Рейтинг
+16.72

Avtomobil dünyası

26 üzv, 171 topik

Ferrari 458 Italia

«Ferrari 458 italia» avtomobili İtalyanın Ferrari idman avtomobili istehsalşısı tərəfindən 15 sentyabr 2009-cu ildə «Frankfurt Motor Show » da ilk dəfə təqdim olunmuşdur. Avtomobil 450 İtalia modelinin təkminləşdirilmiş formasıdır. Avtomobil 8 silindirli, 2 oturacaqlıdır. Avtomobil 4.9 litr həcmli mühərrikə malikdir, 100 kmh cəmi 3.4 saniyyəyə yığır.

Ferrari 458 İtalia

Ardı →

Lamborghini Veneno

İnternetdə Lamborghinidən təzə superkarın fotoları yayılıb. Bu öz dizaynı ilə göz qamaşdıran rodster  Lamborghini Veneno-du. Dünya üzrə cəmi üç rodster istehsal ediləcək. Qiyməti isə nə az nə çox $5,3 milyon olacağı təxmin edilir.

Ardı →

Pobeda

Pobeda
1945-ci ildə müharibədən sonrakı dövrün avtomobil modellərinə baxış zamanı İ.V. Stalin 6 silindrli mühərriki olan QAZ-20-nin yetərincə qənaətcil olmamasından narazılığını bildirmişdi. Zavod bu avtomobilin mühərrikinin 4 silindrli versiyasını da nəzərdə tutmuşdu.


Davamı →

AUDİ

1909-cu ilin əvvəllərində Avqust Horh ilk “Horch-Werke” zavodları ilə müəlliflik hüququ uğrunda mübahisədən sonra ikinci avtomobil zavodunun adını dəyişərək “Audi Automobil-Werke” qoydu. 1910-cu ilin ortalarında satış bazarına onun ilk avtomobili Audi çıxarıldı. Bu avtomobil 2.6 litlik, dörd silindrli, 22 at gücündə olan mühərrikə malik idi. 1920-ci ildə “Audi Automobil- Werke AG” yeni ticarət markasını, yəni “Audi”ni təqdim etdi.
Lyusian Bernhard quyruqlu naxışla bəzədilmiş Audi emblemini o dövrdə dəbdə olan işgüzar üsluba uyğun dəyişdi. Bundan belə Audi avtomobillərinin radiatorlarını yeni emblem (dairə içərisində göy fonda qızılı hərflər) bəzəyirdi. 1965-ci ildə müharibədən sonrakı ilk Audi markalı avtomobillər bazara məhz ticarət markalı nişanı ön qanadın sağ, kuzovun arxa hissəsində yerləşdirilərək çıxarıldı.
“NSU”nun istehsal xəttindən buraxılışı ilə əlaqədar olaraq, 1977-ci ildə Audi markasının firma loqotipi kimi şrift nişanı qırmızı-qəhvəyi dairə içərisində buraxılmağa başladı.
Ardı →

Mercedes-Benz SLS AMG

Mercedes-Benz SLS AMG avtomobili  SLR McLaren modelinin yenilənmiş formasıdır. Avtomobil 2010-cu ildə «Australian İnternational Motor Show» da təqdim olunmuşdur. Avtomobil 6.4 həcmli mühərrik və 8 silindirlə təchiz olunmuş. 0-100 km/h sürəti cəmi 3.4 saniyəyə yığır.

Mercedes-Benz SLS AMG


Ardı →

Nissan Qaşqai 2014

Nissan tam olaraq Qaşqai 2014 təqdim etdi. Nissan marketoloqlarının şuarlarına əsasən yeni Qaşqai heç də «Müasir tarixin ən mühüm avtomobili Nissan», «sıfırdan yaradılmış» və «yeni standartlar müəyyən edəcək » bir avtomobil deyil.

Yeni Qaşqai 2014 Nissan-ın Renault ilə birgə inkişaf etdirilən CMF platformasında inşa edilmişdir. Yeni avtomobilin çəkisi 40 kq azalıb. Active Menfez Shutter sistemilə təhçiz olunan radiator barmaqlığı 30 km/s sürəti aşdıqdan sora avtomatik olaraq bağlanır. Qaşqai 2014 7 düymlük sensor ekran və yeni Nissan Connect sistemilə təhciz olunub.

Motorlar :

1.2 litrlik DIG -T (116 a.g ) və fırlanma anı 190 Nm

1,6 litr həcmli DIG -T (150 a.g ) və fırlanma anı 240 Nm

1,5 litrlik DCI (110 a.g )

1,6 litr həcmli DCI (131 a.g )


Ardı →

Təkərlərin istifadə müddəti

təkərQış mövsumu ilə əlaqədar avtomobil istifadəçiləri təkərlərin vəziyyətini nəzarətdə saxlamalıdırlar.
Yeni təkərlərin bahalılığı və Almaniya istehsalı olan ikinci əl təkərlərin münasib qiymətə satılması avtomobil sahiblərinin bunlardan istifadə etməsinə şərait formalaşdırır. Ancaq istənilən halda təkərlərin istismar müddətinin keçməməsinə diqqət etmək lazımdır. Bəs bunu necə bilmək olar ?

Mütəxəssislər avtomobil təkərlərini istehsal tarixindən 5 il sonra istifadə olunmamasını tövsiyə edirlər. Elastikliyini itirmiş təkərlərdə, xüsusilə isti havalarda çatlama olur. Bu da təkərin partlama riskini artırır.Təkərin istehsal tarixini müəyyənləşdirməyin sadə bir yolu var. Onun üzərində 4 rəqəmli damğa olur. Bu damğada ilk iki rəqəm təkərin istehsal olunduğu həftəni, son iki rəqəm isə istehsal ilini göstərir. Tutaq ki, təkərin üzərində 4002 damğası var. Deməli, təkər 2002-ci ilin 40-cı həftəsində istehsal olunub.

 


Davamı →

Ferdinand Porşe - dəmirçilikdən markaya doğru

Ferdinand Porşe avtomobil istehsalı tarixinin ən məşhur simalarından biri sayılır. Dahi alman mühəndisi 3 sentyabr 1875-ci ildə o vaxtlar Avstriya-Macarıstanın ərazisinə daxil olan Maffersdorf (hal-hazırda bu şəhər Çexiya dövlətinin tərkib hissəsidir və yeni adı Vratislaviçedir) şəhərində dünyaya göz açmışdır. Gənc ikən Ferdinand texniki elmlərə böyük maraq göstərməyə başladı. Sadəcə, onu demək kifayətdir ki, 15 yaşlı Ferdinand evi elektrik lampaları ilə işıqlandıra bilən generator düzəltmişdi. O dövrdə bu, balaca Maffersdorf şəhərinin əhalisi üçün böyük dəbdəbə sayılırdı. Karyerasına atasının firmasında dəmirçi kimi başlayan Ferdinand daha sonra Vyanaya gedir. O, burada həm yerli texniki universitetlərin mühazirələrində iştirak edir, həm də elektrik mühərrikləri istehsal edən kiçik bir müəssisədə süpürgəçi işləyirdi.
Ardı →

İtaliyanın milli sərvəti “Ferrari” avtomobilləri

İtaliyanın milli sərvəti hesab edilən “Ferrari” avtomobilləri İtaliyanın şimalında yerləşən Maranello şəhərində böyük bir zavodda istehsal edilib yığılır. Sözü gedən zavod Ferrarinin tam imicinə uyğundur. Belə ki, həmin zavod təxminən 5 futbol stadionu ölçüsündədir, həmçinin zavodun özünün 3 kmuzunluqda sınaq trassı vardır. Zavod hərbiləşdirilmiş təhlükəsizlik xidməti tərəfindən mühafizə edilir.


Ardı →

Lexus LF-LC

Lexus LF-LC
Lexus LFA avtomobilinin mühəndisi Haruhiko Tanahaşi yeni model Yapon şirkəti tərəfindən artıq hazırlandığını bildirib. Yəqin ki, onun debütu gələn ilin yanvarında keçiriləcək Detroit avtomobil sərgisində olacaq. Bu yeni məhsul hibrid Lexus LF-LC adlanacaq.

Qırmızı LF-LC konsepsiyası 2012-ci ilin yanvarında NAIAS avtomobil sərgisində nümayiş olunmuşdu. Xatırladaq ki, avtomobil 500 at gücü sahib olan elektrik mühərriklə və hibrid sistemlə təchiz olunub.


Davamı →