Рейтинг
+16.72

Avtomobil dünyası

26 üzv, 171 topik

Avtomobil sürməyə yeni başlayanlara məsləhətlər

Hər gün yüzlərlə insan sürücülük vəsiqəsi alır və öz avtomobilinin sükanı arxasına keçəcəyi və yol hərəkətinin tam hüquqlu iştirakçısına çevriləcəyi anı həyəcanla gözləyir. Amma avtomobil məktəbindəki təlim gələcək sürücülər üçün zəruri olan biliklərin yalnız kiçik bir hissəsini verir.

 Avtomobil həvəskarının əsl avtomobil sürücüsü olması və sükan arxasında özünü inamlı hiss etməsi üçün o, bilavasitə yolda hərəkət zamanı çox şeylər öyrənməlidir. Bu məqalədə biz avtomobil sürməyə yeni başlayan sürücülərin işini bir qədər asanlaşdırmaq üçün onlara avtomobilin idarə olunması ilə bağlı bir neçə məsləhət verəcəyik.
Davamı →

İnqilabi ixtira -avtomobillər 100 ildə bir dəfə yanacaq tələb edəcək

Toriumla (Mendeleyev cədvəlindəki kimyəvi maddə) işləyən avtomobil yüz ildə bir dəfə yanacaq tələb edəcək. Hazırda planetimizin yollarında 1 milyardan çox avtomobil hərəkət edir, onlar həm milyonlarla dollarlıq yanacaq sərf edirlər, həm də havanı çirkləndirirlər. İndi isə təsəvvürünüzə gətirin ki, bu maşınların hərəsi 100 ildə bir dəfə 8 qramlıq yanacaq sərf etməklə ekoloji cəhətən tamamilə təmiz işləyirlər.


Ardı →

Dünyanın ən sürətli avtomobili

Hennessey Venom GT avtomobili 435,31 km/saat sürət yığaraq, “Ginnesin Rekordlar Kitabı”na daxil olub. Rekord Kennedi adına Kosmik mərkəzin uçuş-enmə zolağında qeyd alınıb.

Hennessey Venom GT 300 km/saat sürəti 13,63 saniyəyə yığıb. Möhtəşəm avtomobili keçmiş mühəndis Brayan Smit sınaqdan keçirib.


Ardı →

Xəfiyyə “007” üçün yaradılan 13 “bondomobil”

 Dünyanın ən güclü casusu Ceyms Bond – XX əsr kinematoqrafiyasının simvollarından biridir. Lakin onun xarizmatik xəfiyyə obrazının yaradılmasında şübhəsiz ki, bir-birindən güclü avtomobilləri də böyük rol oynayıb. 

Xəfiyyə “007” üçün yaradılan 13 “bondomobil”

1. Sunbeam Alpine Convertible

Bondun «Doktor Nou» (1962-ci il) adlı filmdə ilk avtomobili gümüşü rəngli, Britaniyanın az tanınan avtomobil markası Sunbeam Alpine Convertible kabrioletidir. 80 at gücü ilə Alpine maksimum 160km/saat sürət yığa bilirdi. Bu avtomobildə təkrarolunmaz Şon Konneri qəhrəmancasına düşmənlərindən qaçmağa çalışırdı. Bondiananın hesabına avtomobil şirkəti daha 15 il fəaliyyət göstərdikdən sonra müflis oldu.

 


Ardı →

Mercedes - Benz C - Class

Mercedes-Benz şirkəti rəsmi olaraq ilin ən gözlənilən yeniliyini təqdim edib. C – Class modelinin səviyyəsi qalxdı. Nəticədə W205 modelinin uzunluğu 95 mm ( ümumi uzunluğu 4686 mm), eni 40 mm (ümumilikdə 1810 mm ) artırılmışdı. Eyni zamanda hündürlüyü 1442 mm təşkil edir.

 Dizayn baxımıdan avtomobil yenilənmiş E — Class və yeni nəsil S — Class modellərinə oxşayır. Yeni modelin yanacaq sərfiyyatı 20 % gədər azaldılıb.Sedan satışa üç mühərriklə buraxılacaq.
Ardı →

Los Ancelesdə Avtomobil sərgisi.

İlk dəfə 1907-ci ildə keçirilən Los Anceles Avtomoli sergisi bu il 106 yaşını qeyd edərel sərgisinə başlayıb. Bu ilki sərgidə 56 yeni avtomobil modeli təqdim edilib, 22 modelin isə dünya premyerası reallaşıb.

Yeni modellər arasında «Porcshe Macan»,  «Jaguar F-Type Coupe»,  «BMW 4» yer alıb. Diqqət çəkən maşınlar arasında  «Ford SUV» «Edge», «Honda FCEV», «Subaru Impreza WRX», yeni MINI, «Mercedes»in «AMG Vision Gran Tourismo» adlarını qeyd etmək olar.

1.


Ardı →

"AUDİ" avtomobilinin tarixi

Avgust Horch«AUDİ»  Alman avtomobil şirkətidir; Volkswagen qrupunun bir parçasıdır. Şirkətin mərkəziIngolstadt, Bavariyada yerləşir. Şirkətin keçmişi 1899-cu ilə və Avgust Horcha söykənməkdədir.

  Birinci avtomobil şirkətinin əsasını Avqust 1901-ci ildə Kölndə  qoydu. Uzun müddət onu öz soyadı əsasında  “Horch”  adı ilə çalışdırdı. 1909-cu ildə istedadlı Avgust 6 silindrli motor ixtira edir amma bu heç də uğurlu alınmır. Və kompaniyanın müflisləşməyinə yol açır. Bu səbəblə Avgust Horch işlədiyi firmadan qovulur və yeni şəxsi firma açmaq qənaətinə gəlir. Adını isə yenə öz adı ilə bağlayır,  “Horch”  firması.  

Onun keçmiş ortaqları, rəqibləri firmanın adının dəyişdirilməsi  tələbi ilə və ticarət nişanının qanunsuz istifadəsi üçün Horchu məhkəməyə verirlər. Məhkəmənin qərarına əsasən, avtomobillərin buraxılışı üzrə yeni müəssisə Horch adını daşıya bilməz. Bu səbəblə də Avgust Horch əvvəlki adın latınlaşdırılmış variantına müraciət etdi: Horch sözü, almanca «dinlə» mənasını verir, Latıncadan isə bu audi anlamını verir. Beləliklə, 1909-cu ildə məşhur ticarət markası olan AUDİ doğulur. Yeni şirkətin loqotipi dörd kəsişən üzük oldu.

   Bəziləri hesab edirlər ki, AUDI — bu abreviaturadır, hansı ki, «Auto Union Deutschland Ingolstadt» kimi izah edilir — yəni "İnqolştadtın (AFR-da şəhər) Alman Avtoistehsalçılarının Birləşməsi", amma bu düzgün izah deyil.


Ardı →

Benzinlərin xüsusiyyəti

Benzinlərin əsas istismar xüsusiyyəti detonasiyaya qarşı davamlılığıdır. Detonasiya – avtomobilin işlətdiyi yanacağın çox tez (partlayışa bənzər) yanması və yanma kamerasında zərbə dalğalarının əmələ gəlməsi prosesidir. Detonasiya porşenlərin və çıxış klapanlarının yanıb korlanmasına səbəb olur. Detonasiyanın üzə çıxan əlamətləri bunlardır: metalın özünəməxsus taqqıltı səsinin və vibrasiya, işlənmiş qazların qara rəngi (qara tüstü), mühərrikin qeyri-sabit işləməsi.
Detonasiyanın əsas əlaməti mühərrikdən sərt cingiltili taqqıltı səsinin gəlməsidir, həmin səslər sürücünün yerindən yaxşı eşidilir. Bir çox sürücülər düşünürlər ki, bunlar porşenlərin çıxardığı səslərdir. Əslində isə bu səslərin mənbəyi detonasiya (zərbə) dalğasının təsiri nəticəsində yaranan mühərrikin detallarının vibrasiyasıdır.
Ardı →