Qulançar çox xeyirlidir

  • Flora
Digər tərəvəzlərlə müqayisə etdikdə o qədər istifadə olunmayan bu məhsul, tərkibində olan vitamin və minerallara görə bir çoxlarından daha xeyirli sayılır.

Belə ki, qulançar — qida selüllozu, K, A, C, E və B qrup vitaminləri, fol turşusu, selen, mis, marqans, kaliy, kalsiy, dəmir və bir çox digər mineralların, həmçinin asparaqin, karotin və saponinin təbii mənbəyidir. Buna baxmayaraq, qulançar az kalorili məhsul sayılır.

Bu tərəvəz — ən azkalorili məhsullardan olaraq, orqanizmi kalorilərlə deyil, mineral maddə və vitaminlərlə təmin edir. Təbii ki, tərkibini xeyirli məhsullarla bol olmasına görə bir çox ölkələrdə o, müalicəvi məhsul sayılır.

Qulançarın tərkibində olan maddələr, qanı təmizləyir, ciyərə müsbət təsir göstərir və suyu orqanizmdən çıxartmağa kömək edir( təbii sidikqovucu vasitədir).
Ardı →

Uşaqların sümüklərinin möhkəmləndirilməsi

Sağlam və möhkəm sümük sistemi insanın ümumi sağlamlığında böyük rol oynayır. Möhkəm sümük sistemin təməli uşaqlıqda qoyulur. Bu səbəbdən uşağın sümüklərini daim möhkəmləndirmək lazımdır.

Kalsium sümüklərimizin əsas tikinti materialıdır. Bu elementin çatışmazlığı nəticəsində uşağın sümükləri daha zəif və kövrək olur. Bunun nəticəsində isə uşaq sınıqlara meyilli olur, sümüklər gec bitişir, boyatma ləngiyir və s.

Bu səbəbdən doğulduğu andan başlayaraq uşaq orqanizminin kalsiumla normal təmin olunmasına ciddi fikir vermək lazımdır.

1. Ana südü
Körpələrdə ana südü ilə qidalandırma böyük rol oynayır. Ana südündə olan bütün faydalı maddələr (o cümlədən, kalsium elementi) çox asanlıqla uşağın orqanizmi tərəfindən mənimsənilir. Ana südü ilə qidalandırma mümkün olmadıqda uşağa donor südü verilməlidir. Bu da mümkün olmadıqda isə uşaq müasir süni süd qarışıqları ilə qidalandırılmalıdır.
Ardı →

Piti

Bizim ailələrdə və yeməkxanalarda çox iştahla yeyilən əziz xörəkdir. Mümkün qədər qoyunun çox yağlı döş-maçasından, peysər, sərdəs ətindən bişirilir. Pitiyə ətlə bərabər quyruq da salınsa daha ləzzətli olar. Piti sümüklü ətdən də bişirilir. Saxsı külpələrdə bişirilən piti xüsusilə ləzzətli olur.

Hazırlanma qaydası:
qabaqcadan isladılmış noxud küpədəki suyun içinə tökülərək bişirilir.
30-40 qrama yaxın doğranmış sümülü və sümüksüz ət noxud qaynayan qaba atılır, içinə duz, soğan salınır. Kəfi alınır.

Ümumiyyətlə xörəklər, xüsusən piti, nə qədər dəmlə bişərsə, bir o qədər dadlı olar. Bişənə yaxın içinə ədviyyat (sarıkök, istiot), olsa albuxara, olmasa təzə və yaxud qurudulmuş alça salınır.

Bundan sonra soyulub yuyulmuş kartof, əgər iridirsə iki bölünərək bişən ətin içinə atılır. Piti süfrəsində mütləq soğan olmalıdır.

Bəzi ailələr pitinin suyuna çörək doğrayıb ayrıca yeyirlər, sonra isə həmin qabda ətini əzib yeyirlər. Bəziləri isə ətlə suyunu biryerdə qarışıq yeyirlər. Zövqə görə bunların hər ikisi ləzzətlidir.
Davamı →

Əriştəli plov


Bu da o biri plovlar kimi bişirilir. Fərqi ondadır ki, buna düyüdən başqa əriştə də tökülür. Düyü qaynadıqdan bir qədər sonra, yəni bir az yumşaldıqdan sonra içərisinə əriştə tökülür. Əriştə ilə də 3-4 dəqiqə qaynadıqdan sonra süzülür.

O biri plovlar kimi ya yumurta qazmağı hazırlanır, yaxud dağ olmuş yağa töküb, adi qazmaq almaq üçün dəmə qoyulur. Dəmə qulluq edilir, dəm zamanı yağ tökülür. Dəm aldıqdan sonra iri buludlara çəkilib süfrəyə verilir. Əksər hallarda bunu, bişmiş ləpə, qiymə, soğança, tomat və yumurtadan hazırlanan qara ilə yeyirlər.

Süfrədə kələm şorbası, göyərti, duzlu xiyar, soğan olmalıdır.
Davamı →

Saçları parıltılı edən maska


Hər bir Qadın saçlarının parıltılı və gözəl olmağını istəyir. Bu maska məhz bunun üçündür.

Maskanı hazırlamaq üçün 1 ədəd yumurta ağı, 1 xörək qaşığı çətənə yağı, 1 xörək qaşığı badam və ya jojooba yağı, 1 xörək qaşığı bal, 1 xörək qaşığı alma sirkəsi lazımdır. Onları yaxşı qarışdırdıqdan sonra saça sürtüb daramaq lazımdır.

15 dəqiqədən sonra maskanı yumamaq şərtilə ikinci dəfə həmin maskadan saçlarınıza sürtün və 2-3 saat gözləyin. Sonra saçlarınızı yaxşıca yuyun.
Davamı →

Saçları qalın və hamar edən maska


Nazik saçlar xüsusi qulluq tələb edir. Onlara çox həssas yanaşmalısınız.

Bu maska bal, konyak və zeytun yağından ibarətdir. Hamısından eyni ölçüdə götürüb qarışdırıraq saçlarınıza çəkin. Saçlarınızı polietilen papaq və ya dəsmalla örtün. 1,5-2 saat gözlədikdən sonra limon suyu əlavə edilmiş ilıq su ilə saçlarınızı yumalısınız.

Qeyd: Bu maska 10 gündə 1 dəfə olmaq şərtilə istifadə edilə bilər.
Davamı →

Əsgərlik şeirlərimdən- ANA

           Ana

          Yuxuların qarışıb

                     zəhərə dönmədimi,

         Qəlbində ana hissi

                     qəhərə dönmədimi?

         Necə yatdın, ay ana,

                     necə yatdın bu gecə?

         Mən ki səhərəcən yatmamışam,

                    mən ki səhərəcən sizi düşünmüşəm,

                                   sizi qəlbimdən atmamışam.

 


Ardı →

Ələ qulluq üçün maska


Əllərə qulluq nəinki gigiyenik cəhətdən, həm də estetik cəhətdən çox vacibdir. Qadının əlləri onun haqqında çox şey deyir. Buna görə də əllərimizə xüsusi qayğı göstərməliyik.

Ev şəraitində necə qulluq edə bilərik?! Üz və saç üçün maskalar kimi əl üçün maskalar da mövcuddur. Məsələn aşağıdakı maska əllərinizə qulluq üçün asan və mükəmməl maskadır.

Bu maska üçün sadəcə 2 ədəd kartof və yarı limon lazımdır. 2 ədəd kartofu qabıqlı qaynadıb sonra əzmək lazımdır. Sonra üzərinə yarı limonu sıxıb qarışdırmaq lazımdır. Sonra limonlu kartofu əlinizə cəkib salafana keçirmək lazımdır. Bir az gözləyib əllərinizi yuyun, krem çəkin və gözəl dərinizlə fəxr edin.
Davamı →

Qara gecə paltarı

Qara paltar – saatlarca seçim etməkdən qadınlarn canını qurtaran və həm də getdiyiniz hər bir məclisə uyğun gələn bir seçimdir. Qara gecə paltarı həmçinin arıq və incə görsənmək üçün yaxşı bir seçimdir.

Ardı →