Xoşbəxt edin, xoşbəxt olun!

Bir dəfə əlli nəfər maraqlıı bir seminara qatılmışdılar. Məruzə zamanı məruzəçi qəflətən söhbəti saxlayıb hər kəsə bir şar verir və bildirir ki, hər kəs qələmlə öz adını şarın üzərində qeyd etsin. Hər kəs öz adını qeyd etdikdən sonra məruzəçi şarları yığıb bir otağa yerləşdirir. Daha sonra məruzəçi qeyd edir ki, hər kəs otağa daxil olub 5 dəqiqə ərzində öz adı qeyd olunmuş şarı tapsın.

 İştirakçılar bir-birini itələyərək, yıxaraq öz adı qeyd olunmuş şarı axtarırdılar. 5 dəqiqə bitdi amma nəticədə heç kim öz şarını tapa bilmədi.

 Bundan sonra məruzəçi bildirdi ki, hər kəs bir şar götürüb üzərində adı qeyd olunmuş şəxsə versin. Beləliklə, 1 dəqiqədən sonra hər kəs əlində adı qeyd olumuş şarı saxlayırdı.
Ardı →

Dalğanın hekayəsi

Bu, keçmiş zamanlarda okeanda ləpələnən kiçik bir dalğanın hekayəsidir.

O, külək və təmiz havadan həzz alırdı, ətrafındakı digər dalğalarınsahilə çırpıldığını gördüyü o vaxta qədər. «Allahım, bu dəşhətlidir», -dalğa dedi. «Mənim başıma nə gələcəyinə bir bax!» Sonra birdən, başqa bir dalğa yaranır. O, əhvalı pis görünən birinci dalğaya baxır və deyir: «Nə üçün bu qədər qəmgin görünürsən?»

Birinci dalğa cavab verir: «Sən başa düşmürsən! Bizim hər birimiz yox olacağıq! Səncə, bu qorxunc deyil?»

İkinci dalğa söyləyir: «Yox, sən başa düşmürsən. Sən dalğa deyilsən, sən okeanın bir parçasısan!»

«Bəzən biz yalnız özümüzü düşünməkdən əl çəkib, həyata daha böyük pəncərədən baxmalıyıq.» — Amy Alusa

Mitch Albomun «Mori ilə çərşənbə axşamları» adlı kitabından.
Davamı →

Təbii saç boyaları

Gözəllik salonuna getməkdən bezmisinizsə, əl qabiliyyətinizi işə salınmalı olacaqsınız. Çünki saçınızı özünüz boyayacaqsınız.

1. Rəngi müəyyən edin – Əgər heç vaxt qalıcı boya çəkməmisinizsə, keçici boya alın. Beləcə bəyənməsəniz, rəngi dəyişmək asan olacaq. Dəri tonunuza uyğun və təbii saç rənginizdən 2 ya da 3 ton tünd rəng seçin. Ağ və boz saç tellərini nəzərə alsanız, bir neçə ton tünd ton saçlara yaxşı tündlük bəxş edəcək. Əks halda bu hissələrdə maraqlı narıncılıq müşahidə oluna bilər. Özünüzü hazır hiss etdiyini anda addım-addım saçları rəngləməyə başlaya bilərsiniz.

2. Saçların keyfiyyətini nəzərə alın – Saçları boyamazdan əvvəl hansı halda olduqlarını nəzərdən keçirin. Saçlar nə qədər sağlam olsa, aldığınız nəticə bir o qədər yaxşı olacaq. Buna görə də boyamazdan əvvəlki həftə saçlara yaxşı qulluq edin. İçində saçları gücləndirən B vitamini, pantenol, E vitamini, avokado və ya kakos yağı kimi nəmləndirici maddələr olan məhsulları nəzərdən keçirin. Saçınız çox korlanıb və qurudursa, o halda saçları boyamaqdan bir müddət vaz keçməkdə fayda var. Korlanmış saçları kəsdirib, bir müddət yaxşı qulluq etdikdən sonra boyamaq olar. Saçları boyadıqdan sonra ayda 2 dəfə maska tətbiq edin.
Ardı →

Reyhanın çox saylı faydları

Reyhan — dodaqçiçəklilər fəsiləsindən bir illik bitki cinsidir.

Vətəni Hindistan və İrandır. Cənubi Avropanın bütün ölkələrində becərilir. Hündürlüyü 20-60 sm arasında dəyişir.

Yarpaqları yaşıl və çəhrayı, çiçəkləri ağ və çəhrayı rəngdədir.Yarpaqlarının eni 1-3 sm, uzunluğu 1-5 sm-dir.

Soyuğa qarşı həssasdır.150 –dək növü məlumdur.


Xoş dadlı və ətirli olduğu üçün əsasən ədviyyat kimi işlədilir.Reyhandan əsasən souslara, salatlara və yeməklərə dad və ətir vermək üçün istifadə edilir.Reyhan pomidor və xiyardan hazırlanmış salat üçün də əsas ətir və dad mənbəyidir.


Ardı →

Pomidor pəhrizi

Arıqlamaq üçün satılan dərmanların heç bir faydasının olmadığını yaxşı bilirik. Bu cür bütün dərmanlar qidalardan düzəldilib, kimyəvi reaksiyalara uğrayaraq qatı hala gətirilir. Halbuki, bunlara ehtiyacımız yoxdur. Arıqlamaq üçün təbii bitki və tərəvəzlərlə qidalanmaq lazımdır. Nəticəsinin necə olacağı naməlum olan üsullara əl atmaqdansa, təbii yollarla arıqlamaq yaxşıdır. Bu gün pomidor pəhrizinin reseptini verəcəyəm. 

Səhər yuxudan qalxan kimi bir stəkan suya 3 yemək qaşığı limon suyunu əlavə edin. Bu suyu içdikdən 1 saat sonra pomidor suyu içilir. Pomidorların çürük olmamasına fikir verin. 

1 saat sonra 1 ədəd orta boy qaynadılmış kartof yeyə bilərsiniz. 1 saat sonra yarım stəkan pomidor suyu içə bilərsiniz. Bundan sonra istədiyiniz meyvələrdən 2-3 ədəd yeyə bilərsiniz. Yay mövsümündə bir dilim qarpız da olar. 
Ardı →

Qarnı düzləşdirən pəhriz

Hər səhər paltar geyinəndə qarnınıza baxıb «Bunu necə düzləşdirə bilərəm?» sualı ilə qarşılaşırsınızsa, elə indidən pəhrizə başlayın. Narahat olmayın, bu pəhriz sizi acından öldürməyəcək. Əksinə, menyuda doyumlu və dadlı yeməklər var. Bu pəhrizlə qarnınızı daha tez düzləşdirəcəksiniz.

Səhər yeməyi — Qoz və dağ meyvələri ilə yulaf 
5 yemək qaşığı yulafı (1 stəkan yağsız süddə bişirdikdən sonra) 2 yemək qaşığı doğranmış Pekan qozu yarım stəkan qarağat yarım stəkan moruqla qarışdır. Yulafın tərkibindəki liflər həll olunur və sizi uzun müddət tox saxlayır, günorta yeməyinin vaxtı çatana qədər aclıqdan əsər-əlamət hiss etməyəcəksiniz. 
Ümumi 351 kalori
Ardı →

Amulette: yeni Cartier kolleksiyası


Cartier brendi sarı, ağ və çəhrayı qızıl, eləcə də brilyantlar və onikslərlə bəzədilmiş yeni Amulette zinət əşyaları kolleksiyasını təqdim edib. Zərgərlik evinin dizaynerləri bu boyunbağıları və qolbaqları yaradarkən, nəsildən nəsilə ötürülən uğur rəmzləri barədə düşünüblər.
Ardı →

Yay salatı

1 balaca banka yaşıl noxud (qarox)

2 ədəd pomidor

1 ədəd bibər (qırmızı, yaşıl, sarı hansından istəsəniz istifadə edə bilərsiniz)

2 x.q zeytun yağı

2-3 şüyüd

Duz


Ardı →

Gəzinti arıqladır

Ona çox enerji sərf etmədən nəticəsinin hiss etmək mümkündür.

Yeriş orqanizmə müsbət təsir göstərib, əzələ tonusunu qaldırıb, sümük toxumasını gücləndirib, hərəkətin koordinasiyasını inkişf elətdirib, maddələr mübadiləsini stimullaşdırır. İlk növbədə yeriş ürək damarının(miokard) işini stimullaşdırır. Tibbi olaraq sübut edilmişdir ki, insan gün ərzində 1 saat yeridikdə ürək damar sistemi xəstəliklərinə tutulma ehtimalı 78 % aşağı düşür. O, həmçinin öz növbəsində çəkini azaldaraq, sinir sisteminə yaxşı təsir edir.

Yaxşı formada olmaq üçün insan gün ərzində minimal olaraq 3 km gəzməlidir. Bu isə sağlamlığınıza vaxt ayırmaq gərək olduğuna gətirir. Bunu etmək üçün səhər saatlarında 7 -8, axşsam saatlarında isə 16-18 ən yaxşı vaxt sayılır. Məhz bu axşam saatlarında orqanizm yenidən aktiv fazada olaraq, fiziki gücü daha yaxşı qəbul edir. Əgər belə fitnessdən effekt görmək istəyirsinizsə o zaman həftədə 3 gün buna sərf edin. Əgər daha yaxşı nəticə istəyirsinizsə o zaman gündəlik olaraq yerişə vaxt ayırın.

Yerişi 2 növə bölmək olar: tez və sakit yeriş. Sakit yeriş daha çox yaşlı insanlara xas olaraq, orqanizmi sadəcə olaraq yaxşı formada saxlamağa köməkçi olur. Həmçinin bu halda məşqin vaxtını 90 dəqiqəyədək uzatmaq mümkündür. Tez yürüşdə isə əzələlər yüklənərək, sümük toxumasını gücləndirir. Bu iki növü istək və əhvalınızdan asılı olaraq dəyişə bilərsiniz. İstəyiniz olarsa vaxt aşırı qaçışa da keçid edə bilərsiniz.
Ardı →

Quru və kövrək saçlar üçün maskalar

Bu maskalarla saçlarınız qidalanaraq, nəmlənib, sağlam görkəm alacaqlar. Beləliklə evdə, asan hazırlana biləcək bir neçə qidalandırıcı maska resepti təqdim edirik:

Bal və zeytun yağı
4 x/q bal və 6 ç/q zeytun yağını qarışdırıb, saçlara sürtün. Üzərinə polietilen paket bağlayın. Bu maskanı 30 dəqiqə saxlamaq lazımdır.

Bal və süd
1/2 stəkan süd və 2 x/q balı qarışdırıb, saçlara sürtün. Bu maskanı 1 saat saxlamaq lazımdır.

Yumurta əsaslı qidalandırıcı maska
1 yumurta, 2 x/q gənəgərçək yağı, 1 ç/q sirkə və qliserin. Bu maskanı saçların bütün uzunluğuna çəkmək lazımdır.
Ardı →