Рейтинг
+26.86

Kulinariya

27 üzv, 997 topik

Qazan kotleti

Qazan kotleti üçün ərzaqlar:
  • 500 q çəkilmiş ət
  • 3 ədəd baş soğan
  • 4-5 ədəd kartof
  • 2 ədəd şirin bibər
  • 3 ədəd pomidor
  • 3 x.q əridilmiş kərə yağı
  • 1/2 st su
  • 1 balaca dəstə (keşniş, şüyüd, reyhan)
  • Duz
  • Istiot

Davamı →

Yemiş şorbası

İnqrediyentlər:
Yemiş – 1 ədəd
Şəkərsiz yoğurt – 5 x.q.
Təzə limon şirəsi – 3 x.q.
Ətirli sirkə – 1 x.q.
Bal – 25 ml.
Təzə rozmarin – 1 ç.q.
Darçın – 1/3 ç.q.
Qara istiot – 1/3 ç.q.
Dəniz duzu – bir çimdik

Hazırlanması:
Yemişin meyvə ətini blenderdə əzin və üzərinə yağsız yunan yoğurtu, limon şirəsi, sirkə, xırdalanmış rozmarin, darçın, istiot və duz əlavə edin.

Bütün inqrediyentləri təkrar blenderdə qarışdırın. Süfrəyə verməzdən əvvəl desert şorbanı soyuducuda soyudun.
Davamı →

Badımcan mürəbbəsi

Tərkibi:
təmizlənmiş badımcan — 1 kq
şəkər — 1,5 kq
limon duzu — 1,5 q
vanilin — 0,5 q

Hazırlanma qaydası:
Mürəbbə bişirmək üçün 3-4 günlük xırda badımcanlar götürülür. Saplağı kəsilir, qabığı soyulur və 5-6 saat soda məhlulunda saxlanılır.

Sonra badımcanlar yuyulur, bir neçə yerdən deşdəklənir, üzərinə qaynar şərbət tökülüb 8-10 saat saxlanılır.
İkinci gün şərbət süzülür, qaynadılır və badımcanların üstünə tökülür.

Üçüncü gün əməliyyat təkrar edilir və 6-8 dəqiqə badımcanlar şərbətdə bişirilir.
Dördüncü gün isə mürəbbə hazır olana kimi bişirilir, limon duzu və vanilin əlavə olunur.
Davamı →

Yaşıl alma kokteyli

Tərkibi:Yaşıl alma kokteyli

1 ədəd yaşıl alma
1,5 su stəkanı soyuq süd
3 top vanilli dondurma
2 xörək qaşığı toz şəkər

Hazırlanması:

Yaşıl almanı yuyub soyun, çəyirdəyini təmizləyib dilimləyin.

Blendrin içinə südü, şəkəri, dondurmanı və almaları qoyub tam həll olana qədər qarışdırın.

Zövqə görə içinə 3-4 parça buz da əlavə edə bilərsiniz.

Soyuq halda süfrəyə verin. Nuş olsun!


Davamı →

"Bəyaz royal" salatı

«Bəyaz royal» salatının hazırlanma qaydası
 
Tərkibi: 
500 q toyuq əti
300 q göbələk
2 təzə xiyar
3-4 yumurta
100 q pendir

Toyuq ətini suda bişirib doğrayın. Göbələyi qovurun. Xiyarı, bişmiş yumurtaları, pendiri sürtgəcdən keçirin.
Lay-lay düzün: toyuq ət + yumurta + mayonez + göbələk + mayonez + xiyar + mayonez + toyuq əti + yumurta + mayonez + pendir.

Üzərini holland pendiri və zeytunla royal formasında bəzəyin.

Nuş olsun!

Davamı →

Göbələk Rulo necə hazırlanır?

Tərkibi: 100 qr un, 250 qr süd, 6 ədəd yumurta, 100 qr kərə yağı, 100 qr rəndələnmiş qruyer pendiri, qara bibər, duz.

İç vasitələr: 80 qr un, 1/2 litr süd, 1 paket göbələk, 100 qr kərə yağı, 80 qr marqarin, 1/2 dəstə cəfəri, 150 qr rəndələnmiş qruyer pendiri.

Hazırlanması:

İlk əvvəl kərə yağı, süd və undan istifadə edərək xəmir hazırlayın. Tünd pudinq qatılığına gəldiyində sobadan alın. İçinə yumurta sarısı, duz, qara bibər və qruyer pendiri əlavə edin. Xəmir soyuduğu zaman daha əvvəl çırparaq qar halına gətirdiyiniz yumurta ağlarını əlavə edib, əvvəlcədən yağlayıb, unladığınız bir nimçəyə yayın. İsti bir sobada üzəri quruyub, altı sarımtıl bir rəng alana qədər bişirin. Bu yolla hazırlanmış ruloyu unladığınız bir mətbəx bezinə alt-üst edib yuvarlayın, xəmirin asanca yuvarlanması üçün sərt olmasına diqqət yetirin. İstiliyini qorumaq üçün ruloyu içində qaynar su olan bir qazanın buğunda gözlədin.


Ardı →

Toyuq ləvəngisi

Tərkibi:

1-2 toyuq
500-700 q qoz
2 qırmızı baş soğan
 lavaşana (alça turşusu)

Hazırlanması:
Toyuğu təmizləyin.
Lavaşananı xırda-xırda doğrayın, bir kasaya yığıb üstünə qaynanmış su tökün. 
Əvvəlcə qozu ət maşınından keçirin.
Sonra isə soğanı ət maşınından keçirin, ya xırda gözlü ələyə yığın, ya da cunanın arasına qoyub suyunu sıxın. Suyu sıxılmış soğanı kərə yağında qovurun.
Sonra qozla və islatdığınız lavaşana ilə (bir qaşıq toyuğun üzərinə çəkmək üçün saxlayın) qarışdırın. Heç duz-istiot da gərək deyil.

Bu qiyməni toyuğun içinə doldurun. Budların yuxarı hissəsindən bıçaqla çərtin və toyuğun ayaqlarını çarpaz şəkildə onlardan keçirin. Üzərinə saxladığınız alça turşusundan çəkin.
190 dərəcə qızdırılmış sobada təxminən saat yarım bişirin. 
Davamı →

Balıq buğlaması


Tərkibi:balıq buglaması
— 1 ədəd ağ balıq;
— yarım stəkan pomidor şirəsi;
— 1 stəkan su;
— 2 ədəd dəfnə yarpağı;
— 2 diş sarımsaq;
— 1 ədəd soğan;
— 3 çay qaşığı duru yağ;
— 1 xörək qaşığı un;
— 1 çay qaşığı qara istiot;
— 1 çay qaşığı qırmızı istiot;
— 1 dilim limon;
— 1 qaşıq soya sousu;
— zövqə görə duz.
 


Ardı →

Nar salatı

Tərkibi:nar salatı
3 ədəd yerkökü
3 ədəd kartof
2 ədəd kiçik və ya 1 ədəd iri çuğundur
3 ədəd yumurta
1 stəkan qoz ləpəsi — xırda-xırda doğranmış
2 ədəd sümüksüz, dərisiz toyuğun döş əti
mayonez (istəyə görə mayonezi xamayla qarışdırmaq da olar)
duz
istot
nar dənələri (təxminən 1 iri nardan)

Hazırlanması:
Yerkökü, kartof, çuğundur (ayrı qazanda) və yumurtanı suda bişirin. Sürtkəcin iri gözündən keçirib ayrı-ayrı qablara yığın. Ayrı qazanda bir az duz salınmış suda toyuq ətini də bişirib, əlinizlə didin.
Ardı →

Heyva mürəbbəsi

Tərkibi:heyva murəbbəsi
Təmizlənib doğranmış heyva – 1kq,
şəkər – 1,2kq

Hazırlanması: 
Heyva təmizlənir, 2 sm qalınlığında dilimlərə doğranır və qaynar suda 10-15 dəq. pörtülür. Sonra heyva dilimlərinin üzərinə qaynar şərbət əlavə edilir.
Şərbəti heyva pörtülmüş su ilə hazırlayırlar. Mürəbə arada 8-10 dəq. qaynadılıb 8 saat saxlanılmaq şərti ilə 3-4 dəfəyə bişirilir. 


Davamı →