İnsan yaddaşının həcmi

Yaddaşımızın həcmi müasir kompüterlərin yaddaş həcmindən daha böyükdür. Təəccüblüdür, amma doğrudur.

Abraham Maslou demişdir ki, – “İnsan irqinin tarixi özlərini düzgün qiymətləndirə bilməyən kişi və qadınların tarixidir”. Maraqlıdır ki, insanlar reallıqda daha böyük nailiyyətlər əldə edə bilərkən, daha kiçik nailiyyətlərdə dayanırlar.

Əsas problem odur ki, insan müvəffəqiyyət əldə etmək və xoşbəxtlik üçün demək olar ki, qeyri-məhdud imkanlara malikdir, lakin bu bacarıqlardan istifadə üzrə təlimatı yoxdur. Nəticədə insan özü-özünə təlimat fikirləşir. Çoxu isə bunu fikirləşmək gücünə malik deyil. Onlar bütün həyatları boyu çalışır, nə isə əldə etmək istəyir, lakin bacarmırlar.

Davamı →

Nə üçün insanlar motivasiyasını itirirlər?

Hər bir rəhbər ən azı bir dəfə motivasiyasını itirmiş insan və ya insan qrupu ilə işləməli olub. Kədərlidir, elə deyilmi?

Biz bir məsələ ilə məşğul olarkən, bu işə qoşulmaq və nəticələr əldə etmək istəməyənlərlə dil tapmaq çətin olur. Bəzən biz onların mənfi münasibətini mənfi cəhət kimi qəbul edirik və hesab edirik ki, belə insanlara sadəcə özləri üzərində işləmək lazımdır.

Problemin əsas mahiyyətini anlamaq üçün, başa düşmək lazımdır ki, insana ilham mənbəyini hiss etmək və elədiyi hər şeydə məna tapmaq istəyi xasdır. Bizim təbiətimiz belədir. Məlumdur ki, insanın beynində yeni bacarıqlar əldə etmək və mürəkkəb, lakin mənalı tapşırıqları yerinə yetirmək üçün təbii impulslar yaradan mükafatlandırma sistemi mövcuddur. Bu ehtiyacları qarşıladıqda bizdə dopamin maddəsi – motivasiya və zövq üçün məsul olan neyromediator yaranır, bundan sonra bu fəaliyyət ilə məşğul olmaq istəyimiz daha da artır. Mükafatlandırma sistemimiz aktivləşdikdə, biz özümüzü daha motivasiyalı, məqsədyönlü və ilham almış hiss edirik. Həyatın dadını hiss edirik.
Davamı →

Uolt Disneydən 6 biznes dərsi

Uolt Disney 1923-cü ildə Walt Disney Company şirkətinin əsasını qoyub. Hazırda bu şirkətin qiyməti 178 milyard dollardır. Entrepreneur jurnalı Amerikanın dahi multiplikatorunun həyatından altı vacib dərsi təqdim edib.

1. Heç vaxt təslim olmamaq
Uolt Disney bir gündə varlı və məşhur olmayıb. O, ilk biznesini 19 yaşında dostu ilə bərabər açmışdı. Bu, çox kiçik incəsənət studiyası qısa müddətdə iflas edir. Bir ildən sonra Disney yeni animasiya studiyasını açır və gəlir əldə edə bilmədiyindən, yenə də uğursuzluğa məruz qalır. Lakin Uolt Disney təslim olmurdu.

O deyirdi, – “Həyatımda baş verən bütün uğursuzluqlar, bütün problem və maneələr mənə daha da gücləndirirdi. Baş verdiyi zaman bunu anlamırsınız, lakin sizə dəyən zərbə həyatınızın ən yaxşı hadisəsinə çevrilə bilər”.
Davamı →

Krevet şorbası

İnqridientlər:
200-300 qr toyuq əti
200 qr krevet
1-1,5 stəkan bişmiş düyü
2 diş sarımsaq
20 qram zəncəfil
1 ədəd qırmızı acı bibər
1 ədəd limon
1 litr toyuq bulyonu
2-3 çay qaşığı bitki yağı
Yarım dəstə cəfəri.
Davamı →

Avokado salatı

Tərkibi:
avokado — 2 ədəd
döş əti — 300 qram
pomidor — 250 qram
bolqar bibəri (sarı rəng) — 200 qram
limon şirəsi — 3 xörək qaşığı
göyərti — zövqə görə
duz, istiot
mayonez.

Hazırlanması:
Toyuğun döş əti bişirilir, soyuduqdan sonra xırda hissələrə ayrılır. Pomidorlar kubik şəklində, bibərlər isə xırda kvadratlar şəklində doğranır. Avokadolar kubik şəklində doğranır və xırda doğranmış göyərtilərlə birlikdə digər məhsullara qatılır. Duz, istiot və mayonez qatıldıqdan sonra salatı süfrəyə vermək olar.
Davamı →

Göbələkli plov

İnqridientlər:
1 stəkan düyü
250 qram göbələk
1 ədəd soğan
2 xörək qaşığı kərə yağı
1 dəstə şüyüd
2 çay qaşığı şəkər tozu
2 stəkan qaynar su.

Hazırlanması:
1stəkan düyü yuyulur və ilıq,duzlu suda saxlanılır. Soğan kərə yağında yüngül qovrulur,üzərinə suyu süzülmüş düyü,duz və şəkər tozu əlavə edilib 2-3 dəqiqə yağda qovrulur.Sonra 2 stəkan qaynar su əlavə edilib qarışdırılır.Qazanın qapağı örtülüb zəif xodda suyu çəkilənə qədər bişirilir.
Davamı →

Alma çipsləri

Tərkibi:
3 qırmızı alma
Limon suyu
Bir az darçın.

Hazırlanma qaydası:
Alamaları yuyub qabıqlarını soymadan cips kimi incə-incə kəsin. Kəsdiyiniz almaları limon suyu ilə ovalayın. Sobaya vermədən öncə üzərinə darçın səpəcəyiniz bir miqdar darçınla toxluq hissi yaranmasını sürətləndirə bilərsiniz.

Qaba yağlı kağızı qoyun və alma dilimlərini düzün. Öncədən isidilən 120 dərəcə sobada təxminən yarım saat bişirin. Sobadan çıxarandan sonra soyumasını gözləyin.
Davamı →

Moxito

Tərkibi (1 nəfərlik):
  • 3 ç.q. qəhvəyi şəkər
  • laym
  • nanə
  • 50 ml rom
  • 150-200 ml qazlı su
  • buz.

Hazırlanması:
Qəhvəyi şəkərin əvəzinə ağ şəkər tozu, laym əvəzinə limon istifadə edə bilərsiniz (amma o zaman dadı tamamilə fərqlənəcək). Rom əlavə etməmək də olar, o zaman alkoqolsuz moxito alınacaq. 
Davamı →

Qarpızlı moxito

Ərzaqlar:
Şirəli qarpız dilimləri – 700 qr.
Təzə alma şirəsi – 1 st.
Laym – 2 ədəd
Nanə — 3-4 saplaq
Şəkər tozu – 2 ç.q.

Hazırlanması:
Qarpız dilimlərinin tumu çıxarılır. 3-4 saplaq nanə yarpaqları doğranılır. Bir ədəd laymın şirəsi sıxılır. Qarpız alma şirəsi ilə birgə blenderdə çalınır və laym şirəsi ilə nanə bura qatılır.

Kokteyl qədəhlərinin kənarları su ilə isladılır və üzü aşağı şəkər tozunun üzərinə basılır ki, şəkər kənarına yapışsın. Qarpızlı qarışıq ehtiyatla qədəhə boşaldılır. Kənarına nanə yarpağı və bir-iki dilim laym qoyulur.
Davamı →

Kobler

Kobler desert əvəzinə içilən kokteyl içkisidir. O müxtəlif cür meyvələrin, siropların, alkohol içkilərinin qarışımından hazırlanır. O soyuq halda və içərisində buzla içilir.

Koblerin digər kokteyllərdən fərqi onun hazırlanma texnologiyasından asılıdır. Kobler içilən stəkanın 2/3 hissəsi buzla dolu olur. Stəkanın içərisində isə kiçik hissələrə bölünmüş müxtəlif meyvələr olur. Koblerə təzə alma, banan, armud, portağal, gavalı və s. əlavə edilir.

Kobler hazırlayarkən təzə meyvələr olmadıqda konservləşdirilmiş meyvələrdən də istifadə etmək olur. Alkoholu xoşlayanlar koblerə az miqdarda likör də əlavə edə bilərlər. Bu zaman koblerə "şərab sousunda meyvə" deyilir. Kobler əla sərinləşdirici içkidir. Yay günlərində onu içmək insana sərinlik bəxş edir.
Davamı →