Рейтинг
0.00

Yuxu yozmaları

1 üzv, 28 topik

Yuxuda balıq görmək

Yuxuda balıq görmək, ümumiyyətlə yaxşı və müsbət hadisələrin baş verəcəyini göstərir. Balıqları yuxuda görməyin mənası daha çox bəxt şəklindədir. İnsana gələcək bəxtlər, xüsusiyyətlər və mallar balıq simvolu ilə yuxuda görülür. Balıq yuxuların ən xeyirli olduğu kimi təyin edilə bilər.Yuxuda balıq görmək nə anlam verir? Yuxuda balıq görmək, balıq tutmaq, balıq yemək, balıq yumaq, balıq qızartmaq balıq almağın yozumu...

Davamı →

Yuxuda saçların ağardığını görmək

Bəzən yuxuda saçların ağardığı görülür. Belə hallarda bir çox insan internetdə araşdırma aparır və bunun nə demək olduğunu öyrənməyə çalışır. Yaxşı, yuxuda ağ saç görmək nə deməkdir?
Yuxuda saçların ağardığını görmək gənclər üçün ləyaqət əlamətidir. Bəzi yozucular bunu uzun ömür, bəziləri isə zəifliklə əlaqələndirir.

Davamı →

Yuxuda boş beşik görmək

Yuxuda boş beşik görmək ailəni tərk etmək deməkdir. Yuxu sahibinin evlənmək və ya məktəb üçün başqa şəhərə köçərək ailəsindən ayrı qalacağı kimi yozulur. Buna görə əslində xeyirli bir yuxudur. Ancaq bəzi yozucular bu yuxunu sevgilidən ayrılmaq və ya evlənməkdən imtina etmək kimi təfsir edirlər.

Yuxuda beşik görmək
Yuxu sahibinin cinsiyyətindən asılı olaraq müxtəlif mənalara malikdir. Qadınlar üçün qiismət, kişilər üçün güc və qüdrət əlamətidir.

Davamı →

Yuxuda polis olmaq

Yuxuda polis olmaq arzuların və arzuların gerçəkləşəcəyinə işarədir. Yuxu sahibinin rəsmi qurumda sanballı bir vəzifə sahibi olacağından xəbər verir. İş həyatında rahatlıq və xoşbəxtlik mənasını verir. Yuxuda polis olduğunu görmək yuxu sahibinin xəyallarını həyata keçirmək üçün əlindən gələcəyini bildirir.

Davamı →

Yuxuda tort görmək

Yuxuda tort görmək həyəcanlı və əyləncəli bir hadisənin yaşanacağı, qonaq, səyahət və şən anlar kimi yozulur. Yuxu sahibinin gərgin bir iş həyatı yaşayacağına, mülk sahibi olacağına və varlanacağına işarədir. Xeyirli bir övlad sahibi olmağı ifadə edir.

Davamı →

Yuxuda tapança görmək

Yuxuda tapançadan istifadə etdiyini görmək böhtana uğramaq təhlükəsinə, satın almaq dedi-qoduya məruz qalmağa, təmizlədiyini görmək isə yeni bir işə işarədir. Yuxuda tapança ilə müəyyən bir hədəfə atəş açmaq ehtirası, tapança ilə vurulmaq aşiq olmağı ifadə edir.
Yuxuda tapança görmək güclü və hörmətli bir insan olmaq deməkdir. Yuxuda tapançadan istifadə etmək yuxu sahibinin böhtana uğrayacağı mənasını verir. Tapança almaq dedi-qodu əlamətidir. Tapançanı təmizləmək işə başlamaq kimi yozulur. Tapança ilə atəş açmaq ambisiyanı və bir insanı bildirir.
 

Davamı →

Yuxuda siqaret çəkmək

Yuxuda siqaret çəkmək adətən şüuraltı ilə bağlı bir yuxu olsa da, bəzi hallarda bu yuxuya müxtəlif mənalar verə bilər. Yuxuda siqaret çəkmək çətin günlərin sona çatacağına işarədir. Yaxşı olsa da, yuxuda siqaret çəkməyin mənfi mənaları da var.
Yuxuda siqaret çəkmək yuxu sahibinin çətin günlər yaşayacağından xəbər verir. O, ailə həyatında, dostları ilə və şəxsi həyatında problemlər yaşaya bilər. Ona görə də çox daha diqqətli və ehtiyatlı olmalıdır.

Davamı →

Yuxuda nar görmək

Yuxuda nar görmək yuxu sahibinin ailə həyatının sakit keçəcəyini göstərir. Sıxıntıların azalacağına, problemlərin yox olacağına işarədir. Həmçinin, bolluq, bərəkət deməkdir.

Yuxuda nar dənələri görmək
Yuxu sahibinin evindən bolluq və bərəkətin əskilməyəcəyinə dəlalət edir. Xeyirli işlər görəcək, ehtiyacı olanlara kömək edəcək, savab qazanacaq. Yuxuda nar dənələri görmək qazanılacaq mal-mülkdən xəbər verir.

Davamı →

Yuxuda dalaşmaq

Yuxuda biri ilə dalaşmaq sayılmasa da, bəzi yozucular bunu yuxu sahibinin ətrafındakı bir insana dəstək olacağı kimi təfsir edirlər. Yuxuda biri ilə dalaşmaq insanın ətrafındakı şəxslərə fikir ayrılıqları yaşayacağı, narahatlıq olacağı kimi yozulur.

Yuxuda sözlə dava etmək
Yuxuda sözlə dava etmək yuxu sahibinin mübariz xarakterini simvolizə edir. Onun istədiyi və hədəflədiyi məsələlərdə uğur qazanacağına işarədir.

Davamı →

Yuxuda dovşan görməyin yuxuyozması

Yuxuda dovşan görmək işlərin yolunda gedəcəyinə, harama əl uzadılmayacağına, bol qazanca işarədir. Yuxuda dovşan görmək yuxu sahibinin iş və şəxsi həyatında uğurlu olacağını göstərir.

Yuxuda ağ dovşan görmək
Ağıllı və ləyaqətli bir qadının əlamətidir. Bu qadın bir şəkildə yuxu sahibinin həyatına daxil olacaq. Yuxuda ağ dovşan görmək həmçinin təhsil və ya iş həyatında şans anlamına gəlir.

Davamı →