Рейтинг
+68.15

Məntiq və IQ

119 üzv, 58 topik

Novruz Bayramına aid tapmacalar

Tapmacalar uşaqlar üçün həm əyləncəli həm də öyrədicidir. Hər bir tapmaca uşaqları fərqli düşünməyə vadar edərək onların zehni inkişafına müsbət təsir göstərir.
Bu məqalədə Novruz Bayramı ilə bağlı bir-birindən maraqlı və düşündürücü tapmacalar yer alır.
Tapmacaların cavabları sonda qeyd olunmuşdur.

  1. Altı daş, üstü daş — arasında çəmənim,
    Qazanda bişən duzsuz aşımdı mənim.


Davamı →

Sovet xüsusi təyinatlılarına verilən məntiqi məsələ

Bu illüstrasiyada mövcud olmayan peyzaj təsvir edilib və ona baxaraq məntiqə, öz biliyinizə və şəkildən əldə edə biləcəyiniz məlumatlara əsaslanaraq bir neçə “uydurma” vəziyyət yarada bilərsiniz. Etməli olduğunuz yeganə şərt isə çox sadə 13 suala cavab verməkdir.



Suallar

Şəklə baxaraq aşağıdakı suallara cavab verməyə çalışın:
Davamı →

Məntiqi tez yoxlamaq üçün suallar


Aşağıdakı sualları 1 dəqiqə icərisində cavablamağa çalışın… hər suala bir dəfə baxmağa çalışın və cavablarinizi bir vərəqə qeyd edin…

1. Bəzi aylar 30 gün olur, bəziləri 31 gun, neçə ayda 28 gün var?

2. Həkiminiz sizə 3 ədəd dərman verir və bunlari yarim saat araliqla atmanizi məsləhət gorur, dərmanlarin hamisini bitirməniz ucun sizə nə qədər vaxt lazimdır?

3. Gəcə saat 8-də yatiram köhnə saatımı səhər saat 9 da çalması üçün qurmuşam ..neçə saat yatacam?
Davamı →

Eynşteynin məsələsi

Albert Eynşteynin dediyinə görə, bu məsələni dünya əhalisinin yalnız 2%-i həll edə bilər. Deyilənə görə, özünə assistent yaxud aspirant götürmək istəyənlərə Eynşteyn bu sualı verirmiş. Özü də deyirmiş ki,bunu şifahi həll etmək lazımdır. Azərbaycanda bunu şifahi edə biləcək adamın olmasına düzü inanmaq çətindir:)
Bu tapmacanın Life İnternational jurnalında 1962-ci ildə nəşr olunmuş variantı daha məşhurdur. Müxtəlif versiyalarda məsələdə adı çəkilən siqaretlər, içkilər, xalqların adı və s. dəyişir.
Aşağıdakı məsələ ilə siz də tanış olun, onu qələm-dəftərlə həll etməyə çalışın.


Ardı →

Beyin fırtınası

Ümumiyyətlə yaradıcılıq üsulları 2 fərqli məqamları özündə ehtiva edir: 1) mümkün qədər çox yeni ideyalar yaratmağa çalışın; 2) ya da mövcud ideyalar içərisindən ən yaxşısını seçməyə çalışın.

Ən yaxşı ideyaya çata bilmək üçün tez-tez fikirlərinizi dəyişməyə çalışın. Fikirlərinizi tez-tez dəyişməli olduğunuz qatar kimi düşünün. Başqa sözlə, biz eyni ideyaları başqa-başqa formalarda yenidən düşünür və icra edirik. Geniş perspektivlər üçün bu prosesi həyata keçirtmək sizə asan gələcək.


Ardı →

Mentiqi suallar

1.Azərbaycanın Gəncə şəhərində 31 iyun 1918-ci ilde nə olmuşdur?
2.Bir qız olur.Qardaşı ona bir üzük bağişlayir.Üzüyün altında bir cümle yazılır.Qız toyda olanda bu cümləyə ağlayır,yasda isə gülür.Bu cümlə nə idi?
3.O hansı güldür ki,qoxusu yoxdur?
4.Cənnət və Cəhənnəmin arasında nə var?
5.Fermerin bir xoruzu var,amma bədbəxtlikdən  xoruz yumurtlamır.Sizcə o nə etsin ki,xoruz yumurtlasın?
Davamı →

Britaniyalıların atı

 Britaniyalı alimlər bir gün ərzində atın bir cüt ayaqlarının 18 kilometr, digər cüt ayaqlarının isə 19 kilometr qət etdiklərini müəyyənləşdiriblər. Belə bir şey həqiqətən də ola bilərmi?
Davamı →

qəpik

Masanın üzərində ümumi məbləği 3 qəpik olan iki sikkə var. Onlardan birinin 1 qəpik olmadığını nəzərə alsaq, masanın üzərində hansı qəpiklər var idi?
Davamı →

Ağ papaqlı müdrik

İki müdriki saraya gətirirlər. Onlardan hansının daha müdrik olduğunu təyin etmək istəyirlər. Və belə bir yarışma keçirdirlər: İki ağ, bir qara olan üç papaqdan hər birini qaranlıq otaqda müdriklərin başlarına taxacaqlar. Sonra isə onları güzgüsüz otaqda bir-biriləri ilə üzbəüz qoyacaqlar. Onun başında hansı papağın olduğunu birinci deyən kəs daha müdrik elan ediləcək.

Müdriklər uzun zaman bir-birilərin qarşısında dururlar. Onların hər birisinin başında ağ papaq var idi.

Və qəflətən müdriklərdən biri dedi: “Mənim başımda ağ papaq var!” Müdrik nə cür düşünərək bu qərara gəlmişdi?


Davamı →