Baykal ilbizinin möcüzəsi

Baykal gölü 6000 km-dən artıq məsafədə uzanan çökəkliyi tutur. Gölün eni 25 km-dən 80 km-ə qədərdir. Dünyanın ən dərin gölü hesab olunan Baykalın dərinliyi 1620 metrdir. Bu göl Avrasiyanın ən böyük şirin su anbarıdır. Geniş yayılmış fərziyyələrə əsasən qədim türk dilindən tərcümədə «Bai-kul» yəni, Bəy göl anlamını verir. Bəs dünyanın ən böyük şirin su ehtiyatı hesab edilən Baykalın saflığının sirri nədədir?

Mirvarinin nece yarandigi coxumuza melumdur .Mirvari ilbizinin canagina kicik toz denesi dolur ve denize yagis yagdiqda bu kicik mocuzevi ilbizcik qidalanmaq ucun suyu oz icinden kecirdir ve sudaki mikroorqanizmleri hezm edir ama suya codluq veren ionlar bu deneciyin uzerinde tedricen yigilir ve gozel mirvari emele gelir. Ancaq mirvari ilbizlerinden de ehemiyyetli ilbizler var ki bunlar sulari filtirzasiya edir ve mirvari qeder temiz suyu bize verir. 1642 m lik dunyanin en boyuk sirin su anbarini Baycalospongia loborospongia temizleyir.

Davamı →

Qalaktikamızda Yerə oxşar planet

ABŞ alimləri qalaktikamızda Yerə oxşar planet aşkarlayıbAmerikalı alimlər ilk dəfə qalaktikamızda Yer ölçüsündə planet aşkarlayıb. Onlar bəyan edib ki,  həmin göy cismində potensial bioloji həyat ola bilər.

 Alimlər bu planetə 2009-cu ilin martında orbitə buraxılmış “Kepler” adlı teleskopun, “Planetlərin ovçusu”nun yardımı ilə “baxıblar”.

 Yeni planetə şərti olaraq, kosmik qurğunun adı verilib – “Kepler-186f”.

 “Onun aşkarlanması Yerdəki kimi həyatın olduğunu axtarmaq üçün önəmli addımdır”-deyə, “NASA”-nın astrofizika idarəsinin rəisi Pol Gerts bildirib.

 O, deyib ki, yeni ekzoplanet yaşama zonasında, daha doğrusu üzü mülayimə temperatura doğrudur. Bu vəziyyətdə su maye halında olur. Həmin zonada əvvəllər aşkarlanan başqa planetlər Yerdən azı 40 faiz böyükdür.

 “Kepler-186f” 500 işıq ili məsafəsində yerləşir. O, 130 günə bir dövrə edir. Kütləsi hələ müəyyənləşməyib.


Ardı →

Gözəllik ondur,doqquzu ...

Sevgilinizə həmişə gözəl görünmək arzusundasızsa, onda bu yazıları diqqətlə oxuyub əınəl etməlisiz.
Bədən quruluşundan, zövqündən asılı olaraq gözəl görünmək istəyənlər bəzi sirlərə bələddirsə, buna asanlıqla nail olurlar. Allahın bəxş etdiyi bədən biçimini dəyişməyə çalışmaq. sadəcə ağılsızlıqdır. Nəfsi gözləməklə artıq piylənmənin qarşısını almaq mümkündür. Dəbdir deyə, arıqlamağa çalışmaq olmaz. Bədəninizə müvafiq geyimlərdən düzgün istifadə etsəniz elə arzuladığınız gözəlliyə sahib olacaqsınız. Əvvəl güzgüyə baxın, sonra da paltar dolabına. Müxtəlif geyim üslubları var. Məsələn, klassika…


Ardı →

Kimə nə hədiyyə vermək olar?

Ruhən xəyalpərəst Balıqlara klassik, lakin həssas hədiyyə məsləhətdir. Məsələn: fəlsəfi kitab, maraqlı psixoloji film, sevdiyi musiqi diski və s… Qoçlara onların təkarolunmazlığını göstərən sürpriz hədiyyə tam yerinə düşər. Onlar üçün əsas qiymət deyil, mənəviyyatdır. Məsələn: qışda qarpız, pəncərə altında orkestr və s...

Buğalar əksinə qiymətli və praktik hədiyyələri sevirlər. Aksesuarlar, bahalı qələm dəsti və s..
Əkizlər maraqlı, nadir tapılan əşyalara üstünlük verirlər. Antik əşya, kitab. İntellektual oyunlar və s..
Xərçənglər üçün mənəvi rahatlıq bəxş edən əşyalar daha önəmlidir. Çay dəsti, otaq gülləri, şamlar. Əsas odur ki, hədiyyə gözəl və ürəkdən olsun.


Ardı →

Üz dərisi

İnsanın zahiri görkəmində üz dərisinin təmiz, elastik, hamar və təravətli olması böyük rol oynayır. Təəssüf ki, heç də hamı ona düzgün qulluq etməyi bacarmır. Bəziləri təzə çıxmış hər hansı bir kremi alır, üzün dərisinə uyğun gəlib-gəlmədiyini yoxlamadan istifadə edir. Üzə qulluq edərkən ən əvvəl, dərinizi necə olduğunu təyin edin. Adətən, üz dərisini təbii piy ifrazından asılı olaraq normal, yağlı, quru və qarışıq dərilərə ayırırlar.


Ardı →

Tanışlıq gününün falı

Həftənin hansı günündə tanış olmağınız sonrakı münasibətlərin səviyyəsini və keyfiyyətini müəyyən edir. Buyurun baxın, görün ki, ahəngdarlığınız, uyarlığınız necədir?..

Bazar ertəsi -Ay günü

Əgər ilk tanışlıq bazar ertəsi baş tutubsa, ruhən yaxınlığın yaranacağına tam əmin ola bilərsiz. Həyati dəyərlər, maraqlar üst-üstə düşəcək, mənəvi uyarlıq təmin ediləcək.
Bu adamlar imkanı daxilində bir-birinə dayaq duracaqlar. Məişət işlərində əl-ələ verib çalışacaqlar. Məqsədə çatmaq üçün hər iki tərəf ən xırda detalları da müzakirə edib öz öhdələrinə düşən yükü məmnuniyyətlə çəkəcəklər.


Ardı →

İran kinosu

  • Kino
İran kinosuCənub qonşumuz bəlkə də bir çox şeylərə görə bizə həsəd apara bilər. Amma bunların içərisində dəqiq kino yoxdur. Qılınc və çadra altında yaradılsa da, bütün dünyaya meydan oxuyan kinoları ilə İran rejissorları qarşısında baş əyməkdən başqa çarəmiz yoxdur.

Tarkovski bizim qonşumuz olsa da, onlar daha çox bəhrələndilər, özününkiləşdirdilər. Sonra bir az Odzulaşıb, bir az da Qodarlaşdılar, arada lap Felliniləşdilər də.

Amma eybəcər şəkildə onları imitasiya etmədilər, əksinə, özlərinə qatıb yeni bir şey ortaya qoydular. Elə bir şey ki, az bir zamanda Kann, Berlin və Venesiyada onun öz yeri oldu. Bəli, bu İran kinosu idi, bu Kiarostami, bu Pənahi, bu Maxmalbaf, bu Qobadi, bu Məcidi, bu Fərhadi və onlarla başqaları idi.
Ardı →

Müqayisə: insan bədəni robot olsaydı?

Həyatımız boyu bədənimizlə görür, eşidir, nəfəs alır, yeriyir və qaçırıq. Bədənimiz sümükləri, əzələləri, damarları, daxili orqanları ilə birlikdə mükəmməl nizama malikdir. Bu nizamın təfərrüatını təhlil etdikdə isə daha heyranedici həqiqətlə qarşılaşırıq: insan bədəni yer üzündəki ən kompleks sistemlərdən təşkil olunmuş canlı “robot”dır. Bu robotun içində ən üstün texnologiyalardan da üstün texnologiyaya malik cihazlar, Allahın izni ilə hərəkət edən, öz sahəsində ixtisaslaşmış fərdlər, tam təchizatlı əsgərlər və başqa sistemlər mövcuddur. Bədənin içindəki sistemlərin bu nizamını və bütün üstün sistemləri yaradan göylərin, yerin və bunların arasındakıların hakimi olan uca Allahdır.

Beyin/komüter
Sinir hüceyrələrinin hər biri məlumat ötürülməsi üçün xüsusi vahidlərdən təşkil olunub. Beyin təkmil kompyuterdəki mikroprosessorun məlumat ötürməsini təmin edən 4.5 milyon tranzistorun işini təkbaşına görə bilir. Bu rəqəm beyində elektrik mübadiləsi aparan 10 milyard sinir hüceyrəsi ilə müqayisə edildikdə çox kiçikdir. Üstəlik, beyin dad və qoxu impulslarını qavraya bilir, lakin bunu edən qurğu hələ mövcud deyil.


Ardı →

Kərpiclər

— Salam! Siz mənə bir az pul verə bilərsiniz?

— Nəyə görə mən sizə pul verməliyəm? -deyə qadın soruşdu.

— Çünki mənim bir əlim yoxdu.

— Yaxşı. Siz həyətdən mənim evimə kərpic daşısanız, mən sizə pul verəcəyəm.

— Mən bunu necə edərəm? Axı mənim bir əlim yoxdu!

Qadın kişiyə bunu necə edəcəyini nümayiş etdirmək üçün bir əlini belinə qoyur və digər əli ilə kərpici götürür və evə gətirir.

Kişi bütün gün boyu evə kərpic daşıyır və günün sonunda qadın onun pulunu ödəyir.
Ardı →