyə yumurtanın sarısı bəzən yaşıla çevrilir?

Yumurta qaynadıldıqda bəzi hallarda sarısı yaşıl rəngə çevrilir. Bəs bunun niyə baş verdiyini heç bilirsiniz?

Yumurtanı suda qaynadarkən, yumurtadakı zülallarda olan turşu zəncirləri dəyişikliyə məruz qalaraq, ya müvəqqəti bir-birindən ayrılır, ya da quruluşları dəyişikliyə məruz qalır. İsinmə davam etdikcə bu kütlələr içində yeni bağlar qurulur və nəticədə möhkəm bir protein şəbəkəsi yaranır.

Məhz bu yumurtanın ağının da, sarısının da qatı konsistensiyaya çatmasına gətirib çıxarır. Qaynama davam edirsə, sarının rəngi yaşıla çevrilir. Çünki yumurtanın ağı sulfiddən ibarətdir və bu sulfid qaynama vaxtı hidrogenlə birləşəndə hidrogen sulfidə çevrilir. Bunun qoxusu xarab yumurta qoxusu kimidir. Hidrogen sulfid zəhərli, yanıcı və partlayıcı təsirə malik bir qazdır. Amma əlbəttə, yumurtada hidrogen sulfidin az miqdarı belə, risklər yaradacaq qədər çox deyil. Yəni bunun zərərli olduğunu düşünüb qorxmanıza ehtiyac yoxdur.
Davamı →

Əhval-ruhiyyəni yüksəldən təmizlik işləri

Bütün insanlar bəzən özlərini yorğun, bitmiş hiss edirlər. Ancaq bir fərq var, onlar sakitləşmək üçün özləri üçün üsullar tapırlar. Məsələn, evin içinin darmadağın olması da sizi əsəbləşdirə bilər. Yatağınızın kənarında toplanmış bir yığın paltarla mübarizə aparmaq əvəzinə bütün məsuliyyətlərdən qaçıb gün ərzində televiziyada kinoya baxmaq daha yaxşı bir variant kimi görünür.

Lakin bu işləri görməzdən gəlmək və təxirə salmaq yalnız daha böyük dağıntı meydana gətirəcək. Beləcə, sizin əhvalınız get-gedə korlanacaq, işinizn də artacaq. Siz heç bilirsinizmi əslində evdə görəcəyiniz bəzi işlər əksinə, əhval-ruhiyyənizi yüksəldə bilər?

Bu əməliyyatda 2 mərhələ var: əvvəlcə ətrafı təmizləyin. İkincisi, artıq ilk cəhdi etdiyinizə görə beyniniz daha çox iş görməyə hazırdır. İlk növbədə, bütün təmizlik ləvazimatlarını bir yerə yaxınlığınıza toplayın.
Davamı →

Güclü küləyin sağlamlığa 7 mənfi təsiri

Hələ dahi Hippokrat və Parasels elmi əsərlərində havanın insan sağlamlığına ciddi təsirini qeyd edirdilər. Müasir tibb də havanın insan sağlamlığına olan təsirini təsdiqləyir. Yağış, güclü külək, hava temperaturunun və atmosfer təzyiqinin kəskin dəyişilməsi əksər insanların sağlamlığına təsirsiz ötüşmür.

Müasir elmi araşdırmalar güclü küləyin sağlamlığımıza olan mənfi təsirini sübut edir.
Davamı →

Gündəlik həyatda etdiyiniz səhvlər

Makaron suyuna yağ əlavə etmək
Bir çoxları makaron bişirmə mövzusunda professional olduğunu düşünür. Bəlkə də haqlısınız. Ancaq suyuna yağ əlavə edirsinizsə, tamamilə səhvdir. Yaxşı makaron bişirmək üçün 100 qram makarona 1,5 yarım litr su əlavə etmək lazımdır. Eyni zamanda, makaronun suyuna yağ əlavə etsəniz, hazırladığınız sousun makaronlara yapışmasına mane olacaq.

Davamı →

Kompüter görmə sindromu nədir?

Bir yandan inkişaf edən texnologiya ilə göz xəstəliklərinin həllini tapmağa çalışırıq, digər yandan da bu texnologiya fərqli göz problemlərinin ortaya çıxmasına səbəb olur. Özəlliklə ofis işçilərinin və gənclərin kompüter arxasında çox vaxt keçirməsi göz sağlamlığı ilə bağlı problemlərə, Kompüter görmə sindromuna yol açır. Kompüter görmə sindromu (KGS) adlandırılan bu problem kompüter və ya televizor ekranına fasiləsiz baxarkən gözlərdə diqqəti təmin edən əzələlərin yorulması ilə yaranır.

Davamı →

Evi neqativ enerjidən təmizləməyin yolları

Mübahisə, ölüm, xəstəlik və s. bu kimi hallar evdə neqativ enerji yaradır. Neqativ enerji, evdə yaranmış xoşagəlməz auranı aradan qaldırmağın müxtəlif yolları var.

Təmizlik
Dağınıqlıq və çirk, mənfi enerjiləri evə cəlb edir. Evi təmizləməklə avtomatik olaraq mənfi enerjini də aradan qaldırırsınız. Mütəmadi olaraq hamam və mətbəx də daxil olmaqla, bütün otaqların künc-bucaqlarını yaxşıca təmizləyin. Mətbəxdə heç vaxt, xüsusilə gecələr çirkli qab saxlamayın. Əşyaları həmişə aid olduqları yerə qoyun. Ehtiyacınız olmayan köhnə əşyaları atın.
Davamı →

Gündəlik həyatda işinizə yarayacaq məsləhətlər

  • Yeməkdən qabaq dişlərinizi fırçalasanız daha az yemək yeyəcəksiniz.
  • Hıçqırığınız tutduğu zaman 10 saniyə nəfəs almayın və 3 dəfə udqunun. Hıçqırığınız keçəcək.
  • Əgər soyuq duş altında 3 dəqiqə dayansanız, 40 kalori yandıracaqsınız .
  • Qədəhdəki şərabın keyfiyyətini öyrənmək istəyirsinizsə, qədəhi asta çalxalayın. Qədəhin içindəki çöküntü nə qədər qatıdırsa, şərab bir o qədər keyfiyyətlidir.

Davamı →

Barmaq şaqqıltısının səbəbləri

Bir çoxumuz barmaqlarımızı şaqqıldatmağa vərdiş etmişik. Çoxumuz “sümüklərim boşalıb, kalsium çatışmır” deyə buna səbəb gətiririk və eşidilən həmin səsin sümüklərdən çıxan səs olduğunu düşünürük.

Ən çox və asanlıqla şaqqıldayan yerlər oynaq yerləridir. Bu tip oynaq yerlərində, misal olaraq, barmaqlarda iki sümüyün birləşdiyi yerdə bir bağlantı kapsulu var.

Barmaqlarınız gərilərkən bu kapsul da gərilir. Bu kapsulun içində sümüklərin hərəkəti zamanı onları yağlayan bir maye var. Mayenin tərkibində ərimiş halda oksigen, karbondioksid və nitrogen qaz qabarcıqları var. Barmaqlarımızı şaqqıldadarkən mayenin təzyiqi azalır və qaz qabarcıqları partlamağa başlayır.

Buna görə barmaqlarımızı şaqqıldadarkən eşidilən sümüklərin deyil, bu qabarcıqların partlamasının səsidir.
Davamı →