Havada karbon qazı olmasa nə baş verərdi?

Havada karbon qazının (CO2) olmaması, bəlkə də ilk baxışda bir çoxumuz üçün müsbət bir hal kimi görünə bilər. Karbon qazı istixana effektinə səbəb olur və bu da qlobal istiləşmənin əsas səbəblərindən biridir, elə deyilmi? Lakin məsələni bir az dərindən araşdıranda CO2-nin Yer üzərindəki həyat üçün nə qədər vacib olduğunu görürük. Bu yazıda havada karbon qazı olmadığı təqdirdə nələrin baş verəcəyini müxtəlif aspektlərdən ətraflı şəkildə müzakirə edəcəyik.


Davamı →

Ön Asiya

Ön Asiya Avstroasiya materikinin cənub-qərb hissəsində 6,2 milyon kV. km-dən çox olan geniş bir ərazini əhatə edir. Bu bütün asiyanın 15%-i deməkdir. Ön Asiya əhalisinin ümumi sayı 200 milyona yaxındır. Bu bölgənin demoqrafik məlumatlarını adətən təxmini verirlər. Bu ondan irəli gəlir ki, bir çox ölkələrdə əhalinin siyahıyı alınması ya aparılmamış, ya da qismən aparılmışdır. Əsasən Əfqanistan, İran,  Yəməndə. Ön asiya ölkələrinin çox böyük iqtisadi və srateji əhəmiyyətini şhərtləndirən ən böyük amillərdən bir burada çox zəngin neft yataqlarının olmasıdır. Coğrafi cəhətdən Ön Asiya kiçik Asiyanı, mesopatamiyanı, Levantı, Ərəbistan yarımadasını və iran yaylasını özündə birləşdirir.


Davamı →

Samsung Galaxy S24 ilə mobil süni zəkanın yeni dövrünə daxil olun

Samsung Electronics Galaxy S24 Ultra, Galaxy S24+ və Galaxy S24-ü təqdim edərək, AI (süni zəka) əsaslı mobil təcrübənin əsasını qoydu.

Mobil cihazların istifadəçilərə verdiyi imkanları kökündən dəyişməklə Galaxy S seriyası yeni dövrə yol açır. Süni zəka mətnin və zənglərin ağıllı tərcüməsi ilə maneəsiz ünsiyyətdən tutmuş Galaxy ProVisual Engine ilə maksimum yaradıcılıq azadlığına və yeni axtarış standartlarına qədər Galaxy istifadəçilərinin demək olar ki, dünyaya baxışlarını dəyişərək, Galaxy S24 seriyasını hər tərəfdən gücləndirir.


Davamı →

Mexaniki saat necə işləyir?

Mexaniki saatlar insan tarixinin ən mühüm icadlarından biridir. Zamanın ölçülməsi qədim zamanlardan bəri insanlar üçün həmişə vacib olmuşdur. Bu yazıda mexaniki saatların necə işlədiyini, onların tarixi, texnologiyası və günümüzdəki rolunu ətraflı şəkildə incələyəcəyik. Mexaniki saatların dəqiq və gözəl dizaynı həm texniki, həm də sənətkarlıq baxımından önəmlidir. 


Davamı →

Qar necə yaranır?

Qarın gözəlliyi və təbiətdəki rolu həmişə insanların marağını çəkib. Bu bloq yazısında hər kəsin sevdiyi qarın necə yarandığını və onun təbiət üçün əhəmiyyətini  araşdıracağıq. Qarın yaranma prosesi, atmosfer və iqlim şərtləri, ekosistemlər və insan həyatı üzərindəki təsirləri- bu mövzulara dair bütün mövzular haqqında məlumat verəcəyik.


Davamı →

Ağciyər necə işləyir?

Siz adətən bunu dərk etmirsiniz, ancaq bədəninizin tənəffüs sistemi sayəsində hər gün dəqiqədə on iki-iyirmi dəfə nəfəs alırsınız. Ağciyərləriniz genişlənir və büzülür, bədəninizi həyati vacib oksigenlə təmin edir və ondan karbon dioksid adlanan tullantı materialı çıxarır. 


Davamı →

Şahmat oyununu kim kəşf etdi?

1886-cı ildən bu yana bir çox turnirlərin mövzusu olan və dünyanın hər yerindən rəqiblərin qatıldığı şahmat yarışları düşüncə, hərəkət və planlaşdırma ilə irəliləyən şahmatı daha da populyarlaşdırıb. Gəlin şahmatın nə vaxt və necə icad edildiyinə, bəziləri ağ, qalanları isə qara olan 64 kvadratlıq taxtada oyun üçün xüsusi fiqurlarla necə oynanıldığına nəzər salaq.


Davamı →

Rəng korluğu nədir? (Daltonizm)

Rəng korluğu rənglərin və ya rənglər arasındakı fərqlərin qəbul edilə bilməyəcəyi görmə pozğunluğudur. Qırmızı və yaşıl kimi rənglərin tez-tez qarışması şəklində ortaya çıxan rəng korluğu nadir hallarda bütün rənglərin boz və onun çalarları kimi qəbul edilməsi kimi görülə bilər.


Davamı →