Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 612 topik

Dəniz niyə dalğalanarkən mavi işıq saçır?

 

Dəniz niyə dalğalanarkən mavi işıq saçır?

Alimlər xüsusən okeanlarda olan və dəniz suyuna parlaq mavi bir görüntü verən mikroskopik bitkilərin saçdığı bioloji işığın (biyolüminesans) necə yarandığını kəşf ediblər.
Lent.az-ın “National Geographic” nəşrinə istinadən verdiyi məlumata görə, fitoplankton adlanan bu mikroskopik bitkilərin, xüsusən bu bitkilərin dinoflagella adlanan növlərinin bioloji işıq saçdığı daha öncə məlum olub, ancaq bu işığın necə yarandığı sirr olaraq qalıb.


Ardı →

Çay növləri

Assam - 1830 – cu illərdə Hindistanın şimal – şərqi vilayətlərindən biri olan Assamda şotlandiyalı Robert Bryus tərəfindən kəşf edilib. Tünd rəngi və xoş iyi var.

Seylon  — Şri – Lankadan gələn çaylardır. Seylon çaylarının keyfiyyəti onun hansı yüksəklikdə yetişməsindən asılı olaraq dəyişir.Seylon dunyanın ən dadlı çaylarından sayılır. Ətri xoş və cəlbedicidir.

Darjeeling -  Dünyanın ən keyfiyyətli çaylarından biridir. Nepal yaxınlığındakı dağların zirvələrində yetişir. Darjeelingin dadı daha çox qarağat dadına bənzəyir.

Earl Grey - Darjeeling, Seylon və Assam çaylarından birinin berqamont yağı ilə qarışığından hazırlanır.


Ardı →

Elm dünyasına yol göstərən canlılar

  • Akulanın dərisi sürtünmənin qarşısını alır, bundan ilhamlanaraq dalğıc paltarları hazırlanmışdır.
  • Termitlər ventilyasiya sistemi olan təpəciklər tikirlər, memarlar da bina istehsalında bu sistemdən istifadə edirlər.
  • Quşlar Rayt qardaşlarına və Leonardo da Vinçiyə ilk təyyarə sınaqlarında ilham vermişlər.
  • Ağac yarpaqları günəş bateriyalarının ilham qaynağıdır.

Davamı →

Fotoaparat alarkən nələri bilmək lazımdır?

Fotoaparat işığın köməyilə hərəkətdə olmayan obyektlərin görüntüsünün alınması və fiksasiyası qurğusudur. O insanlar tərəfindən maraq kəsb edən anların şəklin yaddaşına köçürülməsi üçün istifadə olunur. Hər kəs evində belə bir qurğunun olmasını istəyir. Lakin ticarət şəbəkələrindən fotoaparat əldə etmək istəyərkən istehlakçı müəyyən çətinlik qarşısında qalır. Çünki hazırda satışda olan ən müxtəlif çeşiddə və keyfiyyətdə olan fotoaparatları fərqləndirmək həqiqətən çətindir. İqtisadi İnkişaf nazirliyinin mətbuat xidmətindən  verilən maarifləndirici məlumatda istehlakçılara fotoaparatlar haqqında bəzi zəruri məlumatlarla tanış ola bilər
.
Ardı →

Rənglərin təsiri

 rənglər
Rəng nədir?
— Rəng işıq şüalarının müxtəlif dalğa uzunluğunda yayılaraq gözün retinasına çatması ilə ortaya çıxan bir qəbuletmədir. Lakin rənglər yalnız qəbuletmədirmi? Özünüzü qaranlıq divarlar arasında daha canlı və enerjili hiss edirsiniz, yoxsa divarları qırmızı rəngə boyanmış otaqda?
— Əlbəttə ki, qırmızı rəng olan yerdə. Bu mənada rənglər insanın təkcə əhval-ruhiyyəsini əks etdirmir, həm də orqanizmə sağlamlıq və enerji baxımından da təsir göstərir. Ona görə də illərdir rənglərlə müalicə üsulundan  istifadə edilir. Ürəyində narahatlıq hiss edənlərə və vərəmdən şikayətlənənlərə sakitləşdirici təsir kimi yaşıl rəng tövsiyə edilir.


Ardı →

Xarakterə görə xəstəliklər

Narahat 
Qayğılı və ən kiçik bir hadisədən narahat olan adamlarda təzyiqə daha çox rast gəlinir.xəstəliklər

Aqressiv 
Kinli, pisliyi unutmayan, intiqam hissi güclü olan adamlar ömrü boyu ürək ağrılarından əziyyət çəkirlər. Mütəxəssislər aqressiv insanların psixoloji xəstəliklərə daha meyilli olduqlarını bildirirlər.

Utancaq 
Özlərini rahat hiss etməyən, utancaq adamlar virusa daha çox yoluxurlar.

Xoşrəftar 
Belə adamlar bütün hadisələrə baxmayaraq, hər şeyə nikbin baxırlar və pis adamlara nisbətən 7,5 il çox yaşayırlar.

Sirsaxlayan 
Həmişə başqalarının problemlərini özününkü bilən və özünü hər dərdə ortaq görən adamlar xərçəng və infarkt ehtimalı ilə üz-üzə qalırlar.

İnsaflı 
Qarşısındakı adama qarşı insaflı davranan və bağışlamağı bacaran adamlar uzun yaşayırlar.


Davamı →

Nə üçün?

İngiltərədə tıxac nə üçün soldan axar?? 
Əsrlər əvvəl yolun qarşısından gələnin düşmən olma ehtimalını göz önünə alaraq, insanlar (çoxu sağ əllərini istifadə etdikləri üçün) yolun solundan gedərək sol tərəflərini təhlükəsizliyə alar, sağ əllərini qılınclarını dərhal çəkəcək şəkildə hazır olardılar. 
XVIII əsrin sonlarında ABŞda bir çox at arabalarında, sürücü oturacağı yox idi və sürücü ən arxada və soldakı atın üstündə otururdu. Bu da yolun solundan gedildiyində yolun idarəsini çətinləşdirirdi. Çox keçmədən ABŞda tıxac sağdan işləməyə başladı. 
Fransız Qiyamı əsnasında, qiyamın liderlərindən Maximilien Robespierre, böyük bir ehtimalla Katolik kilsəyə meydan oxuyanlara bir jest olsun deyə, Parislilərdən yolların sağından getmələrini istədi. Bir müddət sonra Napoleon, ordularındakı avtomobillərin yolların sağından getmələri əmrini verdi və zəbt etdiyi hər ölkədə də bunu həyata keçirdi.
İngiltərə heç bir zaman Napoleon tərəfindən zəbt edilə bilmədiyindən İngilislər yolun solundan getmə vərdişlərindən imtina etmədilər. Avstraliya, Hindistan kimi bütün köhnə müstəmləkələrində də bu üsulu davam etdirdilər.


Ardı →

Limonun faydaları

1. Tərkibindəki turşu ilə infeksiyalarla mübarizə aparır.
2. İnfarkt, ürək-damar narahatlıqları və xərçəng kimi xəstəliklərdən bədəni qoruyan antioksidantdır.
3. Təzyiqi aşağı salır və yaxşı xolesterolu artırır.
4. Yoğun bağırsaq, prostat xərçənglərini azaldan anti-kanserogen qidadır. Hüceyrələrdəki maddələr mübadiləsi problemlərini aradan qaldırır və bu sayədə xərçəngin yaranmasının qarşısını alır.
5. Limon suyu dəriyə parlaqlıq qazandırır.
6. Bir neçə damcı limon suyunu isti suya əlavə edib içdikdə həzm sistemi problemlərinə yaxşı təsir edir və qaraciyəri təmizləyir.
7. Günəş altında qurudulmuş və üyüdülmüş limon qabığı saçlara tətbiq edildiyində bədəni sərinləşdirir və baş ağrısını kəsir.
8. Sızanaqlara tətbiq edildiyində onları qurudur.
9. Limon suyu saçların rəngini açır və dərini bəyazlaşdırır.
10. Limon suyu dildəki iltihablara yaxşı təsir edir.
11. Soyuqdəyməni yaxşılaşdırır.
12. Sidik yollarında müşahidə olunan infeksiyalara qarşı təsirlidir.
13. Bəzi böcək və ağcaqanadların sancdığı bölgələrdə padzəhər vəzifəsini icra edir və ağrını kəsir.
14. Qalın bağırsaq ağrısı və qastrit problemlərinə yaxşı təsir göstərir.
15. Çox az miqdada qliserin ilə tətbiq edildiyində limon suyu quru dəriyə müsbət təsir göstərir.
16. Limon suyu dəniz məhsulları və ət üzərinə sıxıldıqda bakteriyaları öldürür. Bu sayədə həzm sistemi problemlərinin qarşısını alır.
17. Limon suyuna əlavə edilən bir damcı duz hər səhər qəbul edildikdə xolesterolu azaldır və arıqladır.
18. Limon suyu susuzluq və ishala qarşı təsirlidir.
19. Limon suyu qarqara etmək üçün də istifadə edilir. Kirəcləri təmizləyir və diş minasını gücləndirir.
20. Hər gün bir yemək qaşığı limon suyu astmaya yaxşı təsir edir.
21. Dəridə olan qaşıntılara müsbət təsir göstərir.
22. Limon suyu ilə qarqara etmək boğaz infeksiyalarının qarşısını almaq üçün və bununla yanaşı difteriya müalicəsində də istifadə edilir.
23. Limon suyu kəpək və yağlı saçlar üçün möcüzəli təsir göstərir.
24. Üzə tətbiq edilən limon suyu qırışıqları gərginləşdirir və dərini canlandırır.
25. Limon suyu sümük əriməsinin qarşısını alır.
Limon
Davamı →

Yalan maşını necə işləyir?


Televiziya, qəzet və ya internetdən bizdə çox olmasa da (olsa da «demo» versiya olar) ABŞ — da polis sorğulamalarında ehtiyyac yaranarsa bir şübhəlinin yalan maşınına bağlanaraq, doğrunu söyləyib söyləmədiyini nəzarət edildiyini görmüş və ya oxumuşsunuz. Hətta ABŞda FBI və ya CIA kimi çox əhəmiyyətli dövlət vəzifələrinə alınmağa namizəd məmurlara da bu test tətbiq olunmaqdadır.



Ardı →

Sirli Vatikan

Vatikanın sərvətinin tam olaraq nə qədər olduğu heç bir zaman açıqlanmayan bir sirrdir. İllik gəlirləri bəzən açıqlanır, fəaliyyəti bir az da şişirdilərək göstərilir, ancaq mal varlığı tam olaraq açıqlanmaz. Vatikan tam bir xəsis tacir kimidir; daim gəlirlərinin azlığından şikayətlənər, amma maraqlıdır ki hər keçən il bir az daha zənginləşər, bir az daha çox pul qazanar. Vatikan maliyyəsi ildə iki dəfə araşdırılır. Maliyyə komissiyasında kardinallar var və başçı da («Prefektor» deyilir) amerikalı Kardinal Edmund Szokadır.


Ardı →