Рейтинг
+69.50

Hər şey gözəldir

61 üzv, 83 topik

Bəyənirəm!

Mən KAYZENİ bəyənirəm! ORİGİNAL ©
Hər bir işdə xeyir görən göz və könülləri bəyənirəm! ORİGİNAL ©
Vətənin keşiyində duran Mübariz oğullarımızı bəyənirəm! ORİGİNAL ©
İşində məsuliyyətli,vicdanlı,düzgün,qərəzsiz olan insanları bəyənirəm! ORİGİNAL ©
İnsanın özünə,daxili zənginliyinə,dünyagörüşünə görə qiymət verənləri bəyənirəm! ORİGİNAL ©
Sözü gözünün içinə baxaraq,başqalarının ona deməyə çəkindiyi halda «tappatarap» üzünə deyənləri bəyənirəm!)) (bəzi istisnalar vardır) ORİGİNAL ©
Haqqlı tənqiddən özünə nəticə çıxaran və qarşındakına fikirlərinə hörmət qoyanları bəyənirəm! ORİGİNAL ©
Ardı →

Ən xoşbəxt insan kimdir ?

İngiltərənin nüfuzlu qazetlərindən birinin elan etdiyi müsabiqənin məqsədi xoşbəxtlik haqqında insanların nə düşündüyünü  öyrənmək idi. Müsabiqədə soruşulan sual bu idi: «Yer üzündəki ən xoşbəxt insan kimdir?»

Verilən cavablardan dördü mükafat aldı. Mükafat alan dörd cavab belə idi:
1. Yorğun bir iş günündən sonra körpəsinə qovuşan və onu çimizdirən ana.
2. Təhlükəli bir əməliyyatı müvəffəqiyyətlə tamamlamış bir həkim.
3. Qumdan evlər, qalalar düzəldən bir uşaq.
4. Yaxşı bir sənət əsəri yaratmış bir sənətkar.

Xoşbəxtlik hamımızın əli altında və çatıla bilər. Baxdığımız pəncərələr və niyyətlər çox əhəmiyyətlidi.
Bəs sizcə? Dünyada ən xoşbəxt insan kimdir?
Davamı →

Garfieldin qaydaları ( Bir az təbəssüm)

GarfieldMaddə 1: İnsanlar yorğun doğular, istirahət etmək üçün yaşayar.

Maddə 2: İşləmək yorar.

Maddə 3: Gündüz istirahət et ki gecə rahat olasan

Maddə 4: Yatağını özünü  sevdiyin kimi sev, içindən çıxa bilməyəcəyin kimi et.

Maddə 5: Sabah edə biləcəyin işi bu gün etmə.

Maddə 6: Bu günün işini sabaha buraxma, təxirə sala biləcəyin qədər təxirə sal.

Maddə 7: İstirahət edən birini görüncə otur ona kömək et.

Maddə 8: Oturmaq mümkünsə ayaqda dayanma, yatmaq mümkündüsə oturma.

Maddə 9: Tənbəllikdən kimsə ölməyib

Maddə 10: Çalışmaq istəyi olunca otur istəyin keçməsini gözlə.
Davamı →

Dörd şey

  1. Dörd şey xoşbəxtlik əmələ gətirir- təmiz əsl, təmiz ürək, təmiz əl və müstəqil rəy.4 -four,quatre,четыре
  2. Dörd şey xoşbəxtliyə sübutdur - düz danışmaq, sirri möhkəm saxlamaq, həmişə təvazökar olmaq və halallıq ilə kəsb eləmək.
  3. Dörd şey hamıya lazımdır- itaət, nəsihət, şəfqət və əmanət.
  4. Dörd şeyi geri qaytarmaq olmaz- deyilmiş sözü, keçmiş qəzanı, atılmış gülləni və ötmüş ömrü.
  5. Dörd şeyi dörd şeysiz eləmək olmaz-düşmən ilə dost olmasan onu məhv etmək olmaz, səbr etməsən arzuna cata bilməzsən, təvazökarlıq etməsən məhəbbət artıra bilməzsən və səy etməsən elm əldə edə bilməzsən.
  6. Dörd şey işləri tamamlayır-böyüklərə yaxınlıq, tarixi bilmək, düz adamların tədbiri və dostların rəvayətlərini eşitmək.
  7. Dörd şeydən ehtiyat etmək gərək- tələsməkdən, acıq və qəzəbdən, paxıllıq və pislikdən, təkəbbürdən.
  8. Dörd şey bədbəxtlik nişanəsidir- tənbəllik, cahillik, insaniyyətsizlik və kimsəsizlik.
  9. Dörd şəxsdə dörd şey olmaz- yalançıda mürvət, paxılda xoşbəxtlik, məsud adamlarda rahatlıq, bədxasiyyətdə böyüklük.
  10. Dörd şey bütün xalqlar üçün yaxşıdır- ədalət və doğruçuluq, ağıl və bilik, təkamül və səbr, həya və utanmaq.

Davamı →

Dörd yarpaqlı yonca

Dörd yarpaqlı yonca bir çox mənbələrdə uğur simvolu olaraq qəbul edilir. Xristianlıqda Həvvanın cənnət bağında əlində dörd yarpaqlı yonca ilə gəzişdiyinə inanılır. Dörd yarpaqlı yonca ilə bağlı bir sıra miflər mövcuddur.

Bir inanışa görə, Druid adı verilən bir toplum Günəşə sitayiş edər və ildə bir neçə dəfə meşdə yığışaraq öz rituallarını həyata keçirərdilər. Bu zaman onlar aralarında baş verən anlaşılmazlıqları həll etməyə çalışar, gələcəkdə baş verə biləcək pis hadisələrin qarşısını almaq üçün insan qurban edərdilər.

Qurban seçərkən daha çox günahkar insanlara üstünlük versələr də, bəzən günahsızların da qurban edilməsi halları olurdu.  Druidlərin inanışına görə qurban edilən şəxs bu yolla günahlarından təmizlənir və günahsız körpə olaraq yenidən dünyaya gəlir.
Ardı →

Hüzur üçün kiçik sirlər

• Kiçik bir anlaşmazlığın böyük bir dostluğu məhzv etməsinə imkan vermə.

• Səhv etdiyini başa düşdükdə onu tez düzəlt.

• Danışmaqdan, söhbətdən xoşu gələn bir qadın/kişi ilə evlən.  Yaşlandığınız zaman söhbət hər şeydən daha vacib olacaq. 

Ardı →

Həyatı hiss edin,onu yaşayın!

Özümü həmişə xoşbəxt hiss edirəm. Niyə bilirsinizmi?
Çünki kimsədən bir şey ummuram. Gözləntilər daim yaralayır.
Həyat qısadır. Elə isə həyatınızı sevin.
Xoşbəxt olun və gülümsəməyə davam edin. Yalnız özünüz üçün yaşayın və
Ardı →

Həyat bir sevdadır

Həyat bir Hədiyyədir… Onu al !
Həyat bir tapmacadır....Onu tap !
Həyat bir fürsətdir....Onu tut !
Həyat bir mahnıdır… Ona yoldaşliq et !
Həyat bir bağçadır....Onu dər !
Həyat bir yaxşılıqdır....Ona qarşılıq ver !
Özünə bir yaxşılıq et
Hərkəsə gülümsə
Çünki...

Səmimi bir sevginin yerini başqa nə tuta bilər bu həyatda...
Birinə qarşılıqsız yaxşılıq etmənin həzzini başqa hansı şey yaşada bilər insana...
Hansı intiqam, daha güclüdür. Pisliyə yaxşılıqla cavab verməkdən...
İnsan yaşadıqca onsuz da, imtina edə bilmərik ki sevməkdən...
Bilirsen, insanlığımız böyüdükcə böyüyür yaxşılığın isti qucağında...
Yaxşılıq üzərinə yazılar, hekayələr, təkliflər, gözəl sözlər və daha nələr nələr....
İndi özünə bir yaxşılıq et
Hər kəsə Gülümsə...


Davamı →

İnsanlar var...

İnsanlar var – kitabxana kimi
Bu insanlardan hər şey öyrənmək olar və ən əsası əgər səbrli olarsansa və səy göstərərsənsə özün üçün yeni şeylər kəşf edərsən.

İnsanlar var – labirint kimi

Onları tanımaq olmur, döngədə sizi nə gözlədiyini bilməzsiniz və əlaqələr sizi hara aparacağı sizə naməlum qalar. Amma nəqədər müammalı olsalar, onları öyrənmək bir o qədər maraqlı olur.



Ardı →