Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 612 topik

Uşaq dili

eeeerAlimlər körpələrin ağladıqda çıxardıqları səsi 4 yerə bölüblər.

Belə ki, körpələrin səsini aşağıdakı kimi qeyd ediblər:

— Eeeeer – qışqıraraq ağlayırsa, qazı var.

— Ooooou – qışqıraraq ağlayırsa, yatmaq istəyir.

— Nənənə — qışqıraraq ağlayırsa, yemək istəyir.

— Eeeeey – qışqıraraq ağlayırsa, gəyirmək istəyir.
Davamı →

Dəri tipinin müəyyənləşdirilməsi

Su-yağ balansının vəziyyətindən asılı olaraq insanların üz dərisinin aşağıdakı tipləri ayrıd edilir: normal dəri; quru dəri; yağlı dəri; qarışıq dəri.

İnsan öz dəri tipini necə ayırd edə bilər?

Bunun üçün aşağıdakıları etmək lazımdır:

1. Kosmetik süddən istifadə etməklə üzünüzü yuyun.

2. Bir saat gözləyin.

3. Diqqət yetirin ki, dərinizdə dartılma hissiyyatı varmı?

4. Bir neçə ədəd nazik kağız (məsələn, «kalka» ) parçası götürərək onları dərinizin müxtəlif hissələrinə (çənə, yanaqlar, alın, burun) sıxın.

5. Daha sonra bu kağız parçasını işığa tutaraq onun üzərində yağlılıq izlərinin olub-olmamasına diqqət yetirin.

6. Əgər bütün kağız parçalarında yağ izləri olarsa, demək, sizin dəriniz yağlı dəri tipinə, əgər yağ izləri yalnız alın, burun və çənəyə qoyulmuş vərəqlərdə olarsa, sizin dəriniz qarışıq dəri tipinə, əgər yağ izləri heç bir kağız parçalarında olmazsa, sizin dəriniz normal dəri tipinə, əgər dərinizdə onun dartılması hissiyyatı olarsa, sizin dəriniz quru dəri tipinə aid edilir.


Davamı →

Termometr sınsa, nə etməli?

sınmış termometr təhlukəlidir
Sınmış termometrin içindən civə dərhal axır və kiçik kürəciklər şəklində ətrafa yuvarlanır. Civə buxarlanaraq nəfəslə orqanizmə daxil olub və orqanizm üçün ciddi təhlükə yaradır.
Otağın temperaturu yüksəldikcə, civə daha tez buxarlanır. Buna görə də, otağın temperatutunu mümkün qədər azaltmağa çalışın – bütün pəncərələri açın, kondisioneri “soyuq” rejiminə qoşun.
Ardı →

Hansı çiçək hansı otağa qoyulmalıdır?

Bildiyiniz kimi, ev dekorasiyalarında çiçəklərin əhəmiyyəti olduqca böyükdür. Otağa fərqli rəng və ahəng qata bilən bu canlılar ağıllı seçimlərdir.Əvvəlcə bunu bilməlisiniz! Çox qədimdən edildiyi kimi qonaq otağına və ya zala dekorasiya vermək məqsədilə hər tərəfi sarmaşıqlarla örtmək artıq dəbdə deyil. Çünki indiki vaxtda bu çiçəklərin oturduğunuz sahələrinizi çox örtməsi sizlərə boğulma və sıxılma hissi verə bilər. Ağılla istifadə etməklə yataq otağınızdan mətbəxə və ya vanna otağına qədər çiçəklərlə evinizin hər yanını dekorasiya edə bilərsiniz.Əvvəlcə qonaq otağınız üçün hansı bitiklərin daha gözəl olacağını bildirmək istəyirəm. Qonaq otağınız üçün mütləq yaşıl bitkilər seçməlisiniz. Böyük və kiçik formalarda dekorasiya etdiyiniz bitkilərlə otağınıza fərqli və xoş bir rəng qata bilərsiniz. Seçəcəyiniz çiçəklər rənglərini otağınızdakı əşyalara da uyğunlaşdırsanız, ciddi mənada gözəllik yaratmış olarsınız. Çiçəyi olmayan yaşıl bitkiləri seçməniz sizin üçün üstünlük təmin edə bilər.


Ardı →

Diktatorlar və onların həyat yoldaşları

Tarixin axınını dəyişdirən amansız, zalım diktatoru kim sevər? Hansı qadın əlləri yüzlərlə insanın qanına bulanmış diktatorla yaşamaqdan həzz alar? Bu qadınlar da onlar kimi amansızdırmı?
Bütün bu suallara oxucular Diana Dükretin bestseller olmuş “Diktatorların qadınları” adlı kitablar seriyasında cavab tapa bilər. Kitabda Səddam Hüseyn, Kim Çen İr, Mussolini, Hitler, Çauşevski
kimi məşhurların qadınları və gizli sevgililəri haqda
maraqlı məlumatlar yer alıb.
2006-cı ildə Sarbon Universitetində fəlsəfə tarixi üzrə təhsil almış Dükretin kitabı keçən il yayımlanıb. 100 mindən çox nüsxə ilə satılan, 20-dən artıq dilə tərcümə olunan kitabın bu il ikinci hissəsi də nəşr olunub.

Kitabdan seçmələr:
— Kuba lideri Fidel Kastro 1959-cu ildə “MS Berlin” adlı gəmi ilə Havanaya gedəndə Amerikada yaşayan gənc Marita Lorenzlə tanış olub. Lorenzlə münasibətlər quran Kastro gəminin göyərtəsində onun üzünü əllərinə alaraq “Səni sevirəm, mavi səmam”,-deyə eşq elan edib. Lorenzə Kuba kraliçası olmağı təklif etdikdən sonra onu xüsusi təyyarə ilə Nyu-Yorkdan Kubaya gətiriblər. Aeroportdan birbaşa Kastronun ofisinə gətirilən Lorenz ofisi balaca maşın oyuncaqları ilə dolu görüb. O, Kastronun ən böyük hobbisinin oyuncaq maşınlar olduğunu elə burda öyrənib. Uzun müddət Kastronu ofisdə gözləyib. Kastro romantik mahnı sədaları altında otağa daxil olub və iki saata yaxın ofisdən çıxmayıb. Bu romantik görüşü isə Fidelin qardaşı Raul Kastro yarımçıq qoyub. Otağa girərək Kuba liderini “dövlət işləri ilə məşğul olmadığı” üçün danlayıb və onu özü ilə hansısa görüşə aparıb.
Lorenz liderə sevgisinə görə məşhur aktrisa Ava Qardnerlə üzləşməli olub. Ziyafətlərin birində Qardner gənc qıza liftdə “O it deməli sənsənmiş” deyərək sillə vurub.
Ardı →

Maye sabun necə hazırlanır?

Satışda çeşid-çeşid sabunlar satılır. Zeytunlu yaşıl, moruqlu qırmızı, limonlu sarı və.s. Əslində bunlar hamısı süni qatqı və rənglərdir. Bəzən tərkibi belə bəlli olmur. Sabunların təkibində  olan süni və kimyəvi qatqılara fikir vermədən əllərimizi hətta üzümüzü belə yuyuruq. Ona görə də əllərin, üzün dərisi öz təravətini itirir və tez qırışır. 
Ardı →

Çəkiniz normaya uyğundurmu?

Bədən çəkiniz normaya uyğundurmu? Bunu bilmək üçün bədən kütləsi indeksini hesablayın. Bədən kütləsi indeksini bu formul ilə müəyyən edirlər: bədənin kütləsini (kq), boyun metrlə hesablanan ölçüsünün kvadratına bölürlər — bədən çəkisi (kq):boy (m2).

Məsələn, əgər sizin boyunuz – 1m 60 sm (1,6), çəkiniz isə 65 kq olarsa, bədən kütləsi indeksini təyin etmək üçün siz belə hesabat aparmalısınız = 65: (1,6x1,6) = 65: 2,56 = təxminən 25,4.

 

Nəticəni aldıqdan sonra cədvələ baxın:

 

Bədən kütləsi indelsi, кг/м2

Nəticə

20-dən az

Çəkiniz normadan azdır

20,0-24,9

Norma

25-29,9

Artıq bədən çəkisi

30-34,9

Yüngül piylənmə (I dərəcə)

35-39,9

Orta piylənmə (II dərəcə)

40 və artıq

Ağır piylənmə (III dərəcə)

 
 

 


Davamı →

Ən uzağa uçan quşlar hansılardır

Aleut suqaranquşu hər il bu diyardan o birinə köçərkən 40000 km məsafə qət edir. Şimal yarımkürəsində yay olanda Arktikada yuva qurur. Cənub yarımkürəsində yay olanda oraya uçur, çünki yay vaxtı burada yem çox olur.

 

BÖYÜK  ÇİNƏDANLI  PELIKAN

 

Balıq tutmaq üçün o, dimdiyini açaraq suya düşür və onun böyük çinədanı su və balıqla dolur. Onda pelikan başını yuxarı qaldırır, su axıb gedir, çinədanda qalan balıqları isə udur.


Ardı →

Bunları bilmək maraqlıdı

Hər gün doğulan körpələrin təqribən 12-si səhvən başqa valideynə verilir.

Eynşteyn (Einstein) 9 yaşına qədər düzgün danışa bilməyib. Ailəsi onun qüsurlu olduğunu hesab edirmiş.

Dünyada adam başına 1 milyon qarışqa düşür.

Atlar bir ay qədər ayaqüstə qala bilir.

Hər insanın dilinin izi də barmaq izi kimi fərqlidir.

Dünyanın ən böyük heyvanı mavi balinadır. Eyni zamanda heyvanlar aləminin ən sürətli inkişaf edən heyvanıdır. Çəkisi 22 ayda 26 tona çatır.

Bir inək həyatı boyu təxminən 200.000 bardaq süd verir.


Ardı →