Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 610 topik

Güzgülər

1.Hamilə, zahı qadınlar güzgüyə yalnız səhər və günorta baxa bilər.Axşam qəti olmaz ,yoxsa şər qüvvələrin hücumuna məruz qalarsız...


2.Yeni doğulmuş körpəni altı aylığına kimi güzgüyə yaxınlaşdırmağa icazə vermirlər ona görə ki… uşağın bəsirət gözü o vaxta kimi açıq,aura qatı zəif olur. Uşağın ruhunu güzgü apara bilər,yaxud da uşaq gec dil açıb,gec yeriyər…
Ardı →

Diş məcunu ilə bağlı bilmədiklərimiz.

1. Diş məcunu yaxşı bir qoxu məhv edicidir, əllərdəki balıq kimi qoxuların uçub getməsinə koməkçi olar.

2. Diş məcunu qisa vaxtda yaxşı bir ləkə çıxarıcıdır. Bir az ləkənin uzərinə sürtüb yüngülce ovxalayın ..

3. Diş məcunu ilə silinib parıldadılan  eynək şüşələrini buxar tutmaz

4. Diş məcunu möcüzə bir kağız yapışdırıcısıdır, xususilə divarlara asılan posterlər üçün möcüzə kimidir.

5. Diş məcunu ilə almaz və gümüş üzüklərinizi parıldada bilərsiniz.Ovxalayın yetər..

6. Diş məcunu kiçik mismar dəliklərini doldurmaq üçün gözəl bir hiylədir.

7.Diş məcunu ilə turşumuş qoxusundan qurtara bilmədiyiniz süd şüşələri və əmzikləri, su və bir az diş məcunu ilə yuya bilərsiniz.

8. Diş məcunu ağcaqanad, bit-birə dişləməsi kimi kiçik qaşıntılara yaxşıdır, dişlənilən yerin uzərinə azca əlavə edin və rahatlayın.

9. Bu qədər xeyirdən sonra dişlərinizi gündə 2 dəfə firçlamağı unutmayın.


Davamı →

Deja Vü

Son dövrlərdə dünyaya yayılmış fransız sözlərindən biri də «dejavü»dür. Bu sözü çox eşitsək də, nə məna verdiyini bilmirik. İnsanlarda rast gəlinən bir hadisəni daha əvvəl də yaşanması və ya ilk dəfə gedilən bir yerdə daha əvvəl də olmaq kimi hisslər yaradan psixoloji hal "dejavü" adlanır.

 Dejavu — fransız sözləri "deja" (artıq) və "voir" (görmək) sözlərindən əmələ gəlib. Bu söz insanın bir hadisəni daha əvvəl də yaşaması və ya ilk dəfə gedilən bir yerdə daha əvvəl də olduğu hissini ifadə etmək üçün işlədilir. «Dejavü» sözünün antonimi isə «jamevu» adlanır. Fransız sözü olan “deja vü”nun Azərbaycan dilinə tərcüməsi “əvvəlcədən görülmüş” mənasını verir.


Ardı →

Ordan burdan


*Banqladeşdə yaşı 15-dən yuxarı şagirdin başqasından köçürməyi sübut olunsa, həbs cəzası da ala bilər. 
*Əsnəmək yuxu vaxtınızın gəldiyini yox, bədəninizin daha çox oksigenə ehtiyacı olduğunu göstərir. 
*Makiyaj ləvazimatları balıq pulcuqlarından hazırlanır. 
*Yatdığınız otaq nə qədər soyuqdursa, qarabasma görmə ehtimalınız da o qədər çoxdur. 
*Hazırda hər 8 münasibətdən biri internet vasitəsilə başlayır. 
*McDonalds 2007-ci ildə saniyədə 78 hamburger satıb. 
*İsrail dövləti ilk prezident postunu Albert Enşteynə təklif edib, ancaq Enşteyn qəbul etməyib. 
*Alma dişlərə koladan daha çox ziyan verir. 
*Gündə 9 saatdan çox işləyən insanlar intihara və ağır depressiyaya 3 qat daha çox meyllidirlər. 
*Parisdə itlərin sayı uşaqların sayından çoxdur. 
*Kişilər qadınlardan daha yaxşı görmə, qadınlar isə daha yaxşı eşitmə qabiliyyətinə malikdirlər. 
*Həftədə bir dəfə də olsa 45 dəqiqə qaçmaq ürək ritmini normallaşdırır və ürək xəstəlikləri riskini 40% azaldır. 
*Hammurapi qanunlarına görə pivəyə su qatmaq qadağan olub. Bu qaydaya riayət etməyənlərə pivədə boğulmaq cəzası verirmişlər. 
*«Kim milyonçu olmaq istəyər?” yarışında cəmi bir nəfər heç bir kömək olmadan qalib gəlib.
*Rusiya zooparkında yaşayan meymunlardan biri içki düşkünü olduğuna görə psixoloji müayinə alır. ))
*İnsan kosmosda ağlaya bilməz, çünki cazibə qüvvəsi yoxdur. 
*Tanışlıqların ən çox başladığı mövsüm yaz, ayrılıqların ən çox rast gəlinən mövsümü isə payızdır. 
*Keçmiş İngiltərə kraliçası Viktoriya ağrılarını azaltmaq üçün həkim məsləhəti ilə sarayın bağına əkdiyi marixuanalardan çəkirmiş. 
*Mobil telefonu döş cibində gəzdirmək ürək ritmini pozur, infarkt riskini 20% artırır.  
*» TİME" jurnalı 1982-ci ildə kompüteri "İlin adamı” seçib.

 


Davamı →

İnsanları rahatlaşdıran 4 qoxu ...

Həqiqətən də aşağıda sadalanan  bu 4 qoxulardan bir neçəsi hər

birmizin demək olar ki, hər gün hiss etdiymiz qoxulardır və hər dəfə

bu qoxuları aldığımızda beynimizdə xoş təsuratlar yaranır ki, bu da

insana rahatlıq verir:

 

1) Yeni bişmiş çörək qoxusu.

2) Təmiz paltar qoxusu.

3) Yağış sonrası torpaq qoxusu

4) Yeni biçilən ot qoxusu


Davamı →

Naftalin zərərlidir!

naftalinAdətən geyimləri güvə və digər həşaratlardan qorumaq üçün naftalindən istifadə edirik. Lakin çoxlarımız naftalinin xərçəng xəstəliyinə səbəb olduğundan xəbərsizik.

Naftalin tənəffüs yolu, dəri və oral yolla qəbul edildiyi zaman xərçəngdən əlavə, katarakt, retinal qanama və hemoliz kimi bir çox xəstəliyə yol aça bilər.

Xüsusən də uşaqlarda naftalindən dolayı tez-tez zəhərlənmə halları baş verir. Hamilə qadın da naftalinə məruz qaldığı zaman qanında uşağa keçə bilər.

Türkiyəli həkim Cem Soner sağlamlığını qorumaq istəyən hər kəsə naftalindən uzaq durmağı tövsiyə edib. 
Davamı →

Dickin Medalı

   Heyvanların döyüşdəki köməklərinə görə 1943-cü ildə İngiltərədə Maria Dickin tərəfindən bir mükafat sistemi qurulmuşdur. Dickin Medalı (Dickin Medal) olaraq bilinən bu sistem heyvanlara verilən bir növ şərəf nişanıdır. Bu medalın yaradılmasına əsas səbəb quşlar olmuşdur. Çünki quşların istiqamət tapma və xəbər çatdırma qabiliyyəti əsrlər boyunca istifadə edilən ən etibarlı ünsiyyət üsulu olmuşdur.
  Quşların yuva tapma qabiliyyəti və mesaj çatdırmaları  I və II Dünya müharibələrində fayda verərək hava qüvvələrinin də işini asanlaşdırmışdır. Belə ki II Dünya müharibəsi (1940-ların başı) əsnasında ABŞ ordusu güclü bir göyərçin ordusu meydana gətirmiş (3150 əsgər və 54 min quş) və mesajların 90 faizini bu şəkildə çatdırmışdır. Havanın gizli agentləri olan quşlar fəlakətlərdə də cəsarət  göstərmiş və saysız həyatı qurtarmışdır. Quşlardan sonrakı ən çox mükafat alan heyvan növü isə itlər olmuşdur. İtlərin qoxu hiss etmə xüsusiyyətiylə bir çox silahları tapması qürur medalı alması üçün kafi olmuşdur. II Dünya müharibəsində 54 heyvana Dickin Medalı verilmiş (32 göyərçin, 18 it, 3 at və 1 pişik) və bu heyvanlar döyüşlərdə, fəlakətlərdə heyətli canlılar olaraq iştirak etmişdir. 2000-ci illərdən sonra ölkələr arasındakı döyüşlərdə 11 Sentyabr hücumu da daxil olmaq üzrə qəhrəmanlıq göstərən quş və itlərə Dickin Medalı verilərək heyvanların qiymətli bir canlı olduğunun üstündə dayanılmışdır. Ən son 2011 Avqustunda bir itə verilən Dickin Medalı bu günə qədər 63 dəfə verilmişdir.


Davamı →

Saç tökülməsinin səbəbləri

Saç tökülməsi ən çox 34 yaşa kimi olan gənclərdə və orta yaş qrup insanlarda müşahidə olunur. Türkiyənin onlayn araşdırma şirkəti sayılan DOR insight tərəfindən saç tökülməsinin səbəblərini tədqiq edən «Saç tökülməsi» adlı araşdırma reallaşdırılıb. Onlayn olaraq aparılan araşdırmada 1974 təvəllüdündən başlayan insan qrupları arasından 1256 şəxs iştirak edib. Saç tökülməsi haqda danışanda ilk əvvəl bəzi qrup insanların ağlına «stress və depresiya» düşür.

Tədqiqata görə, saç tökülməsinin 47%-ni «stresslə» müşahidə olunan «keçəllik» gəlir. Bunun da 21%-ni genetik keçəllik təşkil edir. Stressə düşənlər içində saç tökülməsi, kişilərə nisbətən qadınlarda çox olub. Bura «genetik» keçəl olan kişilər də daxildir.

Saçlarına diqqət yetirməyənlər sırasında C2 sosial-iqtisadi sinfinə mənsub şəxlərdən ibarət və əsasını 18-24 yaşı olan gənclər təşkil edib. İştirak edənlər arasında yaşı 45-dən çox olan yaşlılar da olub. Tədqiqatların nəticəsinə görə saç tökülməsi ilə üzləşən insanlar bu problemlə qarşılaşan və qarşılaşmayanlarla bərabər nisbətdə olub. 
Ardı →

Enşteyn kimə dil çıxardıb?

Bəzi insanlar Albert Enşteyni «dəli insan» kimi tanıyırlar.

Elmlə məşğul olan insanların həmişə fikir və beyinləri məşğul olur. Onlar şöhrət və ya mənfəət üçün deyil, bəşəriyyət üçün bunları edirlər. 

Yalnız bir dəfə dahi fizik şəxsiyyəti haqqında pərdəni qaldırdı.

Bu 14 mart 1952-ci ildə (onun yetmiş ikinci ildönümü günü) oldu.

Fotoqraf Seyss Enşteyndən fikirli, alim sifəti pozası verməyi xahiş edir.

Bir qədər düşünən fizik dilini çıxarır və bununla da bu məşhur foto yaranır.

 Enşteyn bu şəkili Yeni İl açıqcası kimi öz dostlarına göndərirdi. Şəkilin 9 original versiyası var.

 Çox tezliklə şəkil bütün dünyaya yayılır.  2009-cu ildə şəkilin bir original versiyası 74.000 dollara satıldı.


Davamı →

Təbiətin hədiyyəsi- Böyük burun


Amerika mətbuatının yazdığına görə, yerli alimlər burnu böyük insanların daha çox təmiz hava ilə nəfəs aldıqlarını müəyyənləşdiriblər.

Araşdırmalar göstərib ki, böyük burunda havanı təmizləyən «süzgəc» daha yaxşı işləyir və bu səbəbdən həmin insanların ağciyərlərinə daha təmiz hava gedir.

Üstəlik, belə insanlar «fındıqburunlar»la müqayisədə müxtəlif allergiyalardan da daha az əziyyət çəkir.
Davamı →