Рейтинг
+26.86

Kulinariya

27 üzv, 997 topik

Meyvə və tərəvəzlərin rənglərinə görə faydaları

Ağ rəngli qidalar
Ağ rəngli qidalar immunitet sistemini gücləndirir. Bunun la yanaşı xolesterolu və qan şəkərini salır, ürək xəstəlikləri riskini azaldırlar.
Sarımsaq, soğan, ağ turp, göbələk və gül kələmi ağ rəngli qidalar sayılır.
Yaşıl rəngli qidalar
Yaşıl meyvə və tərəvəzlərin tərkibində fitokimyasal maddələr var. Xüsusilə bəzi xərçəng risklərinin azaldılmasında, göz sağlamlığında, əzələ və sümüklərin yenilənməsində və sağlam dişlərdə rol oynayırlar.
Yaşıl qidalar arasında brokoli, ispanaq, kivi, yaşıl bibər, xiyar, yaşıl soğan kimi qidaları saymaq olar.
Davamı →

Ağ şərabda bişirilmiş balıq

Tərkibi:
650-900 qr ağ balıq (paltus, treska balığı, xanı balığı, dəniz xanı balığı və s.) filesi
duz
istiot
3 xörək qaşığı kərə yağı və ya duru zeytun yağı
3 xörək qaşığı ağ şərab və ya quru xeres (şərab növü)
1 xörək qaşığı xırda doğranmış cəfəri
Davamı →

Balığın ən faydalı yeri harasıdır?

Hər kəsin sevərək yediyi balıq, ləzzətli olmasıyla yanaşı bir çox xəstəliyin şəfasıdır. Balıq əti, yüksək xolesterinin azaldılmasından, metabolizmin güclənməsinə, dəri gözəlliyindən, oynaq sağlamlığına qədər bir çox xəstəliyə şəfa olur.
Bəs balığın hansı hissəsi ən faydalıdır?
Mütəxəssislər xüsusilə baş və quyruq hissəsinin mütləq yeyilməsi, balığın orqanizmdə enerji artırılması baxımından əhəmiyyətli bir qida qaynağı olduğunu bildirir.
Müntəzəm yeyildikdə depressiyaya düşmə ehtimalını salmaqda olduqca təsirli olan balıq təzyiq, köklük, iflic, ürək və damar xəstəliklərinə qarşı qoruyucu vəzifəsini görür.
Davamı →