Рейтинг
+75.68

Nə? Harada? Nə zaman? (ЧГК)

70 üzv, 87 topik

Məntiqli sual

Sual

Isveç alimi K. Şeelen muasir dövrdə həmkarlarının istifadə etmədiyi xüsusi tədqiqat metodundan istifadə edirdi. Bu tədqiqat metodunun sayəsinda onun son kəşfi HCN oldu. sual- Alimin xüsusi tədqiqat metodunun izah edin.
Davamı →

Bədii sual...

Topikin adından göründüyü kimi sual haqqında biraz bədii düşünün.
Sual: (Sualda əvəzetmə var)
{Sifət + Xüsusi isim} -bu toplamaya həm vətənimdə, həm qonşuluğumuzdakı «böyük qardaşımız»-da rast gəldim. Maraqlıdır ki,hər iki halda Xüsusi isim toponimdir. Vətənimin toplaması «böyük qardaşımız»-ın toplamasından həm yaşca kiçikdir, həm də ondan ilhamlanaraq yazılıb. Kim Vətənimin toplamasını «böyük qardaşımız»-ın toplamasından ilhamlanaraq yazıb?
Davamı →

NHN haqda yeniliklər

Kommunistlər kimi desək, Yoldaş Wizard-ın təklifi ilə həyata keçirilən Nə?Harada?Nə vaxt? formatı ilə keçirilən Sakura-7 mart turnirinin sevinclə qarşılanmasından sonra qərara gəldik ki,bu məsələyə diqqəti artıraq. Çünki, bu kayzen ideologiyasının tərkib hissəsi olan daha ağıllı olmaq amalı ilə səsləşir. Ona görə də aşağıdakıları qərara aldıq:
Ardı →

BİLİRSİNİZMİ?... 15 sual.

1. Yarasalar uçma istiqamətini necə müəyyən edir?
2. İşıq və kölgənin planet üzərindəki sərhədi necə adlanır?
3. Abş-ın bayrağında neçə zolaq var?
4. Ən qədim ədəbi janr hansıdır?
5. Dünyanın ən gənc hökmdarı kim olub?
6. Ən güclü canlı hansıdır?
7. Bazar gününü ilk dəfə kim təyin edib?
Ardı →

Vunderklass - suallar II

Renessans komandasına dost komanda olan Vunderklass komandasının suallarından.


76. 2010-cu ildə CAR-da keçiriləcək Futbol Üzrə Dünya Çempionatının “Jabulani” adlanan topu ADİDAS fiması tərəfindən hazırlanıb. Onun dizaynında ADİDAS 3 simvolik 11-likdən istifadə edib. Birinci 11-lik futbolçuların sayını, ikicinci 11-lik Cənubi Afrika tayfalarını simvolizə edir. Bəs üçüncü 11-lik nəyi bildirir?


Müəllif: Emin


Ardı →

Bilicilər üçün 15 sual

1. Dünyada ən zəhərli heyvan hansıdır?


2. Hansı ölkədə hər gün saat 16:00-da yağış yağır?


3. Ən iri balıq hansıdır? Uzunluğu, çəkisi nə qədərdir?


4. Ən böyük göz hansı heyvanındır?


5. İlk Azərbaycan çap kitabı hansıdır? Neçənci ildə və harada nəşr olunub?


6. Sağlam adamın çəkisi yayda qışdakından neçə kq az olur?


7. adamın boyu axşam səhərkindən neçə sm az olur?


Ardı →

Vunderklass - suallar VIII

106. Malta Avropada xristianlığı qəbul etmiş ilk ölkələrdən biridir.Bernard Şou belə demişdi: “Əgər keşişlər ağac olsaydı, Maltada həmişə kölgə olardı.” Keşişlərin sayını çox olması isə yalnız dindarlıqla deyil,həm də Maltanı Avropada yeganə edən bir qanunla bağlıdır. Diqqət sual: Bu qanun nəyi qadağan edir?  
Müəllif: Vüqar Bağırlı 
Ardı →