Рейтинг
+11.10

Xalq təbabəti

6 üzv, 239 topik

Xurma sirkəsi necə hazırlanır və faydası nədir?

Xurmadan hazırlanan xurma sirkəsi, özünə məxsus yüngül dada və qoxuya sahibdir. Alma və üzüm sirkəsi ilə müqayisədə daha şirin olan xurma sirkəsi, Ərəb və Orta Şərq ölkələrində məşhurdur. Dini mənbələrdə də sözü gedən xurma sirkəsi, xalq arasında şəfalı xüsusiyyətləri ilə önə çıxır.

Xurma sirkəsi necə istifadə edilir?


Davamı →

Gicitikanın faydası və çayı

Gicitikanın faydası
  • Toksinləri bir saat içində bədəndən atır. Eyni zamanda bağırsaq florasını nizamlayaraq həzmi asanlaşdırır.
  • Böyrəklərdə daş və qum yaranmasının qarşısını alır. Olduqca təsirli otdur. Eyni zamanda idrar yolu infeksiyalarını təmizləyir.
  • Tərkibindəki C vitamini və

Davamı →

Kartof qabıqlarının inanılmaz faydası

Karbohidrat baxımından zəngin olan kartofun insan sağlamlığına bir çox faydası var. Lakin ən yaxşı enerji qaynaqlarından biri olan kartofun qabıqlarını, adətən, istifadə etmirik. Mütəxəssislər kartofun içinin olduğu qədər qabıqlarının da faydalı olduğunu açıqlayıb.

Davamı →

Sağlam bədən üçün 5 ədviyyat

  • Darçın
    Darçın daha çox soyuq havalarda yeyilən ədviyyatdır. Mətbəxinizdə mütləq darçın olmalıdır. Qan şəkərini nizamlayır, infeksiyalara qarşı vuruşur, şişinlik və qaz problemlərinin qarşısını alır. Zehni açır, arıqlamağa və xolestrolu aşağı salmağa kömək edir. Alzheimer xəstəliyinin yaranmasına mane olur.
  • Kəklikotu

Davamı →

Ağız yaraları üçün faydalı üsullar

  • Duzlu su
    Ağız yaralarını aradan qaldıran ən təsirli üsul duzlu su ilə ağzı yaxalamaqdır. Ağzınızı olduqca yandırsa da, yaranın tez qurumasına kömək edər. 1 çay stəkanı suya 1 çay qaşığı duz əlavə edin. Duzun suda əriməsi üçün qarışdırın və tez-tez ağzınızı bununla yaxalayın.

Davamı →

Arı sancmasında ilk yardım

Hazırda yay olduğu üçün arıların da çoxalması insanları narahat edir. Xüsusilə arı sancmasında qorxan insanlar öz bildikləri yolla qorunmağa çalışır. Arı iynəsini batırdığı anda ilk yardım hər zaman önəmlidir. Zəhərli arı iynəsi sancsa, həyat üçün təhlükəli hesab olunur. 

Davamı →

Pomidor şirəsinin faydaları

Bir qrup alim pomidorla bağlı araşdırma aparıb. Araşdırmaya görə gündə 2 stəkan pomidor suyu içən xanımlarda menstruasiya dönəmini rahat keçirməsinə kömək edir.

Alimlər, 8 həftə ərzində 93 qadından gündə 2 dəfə 200 milli litr pomidor suyu içməsini xahiş edib və daha sonra həmin qadınların vəziyyətini araşdırıb.

Araşdırma nəticəsində iştirakçılarda menstruasiya zamanı ortaya çıxan istilik basması, əsəbilik halı kimi mənfi təsirlərinin azaldığı müşahidə olunub.


Davamı →

Təbii antibiotiklər

  1. Sarımsaq
    Təbii antibiotiklər arasında lider sayıla bilər. Sarımsağın tərkibində olan güclü mikrobəleyhinə maddə allisin bir çox mikrobları öldürmək, onların çoxalmasını ləngitmək xüsusiyyətə malikdir. Mütəxəssislər sarımsağı sinusitlər, boğaz iltihabı, qrip,

Davamı →

Soyuqdəymə zamanı bu çayları içməyi unutmayın

Soyuqdəymə zamanı sağalmanı tezləşdirmək və öz vəziyyətini yaxşılaşdırmaq üçün insan mümkün qədər çox maye qəbul etməlidir.

Maye orqanizmdən xəstəlik nəticəsində əmələ gəlmiş toksinləri yuyub aparır, yüksək hərarəti salmağa kömək edir. Aşağıda biz sizə soyuqdəymə zamanı ən faydalı sayılan içkiləri təqdim edirik.


Davamı →

Adaçayının faydaları

Adaçayı çoxillik, Aralıq dənizi ətrafında yetişən bir ağacın, bitkinin yarpaqlarından əldə edilir. Min illər boyunca dərman istehsalında istifadə edildiyi məlum olan adaçayı keçmişdə ilan sancmalarının müalicəsində, nəzərə qarşı qoruma kimi istifadə edilmişdir. Bəs adaçayı nə işə yarayır, faydaları nələrdir?


Davamı →