Рейтинг
0.00

Mahnı sözləri

2 üzv, 360 topik

Almanı atdım xarala

Almanı atdım xarala,
Qaldı sarala-sarala,
Dağlarda döndüm marala.

A tirmə köynək, ay sarı çəpkən,
A tirməköynək, sarıçəpkən
Gəlin, haralısan?
Özü göyçək, sözü göyçək,
Hara maralısan?

Davamı →