Ayaqlarda göbələk

Bu problemlə bir çox insanlar üzləşir. Pəncələrdə, barmaqlar arasında, bədənin digər yerlərində dəri qızarır, iltihablaşır, soyulur, güclü qaşınır. Tibbdə buna mikoz deyilir.

Mikoz daha təz-tez hallarda ayaqları zədələyir. Lakin mikoz insanın bədəninin digər hissələrində də (ovuclarda, əl barmaqları arasında, sinədə, beldə, budlarda, cinsiyyət orqanları nahiyəsində) inkişaf edə bilər. Buna niyə məhz «göbələk» deyilir? Bu iltihabı həqiqətən də mikroskopik göbələk törədir.

Adətən bu xəstəliyə insanlar digər insanlardan hovuza, hamama, saunaya, idman zalına getdikdə tutulurlar. Bu səbəbdən xəstəliyin profilaktikası üçün belə yerlərdə ayaqyalın gəzməyin, özünüzlə şap-şap götürün. Bu infeksiyaya yoluxmaq çox asandır, lakin onu müalicə etmək üçün bəzən çox vaxt tələb olunur.

Digər insanın ayaqqabısını, paltarlarını geyindikdə, digər insanın dəsmalından istifadə etdikdə də insan göbələyə yoluxa bilər.

Dar, müxtəlif dərini əvəz edən ucuz materiallardan hazırlanan ayyaqqabı geyinən insanlar bu xəstəliyə daha tez-tez tutulur. Belə ayaqqabıda ayaqlar daha güclü tərləyir ki, bu da nəticədə göbələyin çoxalması üçün çox yaxşı şərait yaradır. Beləliklə, ayaqlarda göbələyin profilaktikasının əsas şərtlərdən biri — keyfiyyətli və rahat ayaqqabıların geyinilməsidir.

İmmun sistemi zəif olan və ya hər hansı xroniki xəstəliyi olan (məsələn, şəkərli diabet) insanlar mikozun inkişafına daha çox meyilli olurlar.
Ardı →

Pendirli monopəhriz

Çox sevdiyimiz,dadlı və xeyirli bir məhsulu yeməklə, gündə — 1 kq arıqlamaq mümkündür. Bu pəhriz əsasən, pendirin bütün növlərini sevən insanlar üçün çox uyğun sayılır.

Pendir pəhrizi, zülal pəhrizlərinin bir növüdür. Hər pendirin tərkib hissəsini 30% — i zülallar, 45%- i yağlar, bundan əlavə, kalsiy, kaliy, fosfor və maqninin mineral duzlarından ibarətdir. Pendirin tərkibində həmçinin, A, B2, B3, C və E vitaminləri vardır. Pendirin tərkibində olan zülal, orqanizmi triptofan, lizin, metionin kimi amin turşuları ilə təmin edir. Onlar isə orqanizm üçün qurucu material rolunu oynayırlar.

Bu məhsulun tərkibində olan südlü yağ, əsas enerji mənbəyi olaraq, maddələr mübadiləsində iştirak edir. Fosfor, maqniy, kalsiy kimi mineral duzlar isə, sümükləri bərkidir.
Ardı →

Tuş

Tuş "ölümsüz" kosmetik vasitə deyil. Onun da digər kosmetikalar kimi son istifadə müddəti var. Kirpiksiz qalmaq istəmirsinizsə, bir tuşu maksimum 4 ay istifadə etməlisiniz. İstifadə müddətini keçən tuşlar gözlərdə bakteriya və infeksiyalara yola aça bilər. Bu halda isə kirpiklər tökülməyə başlayır.

Tuşun çubuq hissəsini saxlaya bilərsiniz. Fırçasını yaxşı yuduqdan sonra qaş ya da kirpik darağı kimi istifadə edə bilərsiniz.

Gecə yatmazdan əvvəl tuşu mütləq təmizləməlisən. Bütün gecə gözdə qalsa, kirpikləri qurudub tökülməsinə səbəb olur.

Həcmli kirpikləri kim sevmir ki? Kirpikləri daha həcmli göstərmək istəyirsinizsə, kirşanı sınaqdan keçir. Uşaqlar üçün olan kirşanın üzərinə tuş çəkərək daha həcmli kirpiklərə sahib ola bilərsiniz.

Kirpiklərin də saç və dəri kimi nəmə ehtiyacı var. Gecə yatmazdan əvvəl kirpikləri nəmləndirmək lazımdır. Zeytun, ya da badam yağı kirpikləri qoruyan ən ideal vasitədir. Gözün içinə düşməməsinə diqqət edin.
Ardı →

İtburnu çayının faydaları

İtburnu meyvəsində olan vitamin və minerallar infeksiyalara qarşı daha yaxşı təsir göstərir. Bu meyvənin bioloji aktivliyi əsasən onun tərkibində olan C vitamini ilə əlaqədardır.

C vitamini orqanizmdə maddələr mübadiləsini aktivləşdirir, müxtəlif infeksiyalara və xarici mühitin digər zərərli təsirlərinə qarşı bədənin müqavimətini artırır. Xroniki yorğunluğa, soyuqdəyməyə, təzyiq problemlərinə, böyrək problemlərinə faydası olan itburnu həm də qanı təmizləyir.

Qanda olan xolesterinin miqdarını azaltdığına görə damar kirəcləşməsinin qarşısını alır və qan dövranını sürətləndirir. Müalicə və profilaktika məqsədilə sidik yolları xəstəliklərində, nefritlərdə istifadə olunur. Mübadiləni yaxşılaşdırdığına görə yara və xoraların sağalmasına da təsir göstərir. Bədəni yaşlanma, siqaret və spirtin təsirlərindən qoruyur.
Davamı →

Dırnaq boyasının ömrünü uzadan məsləhətlər

Qadınlar üçün dırnaq baxımı çox əhəmiyyətlidir. Baxımlı və gözəl əllər dırnaq gözəlliyi ilə tamamlanar. Bu səbəblə qadınlar dırnaq boyalarının dayanıqlı və uzun ömürlü olmasını istəyərlər.
Buyurun, sizə dırnaq boyanızı uzunömürlü edəcək bir neçə məsləhət...

Dırnaq boyanızın daha uzun ömürlü olmasını istəyirsinizsə dırnaqlarınıza çəkmədən əvvəl dırnağınıza dırnaq qoruyucu tətbiq edin.

Boya çəkmədən əvvəl əsla nəmləndirici istifadə etməyin.

Dırnaq boyanızın son istifadə etmə tarixinə mütləq diqqət yetirin, təzə olmasına diqqət göstərin.

Dırnaq boyanızı dırnağın ortasından başlayaraq çəkin.

Çəkmə əməliyyatını üç fırça zərbəsi ilə tamamlayın.

Əgər iki qat lak çəkəcəksinizsə bir neçə saniyə gözləyin.

Dırnaq boyanızı çəkdikdən sonra qurumasını gözləyin.

Dırnaq boyanız quruduqdan sonra lak qoruyucu məhsullar istifadə edə bilərsiniz.

Dırnaqlarınıza dəyəcək sərt zərbələrdən uzaq olun.

Davamlı kimyəvi maddələr istifadə edirsinizsə əlcək geyinməyə çalışın.
Davamı →

Badamın faydaları

  • Flora
Kaliforniya Universitetində aparılan araşdırmaların nəticələrinə görə badamın içində dərmanların tərkibində olan bəzi maddələrin olduğu təsbit edilib. Eyni zamanda bəlli olub ki, nizamlı badam istifadə edənlərin beyin hüceyrələri daha gec yaşlanır.

Aparılan başqa bir araşdırmanın nəticəsində badamın toxluq hissi yaradaraq yemək yemə istəyini azaltdığı da təsdiq edilib.

Badam imtina edilməz çərəz növündən biridir. Bəs badamın faydaları nələrdir?

Qanda olan şəkəri tənzimləyir. Bor baxımından zəngindir, sümükləri möhkəmləndirir.

Badam bir Omeqa 3 qaynağı olaraq ürək və damar xəstəliklərinin qarşısını alır. Qanın laxtalanmasına mane olur, təzyiqi və şəkəri tənzimləyir. Tərkibindəki kalsium xolesterolu aşağı salır və sümük əriməsinin qarşısını alır.

Badam eyni zamanda bədəni gücləndirir, dad duyğusunu artırır. O eyni zamanda hamiləlik dönəmində qadınlar üşün çox faydalıdır.

Bizə ilk baxışdan adi görünən bu çərəz sidik yollarında və cinsi orqanlardakı iltihabların aradan qaldırılmasında da əhəmiyyətli rola malikdir.
Ardı →

Taun xəstəliyi hansı kəşfin edilməsinə səbəb olub

Holland alimlər XIV əsrdə Avropanı qırıb-çatmış taun xəstəliyinə qarşı araşdırma apardıqılarında insanların genetikasını təkamül etdirdiyini kəşf ediblər. Yəni babalarımız öz qardaşlarından fərqli olaraq, bu xəstəliyə ona görə qalib gəliblər ki, genləri özünü təkmilləşdirib və xəstəliyə qarşı gəlib. Bu, təbii seçmədir.

Harvard Universitetinin araşdırmasına görə, bizlər təkcə “Homo Sapiens” yox, həm də “Neandertal” geni daşıyırıq. Bu gen bizə qadınlardan keçib və bizi soyuğa qarşı daha dözümlü edib. Afrikalılarda neandertal geni yoxdur.


Ardı →

Dəri gözəlliyi üçün süd

Gözəl və sağlam dəri üçün balanslı qidalanmaq vacibdir. Dəri üçün faydalı qidalardan biri süd və süd məhsullarıdır. Südün tərkibində olan zülal, antioksidant, sink, vitamin və minerallar dəri sağlamlığına yaxşı təsir göstərir, qara nöqtələr və dəri iltihabı kimi riskləri aşağı salır.

Məlumata görə, gün ərzində iki stəkan süd içmək gündəlik sink ehtiyacının təxminən 14, A vitamini ehtiyacının isə 16 %-i qarşılayır.

Xüsusilə gənclərdə olan qara nöqtələr kimi dəri problemləri azaldır. Tərkibində olan laktoferrin dərinin yağ tarazlığını qoruyur. Eyni zamanda süd zülalları hüceyrə yenilənməsinə və toxumalara yaxşı təsir göstərir.

Südün dəridəki başqa bir faydası kimyəvi tərkibli dəri şişlərinin meydana gəlməsinə mane olmasıdır. Südün tərkibində olan zülallar və antioksidantlar dəri sağlamlığını qoruyur.

Südlü məhsullarla qidalanmaq dəri sağlamlığı üçün əhəmiyyətlidir. Yetkin fərdlərin, uşaqların, hamilə qadınların və yeni uşağı olanların hər gün 2 stəkan süd içilməsi məsləhət görülür. Südün tərkibində olan zülallar və antioksidantlar dəri sağlamlığını qoruyur.
Davamı →

Kompüter arxasında “Skype”da gözəl görünməyin yolları

“Skype”da istədiyiniz kimi gözəl görünmədiyiniz üçün hər dəfə müxtəlif bəhanələrlə dostlarınızla video vasitəsilə danışmaqdan qaçırsınız? Sadəcə 5 yolla “Skype”da gözəl görsənə biləcəksiniz.

1. Kameranı gözünüzdən bir neçə santimetr yuxarıya yerləşdirin

“Skype”da danışarkən etdiyiniz ən böyük səhv kameranı göz səviyyəsindən aşağıya qoymağınızdır. Bu cür danışarkən danışdığınız şəxs sizə aşağıdan baxırmış kimi bir görüntü yaranır və bu zaman çox da cəzbedici görünmürsünüz. Kameranı göz xəttindən bir neçə sm yuxarıya yerləşdirin.


Ardı →

Uğurun qızıl şərtləri

1. Özünü həqiqi Əməyə kökləmə.
Amma bu əmək zövq yaşatmalıdır. Bütün günü divanda uzanın, arada bir “sevimli işlə” məşğul olub, mütəmadi divident alacağınızı unutsanız yaxşıdır. Bütün bunlar nağıldır. Bəli, bu daha sonra mümkün ola bilər, yalnız sizin öz işinizdə əsl peşəkar olduqdan sonra. 

2. Həmişə öyrənin və təkmilləşin.
Siz seçdiyiniz sahədə bütün fəaliyyət mərhələlərini keçməli olacaqsınız. Həmin sahədə artıq uğur qazanmışlardan öyrənin. Daima özünüzü yeni biliklər və yeni informasiya ilə təmin etməlisiniz. Bu inanılmaz dərəcədə əyləncəli və maraqlıdır.
Ardı →