Рейтинг
+87.15

Yaraşıqlı görünüş, gözəl imic

78 üzv, 659 topik

Yay paltarları və rənglər

Ağ  rəng. Bu rəng isti havalar üçün ideal sayılır. Bu rəng eleqant və xanım-xatınlığı ilə seçilir. Ağ rəng qarderobdakı bütün geyimlərlə bir uyarlıq təşkil edir.
Mərcan rəngi. İlk baxışda  bu rəngi aksesuarlara uyğunlaşdırmaq çətin görünə bilər. Lakin bu rəngin öz üstünlükləri var. Bu rəng gündə qaralan xanımlara daha çox yaraşır.
Yaşıl rəng. Bu rəng yeniyetməlik-gənclik rəmzidir. Cavan qızlarda bu rəng çox gözəl görsənir və həmən diqqəti cəlb edir.
Nanə  rəngi. Bu rəng nisbətən yaşlı xanımların zövgünə aiddir. Bu rəng insanı həmişə eleqant və dəbli göstərir.
Tünd -qırmızı rəng. Bu rəng həm parlaq, həm də əsl xanım rəngidir. Bu rəngdə geyim seçəndə aksesuarlarınıza diqqət yetirin ki,onlarla uyuşsun. Çünki, belə rəngin özü elə geyimdə əsas rol oynayır.
Bənövşəyi rəng. Bu rəng al qırmızı rənglə bir növ yaxınlığı ilə seçilir. Amma onun öz yeri, öz gözəlliyi var.
Açıq mavi rəng. Bu romantik rəngdir. Xanımların yay geyimlərində xüsusi yer tutur.
Kül rəngi. İlk baxışda bu rəng sönük və darıxdırıcı görünə bilər. Amma  onun bir əsas üstün cəhəti var. Bütün xanımlara dərisinin rəngindən asılı olmayaraq yaraşıq verir. Bu rəng bütün aksesuarlarla uyğun gəlir.
Boz rəng. Bu daha çox praktiki rəngdir. Gündəlik geyimdə istifadə olunur. Boz rəng neytral rəngdir. Bu rəng həm yay, həm də payız geyimlərinə uyğun gəlir.
Qəhvəyi rəng. Qəhvəyi qara rəng kimi həmişə dəbli görünür. Amma qara rəng kimi çox da bədbin deyil.
Tütün rəngi. Bu o qədər də populyar rəng deyil. Bu rəngli donları seçib-geyinmək o qədərdə asan deyil. Bəlkə elə buna görə dizaynerlər bu rəngi öz kolleksiyalarına  yenidən daxil ediblər. Bu rəngin dəbdə öz yeri, öz ənənəvi xüsusiyyətləri var.
Davamı →

Qara maska

Qara maska nədir?
Satışda satılan qara maskalar; minlərlə ildir torpağın altında qalan polifenollerin təbii tərkibini pozmadan işlənərək maska halına gətirilməsiylə meydana gələr. Müxtəlif dermatolojik testlərdən keçirilərək çıxarılan qara maskalar çoxu dəri tipinə uyğundur və rəngini təbii özütlerden alar.

Seçilən qara maskanın nə kimi faydaları vardır?
— Qara maska ilk yarım saat çox təsirlidir.
— Tərkibinin təbii polifenoller, sink, kalsium və kalium mineralları və vitaminlərindən meydana gəlməsi seçim səbəbidir.
— Sızanaq və qara nöqtələri önləməkdədir.
— Nəm tarazlığını təmin edərək qan dövranını artırar.
— İltihab və şiş aradan qaldırıcı təsiri vardır.
— Yaşlılıq təsirlərini azaldar.
Davamı →

Mezoterapiya

Yaşından daha gənc, təravətli və gözəl görünmək hər bir qadının arzusudur. Xüsusilə də 30 yaşlarına qədəm qoyan xanımlara artıq bu haqda düşünməyi tövsiyə edirik.

Qırışların qabağını almaq və dəri nöqsanlarını aradan qaldırmaq üçün profilaktik və korreksiya edici metodlardan biri olan mezoterapiya çox yaxşı kosmetik effekt verir. Mezoterapiya zamanı vitaminlər, minerallar, aminoasitlər, enzimlərdən olan qarışıq mikroinyeksiyalar şəklində dərinin orta təbəqəsinə vurulur.

Mezoterapiya bütün dünyada cavanlaşma, arıqlama və həmçinin sellülit, saç tökülməsi, strialar, ləkələr, çapıqlar və s. dəri və saç problemlərinin müalicəsində çox geniş bir şəkildə istifadə olunur.
Davamı →

Sifət quruluşu və makiyaj

Makiyajı düzgün etmək üçün əvvəlcə üzünüzü tanımağınız lazımdır. Oval, üçbucaq, kvadrat, uzun və ya yumru bir üzünüz olsun, doğru makiyaj edərək, gözəl tərəflərinizi önə çıxara bilərsiniz.

Oval üz: Üzünüzə daha dərin bir ifadə vermək üçün, ənliyi almacıq sümüyünüzdən qulağa doğru üfüqi şəkildə sürtün. Üzünüzü bucaqlı deyil, yumru göstərəcək bir makiyaj etməyə diqqət yetirməlisiniz.

Bucaqlı üz: Sərt görünüşlü xəttlərinizin, daha yumşaq görünməsini təmin etməlisiniz. Bunun üçün, sürtdüyünüz tünd rəng tonlaşdırıcı kremin (tonalniy) üzərinə, ortaya çıxmasını istədiyiniz yerlələri işıqlandıracaq, açıq rəng bir tonlaşdırıcı krem sürtün. Ənliyi, almacıq sümüyün üzərinə, yumru olaraq tətbiq edin.
Ardı →

Qaş aldırmaq

Qaşlarımız üzümüzün ifadəsini və baxışlarımızın dərinliyini doğruldan əsas amillerdir. İdeal qaş şəklini tapmaq, qaşları asanca almağa və gücləndirməyə dair məsləhətlər…

1. Qaşlarınızı almağa başlamadan əvvəl ağrını azaltmaq və qızartının qarşısını almaq üçün qaşlarınızın üzərində buz gəzdirin. Bu əməliyyat xüsusilə həssas cildlər üçün çox faydalıdır.
2. İdeal qaş şəklinizi tapmaq üçün bir qələm ya da xətkeşdən kömək ala bilərsiniz.
Xətkeşi ağız kənarınızın üzərinə qoyun və şaquli olaraq burun qanadınıza doğru uzadın. Xətkeşin qaşınıza dəydiyi nöqtə qaşlarınızın başlaması lazım olan yerdir.
3. Xətkeşi burun qanadınızdan üfüqi olaraq göz kənarına doğru uzadın.
Xətkeşin dəydiyi yer qaşınısın bitməsi lazım olan nöqtədir.


Ardı →

Gözəl və baxımlı saçlar

Saçlar, qadının makiyajından paltarına qədər bütün gözəlliyini tamamlayır. Daha gözəl görünməyin sirri, baxımlı, sağlam və cazibədar saçlardadır.
Saçlar istər — rəng, perma, refle kimi kimyəvi əməliyyatlardan, istərsə də — günəş, hava çirkliliyi, su, külək kimi ekoloji faktorlar səbəbiylə tez – tez köhnəlir və cansızlaşır. Bunlar bütövlükdə saçın quruluşu üzərində mənfi təsir yaradır. Saçda ən sıx qarşılanan problemlərin başlıcası, həddindən artıq yağlanılma, quruma, kəpək, tökülmə və saç tellərinin qırılmasıdır. Bütün bunların müxtəlif səbəbləri olmaqla yanaşı, saç baxımında edilən bir sıra səhvlər də bu kimi problemlərə yol açır. Saç baxımında ən sıx edilən səhvlər bunlardır:

Ardı →

Döşlər

Hər bir qadın döşlərinin gözəlliyinin zamanla azalmasından narahat olur. Dar alt paltarı seçərək onları dik tutmağa çalışır. Döşlər qadının bədən görünüşündə fiziki bütövlüyü tamamlayan həm funksional həm də estetik əhəmiyyəti olan orqandır.
Dərinin elastikliyinə dəstək olan kremlər istifadə etmək üçün yeniyetməlik dövrü doğru zamandır. (Gənc qızınız varsa bir ana olaraq borcunuz ona düzgün büstqalter seçmək və sürətli böyümə ilə vücudda çatlaqlar yaranmağa başladısa elastiklik artıran kremlər almaqdır.)


Bədəninizin yağ və döş vəzilərindən ibarət olan bu orqanında əzələ yoxdu. Boynunuzdan çənə altından başlayıb belə qədər enən dəri üzərində asılı durur.
Dolayısıyla döşlərin sallanmasında bu dərinin boşalması rol oynayır. Hamiləlikdə genişlənən və sonra kiçilən döş, elastikliyini itirir, zamanla dəri yenilənməsi yavaşladıqca, hüceyrələrdəki köhnəlmə dəri üzərində də müşahidə olunur və diriliyini itirmiş, toxuması yumşalmış döşlər yaranır.


Ardı →

Hamilə qadının geyimi

Hamilə qadının geyimi təmiz, yumşaq, rahat, hərəkətə mane olmayan və mövsumə uyğun olmalıdır. Qadın alt paltarını tez-tez dəyişməlidir. Süd vəziləri böyüdükcə büsthalteri də dəyişmək lazımdır. Hamilə qadın sıx, süd vəzilərini, döş qəfəsini basan büsthalterlər geyinməməlidir.


Ardı →