Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 659 topik

Boyalı saçlar üçün maskalar

Saçlar yeni boyandığında istədiyimiz parıltıya sahib olur. Amma bir neçə yumadan sonra quruyur, matlaşır, hətta ağırlaşır. Boyalar kimyəvi tərkibə sahib olduğu üçün saçımızda bu təsirləri yaradır və saçlarımızın normaldan daha sürətli yapıxmasına səbəb olur.

Aloe vera və pivə maskası
Pivə, saçı bərpa etməkdə və parlaqlıq qazandırmaqda çox faydalıdır. Bu maskanı həftədə ən az iki dəfə istifadə etməlisiniz.
Davamı →

Kəpəkli saçlardan necə xilas olaq?

Kəpək müasir dövrün sağlamlıq problemlərindən biridir. Bu problemlə qarşılaşmayan insan demək olar ki yoxdur. Hər kəs də onunla mübarizə yolları axtarır. Bəs kəpəkdən tam qurutlmaq mümkündürmü? Aile.lent.az kəpək problemi yaşayanlar üçün bu yazını oxumağı məsləhət görür.

İlk növbədə onu bildirək ki, kəpək dəri xəstəliyidir. Bəzi insanlarda mövsümi, bəzilərində müxtəlif səbəblərdən qaynaqlana bilər. Lakin həll edilə bilən problemdir. Kəpək başdakı ölü dərilərin tökülməsindən qaynaqlanır və saçların arasından görünməyə başlayır. Bu isə ən əsası xoş olmayan görünüş və diskamfort yaradır. Saçın çirkli, ya da təmiz olmasından asılı olmayaraq kəpək xaricdən çirkli görünüş yaradır. Bununla yanaşı sağlamlıq baxımından da ciddi bir problemdir.
Davamı →

Qışın gözəllik sirləri

Soyuq qış aylarında külək, şaxta, rütubətli hava və yağıntılar qadın üçün arzuolunmaz hallar yaradır, gözəlliyin qorunması sahəsində onlara çətinlik yaradır.

Soyuq havalarda üz və əl dərisi, göz ətrafları və dodaqlar quruyaraq kobudlaşır, saçlar öz canlılığını və təravətini itirərək solğunlaşır. Ona görə də qış fəsli bir çox qadınlar üçün quruyan və qaşınan dəri, çatlamış dodaqlar və elektriklənmiş saçlar kimi assosiasiya olunur.

Dermatoloqların dediyinə görə, qış aylarında tez-tez çox isti vanna və ya duş qəbul etmək dəridəki təbii yağların ifrazını artırır, onun qurumasını sürətləndirir. Ümumiyyətlə, qış aylarında üz dərisini isti su ilə yumaq məsləhət görülmür.
Davamı →

Möcüzəvi turşu

Son zamanlar gialuron turşusu ilə gözəllik inyeksiyaları bütün dünyada ən populyar cavanlaşdırıcı prosedurlar sırasındadır. Yalnız ABŞ-da hər il 2 milyon insan gialuron turşusu ilə inyeksiyalara üz tutur.

Bu inyekisyalar dərinin vəziyyətini yaxşılaşdırır, dərini daha möhkəm, cavan və dartılmış edir. Həmçinin gialuron turşusu 90% kosmetik filerlərin tərkibinə daxildir. Filerlər sallanmış dərini «qaldırmaq» və itirilmiş həcmi doldurmaq üçün müxtəlif yerlərdə (üz, dodaqlar, boyun, çənə) istifadə olunur.

Niyə məhz gialuron turşusu?
Gialuron turşusu ilk dəfə öküzün gözündən alınıb. Bu tam təbii maddədir və insan bədəninin bir çox toxumalarına daxildir. Yəni bu maddə orqanizm tərəfindən "özününkü" kimi qəbul olunur və bu mənada heç bir problemlərə səbəb olmur.
Davamı →

Saçların tez yağlanmasının 5 səbəbi

Qadın gözəlliyinin əsas elementlərindən biri saçlardır. Hər bir qadın istəyir ki, gur və parlaq saçları ilə daim diqqəti öz üzərinə çəksin.
 
Amma bəzi səbəblərdən saçlar öz canlılığını itirir və tez-tez yumağımıza baxmayaraq yağlanır. Saçlarınızı yumağa baxmayaraq, yağlanmasının qarşısını ala bilmirsinizsə, deməli, bəzi səhvlər edirsiniz.
 
 Saç dərisinin altında olan yağ vəzilərinin istehsal etdiyi sebum (yağ mayesi), saçların nəmli qalmasına və qorunmasına kömək edir. Ancaq çox yağlanan saç, vitamin əskikliyi və ya saç tökülməsi kimi narahatlıqlara səbəb ola bilər.
Davamı →

Bitki yağları üz üçün faydalıdır

Bitki yağları dəriyə qulluq vasitəsi kimi qədim zamanlardan istifadə olunur. Zeytun, badam, əzrik, küncüt, kətan, günəbaxan yağları dəriyə çox müsbət təsir edir. Hər gün istifadə olunduğu halda yağlar dərinin cavanlığını və gözəlliyini qoruyur, dərini daha yumşaq və elastik edir, qurumağın və qabıq vermənin qarşısını alır, kiçik mimik qırışları yox edir, təmizləyir.

Bir çox kosmetoloqlar üz dərisini hər gün (səhər və ya axşam) bitki yağı ilə silməyi tövsiyə edir. Bu asan və az vaxt aparan prosedur çox yaxşı nəticələr verir.

Bunun üçün istənilən bitki yağını su hamamında bir qədər qızdırın (ilıq olmalıdır), yağda steril tampon isladın və dərini ehtiyatla silin. 15 dəqiqədən sonra yağın artıqlarını salfetlə silin. Daha sonra makiyaj çəkmək olar.
Davamı →

Möhkəm dırnaqlar üçün məsləhətlər

Dırnaqların sağlamlığı bədən sağlamlığının aynasıdır. Əgər zəif, kövrək və ya solğun dırnaqlara sahibsinizsə, bədəninizdə bəzi problemlər mövcud ola bilər.

Zəif dırnaqlar asanlıqla qopur və qırılır. Əgər manikür etdirməyi və ya dırnaqlarınızı boyamağı sevirsinizsə, bu problemlər sizin əhvalanızı korlaya bilər. Lakin narahat olmayın, dırnaqlarınızı zəiflədən səbəbləri aradan qaldıra və onların yenidən sağlam olmalarını təmin edə bilərsiniz. 

İlk növbədə onu bildirək ki, dırnaqları gücləndirmək üçün ən əhəmiyyətli iki maddə biotin və zülallardır. Ona görə də bu maddələri kifayət qədər qəbul etmək lazımdır. Yaş artdıqca dırnaqlar zəifləməyə başlayır. Ancaq zəifləmənin yeganə səbəbi təkcə yaş deyil. Suya çox məruz qalmaq da dırnaqları gücsüzləşdirir. Duş qəbul etdikdə, üzdükdə və ya qab yuduğunuz zaman dırnaqlar suyla çox təmas edir. Bu zaman dırnaqdakı hüceyrələr genişlənir və yumşalır. Nəticədə vaxt keçdikcə dırnaqlar zəifləməyə başlayır. Soyuq havanın da bənzər təsiri var. Ona görə də qış aylarında qalın və isti əlcəklər geymək dırnaqları gücləndirməyin asan yollarından biridir.
Davamı →

Üzü cavan saxlamağın ucuz və təhlükəsiz yolu


ABŞ-ın İllinoys Universitetindən bir qrup mütəxəssis bahalı kosmetik əməliyyata ehtiyac olmadan üzü cavan saxlamağın üsulunu tapıblar. Mütəxəssislərin fikrincə, bunun üçün gün ərzində yarım saat üz gimnastikası yerinə yetirmək kifayətdir.

Bununla bağlı təcrübələr 20 həftə müddətində 40-65 yaş arası qadınlar üzərində aparılıb. Təcrübə müddətinin əvvəlki həftələrində qadınlar mimika ilə bağlı 32 növ hərəkət yerinə yetirib, daha sonra 30 dəqiqəlik üz gimnastikası edib.

Davamı →

Saç tökülməsinə qarşı maska

Bu maska xüsusilə saçları ön hissədən seyrəkləşən, davamlı tökülən və qırılan saçlar üçün nəzərdə tutulub.

Bu vasitədən istifadə edən insanlarda saç tökülməsi dayanıb və əvəzinə sürətlə artım müşahidə edilib.
Bu üsul saçların artması ilə yanaşı, eyni zamanda, təbii parıltı və saçların həcmini də artırır. Saçların növündən asılı olaraq vasitələr müxtəlifdir. Lakin bu resept bütün növ saçlara şamil olunur.

Reseptin tərkibi:
  • — yarım stəkan pivə
  • — yarım banan
  • — 1 xörək qaşığı bal
  • — 1 yumurtanın sarısı

Davamı →

Üzü daha cavan etmək üçün sadə üsul

Qadının yaşını qırışlar deyil (onlar daha gec əmələ gəlir) üz dairəsinin aşağı enməsi ələ verir. Yaşlaşdıqca dəri sallanmağa başlayır ki, bu xüsusilə çənə və yanaqlarda özünü göstərir. Müəyyən edilmişdir ki, kişilərdə üz dairəsi qadınlara nisbətən daha gec yaşlarda aşağı enir. Bunun əsas səbəblərindən biri kişilərin tez-tez üzünü qırxmasıdır.

Kişi üzünü qırxarkən, özü də fikirləşmədən, yanaqlarının aşağı tərəfə sürüşməsinin qarşısını alır. Əlbəttə ki, biz qadınlara heç də üzünü qırxmağı təklif etmirik.
Davamı →