Рейтинг
+26.86

Kulinariya

27 üzv, 997 topik

Əriştəli şorba

İnqridientlər:
— 1 stəkan əriştə
— Yarım soğan
— Yarım çay stəkanı yaşıl mərcimək
— 2 diş sarımsaq
— 1 ədəd pomidor
— 1 ədəd bibər
— 1 xörək qaşığı ölçüsündə duru yağ və kərə yağı
— 5 stəkan su

Davamı →

Pizza xəmiri

Evdə pizza hazırlamaq istəyənlərin ən çox diqqət etdikləri məqam pizza xəmiridir. Pizza xəmiri yaxşı olmadıqda bütün əziyyət heç olur.

İnqridientlər:
— 5 stəkan su
— 1 qaşıq şəkər tozu
— 1 paket instant maya
— 1.5 stəkan süd (ilıq olmalıdır)
— ½ su stəkanı duru yağ
— 1 dənə yumurta
— ½ yemək qaşığı duz

Hazırlanması:
Dərin bir qabın içinə maya, şəkər tozu və ilıq südü töküb qarışdırın. Sonra bu qarışımı 15 dəqiqəyə qədər saxlayın. Qabardığını görəcəksiniz. Qabaran mayalı qarışımın içinə duru yağı, duzu və yumurtanı əlavə edib təkrar qarışdırın. Üzərinə çox yavaş olmaq şərtilə un əlavə edin, əlinizə yapışmayacaq bir xəmir halı alana qədər yoğurun.
Davamı →

Dietik omlet

Tərkibi:
1 ədəd yumurta
4 ədəd yumurtanın ağı
az miqdarda duz
bir çimdik çəkilmiş istiot
2 yemək qaşığı göbələk
1 ədəd ispanaq
5 dilim yağsız basdırma
1 dilim yağsız holland pendiri

Hazırlanması:
Yeməyi hazırlamaq üçün əvvəlcə yağsız holland pendiri, yağsız basdırma, isbanaq və göbələkdən başqa bütün ərzaqları (yumurta, yumurtaların ağı, duz, istiot) yaxşıca çırpıb qarışdırın.

Yapışmayan tavaya çırpılmış yumurtaları əlavə edin. Bunun üzərinə isə göbələk, ispanaq, basdırma və holland pendirini səliqə ilə düzün. 5 dəqiqədən sonra tavanı ocağın üzərindən götürə bilərsiniz.
Dietik omlet hazırdır. Nuş olsun!
Davamı →

Dadlı kofe üçün 6 məsləhət

Yaxşı kofeni evdə düzəltmək elə də çətin deyil. Kofebişirən, espresso-maşın, “french-press” kimi kofe hazırlayan maşın varsa evdə kafelərdəki kimi ətirli, dadlı kofeniz hazırdır demək. Dadlı kofe haqqında müxtəlif sirlər var ki, ən vacibləri haqqında bu yazıda tanış ola bilərsiniz.

Sirr 1 – üyütmək
Hazırlanma metodundan asılı olaraq kofeni fərqli şəkildə üyütmək lazımdır. Belə ki, espresso-maşın üçün kofe incə olmalıdır, dəmlənməsi 18-23 saniyə çəkir, “french-press”də isə kofelər böyük olmalıdır və isti suda onlar 4 dəqiqəyə həll olunur.

Sirr 2 – su
Kofe düzəldərkən suya diqqət etmək lazımdır. Onun dadlı alınması üçün su ya filterdən keçmə ya da təbii olmalıdır.

Davamı →

Argentina mətbəxi

Argentinanın vizit kartoçkası qrildə qızardılmış şirəli mal əti, donuz piyində qızardılmış ləzzətli iri klyoteklər və qeyri-adi qırmızı çaxırdır.

Təəssüf ki, Argentinada bu ölkənin yerli əhalisinin mətbəxi inkişaf etməyib. Vaxt keçdikcə, bu yerlərdə məskən salan Hindlilərin mətbəxləri tamamilə unuduldu. Argentinalılar Avropa konkistadorların mətbəxinə varis oldular, və onu çox sevdilər…

Atlantik okeanın sahili boyu yerləşən bütün restoranlarda Aralıq dənizi reqionunun restoranlarında verilən keyfiyyətli yeməklərdən fəqlənməyən gözəl hazırlanmış dəniz məhsullarını sifariş etmək olar. Argentinalılar hazırladığı yeməklərdən zeytun yağı və ədviyyatların ətiri gəlir. Argentinalılar xörəkləri hazırlayarkan sonsuz qədər ədviyyatlardan istifadə etdiklərinə görə, həmin xörəklərin dadı İtaliya və ya Fransada hazırlanan xörəklərin dadını verir.
Davamı →

Südlü toyuq şorbası

Uşaqların qidalanmasında şorbanın yerini heç bir yemək verə bilməz. Şorbalar uşaqların menyusunda ön sırada durur. Südlü toyuq şorbası 6 aylıq və ondan böyük uşaqlar üçündür.

Lazım olan ərzaqlar:
¼ su stəkanı süd
1,5 çay stəkanı toyuq suyu
1 desert qaşığı un
1 xörək qaşığı qədər toyuq əti
1 kök

Hazırlanma qaydası:
Bir xörək qaşığı qədər toyuğu bir kiçik köklə bişirin. Toyuq bişəndən sonra didin. Kökü yaxşıca əzin.

Ayrı bir qabda 1/4 su stəkanı südlə 1 desert qaşığı unu bişirin. İçinə 1,5 çay stəkanı toyuq suyunu, əzilmiş kökü və toyuğu əlavə edin. Qaynayana qədər qarışdıraraq bişirin.
Davamı →

Olivye salatı

Bu salat XIX əsrdə Rusiyada fransız aşbazı Lyusyen Olivye tərəfindən hazırlanıb. Sovet vaxtında salatın tərkibi xeyli dəyişildi və indi biz məhz bu sovet salatını «Olivye» kimi tanıyırıq və sevirik. Salatın müxtəlif reseptləri var. Sizə bu salatın klassik reseptini təqdim edirik.

İnqrediyentlər:
— 4 orta ölçüdə kartof
— 3-4 kök
— 4-5 yumurta
— 350 qr bişmiş mal əti
— 4-5 duzlu xiyar (kornişon)
— 450 qr konservləşdirilmiş yaşıl noxud
— 250-300 qr mayonez
— duz, istiot (zövqə görə)
Davamı →

Şimal salatı

Tərkibi:
150 q cod balığı ciyəri (treska)
3 kartof
2 yerkökü
3 yumurta
3 duzlu xiyar
50 q pendir
mayonez
duz

Hazırlanması:
Cod balığı ciyərini çəngəllə əzin. Yerkökü ilə kartofu suda bişirib soyudun, yerkökünü sürtgəcin xırda, kartofu isə iri gözündən keçirin. Azca duz vurun. Yumurtaları suda bişirin, ağıyla sarısını ayırın. Ağını sürtgəçin iri, sarısını xırda gözündən keçirin. Duzlu xiyarı və pendiri ayrılıqda sürtgəcin iri gözündən keçirin.
Davamı →

Bişmiş şabalıd

Şabalıdın iki növü mövcuddur – at şabalıdı və nəcib şabalıd (əsil şabalıd). Yalnız nəcib şabalıdın barı yeməlidir. Ölkəmizdə Şəki-Zaqatala zonası şabalıd bağları ilə məşhurdur. Bir çox dükan və bazarlardan almaq mümkündür. Dünyanın bir sıra ölkəsində yetişdirilməsinə baxmayaraq fransızlar şabalıdı öz milli məhsulu kimi tanıyırlar.
 
Şabalıdı əsasən qızardıb və ya qovururlar. Nadir hallarda onu müxtəlif şirin xəmir işlərində və desertlərdə istifadə edirlər. Azərbaycanda şabalıd həmçinin müxtəlif növ plovlarda istifadə edilir.
Davamı →

Noxud şorbası

Tərkibi:
700 q sümüksüz toyuq əti
300 q yaşıl noxud
100 q yerkökü
1 diş sarımsaq
duz
istiot

Hazırlanması:
Toyuq ətini yuyun. 2 litr suda qaynadın. Qaynara düşəndən sonra duz qatıb orta odda 7 dəqiqə bişirin. Əti çıxarıb qaba yığın. Bulyona noxudu əlavə edin, 10 dəqiqə bişirin. Yerkökünü sürtgəcin orta gözündən keçirib bulyona əlavə edin. Toyuq ətini xırda doğrayıb qatın. Daha 5 dəqiqə bişirin. Sarımsağı təmizləyib xırdalayın. Şorbaya əlavə edib ocaqdan götürün. Nuş olsun!
Davamı →