Рейтинг
+16.72

Avtomobil dünyası

26 üzv, 171 topik

“Volksvagen”-“Böcək”-Xoşbəxtlikdən gələn güc

Avropanın ən məşhur avtomobil konstruktoru kimi tanınan Ferdinand Porşe “Daymler”dən (Daimler) istefa verdikdən sonra 1931-ci ildə “Mühərriklərin qurulması, konsultasiyası və avtomobilqayırma” firmasını təsis edir. 30-cu illərin əvvəllərində F.Porşe öz məşhur “körpəsini”, xalq avtomobili sayılan “Böcəy”i düzəltməyə başlayır. Milliyyətçi sosialistlərin hakimiyyətə gəlməsi ilə “kasıb əhali üçün avtomobil” layihəsi canlanır. 1934-cü ildə yeni “Volksvagen”in (Wolksvagen) düzəldilməsi ideyasını Almaniya hökuməti dəstəkləyir. Alman xalqı qarşısında çıxış edən Adolf Hitler “Alman fəhləsi işə piyada getməyəcək, milli sosializmin sayəsində onların öz avtomobili olacaq” deyəndə məhz “Volksvagen”i nəzərdə tuturdu. Artıq 1935-ci ildə Ferdinand yeni avtomobilin ilk nümunələrini nümayiş etdirdikdən sonra 1936-cı ildə bu modellərin istehsalı üçün zavodun tikintisinə başlanılır. “Kdf” (xoşbəxtlikdən gələn güc) seriyasına daxil olan və daha sonralar “Böcək” adını qazanan bu yeni avtomobilləri 990 markaya hər bir alman vətəndaşı əldə edə bilərdi. O illərdə “Böcək” modeli dünya səviyyəsində satış rekordu qırmışdı.
Ardı →

“Lamborgini” markasının atası - Ferrusio Lamborgini

1916-cı il aprelin 28-də İtaliyanın Ferrara şəhərinin Renazzo di Sento yaşayış məntəqəsində kənd təsərüffatı ilə məşğul olan bir ailədə dünyaya gələn Ferrusio Lamborgini kiçik yaşlarından texnika ilə maraqlanmağa başladı.Atasının traktoru ilə işləyən Lamborgini sonralar Bolonyada yerləşən texniki məktəbə yazıldı. II Dünya müharibəsində İtaliya hava qüvvələrinə daxil oldu və burada yüklərin daşınmasını öz üzərinə götürdü. Lamborgini 1944-cü ildə ingilislər tərəfindən əsir götürülür və ordunun mühərrik departamentində işlədilməyə başlayır.
Lamborgini müharibədən sonra evinə qayıdır. Müharibədə istifadə olunan köhnə ehtiyyat hissələri ilə kənd camaatı üçün traktorlar hazırlamağa başlayır. Zaman keçdikcə o işini böyüdür və özünə daha böyük bir iş yeri qurur. Elə bu vaxtlarda “Fiat” avtomobilləri üzərində də işləməyə başlayan Lamborgini özü üçün istehsal etdiyi “Fiat Topolino” ilə 1948-ci ilin modeli “Mille Miqliya”nı yarışdırdı.
Ardı →

Ferrari

İtalyan avtomobil şirkəti “Ferrari” 1929-cu ildə “Alfa Romeo”nun yarış komandası kimi qurulmasına baxmayaraq, 1946-cı ildə avtomobil istehsalına başlamışdır. Şirkətin mərkəzi İtaliyanın Modena şəhəri yaxınlığında yerləşən Maranello qəsəbəsindədir. “Ferrari”nin tarixi onun qurucusu Enzo Ferrarinin həyat hekayəti ilə üst-üstə düşür.


Enzo Ferrari 1898-ci ildə Modena şəhərində anadan olub. Birinci Dünya müharibəsində ailəsini itirən Ferrari 18 yaşında ikən yarış aləmi ilə tanış olur. Elə karyerası da bu vaxtlardan başlayır. İlk dəfə 1920-ci ildə “Alfa Romeo”nun pilotlarından biri kimi çıxış edir. Sürətə olan marağı, əvvəllər heç kimin çata bilmədiyi sürətlə döngələri dönmək qabiliyyəti və avtomobillərə göstərdiyi hərtərəfli maraqla o avtomobil yarışlarının tarixinə düşür.


Ardı →

Dəbdəbəli Porsche Cayenne


CT Exclusive emalatxanası Porsche Cayenne yolsuzluq avtomobilini unikal eksteryerlə təmin edib. Alman tüninq ustaları modeli ekstravakant asma unikal təkər disklər və başqa xarici aksessuarlarla tamamlayıblar. İkinci nəsil Porsche Cayenne sahiblərinə əsas texniki hissələrin yüngül tamamlanması da təklif ediləcək.
Ardı →

Audi R8 Spyder

Almaniyanın Regula Tuning atelyesi Audi avtomobilinin R8 Spyder modelinə yeni görünüş verib. Onlar avtomobilin aerodinamik elementlerini karbondan ederek, maşını yüngülləşdiriblər. R8 Spyder 10 silindrli 5.2 litrlik FSI, 525 at güclü mühərrik təchiz olunur.

Ardı →

Yeni Cadillac Escalade

Los Ancles avto-sərgisində Cadillac dördüncü nəsil Escalade modelini təqdim edib. Tamamilə yeni görünüşlü bu avtomobil öz unikal stilini qoruyub saxlayır saxlamışdır.

Yeni modelə iri radiator barmaqlığı və diod fənərlər quraşdırılmışdı. Avtomobilin uzunluğu 5180 mm, çəkisi isə 2541 kq təşkil edir.

Cadillac yeni Escalade-i 8 silindrli, 420 at güclü, 6.2 litrlik mühərriklə təchiz edib. Eləcə də yeni model kruiz-kontrol sistemilə təchiz olunur .


Ardı →

Porsche 911 Turbo yeni dizaynda

Essen Motor Show sərgisində TechArt şirkəti Porsche 911 Turbo tuning versiyasını təqdim etməyi planlaşdırır. Qeyd edək ki, hətta tuningsız bu avtomobil çox gözəldi.

TechArt avtomobilin kütləsini azaldmaq üçün karbon materiallardan istifadə edib. Bu versiyaya yeni ön və arxa bamperlər, arxa spoiler daxildir. Eləcə də yeni 20 və 21 düymlik disklər quraşdırılmışdı. Yeni sükan isə sürət keçirən yarpaqlıqlarla təchiz olunub.

Avtomobil hələlik alıcılar üçün 3.8 litrlik 520 at güclü bir mühərriklə təklif olunur.


Ardı →

2014-cü ildə təqdim ediləcək Avtomobillər

 Bir sıra avtobil şirkətləri 2014-cü ildə gözlənilən yeni avtomobillərinin təqdimatını edib.

2014 Alfa Romeo 4C: “Fiat” və “Chrysler”in ortaqlığından yaranan yeni modelin həm Amerika avtomobilləri gücündə, həm də İtalyan avtomobilləri yüngüllüyündə olması gözlənilir. Maşının gələn il 1200 ədəd təqdim olunacağı və ABŞ-da 55 min dollardan satışa çıxarılacağı düşünülür.


Ardı →

Yeni KIA K900

Kia Los Ancles avto-sərgisində K900 lüks sedanını nümayiş etdi. Kia bu avtomobili seqmentin böyük oyunçularılə (S- Class, 7 -Series, A8) rəqiblik etmək üçün istehsal olunub. K900 Hyundai Equus-un bazasında qurulub.

K900 3.8 litrlik, 315 at güclü V6 və ya 5.0 litrlik, 426 at güclü V8 ilə təchiz olunur. Hər iki versiya yeni 8 pilləli sürət qutusuna sahibdi.

6 silindirli versiya 18 düymlük yüngül alüminium disklərlə, 8 silindirli versiya isə 19 düymlük disklərlə təchiz olunur. Eləcə də yeni K900 LEXİCON audio sisteminə sahibdi.


Ardı →