Рейтинг
+74.31

Qadın

92 üzv, 404 topik

Qadınlar niyə “pis” kişilərə aşiq olur?

  • Qadın
Qadınlar əksərən “pis oğlan” kimi tanınan kişilərə aşiq olurlar. Bu tip kişilər çox zaman yaraşıqlı, cazibədar olduğu üçün qadınların diqqətini daim çəkir. Lakin bunun sonu çox zaman kədərli bitir. “Pis oğlan” kimi tanıdığımız bu kişilər məsuliyyətsiz olur və ancaq özlərini düşünürlər. Eqoları olduqca yüksək olan bu kişilər hansı xanımı istəsələr, əldə edə biləcəklərini düşündüklərindən heç bir qadın onlar üçün önəm daşımır.

Alimlər qadınların belə kişiləri seçmələrinin bir neçə səbəbini açıqlayıb. Bunun səbəblərindən biri belə kişilərin cazibəsinə qarşı qadınların iradəsinin zəif olmasıdır. Xarici görkəmi yaraşıqlı olan kişilərin yaxşı ata ola biləcəyini düşünən qadınlar münasibətlərin sonunda kədərlənən tərəf olurlar
Davamı →

Kişilərin xilası da qadınların əlində

  • Qadın
Bir sinif yoldaşım var. Dünyagörüşü var, zahirən müasirdir. Daxilinə təzə bələd oldum. İlin əvvəli evlənib. Dünən rastlaşdıq. Dedi qızım olacaq, yoxlatdırmışıq. Sonra da səsini qısaraq bir az astadan soruşdu ki, qız uşağı necədi yaxşıdı, səndə oğlandır da?

Məncə bu kiçik hadisə Azərbaycanda qız uşaqlarına qarşı münasibətin hansı səviyyədə olmağının bariz nümunəsidir, özü də Manna dövründə yox, Şirvanşahlar dövründə yox, Səfəvilər dövründə yox, XXI əsrdə.

Təəssüf ki, qızlara qarşı bu münasibət təkcə bizim ölkədə deyil, dünyanın bir çox yerində belədir. Yəqin ona görə BMT 2012-ci ildən bu günü Beynəlxalq Qız uşaqları günü edib. Məqsəd diqqəti qız uşaqlarına qarşı ayrı-seçkiliyə, onların yaşadıqları çətinliklərə, diskriminasiyaya yönəltməkdir.
Davamı →

Evdar qadın olmağın mənfi tərəfləri

Alimlər evdarlığın qadın orqanizminə pis təsir etdiyinin söyləyirlər. Bəzi qadınlar var ki, onlar öz həyatlarını ev işlərinə, uşaqlarının tərbiyəsinə, mətbəxə həsr etsələr, həyatlarının daha yaxşı olacağını düşünürlər.

Onarın fikrincə qadın işləyərsə, uşaqların təhsil və tərbiyəsi geri qalar, ev isə natəmizlikdən batar. İngiltərə alimləri uzun müddət qadınların kişilərdən daha çox nevroz və depressiyadan əziyyət çəkdikləri barədə araşdırmalar aparmışlar.

Uzun müddətli araşdırmalar evdar xanımların əsəb sisteminin daha tez korlandığını qeyd etmişlər. Belə ki, bütün gününü evinə həsr edən xanımlar əsəb xətləliklərindən əziyyət çəkmələri ilə yanaşı onlarda azhərəkətliliyə görə piylənməyə meyl olur.

Evdar qadınların piylənməsi və depressiyaya düşməsi arasında bir əlaqə olduğunu qeyd edən alimlər, problemi aradan qaldırmaq üçün qadınların iş həyatına qarışmasını tövsiyə edirlər. İşə getsəm “ev və uşaqlar batar” düşüncəsi ilə yaşayan qadınların əslində səhv düşündüklərini söyləyən alimlər, qadınların işlədikləri zaman depressiyadan çıxacaqlarını qeyd edirlər. Çünki cəmiyyətə qarışmaq, işləyib öz qazancını xərcləmək, insana öz güvən hissini aşılayır.
Davamı →

Qadın sağlamlığına mənfi təsir edən amillər

Sağlamlığı qocalığa kimi saxlamaq mümkündür. Həkimlər daim təkrar edir ki, insan orqanizmi çox davamlıdır və müəyyən qaydalara əməl etdikdə sağlamlığı ahıl yaşlara kimi qoruyub saxlamaq mümkündür. Bəzən adi gündə etdiyimiz hərəkətlər, gödüyümüz işlər bizim sağlamlığımızı korlayır və sonra biz təəccüblə həkimlərdən soruşuruq — bu xəstəlik məndə niyə əmələ gəldi? mən nəyi düz etmədim?

Burada biz qadın sağlamlığına mənfi təsir edən bəzi amilləri sadalamaq istəyirik.
Davamı →

Körpəmin oğlan və ya qız olduğunu özüm necə bilərəm?

USM ilə körpənizin cinsiyyəti 3cü ay ətrafında bilinir. Amma siz bu müddəti gözləmədən körpənizin cinsiyyətini öz üzərinizdə yaranan dəyişikliklər sayəsində təxmin edə bilərsiniz. Bunun üçün aşağıdakılara diqqət yetirin. Lakin qeyd edək ki, bu sadəcə təxmindir. Körpənin oğlan olub olmayacağına dair etdiyimiz araşdırmalar nəticəsində, oğlan körpə sahibi olan anaların hamiləlik dövrlərində ən sıx qarşılaşdıqları davranışları və nələrə rast gəldiklərini bir siyahı halında yığdıq. Bunlar qəti nəticələr göstərən məlumatlar olmasa belə əksəriyyətdə rast gəlinən məlumatlardır.
Davamı →

Kişilərin cavab tapmadığı sual: qadın nə istəyir?

Allah qadını zərif, incə məxluq yaradıb. Eyni zamanda güclü və dözümlü. Bəs nəyə görə kişilər qadınların çətin xaraketli olduğunu və nə istədiklərini bilmədiklərini düşünürlər? Ziqmund Freydin belə bir deyimi var: “30 il insan psixologiyasını öyrənməyə sərf etdim, yeganə suala cavab tapa bilmədim. Qadın nə istəyir?”

Maraqlıdır, kişilər üçün qadınları anlamaq və nə istədiklərini bilmək doğrudanmı bu qədər çətindir?! Qadın həyatda elə bir kişi arzulayır ki, hər bir frekansda onunla bərabər ola bilsin. Bu, bir qayda deyil, amma şüuraltı əsasən gözəl qadınlar məhz bu tip kişiləri arzulayırlar. Bununla belə, qadınlar güvən verməyən kişilərə təəccüblü olsa da, nifrətlə yanaşırlar. «Bir qadının kişiyə qarşı diqqətini nə çəkə bilər?» sualına belə bir cavab verə bilərik. Kişinin özgüvənli olması, özünə hörmət və nəzarət etmək bacarığı qadının diqqətini çəkir. Əksər kişilər qadınlar haqqında «nə istədiklərini bilmirlər» sözünü tez-tez deyirlər. Amma gəlin baxaq. İstənilən qadına bu sual verilsə, “burda çətin nə var ki?!” cavabını almaq olar.

Kişi sərbəst və özünə inamlı olmalıdır. Hətta qürurlu, güclü xanımlar özgüvənli kişinin yanında özlərini sevilən qadın kimi görmək istəyirlər.
Davamı →

Qadınların xəyanətini göstərən 8 əlamət

  • Qadın
Heç kim aldadılmağa layiq deyil. Cütlük arasında aldatma tərəf müqabillərindən birinin digərindən kifayət qədər məmnun olmadığı və münasibətin sona çatdığını düşündükdə baş verir. Türkiyəli psixoloq Mehmet Özge ərlərini aldadan qadınlar haqqında maraqlı fikirlər söyləyib.

1. Münasibətdə hörmət, sevgi və yaxınlıq azalır
Evdə iki yad adam və ya eyni evdə yaşayan kirayənişin kimi olursunuz. Əvvəllər həyat yoldaşınızla bəlkə hər hansı şeyləri paylaşırdınız. Lakin birdən-birə qadının sizdən uzaqlaşdığını hiss edirsiniz. Xüsusi mövzular danışmaq üçün nə zaman cəhd etsəniz, o, danışmaqdan açır. Bu, onun sizdən ruhən və mənən uzaqlaşdığı mənasını verir. Həyat yoldaşınız birdən-birə sizə qarşı çox soyuq olur və sizinlə birlikdə heç nə etmək istəmir.

2. Sirli hal və davranışlar
Qəfil özünə qapanır, susqunlaşdığını müşahidə edirsiniz. Qadınınız artıq sizinlə gündəlik həyata dair heç nəyi paylaşmır. Dialoqa girməkdən çəkinir. Belə bir vəziyyətdə əlbəttə ki, dərhal həyəcana qapılmayın. Həyat yoldaşınızdan hər hansı bir problem olub-olmadığını soruşun və son zamanlar bir az fərqli davrandığını deyin. Əvvəlcə onu anlamağa çalışın.
Davamı →

Qadınlarda "kişi" hormonu

  • Qadın
Testosteron kişilərin əsas hormonu sayılır. Bu hormonun təsiri altında kişilərə xas olan bədən quruluşu, tüklənmə tipi, digər xüsusiyyətlər (xasiyyət, davranış, təfəkkür və s.) formalaşır. Testosteron spermatozoidlərin hazırlanmasında iştirak edir, kişilərdə potensiyanı stimullaşdırır. Lakin bu hormon tək kişi orqanizmində deyil, qadın orqanizmində də hazırlanır. Təbii ki, qadınlarla müqayisədə kişilərdə bu hormonun səviyyəsi xeyli yüksəkdir.

Testosteron həm qadınlarda, həm də kişilərdə orqanizmin bir çox orqan və sistemlərin fəaliyyətinə təsir edir. Testosteron əzələ toxumasının yığılmasına təsir edir. Məhz bu səbəbdən kişilərdə qadınlarla müqayisədə əzələ toxuması daha çox olur və daha tez yığılır. Qadınlarda isə piy toxuması daha çox olur. Məhz bu səbəbdən kulturizm, bodibildinq və s. buna oxşar idman növləri ilə məşğul olan qadınlarda əzələ toxumasının həddən artıq yığılması yalnız tərkibində testosteron olan xüsusi dərman preparatların köməyi ilə mümkündür.
Davamı →

Qadınların evlilikdən qorxmasının səbəbi

  • Qadın
Bağlanmaq qorxusu münasibətdə qadın və kişini narahat edən əsas məsələlərdəndir. Bunu uzun münasibət, yaxud da evlənmək qorxusu da adlandıra bilərik. Psixoloq Larissa Varol bağlanmaq qorxusunun səbələrini aşağıdakı kimi sıralayıb:

1. Tərəflərin azadlıqlarını itirəcəklərindən qorxmaları.
2. Tək güllə bahar olmaz prinsipi. Başqa dillə desək, yalnız bir nəfərlə münasibətdə olmaqdan, cinsi həyatın monotonlaşmasından qorxmaq.
3. Böyük bir yükün altına girməkdən çəkinmək.

Psixoloqun sözlərinə görə, insan həm qarşısındakının onun azadlığını məhdudlaşdıracağını düşündüyü, həm də münasibət bitdiyi zaman bu vəziyyətin onu incidəcəyini fikirləşdiyi üçün sevməkdən qorxur.
Davamı →

"Təhlükəli" qadınların 10 möhtəşəm özəlliyi

  • Qadın
Cəmiyyətdə “təhlükəli qadın” adlandırılan xüsusi qadınlar var. Bəs onların belə adlandırılmasının səbəbi nədir? Təhlükəli olmalarının arxasında hansı səbəblər yatır? Gəlin, bu mükəmməl qadınların ən vacib 10 xüsusiyyətini birlikdə nəzərdən keçirək.

1. Ürəkləri istədiyi kimi geyinirlər
Onların qarderobları müxtəliflik üzərində qurulub. Hiss etdikləri kimi geyinməyi sevirlər və ətrafdakıların fikirlərindən zərrə qədər də narahat olmurlar. Özlərinə olan inamları ətraflarını da sanki sehrə salır və başqalarında xor görüləcək hər şey bu qadınlar üçün adi hal kimi görülür. Çünki onların fikirlərinə və seçimlərinə qarşı çıxmaq hər adamın bacaracağı iş deyil.
Davamı →