Рейтинг
+138.94

Sevgi

97 üzv, 244 topik

"Broken heart" - Qarşılıqsız sevginin fəsadları

  • Sevgi

Qarşılıqsız sevgi ilə birgə yaşanan kədər həmin insanlarda gələcəkdə ürək çatışmazlığı kimi ciddi problemlər yol aça bilər.

Mütəxəssislər qarşılıqsız sevgi yaşayan insanların bu sevgi ilə yanaşı çəkdiyi üzüntünün onlarda ciddi ürək problemləri, ən başlıcası ürək çatışmazlığına səbəb olacağını bildiriblər.

İngilislər tərəfindən bu xəstəlik «Broken heart» (qırıq qəlb) adlanır. İnsan stress, kədər və həyatında mühüm bir dəyişiklik yaşadığında ürəyində bəzi dəyişikliklər olur. Bununla yanaşı insanda gribal infeksiyaya bənzəyən əlamətlər, halsızlıq, yüngül qızdırma, yatağa bağlı olmaq kimi problemlər ortaya çıxır. 

«Qırıq qəlb» xəstəliyinin daha çox həssas insanlarda rastlandığını bildirən həkimlər, bu xəstəliyin əsl səbəbinin tam məlum olmadığını deyiblər. Əsasən gənc insanlarda rastlanır və xoşagəlməz, üzücü nəticələrə səbəb olur. Bu cür xəstələr ilk olaraq döş qəfəsində ağrılar, halsızlıq, ayaqlarda şişmə kimi əlamətlərdən şikayət edərlər.


Ardı →

Böyük eşq hekayəsi- Mavzoleydə uyuyan əfsanəvi romantik

  • Sevgi

XVI əsrin ortalarında Şimali Hindistanda Böyük Moğol imperiyasının hakimiyyəti başladı. Baburdan sonra hakimiyyətə nəvəsi Əkbər Cəlaləddin gəldi. O, tarixə Böyük Əkbər kimi daxil oldu. Dünyanın ən səbrli, ən müdrik və ən ədalətli idarəçilərindən biri kimi yadda qaldı.

Əkbər xalqı ədalətli idarə edirdi. Oxumağı və yazmağı bilmədiyi halda dünyanın ən yaxşı alimlərini, şairlərini, rəssamlarını və musiqiçilərini Hindistana yığırdı. Onun ətrafında müxtəlif dinlərdən insanlar vardı. Hamısı imperatora hörmət edirdilər və hesab edirdilər ki, Əkbər Moğol imperiyasını çiçəkləndirən yeganə hökmdardır. Zənginliyi barədə isə əfsanələr dolaşırdı. Lakin Əkbər bədbəxt idi. Onun varisi doğulmurdu. Bir neçə il evlilik həyatından sonra imperator cadugər Səlim Çişiyə müraciət etdi. Dualardan və mistik ayinlərdən sonra imperatorun ümidi yarandı. Bir il sonra — 1569-cu ildə imperatriça Əkbərə oğul bəxş etdi. Oğulun adını Məhəmməd Səlim qoydular. Səlim romantik və ciddi gənc idi. Poeziya və ədəbiyyatla maraqlanırdı və günlərini imperator kitabxanasında kitab oxumaqla keçirirdi. Varisin 13 yaşı olanda bir gün


Ardı →

Məhəbbət anlamı

  • Sevgi

Emosional münasibətlərin inkişafında məhəbbət fenomeni özünəməxsus yer tutur. İnsan həyatında məhəbbət hissinin əhəmiyyəti və yeri bütün zamanlar üçün aktual olduğu qəbul edilmişdir. O zaman sual meydana çıxır; Bəs məhəbbət nədir?

Öncə onu qeyd edək ki, məhəbbət psixoloji analiz üçün son dərəcə mürəkkəb obyektdir. Psixologiyada bu fenomenə müxtəlif yanaşma tərzi vardır. Bəzi psixoloqlar məhəbbəti ali hiss, bəziləri isə insanların eynilikdən yorularaq uydurduqlarını qeyd edirlər.

Qeyd etmək lazımdır ki, məhəbbət təkcə hiss deyil, eyni zamanda başqasını sevmək qabilliyyəti, eləcədə sevilmək imkanıdır. Eyni zamanda məhəbbət insanlar arasında elə münasibət formasıdır ki, burada bir insanın digərlərindən üstün olması, bir insanın digərinə tabe olması yol verilməzdir. Həqiqi, qarşılıqlı məhəbbət zamanı hər iki tərəf bərabərdi. Biri digərinə özünü qurban vermir, heç kəs heçnə itirmir əksinə, yalniz qazanır. Bu məhəbbətin qanunudur.


Ardı →

Məhəbbət və Zaman

  • Sevgi

Qədim zamanlarda bütün duyğuların yaşadığı bır ada varımış: Xoşəxtlik, Kədər, Zənginlik və Məhəbbət də daxil olmaqla bütün hamısı.
Bir gün Adanın batmaqda olduğunu duyğulara xəbər vermişlər və duyğular da adadan köçmək üçün gəmilərini hazırlamışlar.
Deyilənlərə görə Məhəbbət, adada ən axırıncı qalan duyğu olub. Cünki mümkun olan ən axırıncı ana qədər gözləmək istəyib. Adanın batmağına az bir zaman qaldığı vaxt Məhəbbət kömək istəməyi qərara alır.
Onların içərisində ən böyük gəmidə Zənginlik olub!
Məhəbbət: -Zənginlik, məni də yanında apara bilərsən?
Zenginlik:- Yox səni yanımda apara bilmərəm.Çünki gəmimdə çoxlu qızıl, gümüş var! Sənə yer yoxdu.
Həmin vaxt Ümidin çox gözəl bir gəmisi varimiş.


Ardı →

Kim Leylaya aşiq, kim Mövlaya aşiq

  • Sevgi
Əlimizdə, ovcumuzda nə varsa, hər birisinin öz təyinatı var.
Heç nə boş yerə yaradılmayıb. Əllərin qarşısına qoyub buğum-buğum barmaqlarına baxdıqda nələr keçir adamın ağlından. Nə qədər də mükəmməldir, hər işə yarayır, qələm də tutmaq olur, yerdən daş götürüb qonşuya atmaq da. Yəni hər şeyin yaxşıdan pisə qədər bir çox sahələrdə işə yaramaq imkanı olsa da hər halda təyinat yaxşıyadır.

Demək, əl qonşuya daş atmaq üçün deyil, hərdən bunu eləsək də. İnsana verilən sevgi hissi Yaradanı tanıyıb sevmək üçündür. Təbii ki, ətrafımızdakı gözəllikləri sevmək bizim fitrətimizdən gəlir. Biz insan olaraq belə yaradılmışıq, hər şeyin gözəlinə, göyçəyinə mükəmməlinə sahib olmaq istəyirik. Amma bəzən Leyli üçün yola çıxıb Mövlaya qovuşmaq da var.

Əslində Leyli üçün çıxdığın yol səni Mövlaya aparmırsa, nə o yol bir yoldur, nə o duyğu bir sevgidir. Məcnun Leyli üçün səhraya düşdü, amma heyvanlar arasında aylı gecələr keçirəndən sonra bu sevginin onun ruhunu sıxdığını hiss etdi və anladı ki, hər bir fani kimi Leyliyə də tuşlanmış duyğu elə onun özü kimi fanidir.

İnsan ruhu ancaq Əzəli və Əbədi olanı sevməklə ölümsüzlük qazana bilir. Yəni Əbədi olana tuşlanmış sevgi o duğyu yükünü daşıyanı da əbədiləşdirir. İnsan fitrəti elə yaradılıb ki, bu dünyada onu bürüyən hər gözəllik, hər şirinlik sabah mütləq onu təmin etməyəcək. İnsan ruhunun alarkən tam təmin olunduğu mükafat Cənnətdir. O ünvana insanın əbədi səadəti deyilməsi də yəqin ki, elə bununla bağlıdır.
Davamı →

Sevgini öldürən 3 səhv

  • Sevgi
Sevgilinizlə aranızda problem varsa, bu səhvləri etməyin…
Bütün sevgilərin arasında hərəsinin özünəməxsus problemləri olur. Lakin bəzi məsələlər var ki, bütün cütlüklər bu hallarla qarşılaşır. 

Mən hər şeyi bilirəm
Bütün problemlərin cavabını bilə bilərsiniz. Lakin mütəmadi olaraq həyat yoldaşınızın səhvlərini üzünə vurmaqla, nəyi eləməli olduğunu söyləməklə onun əsəblərini pozmaqdan başqa işə yaramaz. Onun səhvlərinin tez-tez düzəltməklə öz imicinizi zədələyir və qaşı tərəfin gözündən düşürsünüz. Səbrli olun, özünüzü isə “dahi” kimi göstərməyin. Həm də unutmayın ki, tez-tez səhvi düzəldilən insan fikirini bəyan etməyə çəkinir. Bu zaman isə kişi ilə qadın arasında üsnsiyyət azalır. 

Ünsiyyət qura bilməmək 
Sevginizin davam etməsini istəyirsinizsə, mütəmadi olaraq əlaqə saxlamalı və üsniyyət qurmalısınız. Sizi sıxan hər hansı problem varsa, onu ürəyinizə atmayın, paylaşın. Problemi qarşı tərəfin özünün başa düşməsini gözləməyin. Siz bunu qarşılıqlı oturub müzakirə etməsəniz, o, bunu necə başa düşə bilər? Eyni şey onun üçün də keçərlidir. Əgər onun qəmgin və halsız olduğunu müşahidə edirsinizsə, nə baş verdiyini mütləq soruşun. Unutmayın ki, problemlər insanları bir-birinə yaxınlaşdırır. Dərdləri və problemləri gizli saxlamaq isə sevgililəri bir-birindən daha da uzaqlaşdırır. 

Mütəmadi olaraq özünü müdafiə etmək 
Həyat yoldaşı tərəfindən başa düşülməyən insanlar çox zaman özünü müdafiə taktikasına keçirlər. Mütəmadi olaraq özünü müdafiə etmək ayrılığı da özü ilə birlikdə gətirir. Hər reaksiyaya bəhanə tapmaq və qarşı tərəfin hər hansı hərəkətinə “sən bunu məndən çox edirsən” deyib oxları ona tərəf çevirməklə sizə olan sevgisiniz azadldırsınız. Onu dinləmədən öz fikrini demək münasibətlərə mənfi təsir göstərir. 
Davamı →

Münasibətlərinizə zərər verən davranışlar

  • Sevgi
Sevgilinizin dostları ilə yaxşı münasibət quraraq onun dünyası ilə daha yaxından tanış ola bilərsiniz. Lakin bu əlaqədə ehtiyatlı davranmaq lazımdır. 

Diqqətsizlik
Bəzən özünüzə baxmamağınız onun sizə qarşı olan diqqətini azalda bilər. Məsələn, geniş köynəklər, idman papaqları və köhnə geyimlər kişilərin sizə olan diqqət və qayğısını azaldır. 

Bir çoxları hesab edir ki, kişilərin makiyajsız və sadə geyinən qadınlardan xoşu gəlir.  Lakin bu nəzəriyyə doğru deyil. Kişilər normal makiyaj edən və gözəl geyinən qadınları daha çox bəyənir. Kişilərin saf və duyğusal qadınlarından xoşu gəlmədiyi məlumdur. Bu qadınların xarici görünüşünə də aiddir. 

Dürüst olun
Sevgilinizə yalan söyləmək düzgün deyil və çalışın mümkün qədər yalan danışmayın. 
Sizin sevgili olmağınız o demək deyil ki, onun hər sözünə əməl etməlisiniz. Fikirlərinizi və etirazlarınızı bildirməkdən çəkinməyin. Unutmayın ki, sizin sevgilinizdən başqa da şəsxi həyatınız mövcuddur.
Davamı →

İlk görüşdə necə davranmalı?

  • Sevgi
ilk goruş
Təzə tanış olduğunuz biri ilə görüşə hazırlaşırsınız, lakin necə davranmağı bilmirsinizsə, məsləhətləri diqqətlə oxuyun. 

Onunla tanışlığınız ilk günlərində çox naz etməyin. Tez-tez olmasa da, hər gün mesaj yazıb əhvalını soruşun.

Sms, mesaj, whatsappı bir kənara qoyun və ona təcili zəng edin. Onunla danışarkən səsinizə bir az ehtiras qatın. Bu səs bütün günü onun ağlından çıxmayacaq. 
Ardı →

Peşmançılıq

  • Sevgi
Mobil telefon zəng çaldı.Oğlan telefonun ekranına baxdı.Bu onun nömrəsi idi.Özünü ələ alaraq o telefonu açıb cavab verdi:
— Allo.
Cavab verən olmadı. Amma telefondan gələn səsdən o başa düşdü ki, qız yüksək sürətlə maşınla gedir. Qəflətən sakitliyi qızın səsi pozdu:
— Salam.
— Salam. Amma mənə elə gəlir ki, sənə bu nömrəyə daha zəng etməməyi tapşırmışdım — oğlan könülsüz halda cavab verdi.
— Bilirəm, yadımdadır. Sadəcə zəng etdim deyim ki ,səni çox sevirəm… Və sənsiz mənə heç nə lazım deyil. İstəyirdim, bunları biləsən. Amma artıq bunların nə mənası var ki… onun səsi birdən kəsildi və oğlan başa düşdü ki, qız ağlayır.
Ardı →

Ana sevgisi

  • Sevgi
Haqqında söhbət gedən qadını mən iki dəfə görmüşəm -deyə qardaşım Bayram sözə başlamaq istəyirdi ki, sözünü kəsdim. 
— İndi sən mənə de görüm, onu harada, nə vaxt və necə görmüsən? 
O, sözə başladı: 1959-cu ilin yaz aylarının birində Papı kəndinə bacımgilə getmişdim. Gün batmaq ərəfəsində qonşu Çərəkən kəndinə getdim. Mənə lazım olan şeyləri dükandan aldım. Bir tanışımla rastlaşdım. 
Hal-əhval tutub söhbətə başladıq. Başım söhbətə qarışdığı üçün bir də gördüm qaranlıq düşüb. Gəldiyim yolla geri qayıdırdım. Bu kəndin qəbiristanlığı yolun kənarında salınmışdı. Qəbiristanlığın yanından keçəndə bir səs eşitdim. Diksinib dayandım. Səs bir az da hündürdən gəldi. Donub yerimdə qaldım. Qəbiristanlıqdan məni səslədilər: — Ay yoldan keçən, bura gəl! Qorxa-qorxa səs gələn tərəfə getdim. Saçı bir-birinə qarışmış bir qadın mənə dedi: — Qorxma, bu qəbirdə yatan mənim oğlumdur. O ölən gündən bəri burda yatıram. Bura artıq mənim evimə çevrilib. Oğlumun pal-paltarını da özümlə gəzdirirəm. Bu zaman soruşdum:
Ardı →