Рейтинг
+196.92

Maraqlı faktlar

181 üzv, 809 topik

Sergey Yeseninin ölümü

Sergey Yeseninin dünyasını dəyişməsi müasirlərini çox kədərləndirmişdi. «Kəndli» adlandırdıqları şairə görə şəhərlərdə, proletar paytaxtlarda, əsasən də daimi yaşadığı Moskvada göz yaşı tökürdülər.

...Bütün Tver məhəlləsində
Küçələrdəki hər bir köpək
Mənim yüngül yerişimi tanıyır...

Onunla vida Nikitski bulvarında baş tutdu, Nəşrlər evinin (hazırda jurnalistlər evi) girişində «Böyük rus xalq şairi Sergey Yesenin burada dəfn olunub» yazılmış plakat asılmışdı

Davamı →

 Dostoyevski əsərlərinin ikinci tam nəşrinin mübahisələri

Artıq illərdir ki, F.M.Dostoyevski əsərlərinin yeni tam akademik toplusu ilə bağlı müba hisələr səngimək bilmir. Bu polemikada son sözü  2009-cu il üzrə «Russkaya literatura» («Rus ədəbiyyatı») jurnalının 3-cü sayında iki məqalə deyib. (Bax. V.Y.Baqno, V.D.Rak. Dostoyevski əsərləri tam toplusunun akademik ikinci nəşri haqqında. / Rus ədəbiyyatı. 2009. №3. S.60-68; V.Y.Vetlovskaya, B.N.Tixomirov. F.M.Dostoyevski əsərlərinin akademik tam toplusu haqqında (2-ci nəşr, düzəliş və əlavələr edilmiş) / Orada. S.69-73.)
V.Y.Baqno (işə başlayan ikinci nəşrin baş redaktoru) və V.D.Rakın informasiya xarakterli məqaləsində 35 cilddən ibarət olacaq  Dostoyevski əsərlərinin tam akademik ikinci nəşrinin konsepsiyaları, prinsip və strukturları haqqında ətraflı məlumat var. (Dostoyevski əsərləri tam toplusunun birinci akademik nəşri 30 cilddən ibarətdir. (Elm, 1972-1990)

Davamı →

Təzim etmədiyi üçün işdən çıxarıldı, yeni qurulan ölkənin rəhbəri oldu, əksinqilabçı kimi güllələndi

Bu gün görkəmli ədib, ictimai xadim, “Molla Nəsrəddin” jurnalının təsisçisi Ömər Faiq Nemanzadənin anım günüdür. Bu münasibətlə Ömər Faiq Nemanzadə haqqında maraqlı faktları təqdim edirik.
Milliyyətcə məshəti türkü olan Ömər Faiq Nemanzadə 1872-ci ildə Gürcüstanın Axalsiq uyezdinin Azqur kəndində doğulub.
Türk təhsil sistemində zəmanəsinin yeni məktəblərindən biri olan “Darüşşəfəq”in ilk məzunlarından biridir.

Davamı →

Beynimiz yatırım qərarlarımıza necə təsir edir?

Birjada pul qazanma mövzusunda daha yaxşı bir performans sərgiləmək istəyirsiniz?
Əlbəttə istəyirsiniz!
Lakin keçmişdə etdiyiniz səhvləri təkrarlayaraq müvəffəqiyyətə çatmağınız mümkün deyil. “Ah vah” edərək də investisiya zəkanızı inkişaf etdirməyiniz çox çətindir. Ancaq daha yaxşı bir investor olmağınız üçün bəzi əhəmiyyətli üsulları vardır.
Məsələn, nevrologiya kimi birja ilə heç əlaqəsi olmayan bir elm sahəsi birjada daha yaxşı investisiyalar etməyinizi təmin edə bilər. Dünyanın bir çox universitet və elm qurumlarında elm insanları son texnologiyaları istifadə edərək beynin quruluşu və yatırımçılıq arasında körpü qurmağa çalışır.

Davamı →

55 ilə 5 min illik töhfə

Hər bir xalqın tarixi onun ədəbiyyat və incəsənətində daha çox qorunur və gələcəyə çatdırılır. Bu mənada arxivlərin rolu və xidmətləri əvəzedilməz hesab edilir. Respublikamızda müxtəlif sahələrin arxivlərinin fəaliyyət göstərməsi də şəksiz milli-mənəvi dəyərlərimizə aid maddi-mədəni nümunələrin, o cümlədən ədiblərin — yazıçı və şairlərin, eləcə də incəsənətin müxtəlif qollarının yadigarlarının qorunub saxlanmasında, bununla da mədəniyyət və ədəbiyyat tariximizin daha da zənginləşdirilməsində daşıdıqları əhəmiyyət çox böyükdür.

Davamı →

Qalaaltı mineral suyu

Mineral suların müalicəvi keyfiyyəti onun tərkibindəki mikroelementlərin və üzvi maddələrin zənginliyindən asılıdır. Bu baxımdan yerli və xarici alimlərin hələ keçmiş sovetlər dövründə «Qalaaltı” mineral suyunun hidrogeoloji, fiziki-kimyəvi, biokimyəvi xüsusiyyətləri ilə bağlı tədqiqatları böyük əhəmiyyət kəsb edir. Bu, qida qəbulundan (əsasən nahar və şam yeməyindən) sonra, eləcə də müxtəlif xəstəliklərin müalicəsi zamanı və digər məqsədlər üçün istifadə edilən təbii, müalicəvi mineral süfrə suyudur.

Davamı →

Norveç həbsxanalarında sakit və dinc həyat

Cinayət törətmiş adamları həbsxanaya göndərməkdə məqsəd nə ola bilər?
İntiqam, yoxsa reabilitasiya? Bu sualın cavabını axtaran Norveç 20 il bundan əvvəl cəza variantından uzaqlaşdı, nəticədə həbs müddətini bitirib azadlığa çıxan məhkumların yenidən cinayət törətməsi halları kəskin azaldı.

Davamı →

Yeni Zelandiya niyə bu qədər mütərəqqidir?

«Axşamınız xeyir, düşündüm ki, bir neçə həftəlik sakitliyə hazırlaşarkən, tez-tələsik internetə girib hər kəsin halı ilə maraqlanım,” — Covid-19-la bağlı bir aylıq karantindən əvvəl Facebook-un canlı yayımında həmvətənlərinə müraciət edən Yeni Zelandiyanın baş naziri deyib.
O, özünün səliqəsiz sviterinə işarə edərək “körpəni yatızdırmaq asan iş deyil” deyə zarafat edib.
Jacinda Ardern həmin axşam „whānau“sunu (maori dilində — ailəsini) yoxlayan yeganə kivi (Yeni Zelandiya sakini – red) anası deyildi.

Davamı →

Dünyanın ən dəqiq insanları haradadır?

İsveçrə dünyanın ən dəqiq ölkəsidir. Alp dağları üzərində yerləşən bu ölkədə, hər kəs zaman və təmizliyə çox önəm verir. Bu vəziyyətə öyrəncəli olmayan insanlar, qarışıq hisslər yaşaya bilər, təəccüb və rahatlıqla yanaşı, bir az da narahatlıq hiss edərlər. Dəqiqlik isveçrəlilərin həyatının bir parçası və xoşbəxtlik qaynağıdır. Xüsusilə də, İtaliya və Fransa kimi zamanla oynayan ölkələrdən sonra, İsveçrəyə gedənlər, buradakı dəqiqliyə qarşı fərqli hisslər keçirir.

Davamı →