Yuxuda boş beşik görmək

Yuxuda boş beşik görmək ailəni tərk etmək deməkdir. Yuxu sahibinin evlənmək və ya məktəb üçün başqa şəhərə köçərək ailəsindən ayrı qalacağı kimi yozulur. Buna görə əslində xeyirli bir yuxudur. Ancaq bəzi yozucular bu yuxunu sevgilidən ayrılmaq və ya evlənməkdən imtina etmək kimi təfsir edirlər.

Yuxuda beşik görmək
Yuxu sahibinin cinsiyyətindən asılı olaraq müxtəlif mənalara malikdir. Qadınlar üçün qiismət, kişilər üçün güc və qüdrət əlamətidir.
Yuxuda boş beşik görmək

Yuxuda beşik təmir etmək
Ailədəki problemlərinin həll olunacağından xəbər verir. Yuxuda boş beşik görmək insanın ailə vəziyyətinə görə ayrıca qiymətləndirilir. Yuxu sahibi evlidirsə, onun həyat yoldaşı ilə böyük mübahisələr yaşayacağına və hətta ayrılığa işarədir. Əgər subaydırsa, bəxtinin bir müddət bağlı qalacağını bildirir.

Yuxuda beşik qurmaq
Xeyirli olayları ifadə edir. Yuxu sahibinin arzularının gerçəkləşəcəyi, xoşbəxt yaşayacağı anlamına gəlir.

Yuxuda beşik almaq
Yaxşı ev və övlad sahibi olmaq arzusundan xəbər verir. Yuxuda beşik aldığını görən şəxsin övladı dünyaya gələr.

Yuxuda boş beşik görməyin psixoloji təfsiri
Yuxu sahibinin evlənmək və uşaq sahibi olmaq istədiyi mənasını verir. Yuxu sahibi evlidirsə, bu, onun uşaqları üçün qayğılandığını göstərir.
 
 
Mənbə: ilk.az
 

0 şərh