Süd vəzilərin kistaları

Süd vəzi kistaları nədir?
Süd vəzilərin maye tərkibli boşluq şəklində olan xoşxassəli törəməsidir.Əksər kistalar süd vəzilərin axarlarının içində maye toplanması və axarın tıxanması nəticəsində əmələ gəlir(lokal genişlənmiş və dəyişikliyə məruz qalmış axar hissəsi).Hər yaşda rast gəlinir.Ölçüləri müxtəlif olur.
Süd vəzi kistalarının əmələ gəlmə səbəbi:
stress, emosianal sarsıntılar;
zehni və fiziki yüklənmə;
artıq çəki;
hormonal pozğunluqlar;
menstrual siklin pozulması;
hormonal preparatların qəbulu;
zədə;
ultrabənövşəyi şüaların təsiri.
Davamı →

Dietik badımcan pizzası

Tərkibi:
  •  1 orta ölçülü badımcan
  •  ½  çay qaşığı duz
  • 10 yarpaq təzə reyhan
  • 1 xörək qaşığı zeytun yağı ½ stəkan rəndələnmiş pendir
  •  2 diş sarımsaq
  • 1 ədəd yetişmiş pomidor
  •  ½ çay qaşığı Provans ot qarışığı (mərzə, bibəriyə(rozmarin), reyhan, kəklikotu, adaçayı, nanə-cövhər, oreqanonun quru qarışığı)

Davamı →

Dünyanın kənd təsərrüfatı

Kənd təsərrüfatı maddi istehsalın ən qədim və geniş yayılmış sahəsidir. Dünyanın bütün ölkələrində kənd təsərrüfatı az və ya çox dərəcədə inkişaf etmişdir. Kənd təsərrüfatının 2 əsas tipi — əmtəəlik və istehlak tipləri ayrılır. Əmtəəlik kənd təsərrüfatına intensiv, yəni yüksək məhsuldarlığa malik əkinçilik, yem bazasına əsaslanan intensiv heyvandarlıq aiddir. İstehlak tipli təsərrüfata isə aşağı məhsuldarlığa malik ekstensiv əkinçilik və otlaq heyvandarlığı daxildir. İnkişaf etmiş ölkələr üçün kənd təsərrüfatının yüksək əmtəəlik tipi səciyyəvidir.
Davamı →

Qışda dəriyə qulluq

Qışda dərimiz ciddi stresə məruz qalır: evin quruluğu, küçədəki şaxta, külək, rütubətin olmaması, az günəş və s. Dəri daha tez quruyur, narahatlıq hiss olunur. Buna görə gündə bir neçə dəfə intensiv nəmləndirici kremdən istifadə etmək lazım olur, xüsusən də üz və dodaqlara.
Qışda dərimiz xüsusi qulluq tələb edir. Tam qulluq 5 elementdən ibarətdir:
1) təmizlənmə;
2) tonizasiya;
3) nəmləndirmə;
4) qidalanma;
5) qorunma.         

Davamı →

Dünyada emaledici sənayenin coğrafiyası

ETİ dövründə emaledici sənayenin sahəvi və ərazi quruluşunda əsaslı dəyişikliklər baş vermişdir. Xüsusilə maşınqayırma, elektroenergetika və kimya sənayesi sahələri daha sürətlə inkişaf etməyə başlamışdır. Bu sahələrin artım sürəti digər sahələrdən yüksək olduğu üçün onları “avanqard üçlük” adlandırırlar. Elmi-texnki tərəqqinin sürəti bu sahələrin inkişafı ilə sıx bağlıdır.
ETİ müxtəlif sənaye sahələrinin coğrafiyasına da təsir göstərmişdir. Elektroenergetika sənayesində istehsalın yarıdan çoxu inkişaf etmiş ölkələrin payına düşür.
Davamı →

Dünyanın siyasi münaqişə regionları

Siyasi münaqişə müxtəlif siyasi qüvvələr arasında hakimiyyət, təsir dairəsi və resurslar uğrunda mübarizədir. Müasir dünyada baş vermiş iki dünya müharibəsi miqyasında münaqişələr olmasa da, onların sayı çoxdur. Hazırda dünyanın, demək olar ki, hər yerində kiçik müharibə ocaqları mövcuddur. Bu münaqişələr etnik, siyasi, ərazi və s. səbəblərdən yaranır.
Müxtəlif dövlətlərin ərazisində separatçı qüvvələrin təsiri ilə tanınmamış qurumların yaranması və uzun illər ərzində fəaliyyət göstərməsi dünya xəritəsində “qaynar nöqtələr”in yaranmasına səbəb olmuşdur.
Davamı →

Dırnaq göbələkləri

Dırnaq göbələkləri başqalarından gizlətmək çətin olan və estetik narahatlıq gətirən ümumi bir xəstəlikdir. Onikomikoz dermatomisetlər, maya və ya kif göbələklərinin səbəb olduğu mantar etiologiyasının dırnaqlarının yoluxucu bir xəstəliyidir.
Dırnaq göbələklərin simptomları:
Dırnaq plitəsinin forma və rəngindəki patoloji dəyişikliklər; sarımtıl və ağartıcı ləkələrin meydana gəlməsi; periungual rulonun iltihablı lezyonu; dırnağın qalınlaşması və aşınması; dırnaq boşqabının ayrılması ilə tirnoq boşqabının ölümü.
Davamı →

Qlobal ekoloji problemlər

Elmi-texniki tərəqqi bəşəriyyət qarşısında həlli çətin olan problemlər yaratmışdır. Onların içərisində əsas yeri insan və ətraf mühit arasında münasibətlər tutur. XX əsrdə əhalinin 4 dəfə, istehsalın həcminin isə 18 dəfə artması Yerin təbiətində ciddi problemlər yaratmışdır. Ətraf mühitə antropogen təsir dünyanın bütün ölkələrini əhatə etdiyi üçün bu, qlobal ekoloji problem adlandırılmağa başlanmışdır.
Qlobal ekoloji problemlərin, yəni ətraf mühitin çirklənməsinin səbəbi istehsal və istehlak zamanı yaranan tullantıların təbiətə qaytarılmasıdır. Hazırda bu tullantıların miqdarı ildə 300 mlrd. tonu keçmişdir.
Davamı →