Рейтинг
+26.86

Kulinariya

27 üzv, 997 topik

Ratatuy

Tərkibi:
1 ədəd yunan qabağı
1 ədəd badımcan
1 ədəd qırmızı şirin bibər
1 ədəd yaşıl şirin bibər
1 ədəd iri baş soğan
1 diş sarımsaq
50 ml zeytun yağı
8-10 ədəd reyhan yarpağı
350 ml tomat əzməsi

Hazırlanma qaydası:
Ratatuy — tərəvəzlərdən ibarət olan Fransa Provansının ənənəvi yeməyidir. Adətən süfrəyə qarnir kimi təqdim olunmasına baxmayaraq əsas yemək kimi də istifadə edilə bilər. Bir növ Macarstan leçosuna bənzəyir. Pomidor bu yeməyin əsas inqredientidir. Ratatuyun müxtəlif növ hazırlama qaydaları mövcud olmasına baxmayaraq, hazırki resept fransanın ənənəvi reseptidir.
Davamı →

Sobada qayğanaq

Tərkibi:
2 ədəd yumurta
göy soğan
pomidor
4 x/q qaymaq
yaşıl noxud
kərə yağı (formaları yağlamaq üçün)
zövqə görə duz
zövqə görə istiot

Hazırlanma qaydası:
İnqredientlər hazırlanır. Soba 180°C temperaturunda qızdırılır. Forma qabları yağlanır. İçlik əlavə edilir: xırda doğranmış soğan, yaşıl noxudlar, pomidor, üzərinə bir xörək qaşığı qaymaq əlavə edilir.

Yumurta əlavə edilir. Duz və istiot vurulur. Yenidən bir xörək qaşığı qaymaq əlavə edilir. Forma bişirmə formasının içinə yerləşdirilir və bişirmə formasına yarı miqdarda su əlavə edilir. Hazır olana qədər sobaya yerləşdirilir. Bişərkən diqqət edin, əsas odur ki qurutmayasınız. Səhər yeməyi hazırdır! Nuş olsun!
Davamı →

Kakaonun hazırlanma qaydası

İnqredientlər:
200 ml südə 1-2 çay qaşığı kakao tozu və 1-2 çay qaşığı şəkər tozu
İçkiyə daha çox şəkər tozunun qatılması natural kakao dadını itirə bilər.

Hazırlanması:
Qazanda lazımı miqdarda kakao və şəkər tozu yaxşı qarışdırılır. Üzərinə bir qədər qaynar su və ya qaynar süd əlavə edib, qabarıqsız şokoladlı məhlul alınana qədər bir daha qarışdırılır.
Davamı →

Kartof Şato

Kartof Şato — Fransa mətbəxinin ənənəvi qarniridir.

Tərkibi:
6-8 ədəd orta ölçüdə kartof
kərə yağı
2 x/q zeytun yağı
duz
ağ istiot

Hazırlanma qaydası:
2 Kartof yuyulub təmizlənir.  İti bıçaqla, ehtiyyatla kartoflara "çəllək" forması verilir. Bu şəkildə kartof balaca görsənər və daha tez qızarar. Kartofdan bu cür səliqəli formalar hazırlanır. Sonra kartoflar qaynayan suya salınır və 5-7 dəqiqə bişdikdən sonra çıxarılır.
Davamı →

Ordubad qayğanağı


10-12 ədə yumurtanı mikserlə yaxşıca çalınır. 0.5 lt. yağ qazana əlavə edilib ocaqda qızdırılır. Yumurta qızğın yağa əlavə olunur və qarışdırılır.

Yumurtanin alt üzü bişdikdən sonra çevrilir. Üst üzü bişdikdən sonra qayğanaq çıxarılıb düz qaba qoyulur. Baldan hazırlanan soyuq şərbət qayğanağın üzərinə əlavə edilir. Qayğanağımız hazırdır. Nuş olsun!
Davamı →

Evdə ice tea

Tərkibi:
5 ədəd kəklik otu zoğu
1çubuq darçın
2 ədəd limon
3 paket qara çay
1.5 litr su
Şəkər tozu zövqə görə

Hazırlanma qaydası:
Limonu əlinizdə bir qədər ovuşdurub suyunu sıxın. Suyu qazana əlavə edib üzərinə ədviyyatları və limon şirəsini tökün. Qazanı orta dərəcədə odun üzərinə qoyaraq qaynayana qədər saxlayın və altını söndrün.(Qaynamamalıdır).
Davamı →

Makaron

Makaron şirniyyatları son zamanlar ən dəbdə olan şirniyyatlardan biridir. Bu rəngli balaca şirniyyatlara qarşı heç kim biganə qala bilmir. Bəs onları hazırlamaq üçün nə lazımdır? Düzdür makaron hazırlamaq asan olsa da, çox diqqət tələb edir. Makaronlar bişərkən sobanın qapağı tez-tez açmaq olmaz. Bişdiyini bilmək üçün onu ortasına nazik bir bıçaq batıraraq yoxlamaq olar.

Makaron xəmiri üçün: 
100 qr şəkər pudrası
50 qr badam (narın çəkilmiş)
2 ədəd yumurtanın ağı
4 xörək qaşığı şəkər tozu
Davamı →

Çiyələkli milkshake

Tərkibi:
250 qram çiyələk;
Bir stəkan soyuq süd;
İki çay qaşığı bal;
İki xörək qaşığı dondurma;
Beş-altı ədəd buz.
 
Hazırlanması:
İçkinin hazırlanma prosesi isə çox sadədir. Bunun üçün bütün ərzaqları blenderə əlavə edib qarışdırırıq.
Əldə etdiyimiz qarışığı stəkanlara töküb çiyələklə bəzəyib süfrəyə təqdim edirik.
Nuş olsun!
Davamı →

Gürcü xəngəli

Gürcü xəngəlinin xəmirini hazırlamaq üçün:
• 3 stəkan un
• 1 stəkan su
• 1 yumurta
• duz

Xəmirin içini doldurmaq üçün:

• 250 qr. yağlı qoyun əti
• 200 qr. mal əti
• 3 baş soğan
• qırmızı və qara istiot
• su, duz

Davamı →

Mojito kokteyli

İnqridientlər:
  • 2 ç/q şəkər tozu
  • 6-8 ədəd nanə yarpağı
  • qazlı su
  • 1 yaşıl limon ( başqa adı laym)
  • 100 qr rom (rom- spirtli içkidi) 
Qeyd: spirtli içki içməyənlər romsuz da hazırlaya bilər 

Hazırlanma qaydası:
  1. Böyük bir kokteyl stəkanına şəkər və nanə yarpaqlarını qoyun. 
  2. Üzərinə bir az qazlı su tökün.
  3. Şəkərin əriməsi və nanənin dadı çıxması üçün toxmaqla yaxşı əzin.
  4. Limonun 2/3 hissəsini stəkana sıxın.
  5. 1/3 hissəsini stəkanın içinə qoyun. 

Davamı →