Рейтинг
+75.68

Nə? Harada? Nə zaman? (ЧГК)

70 üzv, 87 topik

Sakura 30 iyun turniri

Həmişəki kimi,bugün də axşam saat 18:00 Sakura turniri olacaq.
Həmişəki kimi,suallar yenə müxtəlif mvzulara aid olacaq,amma tarix və coğrafiya üstünlük təşkil edəcək.
Sualar saat altıda bu topikdə qoyulacaq.
Suallar burdadır
Sualların cavabı:

1. Seneqalda Dakar, İranda Təbriz, İraqda Bəsrə, Bosniya və Hersoqovinada Sarayevo, Türkiyədə İzmir, bəs İtaliyada?
Cavab. Neapol Bakı ilə qardaşlaşmış şəhərdir.


2. «Проверено и одобрено» hansı firmanın reklamı üçün fikirləşiblər? Cavab:Reno (Renault) ПровеРЕНО и ОдобРЕНО Ətraflı http://subscribe.ru/catalog/tech.auto.renaultmichelin

3. C-idarə etmək, nəzarət etmək, A-dəyişmək, D-silmək, təmizləmək. Onlar birləşəndə nə olur?
Cavab ctrl-alt-delete


4. O,bir çox ölkələrdə müvəqqəti olaraq məhdudlaşdıırılmışdı. Lakin çox vaxt bu az davam edirdi. Hazırda isə Çinin materik hissəsində, İran,Liviya, Tunis ,Türkiyə və Türkmənistanda məhdudlaşdırılıb. Kayzendə ondan çox istifadə edilir. Söhbət nədən gedir?
Cavab: Youtube.


5. "Gəlin qayası" Şərqdə ilk ....
Cavab operadırmüəllifi qadın olan ilk operadır. Müəllifi isə Şəfiqə Axundova.


6. O ilk dəfə e.ə. 45-ci ildə Yuli Sezarın sayəsində peyda oldu. Sonralar isə o hər dörd ildən bir peyda olurdu. Biz onu 1600-cü və 2000-ci illərdə də görmüşdük, lakin 1800-cü və 1900-cü illərdə onu görən olmamışdı. Siz isə onun son dəfə nə zaman gözə dəydiyini tapın.
Cavab: 2008-ci ildə (o 29 fevraldır.)
Müəllif: F.Eminov
Mənbə: Рассылка «Этот день в Истории. 29 февраля»


7. “Kişilər şəhəri” və “kişilər birliyi”  hansı şəhəri təmsil edir?
Cavab. Mançester. Man United və Man City Manchester şəhərinin komandalarıdır.


8. İlk çeçen generalı kimdir?
Cavab: Dudayev Cövhər


9. O, öz ləqəbini 1240 il 15 iyul tarixində aldı.
Cavab: Aleksandr Nevski


10. Cənub qütbündə neçə ölkənin sərhədi var:
Cavab: heç bir ölkənin


11. Sovet polkovnik rütbəsi=faşist Almaniyasında…
Allah Ştirlitsin canını sağ eləsin:)
ştandartanfürer (Штандартенфюрер, almanca Standartenführer)


12. Rusiyada Novqorod (Новгород) ,İtaliyada ...
Cavab: Neapol


13. 1968-ci ildə İsveçin Dövlət Bankı bu mükafatı təsis etdi?
Cavab: İqtisadiyyat üzrə Nobel mükafatı


14. Bu böyük çay Rusiyada Pskov ərazisində axır.
Cavab: река Великая (бассейн Псковского озера)


15. Bu ölkənin adının tərcüməsi “qartallar ölkəsi” deməkdir. Bu ölkədə ilk dəfə rəsmi olaraq ateistlik rəsmi din elan olunmuşdu (ölkənin baş məscidi tualet olmuşdu). Söhbət hansı ölkədən gedir?
Cavab;  Albaniya(Şkiperiya-Shqipëria) «У албанцев нет идолов и богов, но есть идеалы — это имя и дело Маркса, Энгельса, Ленина и Сталина»


Davamı →

Sakura 28 mart turnirinin anonsu

Novruz bayramı və texniki çətinliklər ilə əlaqədar olaraq bir müddət Sakura onlayn-breyn rinq yarışı keçirilmədi. Müjdə vermək istəyirəm ki,sabah(28 mart) saat 18:00 yarış təzə sistem ilə başlayır.Artıq cavab vermək,şərhə cavab yazmaq,kimin tez,kiminsə gec cavab verdiyini yoxlamaq kimi şeylər olmayacaq:-)
Ayrıca bir səhifə veriləcək və hər bir qeydiyyatdan keçmiş istifadəçi suallara cavab verəcək,onun cavablarını heç kim görməyəcək.
Ola bilər ki,birinci dəfə yeni sistem ilə olduğu üçün problemlər yaransın,amma inanmıram ki,olsun.Suallar həmişəki kimi orijinal olacaq,Facebook-da Nə?Harada?Nə zaman? qrupundakı sualları oxumaya bilərsiniz:-)
Hansı səhifədə yarışın keçiriləcəyi və s. sabah elə bu topikdə elan olunacaq. Mükafat həmişəki kimi qalır.
Davamı →

"Renessans" komandasının sualları ( X hissə)

Bu başlıq altında Sumqayıtın «Sim Club» intellektual klubunun özümün də üzvü olduğum «Renessans» komandasının suallarını təqdim edəcəm.

46.

Sizə verilmiş rekvizitdəki şəkil bu yaxınlarda Livanda həyata keçirilmiş sosial aksiyalardan birində istifadə edilmiş reklamdandır. Kreativ reklam parçası siqaretin insan sağ- lamlığı üçün təhlükəli olduğunu qeyd edirdi.Reklam kompüter əsrinin «geriyə” və „ləğv et” düymələri əsasında böyümüş gənclərinə sağlamlığımızın geriyə dönməzliyini başa salmağa çalışır.Bir dəqiqə ərzində rekvizitdəki düymələrdə buraxılmış və cəmi bir hərflə fərqlənən sözləri qeyd edin.


Ardı →

"Renessans" komandasının sualları ( VII hissə)

Bu başlıq altında Sumqayıtın «Sim Club» intellektual klubunun özümün də üzvü olduğum «Renessans» komandasının suallarını təqdim edəcəm.


31. Diqqət sual: Qadınlar yoxsa kişilər daha güclüdür??? Hamını düşündürən bu suala Türkiyənin əyalət kəndlərinin birinin sakini özünəməxsus şəkildə cavab tapmağa çalışmışdı.O erkək və dişi buzovların quyruqlarını bir-birinə bağlamış, və onları əks istiqa-mətdə qovmuşdu.Nəticədə erkək buzovun quyruğu qopmuşdu. Deyə bilmərik ki, kəndli nə dərəcədə onu maraqlandıran suala düz-gün cavab tapa bilmişdi.Ama sonralar o dəfələrlə buzovu müşahidə edərkən etdiyi hərəkətə görə peşman olmuşdu.Bu peşmançılığın səbəbini deyin.


Ardı →

Azero qalib elan olunsun ya yox?

Bütün istifadəçilər cəmi bir suala düzgün cavab yazıblar. Azero isə 8 suala cavab verib,lakin səsvermə başa çatandan sonra. Onun qeydiyyat tarixinə baxanda 18.15 tarixi görürük.Yəni ki,qısa müddət ərzində qeydiyyatdan keçmək,e-mail aktivasiya etmək və sualla düzgün cavab vermək çətindir. Sizcə o qalib olmağa layiqdirmi?

Vunderklass - suallar VII

101. Xahiş edirəm sakit olun, bu sualı oxuyub fasiləyə çıxaq, mən də dopinq qəbul eləyim  Bu məhsul Altira Group tərəfindən 1924-cü ildən istehsal olunur. Avtosport sahəsində etdiyi sponsorluğa görə dünyada 1-cidir. Bu, əsasən kişilər üçün nəzərdə tutulmuş məhsulu qadınlar arasında reklam etmək üçün aktrisa May West dəvət olundu və reklam üçün “Mild as May”, yəni “may kimi yumşaq” sloqanı seçildi. Amma bu reklam uğursuz alındı. Və bu məhsul qadınlar arsında məşhurlaşmadı. Diqqət sual: Məhsulun istehsalından bəri onun reklamlarındakı kişi obrazını biz necə adlandırırıq?  
Müəllif: Emin Əmirov 
Ardı →

Westsider-in sualları. II cild

6. Perunun qərbində Çimbote — El-Peurtos marşrutu ilə hərəkət edən qatarda sərnişinlərə digər xidmətlərin arasında, demək olar ki, daha heç yerdə görə bilməyəcəyiniz biri də var. Bəs bələdçilər bu zaman hansı əşyadan istifadə edirlər?

7. Peşəkar boksda idmançının fiziki xüsusiyyətlərini 4 əsas parametrə görə ölçürlər: Yaş, çəki, boy və… Dördüncünü siz deyin.

8. Məşhur ingilis şairi Con Miltonun həyatı hadisələrlə zəngin idi. Bunlardan birindən sonra o, özünün məşhur "İtirilmiş Cənnət" poemasını, digərindən sonra isə birincisindən geri qalmayan "Əldə Edilmiş Cənnət" poemasını yazdı. Hər iki hadisəni deyin.

9. H. Senkeviçin səlibçilər romanından Tevton ordeninin magistri və polşalı cəngavərin dialoquna qulaq asın. Onlar ordenin paytaxtı Makdeburqda olarkən cəngavərləri şəhərin böyüklüyü və əzəməti ilə qorxutmaq istəyirdilər.
Magistr:
— Deyirlər ki, Makdeburq Vaveldən 6 dəfə böyükdür.
Polşalı:
— Orada qayanın başında burada düzəndəkindən daha az yer olduğu üçün. Ancaq Vavelin ürəyi 3 dəfə böyükdür.
Magistr təəccüblə qaşlarını qaldırdı:
— Mən sizi başa düşmürəm.

Bəs polşalı cəngavər şəhərin ürəyi dedikdə nəyi nəzərdə tuturdu?

10. Əyri, dar küçələri və çoxsaylı barlarına görə yerli əhali Vyana şəhərinin Şvedenplats, Hohermarket və Mortsinplats arasında yerləşən ərazisini zarafatca ilk dəfə 1964-cü ildə Vinsent Qeddis tərəfindən işlədilən ifadə ilə adlandırır. Necə?
Davamı →

Rəssam onları nə üçün belə təsvir edib?

Gördüyünüz rekvizit Məhşur rəssam Rafaelin çəkmiş olduğu freskadan sadəcə bir hissədir. Əgər Siz bu Freskanı tam şəkildə görsəz, əsərdə bir çox məhşurların obrazına rast gələ bilərsiz. Şəkildə gördüyünüz bu iki şəxsi isə Rafael məhz belə təsvir edib. Biz isə gördüyünüz kimi rəsmə iki söz əlavə etmişik və biz bu sözləri məhz elə əlavə etmişik ki sözlər rəssamın bu iki şəxs barədə təqdim etməyə çalışdığı ideyanı özündə əks etdirsin.
Ardı →